Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Whisper
Rejestracja: 05.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.06.2018 06:48





O mnie
Interesuje się grafiką i scriptingiem.
Nie udzielam pomocy na GG
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 80
- Odwiedzin: 5 721
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Grudzień 5, 1995
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
28
Życzliwy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Whisper nie posiada znajomych
#333561 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.
Napisane przez Fili:P
w 12.12.2011 16:44
Tutorialu na amxx nie widziałem, może na alien jest, więc nakierowuje cię na moduł/bibliotekę nvault_util.
Mała dopiska łap: http://forums.allied...ad.php?t=139584
Mała dopiska łap: http://forums.allied...ad.php?t=139584
#333577 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.
Napisane przez Stachuu :D ??
w 12.12.2011 16:59
może ci się przyda
new key[128] new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp; iVaultHandle = nvault_util_open("xxx") //// twoj plik new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle)// pobiera ilość wpisów for ( new iCurrent = 0 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ ) { iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp ); //////pobierasz szVal new a[10] parse(szVal, a); /// jakas liczba twoja zmienna formatex(key, 127, "%s",szKey);////to jest nick //key[strlen(key)-4] = 0; to dodaj jesli masz np nazwagracza-xxx (%s-xxx) // masz teraz nick oraz jego np. zabicia. Z sortowaniem musisz poradzić sobie sam }
#302663 Minecraft Engine
Napisane przez diablix
w 03.10.2011 15:31
Minecraft Engine 0.3
by diablix & DarkGL

Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody
Wygląda to naprawdę ciekawie,
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem



Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej
http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw
by diablix & DarkGL

Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody

i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem


- Fakemeta
- Engine
- Fun

- modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
- minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
- dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)

Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej

http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw
Załączone pliki
-
MINECRAFT_Map_Models_Sounds.zip 386,67 KB 1170 Ilość pobrań
-
minecraft.amxx 18,8 KB 152 Ilość pobrań
-
minecraft.sma 14,7 KB 1046 Ilość pobrań
minecraft.amxx
#256098 Damage API
Napisane przez DarkGL
w 05.06.2011 09:59

Jest to plugin przeznaczony dla twórców modów nieskończony ale działa (brakuje 4 funkcji , ja go juz nie dokoncze)
plugin udostepnia nam szczegolowe api pozwalajace nam ustawic np. 50 % szans na 2x wieksze dmg z deagle lub z innych broni lub szanse 1/3 lub ze gracz ma 50 % szans na zmneijszenie obrazen z deagle i tak dalej
pisalem go aby obsluga byla jak najlatwiejsza a przy tym bardzo funkcjonalna

przedrostek DM_s - funkcja ustawiajaca DM_g - funkcja pobierajaca DM_r - funkcja resetujacatestowy plugin
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <dm_api> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say test","test") register_clcmd("say test2","test2") register_clcmd("say test3","test3") register_clcmd("say test4","test4") register_clcmd("say test5","test5") register_clcmd("say test6","test6") } public test(id){ DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0); } public test2(id){ client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP)) } public test3(id){ DM_set_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,50); DM_set_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,2); } public test4(id){ client_print(id,print_chat,"DM_PERCENT:%d | DM_CHANCE:%d",DM_get_damage_multiplier_chance(DM_PERCENT,id,CSW_USP),DM_get_damage_multiplier_chance(DM_CHANCE,id,CSW_USP)) } public test5(id){ DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,1<<CSW_USP,5.0); client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP)) } public test6(id){ DM_reset_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS); DM_reset_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS); DM_reset_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS); }

dm_api.inc wrzucamy do include w pluginie w którym chcemy korzystac dodajemy #include <dm_api> plugin musi byc zainstalowany na serwerze w dm_api.inc sa opisy funkcji (po angielsku)







#230595 Menu z nVault
Napisane przez Zapalka
w 27.03.2011 14:11
Proszę 
Skull, lepiej by było gdybyś się nie odzywał

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new g_Vault,mymenu,imie[33],nazwisko[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("Imie","pobierz");
register_clcmd("Nazwisko","pobierz");
register_clcmd("say /gracze","PlayersMenu");
g_Vault = nvault_open("dane");
}
public client_putinserver(id)
{
wczytaj(id);
sprawdz(id);
}
public sprawdz(id)
{
if(get_user_team(id)==0 || get_user_team(id)==3) // Sprawdzamy czy wybrał drużynę
set_task(3.0,"sprawdz",id); //jeśli nie wybrał lub jest na spekcie to wracamy za 3s.
else if(!imie[id] || !nazwisko[id])
pokaz_menu(id) // jeśli wybrał to pokazujemy menu
}
public pokaz_menu(id)
{
mymenu = menu_create("Bla bla","handle_mymenu") // "Bla bla" - tytuł menu
menu_additem(mymenu, "Imie"); // Wybór pierwszy
menu_additem(mymenu, "Nazwisko"); // Wybór drugi
menu_display(id,mymenu,0) // pokazujemy nasze menu
}
public handle_mymenu(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id,"messagemode Imie"); //Wpisujemy Imie
}
case 1:
{
client_cmd(id,"messagemode Nazwisko"); // Wpisujemy nazwisko
}
}
}
public pobierz(id)
{
new said[31];
new cmd[16];
new target[32];
read_args(said, 30);
replace(said, 30, "^"", "");
parse(said, cmd,15, target,31);
if (equal(cmd, "Imie", 4))
{
imie[id] = cmd_target(id,target,31); // pobieram imie
}
else if(equal(cmd,"Nazwisko",8))
{
nazwisko[id]=cmd_target(id,target,31); //pobieram nazwisko
}
zapisz(id); // wysylam dane
}
public zapisz(id)
{
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31);
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Imie-", nick);
format(vaultdata, 255, "%s#%s", imie[id],nazwisko[id]); //zapisuję imię
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wczytaj(id) {
new nick[32];
get_user_authid(id,nick,31);
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Imie-", nick);
nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new imie1[32], nazwisko1[32];
parse(vaultdata, imie1, 31, nazwisko1, 31);
imie[id] = str_to_num(imie1);
nazwisko[id] = str_to_num(nazwisko1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayersMenu(id)
{
new menu = menu_create("\r[XP 4FUN] \wWybierz gracza:", "PlayersMenuHandler");
new players[32], pnum, tempid;
new szName[32], szTempid[10];
get_players(players, pnum);
for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];
get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
}
menu_display(id, menu, 0);
}
public PlayersMenuHandler(id, PlayersMenu , item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(PlayersMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(PlayersMenu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new tempid = str_to_num(data);
client_print(id, print_chat, "Imie: %s", imie[tempid]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Skull, lepiej by było gdybyś się nie odzywał

#228232 Pytanie o menu, model i niewidzialnosc
Napisane przez daniosik
w 21.03.2011 16:26
2. Zobacz to:
{
if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
switch(random_num(1, 7))
{
case 1:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
case 2:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa2.mdl" );
}
case 3:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa3.mdl" );
}
case 4:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa4.mdl" );
}
case 5:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa5.mdl" );
}
case 6:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa6.mdl" );
}
case 7:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa7.mdl" );
}
}
}
}
#227372 Tutor C4 Timer
Napisane przez Truposz WWL
w 20.03.2011 00:56










Pliki potrzebne do wyświetlenia tutorów

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Whisper
- Regulamin