Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
radim
Rejestracja: 15.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.03.2024 23:34
O mnie
Nie pomagam na PW/GG/Steam, nawet odpłatnie!
Nie wysyłać linków do tematów wraz z prośbą o pomoc, gdyż takie wiadomości będą ignorowane i prawdopodobnie nagradzane warnem.
Statystyki
- Grupa: Moderator
- Całość postów: 2 725
- Odwiedzin: 52 865
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Listopad 19, 1996
-
Imię
Arkadiusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Janów Lub.
Kontakt
- Steam 76561198015289984
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#679936 Osoby roku 2014
Napisane przez radim w 02.01.2015 11:53
#679006 [ROZWIĄZANE] Czy da się zrobić żeby klasa nie miała spadochronu?
Napisane przez radim w 30.12.2014 13:53
Dodaj na samym początku pluginu
#include <codmod>
i zamień tą linijkę:
if( klasa == cod_get_classid( "Spiderman" ) || klasa == cod_get_classid( "Medyk" ) klasa == cod_get_classid( "[Dokladna] Nazwa3 Klasy3" )) return
na tą:
if( klasa == cod_get_classid( "Spiderman" ) || klasa == cod_get_classid( "Medyk" ) ) return
#678846 [ROZWIĄZANE] Czy da się zrobić żeby klasa nie miała spadochronu?
Napisane przez radim w 29.12.2014 22:16
#678805 [ROZWIĄZANE] Czy da się zrobić żeby klasa nie miała spadochronu?
Napisane przez radim w 29.12.2014 19:38
public client_PreThink(id) { if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return if( cod_get_user_class( id ) == cod_get_classid( "[Dokladna] Nazwa Klasy" ) ) return new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0 new Float:frame new button = get_user_button(id) new oldbutton = get_user_oldbutton(id) new flags = get_entity_flags(id) if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) { if (get_pcvar_num(pDetach)) { if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) { entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0) return } frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 254.0) { remove_entity(para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } else { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } return } if (button & IN_USE) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (velocity[2] < 0.0) { if(para_ent[id] <= 0) { para_ent[id] = create_entity("info_target") if(para_ent[id] > 0) { entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute") entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id) entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl") entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } if (para_ent[id] > 0) { entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0) entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0) fm_set_user_gravity(id, 0.1) velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) { frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 100.0) { entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } } } else if (para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } }
Podmień i zmień nazwę w klasy w 82. linijce.
#678717 [ROZWIĄZANE] Czy da się zrobić żeby klasa nie miała spadochronu?
Napisane przez radim w 29.12.2014 12:54
#678704 [ROZWIĄZANE] Czy da się zrobić żeby klasa nie miała spadochronu?
Napisane przez radim w 29.12.2014 12:47
#678691 [ROZWIĄZANE] Czy da się zrobić żeby klasa nie miała spadochronu?
Napisane przez radim w 29.12.2014 12:18
#678648 [ROZWIĄZANE] Czy da się zrobić żeby klasa nie miała spadochronu?
Napisane przez radim w 29.12.2014 07:26
#678252 [ROZWIĄZANE] Jak przywrócić lvl klasy oraz rank?
Napisane przez radim w 27.12.2014 18:55
#676692 [ROZWIĄZANE] Nie mogę używać komend
Napisane przez radim w 22.12.2014 20:53
#676173 [ROZWIĄZANE] Losowy ciąg znaków
Napisane przez radim w 21.12.2014 12:32
#675780 Syf, kiła i mogiła... :-(
Napisane przez radim w 19.12.2014 11:28
Ad. 1
Do czego nawiązuje ten temat? Dobre pytanie. Przydałaby się lepsza ekipa moderacyjna. Rozumiem obecną moderację, jak i szanuję ich pracę i czas, aczkolwiek wydaje mi się, że wszystko po prostu z czasem przechodzi. Moderator ma za zadanie otrzymanie porządku, wydaje mi się, że najaktywniejszym moderatorem jest: sebul, radim. Reszta? reszta po prostu spokojnie czuwa, śpi.
Przydałaby się lepsza ekipa moderacyjna. Hmm również jest tego samego zdania, ale... Właśnie to 'ale'. Na razie nie widzimy osoby godnej do reprezentowania zielonego koloru. Nawet ciężko jest kogoś znaleźć do SupportTeam'u. A i dzięki za wyróżnienie, staram się jak tylko potrafię
Ad. 2
Widzę na forum dziesiątki tematów, które już powinny być dawno zamknięte, odrzucone - ale tak rozumiem, nie da się ogarnąć wszystkiego na raz. To moje pytanie brzmi - dlaczego nie zatrudnicie kogoś, kto będzie pomagał w działaniu forum? Złożyłem propozycje DarkGL, ale jak najzwyczajniej ma gdzieś.
Ehh i znów ta kwestia raportów. Tysiąckroć było powtarzane: jak widzisz post/temat łamiący regulamin, zgłoś go! Jest od tego specjalny przycisk w dolnym prawym rogu posta. Trudno jest przejrzeć całe forum, wszystkie działy i poddziały, wszystkie nowe tematy i posty w dość krótkim czasie, by znaleźć ewentualne 'wykroczenia'.
Ad. 3
Pewnie po części spór tutaj się toczy o to że w ostatnich czasach powstają tematy ze 'skargami' i zażaleniami (jak np. te reklamy w mailu czy w pluginie SM) a ktoś z wyższych sfer czyt. niebiescy lub czerwoni widzą temat ale go 'olewają' i się nie wypowiadają. Od razu to sprostuję. To nie jest tak. Gdy widzimy taki temat, natychmiastowo Gwyn rozpoczyna dyskusję na ten temat w prywatnym, ukrytym dziale który jest widoczny tylko dla RGB. Ta się odbywa cała konwersacja, aby uniknąć zbędnego spamu w głównym temacie. Gdy już dojdziemy do porozumienia i wszystko zostanie ustalone, ktoś z czerwonych ogłasza to publicznie i zmiany - jak jakieśkolwiek zostały podjęte - wchodzą w życie forum.
#675455 Prośba o klasę Snowballer
Napisane przez radim w 16.12.2014 21:56
#675408 [ROZWIĄZANE] Losowy ciąg znaków
Napisane przez radim w 16.12.2014 18:34
#675324 [ROZWIĄZANE] jaki kod na kradzież hp po uderzeniu?
Napisane przez radim w 16.12.2014 10:40
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: radim
- Regulamin