Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie o menu, model i niewidzialnosc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2011 15:45

Potrzebuję odpowiedzi na kilka pytań.

1. Jak zrobić menu w którym będą wszyscy gracze online na serwerze. Po wybraniu jednego z nich pojawi się możliwość wpisania wartości. Po wpisaniu tej wartości zostanie użyta komenda: amx_give_xp <nick> <wartosc> oczywiście zamiast nick od razu będzie gracz wybrany z menu.

2. Jak w tym kodzie poniżej zrobić losowanie. Jak widać jest tam tylko jeden model "czapa1". Jak zrobić aby losowało 7 modeli i ustawiało jeden z nich, co każdy spawn gracza, żeby był inny model (tzn no jak tam wyjdzie z losowania).

if(tablica[id] == 1)
{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
}

3. Dlaczego nie działa mi niewidzialność i prędkość? Tak wygląda kod:
Event:
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);


public fwHamPlayerSpawnPost( const id )
{
if(tablica[id] == 1)
{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
}
switch(tablica2[id])
{
case 1: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 230);
case 2: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
case 3: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 190);
case 4: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
case 5: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
case 6: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
case 7: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 110);
case 8: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 90);
case 9: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
case 10: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
switch(tablica3[id])
{
case 1: fm_set_user_maxspeed(id, 270.0);
case 2: fm_set_user_maxspeed(id, 285.0);
case 3: fm_set_user_maxspeed(id, 310.0);
case 4: fm_set_user_maxspeed(id, 320.0);
case 5: fm_set_user_maxspeed(id, 340.0);
}
}

Bardzo proszę o pomoc i napisanie co jest źle. Za pomoc oczywiście +

~Pozdrawiam, Whisper
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 21.03.2011 16:26

2. Zobacz to:

{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
switch(random_num(1, 7))
{
case 1:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
case 2:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa2.mdl" );
}
case 3:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa3.mdl" );
}
case 4:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa4.mdl" );
}
case 5:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa5.mdl" );
}
case 6:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa6.mdl" );
}
case 7:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa7.mdl" );
}
}
}
}

Użytkownik daniosik edytował ten post 21.03.2011 16:27

  • +
  • -
  • 1

#3 Whisper

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2011 17:15

Hmm, ok działa (zmienia się co mapę i to nawet lepiej :P) Teraz proszę kogoś na udzielenie odpowiedzi na pytanie 1. i 3. :D
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.03.2011 01:12

danosik 0 optymalnoiśći...

2.

if(tablica[id] == 1)
{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa%i.mdl", random_num(1,7) );
}
}


spr czy będzie działać

#5 Whisper

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.03.2011 12:51

Hmm działa, z 3. sobie poradziłem a kto mi pomoże z 1.?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych