1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
540.
541.
542.
543.
544.
545.
546.
547.
548.
549.
550.
551.
552.
553.
554.
555.
556.
557.
558.
559.
560.
561.
562.
563.
564.
565.
566.
567.
568.
569.
570.
571.
572.
573.
574.
575.
576.
577.
578.
579.
580.
581.
582.
583.
584.
585.
586.
587.
588.
589.
590.
591.
592.
593.
594.
595.
596.
597.
598.
599.
600.
601.
602.
603.
604.
605.
606.
607.
608.
609.
610.
611.
612.
613.
614.
615.
616.
617.
618.
619.
620.
621.
622.
623.
624.
625.
626.
627.
628.
629.
630.
631.
632.
633.
634.
635.
636.
637.
638.
639.
640.
641.
642.
643.
644.
645.
646.
647.
648.
649.
650.
651.
652.
653.
654.
655.
656.
657.
658.
659.
660.
661.
662.
663.
664.
665.
666.
667.
668.
669.
670.
671.
672.
673.
674.
675.
676.
677.
678.
679.
680.
681.
682.
683.
684.
685.
686.
687.
688.
689.
690.
691.
692.
693.
694.
695.
696.
697.
698.
699.
700.
701.
702.
703.
704.
705.
706.
707.
708.
709.
710.
711.
712.
713.
714.
715.
716.
717.
718.
719.
720.
721.
722.
723.
724.
725.
726.
727.
728.
729.
730.
731.
732.
733.
734.
735.
736.
737.
738.
739.
740.
741.
742.
743.
744.
745.
746.
747.
748.
749.
750.
751.
752.
753.
754.
755.
756.
757.
758. | Poradnik DiabloMod
Rodzaje klas :
1. Bohaterowie
2. Demony
3. Potwory
4. Premium
Bohaterowie :
1. Czarodziejka
Startowe HP : 110
• Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna.
• Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran.
• +20 do szybkości.
Po naładowaniu :
• Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT.
2. Druid
Startowe HP : 150
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200.
• Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG.
• Ma kameleona do puki nie zmieni teamu.
Po naładowaniu :
• Czaruje ścianki. (Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)
3. Paladyn
Startowe HP : 130
• Może wykonywać Long Jumpy.(CTRL+SPACJA w biegu) (Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)
• Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)
• Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 hp.(bind "klawisz" "paladyn")
Po naładowaniu :
• Dostaje magiczny pocisk. (Większa szansa na trafienie "Head Shoota")
4. Zabójczyni
Startowe HP : 140
• Nie słychać jak chodzi.
• Może zrobić 2 skoki.
• Umie podłożyć 3 (Jedna 15 DMG+INT) miny rundę. (bind "klawisz" "kladzmine")
• +30 do szybkości.
Po naładowaniu :
• Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń.
5. Nekromanta
Startowe HP : 110
• Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych. (Naciśnij i przytrzymaj klawisz "E" przy zwłokach)
• Za wskrzeszanie dostaje EXP'a
• 25% szans na odrodzenie.
• Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
Po naładowaniu :
• Dostaje MP5.
6. Barbarzyńca
Startowe HP : 120
• Zabijając wroga dostajesz armor
• Zabijając wroga odnowi ci się HP (30).
• Zabijając wroga odnowi ci się magazynek.
Po naładowaniu :
• Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 7)
7. Ninja
Startowe HP : 170
• Wysokie skoki.
• Może używać tylko noża.
• 10 noży do rzucania. (Klawisz "R" na nożu)
• Dostaje 100 armora na początku rundy.
• +40 do szybkości.
• Zmniejszona widoczność z 255 do 13.
Po naładowaniu :
• Zwiększa szybkość.
8. Amazonka
Startowe HP : 140
• Może postawić pułapki granaty (Zmiana trybu Granata PPM)
• Posiada Kusze (Nóż i "R")
• Dostaje co rundę Deagla.
Po naładowaniu :
• Granat HE.[/SPOILER]
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Potwory :
1. Andariel
Startowe HP : 110
• Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP.
• Nie słychać jej kroków.
• Ma 1 dodatkowy skok.
• Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci.
Po naładowaniu :
• Dostaje Galil'a
2. Duriel
Startowe HP : 130
• Posiada 3 rakiety (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2.
• -10 do szybkości.
