Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

radim - zdjęcie

radim

Rejestracja: 15.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2016 19:31
*****

#727237 Zatwierdzenie tematu przez moderatora dla okreslonych grup

Napisane przez radim on 14.06.2016 09:11

Pozbawieni akceptacji są grupy ST wzwyż. Akceptacja tematu przez RGB istnieje po to, aby ktoś z kolorowych mógł sprawdzić zawartość tematu czy jest on sensowny a przede wszystkim czy jest zgodny z regulaminem. Zdarzało się i to nie raz, że pluginy zawierały w sobie reklamy, jakieś odnośniki. Również są tematy z pluginami nie działającymi, nie kompilującymi się.  Moderator musi to sprawdzić. Czasami trafi do nas temat gdzie nie ma ani składu ani ładu, ogólny brak estetyki - takie są również odrzucane. I nie mówię tu o autorach z grupy 'Użytkownik', ale również o tych z grupy PU. Pamiętajmy o tym, że rangę PU dostaję się za określoną ilość postów, nie za zasługi, więc automatyczne zatwierdzanie takich tematów bez uprzedniego ich sprawdzenia stwarza pewno ryzyko. Więc wątpię aby administracja coś podziałała w tym kierunku.
Prosty sposób na ominięcie tej 'procedury'? Pomagać, udzielać się, tym samym sobie zasłużyć. Wtedy przydzielana jest ranga Support Team :)


  • +
  • -
  • 2


#717692 [ROZWIĄZANE] Auto Start TS3 - Skrypt w bashu(?)

Napisane przez radim on 06.01.2016 23:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#711544 Jak zmienić oznaczanie?

Napisane przez radim on 07.09.2015 11:07

Jeżeli nie napisałem kodu poprawnie, udowodnij mi błąd i pokaż, że plugin nie będzie działał w praktyce ;) Było to moje ponowne spotkanie z amxx'em po długiej przerwie, błąd każdemu może się zdarzyć tak jak i mi w pierwszym poście. Tacy odważani delikwenci jak Ty byli już na tym forum i nie skończyli zbyt dobrze. Ale pierwszy raz mi się zdarza takie prostactwo i bezczelność ze strony kobiety. Nie traktuj tego jako groźby, a raczej jako przestrogę aby na przyszłość podchodzić do czegoś z dystansem i nie reprezentować sobą pyszałkowatego zachowania.

Co do kodu. Prawda, nie doczytałem dokładnie próśb autora aby menu otwierało się graczu wybranemu. Już poprawione.


  • +
  • -
  • 1


#711403 Jak zmienić oznaczanie?

Napisane przez radim on 03.09.2015 17:17

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#705784 proszę o klase Predator

Napisane przez radim on 10.07.2015 15:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#700900 [KOSZ] Plugin amxx

Napisane przez radim on 17.05.2015 23:14

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 1


#694021 Pokemod - informacje

Napisane przez radim on 24.03.2015 15:02

Chciałbym najpierw odnieść się do Twojego posta gdzie, pomyliłeś sobie Cooldown z właśnie tym PP. Co są dwie zupełnie odmienne rzeczy chociaż dotyczą również skilla. Cooldown jest to odczekanie na ponowne użycie skilla, co w świecie Pokemonów takowo nie istniało. Zrobione zostało to na potrzeby moda aby nie można było nimi spamować.

