Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Whisper
Rejestracja: 05.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.06.2018 06:48




O mnie
Interesuje się grafiką i scriptingiem.
Nie udzielam pomocy na GG
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 80
- Odwiedzin: 5 956
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Grudzień 5, 1995
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
28
Życzliwy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Whisper nie posiada znajomych
#333561 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.
Napisane przez Fili:P
w 12.12.2011 16:44
Tutorialu na amxx nie widziałem, może na alien jest, więc nakierowuje cię na moduł/bibliotekę nvault_util.
Mała dopiska łap: http://forums.allied...ad.php?t=139584
Mała dopiska łap: http://forums.allied...ad.php?t=139584
#333577 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.
Napisane przez Stachuu :D ??
w 12.12.2011 16:59
może ci się przyda
new key[128]
new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp;
iVaultHandle = nvault_util_open("xxx") //// twoj plik
new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle)// pobiera ilość wpisów
for ( new iCurrent = 0 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ )
{
iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp );
//////pobierasz szVal
new a[10]
parse(szVal, a); /// jakas liczba twoja zmienna
formatex(key, 127, "%s",szKey);////to jest nick
//key[strlen(key)-4] = 0; to dodaj jesli masz np nazwagracza-xxx (%s-xxx)
// masz teraz nick oraz jego np. zabicia. Z sortowaniem musisz poradzić sobie sam
}
#302663 Minecraft Engine
Napisane przez diablix
w 03.10.2011 15:31
Minecraft Engine 0.3
by diablix & DarkGL

Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody
Wygląda to naprawdę ciekawie,
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem



Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej
http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw
by diablix & DarkGL

Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem

- Fakemeta
- Engine
- Fun

- modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
- minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
- dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)

Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej
http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw
Załączone pliki
-
MINECRAFT_Map_Models_Sounds.zip 386,67 KB 1181 Ilość pobrań
-
minecraft.amxx 18,8 KB 152 Ilość pobrań
-
minecraft.sma 14,7 KB 1056 Ilość pobrań
minecraft.amxx
#256098 Damage API
Napisane przez DarkGL
w 05.06.2011 09:59

Jest to plugin przeznaczony dla twórców modów nieskończony ale działa (brakuje 4 funkcji , ja go juz nie dokoncze)
plugin udostepnia nam szczegolowe api pozwalajace nam ustawic np. 50 % szans na 2x wieksze dmg z deagle lub z innych broni lub szanse 1/3 lub ze gracz ma 50 % szans na zmneijszenie obrazen z deagle i tak dalej
pisalem go aby obsluga byla jak najlatwiejsza a przy tym bardzo funkcjonalna

przedrostek DM_s - funkcja ustawiajaca DM_g - funkcja pobierajaca DM_r - funkcja resetujacatestowy plugin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <dm_api>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say test","test")
register_clcmd("say test2","test2")
register_clcmd("say test3","test3")
register_clcmd("say test4","test4")
register_clcmd("say test5","test5")
register_clcmd("say test6","test6")
}
public test(id){
DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0);
}
public test2(id){
client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP))
}
public test3(id){
DM_set_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,50);
DM_set_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,2);
}
public test4(id){
client_print(id,print_chat,"DM_PERCENT:%d | DM_CHANCE:%d",DM_get_damage_multiplier_chance(DM_PERCENT,id,CSW_USP),DM_get_damage_multiplier_chance(DM_CHANCE,id,CSW_USP))
}
public test5(id){
DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,1<<CSW_USP,5.0);
client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP))
}
public test6(id){
DM_reset_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS);
DM_reset_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS);
DM_reset_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS);
}

dm_api.inc wrzucamy do include w pluginie w którym chcemy korzystac dodajemy #include <dm_api> plugin musi byc zainstalowany na serwerze w dm_api.inc sa opisy funkcji (po angielsku)

