Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Whisper - zdjęcie

Whisper

Rejestracja: 05.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.06.2018 06:48
-----

#333561 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.

Napisane przez Fili:P w 12.12.2011 16:44

Tutorialu na amxx nie widziałem, może na alien jest, więc nakierowuje cię na moduł/bibliotekę nvault_util.
Mała dopiska łap: http://forums.allied...ad.php?t=139584
  • +
  • -
  • 1


#333577 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.

Napisane przez Stachuu :D ?? w 12.12.2011 16:59

może ci się przyda
new key[128]

new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp;
iVaultHandle = nvault_util_open("xxx")  //// twoj plik
new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle)// pobiera ilość wpisów


for ( new iCurrent = 0 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ )
{
    iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp );
    //////pobierasz szVal
    new a[10]
    parse(szVal, a); /// jakas liczba twoja zmienna
  
    formatex(key, 127, "%s",szKey);////to jest nick
    //key[strlen(key)-4] = 0;  to dodaj jesli masz np nazwagracza-xxx (%s-xxx)
   
    // masz teraz nick oraz jego np. zabicia. Z sortowaniem musisz poradzić sobie sam
}

  • +
  • -
  • 2


#302663 Minecraft Engine

Napisane przez diablix w 03.10.2011 15:31

Minecraft Engine 0.3
by diablix & DarkGL

opis
Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody :) Wygląda to naprawdę ciekawie,
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem :)

wymagane moduly
  • Fakemeta
  • Engine
  • Fun
instalacja
  • modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
  • minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
  • dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)
inne informacje



Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej :)

http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49


#256098 Damage API

Napisane przez DarkGL w 05.06.2011 09:59

Dołączona grafika
Jest to plugin przeznaczony dla twórców modów nieskończony ale działa (brakuje 4 funkcji , ja go juz nie dokoncze)
plugin udostepnia nam szczegolowe api pozwalajace nam ustawic np. 50 % szans na 2x wieksze dmg z deagle lub z innych broni lub szanse 1/3 lub ze gracz ma 50 % szans na zmneijszenie obrazen z deagle i tak dalej
pisalem go aby obsluga byla jak najlatwiejsza a przy tym bardzo funkcjonalna
Dołączona grafika
przedrostek
DM_s - funkcja ustawiajaca
DM_g - funkcja pobierajaca
DM_r - funkcja resetujaca
testowy plugin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <dm_api>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say test","test")
	register_clcmd("say test2","test2")
	register_clcmd("say test3","test3")
	register_clcmd("say test4","test4")
	register_clcmd("say test5","test5")
	register_clcmd("say test6","test6")
}

public test(id){
	DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0);
}

public test2(id){
	client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP))
}

public test3(id){
	DM_set_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,50);
	DM_set_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,2);
}

public test4(id){
	client_print(id,print_chat,"DM_PERCENT:%d | DM_CHANCE:%d",DM_get_damage_multiplier_chance(DM_PERCENT,id,CSW_USP),DM_get_damage_multiplier_chance(DM_CHANCE,id,CSW_USP))
}

public test5(id){
	DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,1<<CSW_USP,5.0);
	client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP))
}

public test6(id){
	DM_reset_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS);
	DM_reset_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS);
	DM_reset_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS);
}
Dołączona grafika
dm_api.inc wrzucamy do include w pluginie w którym chcemy korzystac dodajemy
#include <dm_api>
plugin musi byc zainstalowany na serwerze
w dm_api.inc sa opisy funkcji (po angielsku)

Dołączona grafika
Załączony plik  dm_api.inc   7,11 KB  266 Ilość pobrań

Załączony plik  test_dm.amxx   2,09 KB  11 Ilość pobrań

Załączony plik  test_dm.sma   1,35 KB  244 Ilość pobrań
  test_dm.amxx
Załączony plik  dm_api.amxx   15,14 KB  12 Ilość pobrań

Załączony plik  DM_API.rar   3,79 KB  245 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5