• Gdy kucnie jest niewidzialny (50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni.
Po naładowaniu :
• ---
3. Mefisto
Startowe HP : 120
• Odnawia mu się hp po zabiciu (15).
• Nie słychać jego kroków.
• Ma 3 skoki.
• Ma wysokie skoki.
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150
Po naładowaniu :
• ---
4. Hefasto
Startowe HP : 140
• Dostaje co rundę Deagla + HE
• Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata.
Po naładowaniu :
• Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 2)
5. Diablo
Startowe HP : 130
• Może zrobić 2 skoki.
• Nie słychać jego kroków.
• 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo.
• Dostaje co rundę Dualki (podwójne pistolety).
• Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)
Po naładowaniu :
• ---
6. Baal
Startowe HP : 120
• Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP.
• Dostaje co rundę Wolnego Shotgana (M3)
• Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy.
• + 40 do szybkości
• Odporny na :Skrzydła
Po naładowaniu :
• ---
7. Upadły
Startowe HP : 123
• +30dmg jak uderzy kogoś od tyłu
• 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo.
• Nie działają na niego fleshe.
• Gdy strzela w wroga z pistoletu to ma szanse ze wrogowi zacznie się trząść ekran.(20%)
Po naładowaniu :
• ---
8. Imp
Startowe HP : 110
• Przy trafieniu przeciwnika ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż.
• Na nożu może się teleportować. (NÓŻ + PPM)
• Co rundę dostaje wszystkie granaty.
Po naładowaniu :
• ---
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Zwierzęta :
1. Izual
Startowe HP : 135
• Dostaje o 4 mniej.
• Odporny na :Cichy Kamień
Po naładowaniu :
• Dostaje Lustrzany Pocisk (Gdy przeciwnik trafi w Ciebie to pocisk odbije się i trafi w niego)(max 2)
2. Skoczek
Startowe HP : 135
• Ma auto bunny hopa.
• Dostaje co rundę AK47 i Deagla.
Po naładowaniu :
• ---
3. Zniewolony
Startowe HP : 127
• Dostaje co rundę M4A1.
Po naładowaniu :
• Odnawia sobie 40 HP
4. Zgniatacz
Startowe HP : 130
• Dostaje co rundę P90.
• Nie słychać jak chodzi.
• Posiada błyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na runde) (bind "klawisz" "blysk")
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund
Po naładowaniu :
• ---
5. Pijawka
Startowe HP : 140
• Dostaje co rundę AWP.
• 20% na natychmiastowe zabicie z AWP.
• Cicho chodzi
• +1 skok
• Wysysa po 1 HP
Po naładowaniu :
• ---
6. Gigantyczny Pająk
Startowe HP : 115
• Posiada line którą może przyczepić się do każdej ściany, a on jest po prostu przyciągany do jej końca.(bind "klawisz" "+lina").
Po naładowaniu :
• Dostaje Granaty HE,SMOKE,2x FB + Deagla
7. Śniegowy Tułacz
Startowe HP : 135
• Dostaje co rundę Famasa.
• Posiada błyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na runde) (bind "klawisz" "blysk")
• Za zabicie HS'em odnawia mu sie 30 HP.
Po naładowaniu :
• Dostaje 2x FB
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Premium :
1. Griswold
Startowe HP : 145
• Nie słychać jego kroków.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
• Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
• Posiada 2 dodatkowe skoki
• Posiada line którą może przyczepić się do każdej ściany, a on jest po prostu przyciągany do jej końca.(bind "klawisz" "+lina").
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
• Ma 2 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
• Odporny na :
Skrzydła
Cichy Kamień
Po naładowaniu :
• Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)
2. Kowal
Startowe HP : 145
• Nie słychać jego kroków.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
• Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
• Posiada 2 dodatkowe skoki
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
• Znika od razu na nożu. (Widać go troche bardziej niż ninje)
• Odporny na :
Skrzydła
Cichy Kamień
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekundy
• Ma 3 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
• Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)
3. Demonolog
Startowe HP : 145
• Nie słychać jego kroków.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
• Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
• Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
• Posiada 2 dodatkowe skoki
• Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
• Ma 3 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
• Posiada Kusze (Nóż i "r")
Po naładowaniu :
• Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Rodzaje statystyk :
1. Siła - [Więcej HP, 1pkt - 2hp] - max 50pkt
2. Inteligencja - [Większe opcje itemów, większa ich moc. Szybsze ładowanie mocy na nożu] - max 50pkt.
3. Zręczność - [Bronie zadają Ci mniejsze obrażenia] - max 50pkt.
4. Zwinność - [Szybciej biegasz, dostajesz mniej z czarów Np. FireBall maga] - max 50pkt.
__________________________________________________ _______
__________________________________________________ ________
Mana - Co i jak :
1. Co to jest mana ?
- Mana jest to dodatek umilający grę.
