Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Whisper
Rejestracja: 05.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.06.2018 06:48
O mnie
Interesuje się grafiką i scriptingiem.
Nie udzielam pomocy na GG
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 80
- Odwiedzin: 5 430
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Grudzień 5, 1995
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Whisper nie posiada znajomych
#339333 cod_misje prosba o przerobienie i kompilacje SMA
Napisane przez Whisper w 25.12.2011 01:57
#339332 Jak zablokowac wywolywanie funkcji aby wywolala sie po x sekundac
Napisane przez Whisper w 25.12.2011 01:51
#337538 Przerobienie klasy Krasnoludek
Napisane przez Whisper w 21.12.2011 15:59
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Krasnoludek";
new const opis[] = "Deagle +1000 obrazen/ 2 rakiety / niewidzialny jak kuca / 1/2 HE, 1/3 AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Krasnoludek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
#331383 Zaawansowany Chat (Advanced Chat v1.3)
Napisane przez Whisper w 07.12.2011 20:40
Plugin umożliwia wysyłanie wiadomości do wybranego gracza lub grupy graczy (przykładowo do wszystkich żywych CT, lub do wszystkich T - więcej na obrazkach).
say /achat ;Otwiera menu
say /ac ;Jak wyżej
W tej wersji możemy jedynie zmienić dostęp do menu, w sma:
#define SYSTEM ADMIN_BAN
#define CONFIG ADMIN_RCON
#define ADMIN ADMIN_KICK
Standardowa:
Plugin advanced_chat.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Potem wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/config edytujemy plik plugins.ini i dopisujemy na końcu: advanced_chat.amxx
Plik advanced_chat.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Plugin spolszczyłem więc nie powinno być wątpliwości co do czego służy. Autor nie dodał jeszcze kilku funkcji, które ma zamiar dodać tak więc w menu głównym działa tylko pozycja 1 (Send a message).
Źródło: alliedmods.net
Załączone pliki
-
advanced_chat.amxx 14,62 KB 8 Ilość pobrań
-
advanced_chat.sma 15,19 KB 296 Ilość pobrań
advanced_chat.amxx
#328242 Exp gdy jest wiecej niz 4 graczy
Napisane przez Whisper w 29.11.2011 20:51
new liczba_graczy;
public plugin_init()
{
register_cvar("amx_players", "4")
liczba_graczy = get_cvar_num("amx_players")
}
public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){
if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
DajExp(i,get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
//ColorChat(i,GREEN,"^x03 Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(i,"Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
ShowHUD(i);
}
else
{
ColorChat(i, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}
}
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // ofiara
if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_T){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
}
else if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_T && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_CT){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
}
ShowHUD(kid);
}
else
{
ColorChat(kid, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}
#320710 Podświetlanie (Wyróżnienie) słow
Napisane przez Whisper w 11.11.2011 22:57
Plugin wyróżnia na czacie słowa podane w pliku, zmieniając ich kolor (Można powiedzieć, że podświetla je)
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
(Przypominam, plik word_marking wrzucamy do addons/amxmodx/configs/)
W pliku word_marking.ini wpisujemy słowa, które będą wyróżnione. Każde w nowej linii.
; marking word word fun
Źródło: http://forums.alliedmods.net
Załączone pliki
-
word_marking.amxx 7,1 KB 21 Ilość pobrań
-
word_marking.ini 27 bajtów 250 Ilość pobrań
-
word_marking.sma 3,14 KB 243 Ilość pobrań
word_marking.amxx
#266046 Sprawdzenie nvault
Napisane przez Whisper w 04.07.2011 09:29
#260289 przerobienie killstreak'a
Napisane przez Whisper w 19.06.2011 11:26
#256270 [Levele]nie wchodza
Napisane przez Whisper w 05.06.2011 19:52
A co do wyświetlania to zapomniałem o tym, sory
Widzisz to?
SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()
A teraz zobacz na to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Stworzyłeś 2 różne zmienne dla obiektu HUD a użyłeś jednej w obu obiektach. Nie może tak być. Po prostu zmień to tak:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przepraszam, że bez znaczników sma ale musiałem to pokazać wyraźnie
#256221 Kto 1 przepisze text otrzymuje %d xp
Napisane przez Whisper w 05.06.2011 16:49
#256218 [Levele]nie wchodza
Napisane przez Whisper w 05.06.2011 16:45
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "striker"
new SyncHudObj1
new SyncHudObj2
new doswiadczenie_za_zabicie
new doswiadczenie_za_wygranie
new poziom_gracza[33] = 1
new doswiadczenie_gracza[33]
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0, 25, 48, 93, 151, 229, 340, 521, 662, 830, 1000}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("pkt_killxp", "3")
register_cvar("pkt_winllxp", "2")
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
SyncHudObj1 = CreateHudSyncObj()
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj()
doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("pkt_winxp")
doswiadczenie_za_zabicie = get_cvar_num("pkt_killxp")
}
public eDeath(id)
{
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_zabicie;
ColorChat(attacker,GREEN,"[COD:MW]]^x01: Dostales ^x04%d^x01 doswiadczenia za zabicie wroga", doswiadczenie_za_zabicie);
}
}
}
public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie)
SprawdzPoziom(id)
}
}
public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
SprawdzPoziom(id);
}
}
public client_connect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
}
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 12)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(245, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
}
}
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i", doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj1, "^n[Punkty : %i / %i]^n[Poziom : %i]", doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Za to, że ktoś zginął odpowiada event DeathMsg.
#251697 Przerobienie auto respawn
Napisane przez Whisper w 21.05.2011 20:51
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <Hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new czas;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "AR", "a");
czas = register_cvar("amx_czas", "15.0")
}
public AR() {
new id = read_data( 2 );
new czas2 = get_pcvar_float(czas)
set_task(get_pcvar_float(czas), "Wskrzes")
client_print(id, print_chat, "Zostaniesz ozywiony za %d sekund", czas2)
}
public Wskrzes(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
client_print(id, print_chat, "Zostales ozywiony")
}
#251689 EXP i brak jego zapisu
Napisane przez Whisper w 21.05.2011 20:36
g_vault = nvault_open("TestExpSave");
Sprawdź to:
Wklejka 130600654114842 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Ten drugi plik to chyba od innego pluginu.
#232975 Ammo Packi
Napisane przez Whisper w 03.04.2011 19:01
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Ammo Packs"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new AmmoPack[33]; //Tworzysz tablicę do której będą zapisywane nasze ammo packi
new HudObj; //Rejestrujemy zmienną
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); //Event smierci (tzn. gdy ktos zginie w tym wypadku gdy kogos zabijesz)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink");
HudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
AmmoPack[attacker] += 1;
}
}
}
public Prethink(id)
{
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "[Ammo Packi : %d]", AmmoPack[id])
}
No a funkcje do sklepu to powiedzmy:
if(AmmoPack[id] <= 10)
{
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to")
}
else
{
//To sie wykona gdy klient posiada 10 AP
}
#231319 HUD c4 CountDown + muzyka 10 sekund przed wybuchem
Napisane przez Whisper w 29.03.2011 14:50
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Whisper
- Regulamin