#230595 Menu z nVault

Napisane przez Zapalka w 27.03.2011 14:11

Proszę :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new g_Vault,mymenu,imie[33],nazwisko[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("Imie","pobierz");
register_clcmd("Nazwisko","pobierz");
register_clcmd("say /gracze","PlayersMenu");

g_Vault = nvault_open("dane");
}
public client_putinserver(id)
{
wczytaj(id);
sprawdz(id);
}

public sprawdz(id)
{
if(get_user_team(id)==0 || get_user_team(id)==3) // Sprawdzamy czy wybrał drużynę
set_task(3.0,"sprawdz",id); //jeśli nie wybrał lub jest na spekcie to wracamy za 3s.
else if(!imie[id] || !nazwisko[id])
pokaz_menu(id) // jeśli wybrał to pokazujemy menu
}
public pokaz_menu(id)
{
mymenu = menu_create("Bla bla","handle_mymenu") // "Bla bla" - tytuł menu
menu_additem(mymenu, "Imie"); // Wybór pierwszy
menu_additem(mymenu, "Nazwisko"); // Wybór drugi

menu_display(id,mymenu,0) // pokazujemy nasze menu
}
public handle_mymenu(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id,"messagemode Imie"); //Wpisujemy Imie
}
case 1:
{
client_cmd(id,"messagemode Nazwisko"); // Wpisujemy nazwisko
}
}
}
public pobierz(id)
{
new said[31];
new cmd[16];
new target[32];


read_args(said, 30);
replace(said, 30, "^"", "");
parse(said, cmd,15, target,31);

if (equal(cmd, "Imie", 4))
{
imie[id] = cmd_target(id,target,31); // pobieram imie
}
else if(equal(cmd,"Nazwisko",8))
{
nazwisko[id]=cmd_target(id,target,31); //pobieram nazwisko
}
zapisz(id); // wysylam dane
}
public zapisz(id)
{
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Imie-", nick);
format(vaultdata, 255, "%s#%s", imie[id],nazwisko[id]); //zapisuję imię
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wczytaj(id) {
new nick[32];
get_user_authid(id,nick,31);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Imie-", nick);
nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new imie1[32], nazwisko1[32];

parse(vaultdata, imie1, 31, nazwisko1, 31);

imie[id] = str_to_num(imie1);
nazwisko[id] = str_to_num(nazwisko1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayersMenu(id)
{
new menu = menu_create("\r[XP 4FUN] \wWybierz gracza:", "PlayersMenuHandler");

new players[32], pnum, tempid;

new szName[32], szTempid[10];

get_players(players, pnum);

for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];

get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);

}
menu_display(id, menu, 0);
}
public PlayersMenuHandler(id, PlayersMenu , item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(PlayersMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(PlayersMenu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

new tempid = str_to_num(data);
client_print(id, print_chat, "Imie: %s", imie[tempid]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Skull, lepiej by było gdybyś się nie odzywał :)
  • +
  • -
  • 3


#228232 Pytanie o menu, model i niewidzialnosc

Napisane przez daniosik w 21.03.2011 16:26

2. Zobacz to:

{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
switch(random_num(1, 7))
{
case 1:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
case 2:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa2.mdl" );
}
case 3:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa3.mdl" );
}
case 4:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa4.mdl" );
}
case 5:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa5.mdl" );
}
case 6:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa6.mdl" );
}
case 7:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa7.mdl" );
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#227372 Tutor C4 Timer

Napisane przez Truposz WWL w 20.03.2011 00:56

Dołączona grafikaJest to mój pierwszy plugin który tutaj zamieszczam więc w razie czego proszę o wyrozumiałość. A teraz do rzeczy jest to Timer który odlicza czas do wybuchu bomby i wyświetla za pomocą Tutora. Zresztą wszystko widać na SS.Dołączona grafikaKolor zależy od pozostałego czasu.Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaPlik smaZałączony plik  c4timer.sma   3,52 KB  920 Ilość pobrań
  c4timer.amxx Plik amxxZałączony plik  c4timer.amxx   4,69 KB  334 Ilość pobrań
Pliki potrzebne do wyświetlenia tutorówZałączony plik  Czero_tutor_pliki.rar   7,36 KB  899 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 12