
Jest to plugin przeznaczony dla twórców modów nieskończony ale działa (brakuje 4 funkcji , ja go juz nie dokoncze)
plugin udostepnia nam szczegolowe api pozwalajace nam ustawic np. 50 % szans na 2x wieksze dmg z deagle lub z innych broni lub szanse 1/3 lub ze gracz ma 50 % szans na zmneijszenie obrazen z deagle i tak dalej
pisalem go aby obsluga byla jak najlatwiejsza a przy tym bardzo funkcjonalna

przedrostek DM_s - funkcja ustawiajaca DM_g - funkcja pobierajaca DM_r - funkcja resetujacatestowy plugin
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <dm_api> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say test","test") register_clcmd("say test2","test2") register_clcmd("say test3","test3") register_clcmd("say test4","test4") register_clcmd("say test5","test5") register_clcmd("say test6","test6") } public test(id){ DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0); } public test2(id){ client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP)) } public test3(id){ DM_set_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,50); DM_set_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS,3.0,2); } public test4(id){ client_print(id,print_chat,"DM_PERCENT:%d | DM_CHANCE:%d",DM_get_damage_multiplier_chance(DM_PERCENT,id,CSW_USP),DM_get_damage_multiplier_chance(DM_CHANCE,id,CSW_USP)) } public test5(id){ DM_set_damage_multiplier(DM_EVER,id,1<<CSW_USP,5.0); client_print(id,print_chat,"%0.2f",DM_get_damage_multiplier(DM_EVER,id,CSW_USP)) } public test6(id){ DM_reset_damage_multiplier(DM_EVER,id,DM_ALL_WEAPONS); DM_reset_damage_multiplier(DM_PERCENT,id,DM_ALL_WEAPONS); DM_reset_damage_multiplier(DM_CHANCE,id,DM_ALL_WEAPONS); }

dm_api.inc wrzucamy do include w pluginie w którym chcemy korzystac dodajemy #include <dm_api> plugin musi byc zainstalowany na serwerze w dm_api.inc sa opisy funkcji (po angielsku)