dm_api.inc 7,11 KB 276 Ilość pobrań
test_dm.amxx 2,09 KB 11 Ilość pobrań
test_dm.sma 1,35 KB 254 Ilość pobrań
test_dm.amxx
dm_api.amxx 15,14 KB 12 Ilość pobrań
DM_API.rar 3,79 KB 256 Ilość pobrań#230595 Menu z nVault
Napisane przez Zapalka
w 27.03.2011 14:11
Proszę 
Skull, lepiej by było gdybyś się nie odzywał
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new g_Vault,mymenu,imie[33],nazwisko[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("Imie","pobierz");
register_clcmd("Nazwisko","pobierz");
register_clcmd("say /gracze","PlayersMenu");
g_Vault = nvault_open("dane");
}
public client_putinserver(id)
{
wczytaj(id);
sprawdz(id);
}
public sprawdz(id)
{
if(get_user_team(id)==0 || get_user_team(id)==3) // Sprawdzamy czy wybrał drużynę
set_task(3.0,"sprawdz",id); //jeśli nie wybrał lub jest na spekcie to wracamy za 3s.
else if(!imie[id] || !nazwisko[id])
pokaz_menu(id) // jeśli wybrał to pokazujemy menu
}
public pokaz_menu(id)
{
mymenu = menu_create("Bla bla","handle_mymenu") // "Bla bla" - tytuł menu
menu_additem(mymenu, "Imie"); // Wybór pierwszy
menu_additem(mymenu, "Nazwisko"); // Wybór drugi
menu_display(id,mymenu,0) // pokazujemy nasze menu
}
public handle_mymenu(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id,"messagemode Imie"); //Wpisujemy Imie
}
case 1:
{
client_cmd(id,"messagemode Nazwisko"); // Wpisujemy nazwisko
}
}
}
public pobierz(id)
{
new said[31];
new cmd[16];
new target[32];
read_args(said, 30);
replace(said, 30, "^"", "");
parse(said, cmd,15, target,31);
if (equal(cmd, "Imie", 4))
{
imie[id] = cmd_target(id,target,31); // pobieram imie
}
else if(equal(cmd,"Nazwisko",8))
{
nazwisko[id]=cmd_target(id,target,31); //pobieram nazwisko
}
zapisz(id); // wysylam dane
}
public zapisz(id)
{
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31);
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Imie-", nick);
format(vaultdata, 255, "%s#%s", imie[id],nazwisko[id]); //zapisuję imię
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wczytaj(id) {
new nick[32];
get_user_authid(id,nick,31);
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Imie-", nick);
nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new imie1[32], nazwisko1[32];
parse(vaultdata, imie1, 31, nazwisko1, 31);
imie[id] = str_to_num(imie1);
nazwisko[id] = str_to_num(nazwisko1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayersMenu(id)
{
new menu = menu_create("\r[XP 4FUN] \wWybierz gracza:", "PlayersMenuHandler");
new players[32], pnum, tempid;
new szName[32], szTempid[10];
get_players(players, pnum);
for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];
get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
}
menu_display(id, menu, 0);
}
public PlayersMenuHandler(id, PlayersMenu , item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(PlayersMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(PlayersMenu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new tempid = str_to_num(data);
client_print(id, print_chat, "Imie: %s", imie[tempid]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Skull, lepiej by było gdybyś się nie odzywał
#228232 Pytanie o menu, model i niewidzialnosc
Napisane przez daniosik
w 21.03.2011 16:26
2. Zobacz to:
{
if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
switch(random_num(1, 7))
{
case 1:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
case 2:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa2.mdl" );
}
case 3:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa3.mdl" );
}
case 4:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa4.mdl" );
}
case 5:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa5.mdl" );
}
case 6:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa6.mdl" );
}
case 7:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa7.mdl" );
}
}
}
}
#227372 Tutor C4 Timer
Napisane przez Truposz WWL
w 20.03.2011 00:56
Jest to mój pierwszy plugin który tutaj zamieszczam więc w razie czego proszę o wyrozumiałość. A teraz do rzeczy jest to Timer który odlicza czas do wybuchu bomby i wyświetla za pomocą Tutora. Zresztą wszystko widać na SS.
Kolor zależy od pozostałego czasu.



Plik sma
c4timer.sma 3,52 KB 935 Ilość pobrań
c4timer.amxx
Plik amxx
c4timer.amxx 4,69 KB 334 Ilość pobrańPliki potrzebne do wyświetlenia tutorów
Czero_tutor_pliki.rar 7,36 KB 909 Ilość pobrań- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Whisper
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