2. Jak można zdobyć mane ?
- Mane zdobywa się po przez zabijanie wrogów. Za każde zabicie dostaje się 1 - 2 pkt many.
3. Co mogę zdobyć za mane ?
- Do tego jest specjalnie stworzony sklepik pod komendą /mana lub /m. W sklepie można kupić itemki. Im lepszy itemek tym jego cena jest droższa.
4. Czy mogę komuś przekazać moją mane ?
- Nie można przekazywać many.
5. Mana zapisuje się na każdą klasę osobno czy na wszystkie razem?
- Mana zapisuje się na każdą klasę osobno.
6. Czy liczba many jest ograniczona?
- Nie. Many można mieć nieskończenie wiele.
7. Czy mogę kupić mane smsem albo przelewem ?
- Tak jest to możliwe. (Więcej informacji w temacie z cennikiem)
__________________________________________________ _______
__________________________________________________ _______
Questy - Co i jak :
7. Co to są questy ?
- Questy są to misje za które dostajemy nagrody
7. Czy na każdej klasie questy naliczane są osobno ?
- Tak na każdej klasie questy naliczanie są osobno.
7. Czy mogę jakoś przerwać zaczęty quest i zacząć inny ?
- Nie nie możesz. Musisz najpierw wykonać już ten zaczęty.
7. Czy mogę robić pare questów na raz ?
- Nie.
__________________________________________________ _____
__________________________________________________ _____
Komendy :
/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item.
/item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu.
/noweitemy, /ni, /itemy - wyświetla opis wszystkich itemów (starych i nowych)
/klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !!
/speed, /s - pokazuje aktualną prędkość
/gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp
/czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/rune, /r - wyświetla sklep za kasę
/mana, /m - wyświetla sklep za mane
/exp, exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu
/reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność)
/questy - wyświetla menu z misjami(questami)
__________________________________________________ _______
__________________________________________________ _______
Bindy :
Co to są bindy ?
- Bindy to ułatwiające gre skróty klawiszowe. Np gdy naciśniesz F3 samo za Ciebie napisze "/klasa" Bindy mogą być różne nie koniecznie tylko piszące coś za Ciebie.
Jak napisać binda?
Komenda wywołana przez konsole :
bind "klawisz" "komenda"
Bind na pisanie danych słów :
bind "klawisz" "say słowa"
Przydatne bindy do serwera MyDiabloMoD
Teleport na nożu (PPM)
Najpierw wpisujemy to:
alias w "wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait "
Potem :
bind "klawisz" "slot3; +attack2; w; -attack2; w; slot1"
Wyżej wymieniony bind jest przeznaczony dla Impa.Podczas gry gdy nosimy broń i naciśniemy klawisz na którym zbindowaliśmy, nasza postać teleportuję się i zmienia na karabin (gdy damy na koncu slot2 zmieni na pistolet)
Bind na rakiete - bind "klawisz" "rakieta"
Bind na dynamit - bind "klawisz" "dynamit"
Bind na line dla Gigantycznego Pająka albo Griswolda - bind "klawisz" "+lina"
__________________________________________________ ______
__________________________________________________ ______
Boss Event :
Co to boss event?
- Boss event polega na wybraniu jednego gracza jako bossa.
Boss dostaje losową ilość hp od 6000 do 9000.
Dostaje krowe+ammo.
Wszyscy na start maja 16000 kasy żeby się dobrze obkupić na bossa.
Kupować bronie można tylko na początku rundy (więc radzę nakupić na zapas)
Boss jest przenoszony do terro, a reszta graczy do ct.
Boss jest sam na wszystkich.