MAGNET Ci już opisał co to są te PP. PowerPoitns jest to energia jaką pokemon potrzebuje do użycia danego skilla. Tłumacząc na chłopski rozum: każdy skill pokemona, powtarzam każdy, ma swoje Power Points'y czyli określoną liczbę użyć danego skilla. Co każde użycie traci jeden PP i będzie je tracił aż wyczerpie wszystkie punkty tym samym jak będzie miał ich 0. Wtedy skill zostaje zablokowany, nie można go użyć dopóki, dopóty jego PP nie zostaną zregenerowane o kilka, kilkanaście lub do maksimum punktów. Regeneracja tych punktów odbywa się na dwa sposoby: u Oak'a (gdy uleczymy pokemony;dokładnie to leczy się je w PokeCenter ale na modzie w 1.6 jest to Oak) lub za pomocą jakegoś itemu jak np. eliksyry, jagody itd. O ile pamiętam to był jeszcze jakiś skill co regenerował pokemonowi PP do maksimum. Pamiętam go jeszcze jak grałem w Heart Gold na NitendoDS. Jak sobie przypomnę to podam jego nazwę. Wracając to tematu, jeszcze taka informacja. Im lepszy skill tym mniejszą ilość maksymalnych PP posiada. Np. taki skill Tackle będzie posiadał ich 40 a np. Thunder tylko 10. Gdy wykorzystamy wszystkie PP wszystkich posiadanych skilli pokemona, tym samym nie będziemy mogli użyć już żadnego z nich to każdy następny atak pokemona będzie atakiem zwanym Struggle. A teraz tłumaczenie obrazkowe.
Spoiler

Na załączonym obrazku z gry Pokemon Fire Red koleś gra sobie Butterfree. Ma na dole do wyboru 4 skille. Skill, którego chce użyć, to Psychic. W prawym dolnym rogu jest:
PP 8/10
type/PSYCHIC
Interesuje nas to PP czyli PowerPoints. 8 - liczba pozostałych możliwych użyć skilla. 10 - maksymalna ilość użyć skilla. Czyli gracz użył tego skilla już 2 razy i ma zamiar użyć go kolejny więc jak go użyje to pozostanie 7 czyli 7/10. Chyba proste w zrozumieniu, co nie? A tutaj się prezentują skille wraz z ich PowerPoints'ami:
Spoiler

Skille mają po 10-15 maksimum punktów gdyż są to skille dosyć mocne, zadające spore obrażenia.
To by było chyba na tyle co do PP w grach na konsolach. Teraz przejdźmy do mod'a i tego jakbym sam to widział.
Otóż każdy skill pokemona - tak jak w grach konsolowych - ma mieć określoną liczbę PP. Również tracimy 1 PP co każde użycie skilla. Zregenerować można wraz z leczeniem pokemonów u Oak'a lub za pomocą itemów. Zrezygnowałbym z tego ataku Struggle (wtedy gdy żadnemu skillowi nie zostaną żadne PP). Po prostu gdy nie będziemy mieć żadnych pozostałych PP to wszystkie skille się blokują do czasu zregenerowania ich punktów a graczowi pozostaje jedynie gra bez używania umiejętności.
W pokemodzie są skille które wyglądają jak promienie, czyli np. Aurorabeam, Ice Beam, Leaf Storm. Proponowałbym bym zmianę polegającą na tym, że każdy promień może trwać kilka sekund (czas trwania będzie się zwiększał wraz z poziomem) trzymając zbindowany klawisz +pokeskill, ale gdy puścimy ten klawisz to promień się przerywa, tracimy 1 PP i włącza się Cooldown czyli odczekanie na ponowne użycie skilla. Nie to jak w oryginale, że można było sobie kilka razy wcisnąć klawisz, strzeliło się kilka razy i dopiero za którymś tam razem włączył się Cooldown. Hmm co tam jeszcze można dodać... To chyba by było tyle. Teraz pokażę jakby to wyglądało menu umiejętności wizualnie przedstawione w jakże innowacyjnym programie, czyli Paint'cie.
Spoiler