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Max lvl itp :
Maksymalny lvl na MyDiabloMoD: 100
Ilość expa za fraga: 5
Ilość expa za wygraną runde: 20
__________________________________________________ ________
__________________________________________________ ________
Itemy :
Zdobywanie itemow:
Zdobywanie itemów na tym serwerze wygląda trochę inaczej niż na innych diablomodach.
Po zabiciu gracza koło jego zwłok pokaże się butelka.
W tej butelce ukryty jest item.
Aby wziąć item należy na nim kucnąć.
Opis itemów(Tylko tych które można kupić za mane):
Nazwa: Bojowe Berlo Wampira
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 10
Moce:
Wysysa 6-9 HP
__________________________
Nazwa: Brazowa Szarfa
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 40
Moce:
Dostajesz 150,500 kasy
Gdy klikniesz "E" obrazenia beda o polowe mniejsze
__________________________
Nazwa: Srebna Szarfa
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 50
Moce:
Dostajesz 500,1200 kasy
Gdy klikniesz "E" obrazenia beda o polowe mniejsze
__________________________
Nazwa: Zlota Szarfa
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 60
Moce:
Dostajesz 1200,3000 kasy
Gdy klikniesz "E" obrazenia beda o polowe mniejsze
__________________________
Nazwa: Skrzydla Aniola
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 100
Moce:
Poziom skoków 1-5
Nacisnij "E" w powietrzu zeby ranic przeciwnikow na ziemii
__________________________
Nazwa: Skrzydla Archaniola
Wytrzymałość:
Koszt (mana): 130
Moce:
Poziom skoków 5-9
Nacisnij "E" w powietrzu zeby ranic przeciwnikow na ziemii
__________________________
Nazwa: Firerope
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 40
Moce:
1/3,6 Z granata
__________________________
Nazwa: Ognisty Amulet
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 60
Moce:
1/2,4 z granata
__________________________
Nazwa: Pierscien Niewidzialnosci
Wytrzymałość: 100
Koszt (mana): 140
Moce:
Widocznosc 8/255
Tylko 5 hp
__________________________
Nazwa: Zlota Szkatulka
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 25
Moce:
Regeneracja zycia o 5,10
Leczacy totem.
__________________________
Nazwa: Totem Leczniczy
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 40
Moce:
Regeneracja zycia o 10,20
Leczacy totem.
__________________________
Nazwa: Wiekszy Totem Leczniczy
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 60
Moce:
Regeneracja zycia o 20,35
Leczacy totem.
__________________________
Nazwa: Szansa Szczescia
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 30
Moce:
Szansa na losowa moc (co runde inna)
__________________________
Nazwa: Miecz Boga Slonca
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 40
Moce:
1/2,5 na oslepienie wroga na pomaranczowo
__________________________
Nazwa: Pochodnia Piekielnego Ognia
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 85
Moce:
Kliknij "E" zeby podpalac przeciwnika.
__________________________
Nazwa: Cichobiegi
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 10
Moce:
Cicho chodzisz
__________________________
Nazwa: Kamien Smierci
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 70
Moce:
Sztuczna bomba.
Kliknij "E" zeby polozyc, kliknij "E" zeby zdetonowac
__________________________
Nazwa: Skorzana Zbroja
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 50
Moce:
Dostajesz mniej o 10,15
__________________________
Nazwa: Magiczny Noz
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 25
Moce:
Teleport na nozu PPM
__________________________
Nazwa: Wywazony Noz
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 45
Moce:
Wieksze obrazenia z noza
__________________________
Nazwa: Tajemnica Mlodszego Snajpera
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 70
Moce:
1/3,4 ze scouta
__________________________
Nazwa: Tajemnica Starszego Snajpera
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 100
Moce:
1/1,2 ze scouta
__________________________
Nazwa: Zmijowy Amulet
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 50
Moce:
1/1 z smoke
__________________________
Nazwa: Pierscien Paladyna
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 60
Moce:
Dostajesz mniej o 7,17
Szansa na oslepienie na pomaranczowo 1/3,4
__________________________
Nazwa: Pierscien Druida
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 80
Moce:
1/1,4 z he
Leczy 20,35 HP
Leczacy totem
__________________________
Nazwa: Oko Kota