Opis Menu:
Walka (Tytuł)
1. Nazwa skilla nr. 1 ( ilość pozostałych PP / maksymalna ilość PP )
2. Nazwa skilla nr. 2 ( ilość pozostałych PP / maksymalna ilość PP )
3. Nazwa skilla ...
itd.
Menu włączamy komenda lub zbindowanym klawiszem +pokeskill lub coś takiego. Podczas grania, menu zostaje cały czas włączone od jego włączenia aż do wyłączenia go przez gracza lub przez wyświetlenie innego menu np. vote na mapę.
Obrazek nr. 1
Widzimy tu 4 skille: Thunder, Tackle, Ice Beam i Growl. Każdy z nich był użyty kilka razy z wyjątkiem skilla Growl gdzie widać że jego ilość pozostałych PP jest równa z maksymalną, czyli nie stracił żadnego punktu, a co za tym idzie skill nie był używany ani razu. Skill Thunder jest podświetlony żółtym kolorem co ma określać, że ten skill zostanie aktywowany po powtórnym wciśnięciu zbindowanego klawisza. W praktyce będzie wyglądać to tak: gramy, wciskamy klawisz odpowiadający na otwarcie menu umiejętności, wybieramy skilla przypisaną do niego cyfrą, ten skill nam się podświetla na żółto i po następnym wciśnięciu klawisza, umiejętność zostaje użyta tym samym uruchamiając Cooldown i tracąc 1 PP.
Obrazek nr 2
Widzimy te same menu, z tymi samymi skilla tylko że w innych kolorach. Skill Thunder i Ice Beam nie posiadają już żadnych pozostałych PP więc nie można ich już użyć i są dlatego podświetlone na szaro. Gdy np. spróbujemy wcisnąć 1 lub 3 może wyskoczyć informacja że wykorzystaliśmy ich całą ilość i trzeba je zregenerować. Skill Tackle jest podświetlony na żółto czyli jak już to opisałem w obrazku nr 1. skill jest gotowy do użycia przy następnym wciśnięciu klawisza.

Uff, trochę się opisałem i mam nadzieję że nie na darmo. Myślę że w końcu to dotrze do Twojej 'łepetyny' ;)
  • +
  • -
  • 1


#691875 [ROZWIĄZANE] jak dodać dźwięk (.wav) do pluginu?

Napisane przez radim on 08.03.2015 19:07

client_cmd i wymuszasz odtworzenie dźwięku komendą przez konsolę gracza:

client_cmd( id, "spk SCIEZKA" ) //SCIEZKA np. misc/roundsound/pierwszydzwiek

lub emit_sound


  • +
  • -
  • 1


#691441 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Fajna nazwa dla waluty

Napisane przez radim on 05.03.2015 08:39

Talenty >_<


  • +
  • -
  • 1


#691171 Pokemod - informacje

Napisane przez radim on 02.03.2015 21:46

Usuwaj czarne tło przy tworzeniu sprita. Tak ogólnie to zaczyna to jakoś wyglądać :) Mapy już masz? Jak tak to jak możesz to pokaż jak to wygląda po trochu :P A i HUD zmień albo coś bo kojarzy mi się z CodMod'em a to mnie strasznie brzydzi.

//usuwanie czarnego tła
set_pev( ent, pev_rendermode, 5);
set_pev( ent, pev_renderamt, 255.0);

  • +
  • -
  • 2


#690090 Static'i w funkcjach?

Napisane przez radim on 24.02.2015 06:58

http://amxx.pl/topic...enna-statyczna/
http://amxx.pl/topic...-new-33-lub-32/
http://amxx.pl/topic...static-czy-new/


  • +
  • -
  • 1


#689921 Łapanie eventu - pocisk trafiający w byt/model

Napisane przez radim on 22.02.2015 21:52

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_PlayerTakeDamage", 0)
->
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_wall", "Fw_PlayerTakeDamage", 0)

  • +
  • -
  • 1


#687922 Dodanie statystyk "Obrażenia" "Grawitacja", "Armor" o...

Napisane przez radim on 12.02.2015 18:13

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Diablo Mod > Prośby o modyfikacje

do

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
  • +
  • -
  • 1


#686341 [ROZWIĄZANE] Blokada nazw gracza - cyfry

Napisane przez radim on 04.02.2015 09:52

is_str_num


  • +
  • -
  • 1


#686286 Czy gracz patrzy na wode.

Napisane przez radim on 03.02.2015 22:42

Albo sprawdzić czy między położeniem gracza a miejscem w które on celuje znajduje się woda. Traceline i TraceResult (TR_InWater)?


  • +
  • -
  • 1