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 30
Moce:
Anty flesh
__________________________
Nazwa: Oko Khalima
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 100
Moce:
Widzisz wrogow na radarze
__________________________
Nazwa: Hydrze Ostrze
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 80
Moce:
155/250 widocznosci
Wiecej dmg o 20
__________________________
Nazwa: Pierscien Expa
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 70
Moce:
exp*2
__________________________
Nazwa: Aegis
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 90
Moce:
Dodaje 5 sily
Wybuchasz po smierci
Dostajesz mniej o 10,100
__________________________
Nazwa: Niebianski Kamien
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 70
Moce:
1/1,3 z he
Szybciej biegasz
__________________________
Nazwa: Ropiejaca Esencja Destrukcji
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 140
Moce:
1/2 na respawn
1/1 z scouta
1/3 z he
__________________________
Nazwa: Centurion
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 170
Moce:
+20 dmg
Dostejsz o 40 mniej
Mniejsza grawitacja
__________________________
Nazwa: Dr House
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 100
Moce:
Leczy 45,65 hp
Leczacy totem
__________________________
Nazwa: Own Invisible
Wytrzymałość:
Koszt (mana): 300
Moce:
8/255 widocznosci
45 HP
__________________________
Nazwa: Mega Invisible
Wytrzymałość: 50
Koszt (mana): 300
Moce:
1/255 widocznosci
10 hp
__________________________
Nazwa: Narty Malysza
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 30
Moce:
+8 skokow
Wieksza grawita
__________________________
Nazwa: Pierscien Zmarlego Rycerza
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 220
Moce:
Dostajesz mniej o 15,50
Bijesz wiecej o 15,50
1/3,4 na oslepienie
Odbijasz 15,50 pociskow
__________________________
Nazwa: Sakiewka Zlodzieja
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 150
Moce:
Dostajesz 1,16000 kasy
Kliknij "E" zeby zmniejszyc obrazenia o polowe
__________________________
Nazwa: Revival Ring
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 94
Moce:
1/1 na odrodzenie
__________________________
Nazwa: Zabojca Demonow
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 170
Moce:
Leczy 30,55 hp
Leczacy totem
+ 50 dmg
__________________________
Nazwa: Mystiqe
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 100
Moce:
Kameleon
1/1,2 z granata
__________________________
Nazwa: Apocalypse Anihilation
Wytrzymałość: 100
Koszt (mana): 240
Moce:
+100 dmg
Cicho chodzisz
__________________________
Nazwa: M4A1 Special
Wytrzymałość: 100
Koszt (mana): 150
Moce:
1/1,8 z m4
__________________________
Nazwa: Ak47 Special
Wytrzymałość: 100
Koszt (mana): 150
Moce:
1/1,8 z ak47
__________________________
Nazwa: Awp Special
Wytrzymałość: 100
Koszt (mana): 130
Moce:
1/1,8 z awp
__________________________
Nazwa: Deagle Special
Wytrzymałość: 100
Koszt (mana): 140
Moce:
1/1,8 z deagla
__________________________
Nazwa: M3 Special
Wytrzymałość: 100
Koszt (mana): 145
Moce:
1/1,8 z m3 (wolna pompa)
__________________________
Nazwa: Full Special
Wytrzymałość: 100
Koszt (mana): 210
Moce:
1/1,8 z m4,ak,deagl,awp,m3
__________________________
Nazwa: Hellspawn
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 50
Moce:
1/5 z granata
70,110/255 widocznosci
__________________________
Nazwa: Fortuna Gheeda
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 148
Moce:
Kliknij "E" zeby stac sie niesmiertelnym na pociski na 4,10 sekund
__________________________
Nazwa: Winter Totem
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 30
Moce:
Zamraza wrogow gdy polozysz totem
__________________________
Nazwa: Cash Totem
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 40
Moce:
Dodaje tobie i twojej druzynie kase gdy polozysz totem
__________________________
Nazwa: Thief Totem
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 50
Moce:
Zabiera przeciwnej druzynie kase gdy polozysz totem
__________________________
Nazwa: Weapon Totem
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 80
Moce:
Wywala bron przeciwnej druzynie gdy polozysz totem
__________________________
Nazwa: Flash Totem
Wytrzymałość: 250
Koszt (mana): 80
Moce:
Oślepia na pomarańczowo wrogów gdy położysz totem
Poradnik opracowany przez 0nYk3
Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !! Nie spamuj /klasa ponieważ działa to tylko na twoją nie korzyść |