Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ptasiek - zdjęcie

ptasiek

Rejestracja: 23.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2011 21:22
-----

#258361 Nie widzialność przy kucnięciu

Napisane przez Abes Mapper w 12.06.2011 21:15

Masz wpisane #include <fun> na samej górze ?
  • +
  • -
  • 1


#247468 Problem przy dodawaniu statystyk

Napisane przez Stachuu :D ?? w 08.05.2011 16:58

new q_command[512]format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`man`='%i',`pkt`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",
g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],
player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],mana_gracza[id],
player_ammopkt[id],name,player_class[id])


masz
  • +
  • -
  • 1


#247493 Problem przy dodawaniu statystyk

Napisane przez góruś w 08.05.2011 17:41

zamień na to:
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`man`='%i',`pkt`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],mana_gracza[id],player_ammopkt[id],name,player_class[id])

  • +
  • -
  • 1


#245870 Nowa statystyka która daje jeden ammo

Napisane przez Dalinor w 05.05.2011 06:53

Dodawanie nowych statystyk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#245430 Nowa statystyka która daje jeden ammo

Napisane przez Stachuu :D ?? w 03.05.2011 19:28

dodajesz do
roundstart

ammopkt(i)

public ammopkt(id)
{
	const BITSUM_NO_RELOAD  = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE);
	new iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
	get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
	for(i=0;i<iNum;i++)
	{
		if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i])))
		{
			get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 );
			
			ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
			if(ent)
			{
				cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + twoja_statystyka[ent]*2);
			}       
		}
	}
}

mam nadzieje ze sama idee tworzenia statystyki ogarniasz
  • +
  • -
  • 2


#227619 Przy kompliacji wywala błędy.

Napisane przez Fragusek w 20.03.2011 15:27

<d2lod>
znajdziesz na samej górze między
#include <amxmodx>
#include <engine>


#include <amxmodx>
#include <d2lod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


#227652 Przy kompliacji wywala błędy.

Napisane przez Goliath w 20.03.2011 16:20

Jeżeli chodzi ci o bibliotekę (plik, a zapewne chodzi o to, a nie o linijkę z kodem) to znajduje się ona w paczce, w której był cały mod. Coś u siebie znalazłem, może o to chodzi:
Załączony plik  d2lod.inc   5,09 KB  42 Ilość pobrań


A co do expa za potwory, zmieniasz to w tej tabeli:
new const Monster_Xp[MAX_MONSTERS] =
{
150,
600,
100,
120,
0,
50,
0,
120,
0,
80,
0,
0,
0,
0
}

  • +
  • -
  • 1


#227417 Koszt tego dodatku (ile by kosztowało wykonanie)

Napisane przez Jagoda w 20.03.2011 09:41

Napisz na gg to ci zrobie


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#189994 [CodMOd(nowy)]Dodawanie klasy

Napisane przez TenKtośToJa w 19.11.2010 21:36

Witam,pokaże jak dodać nową klasę do nowego cod moda
Premium:
Otwieramy np Codclass_admiral.sma
i szukamy
new const nazwa[] = "Admiral";
Zamieniamy Admiral na naszą nazwe klasy
np.
new const nazwa[] = "GunMan";
sZUKAMY

new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const opis[]
To opis klasy
new const bronie
Broń patrz na wzór.DOdajemy wg wzoru nie jak w starym codzie.
aby dodać wiecej niz 1 broń
robimy tak
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
Dzięki MasteR99

new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
To są statystyki
sZUKAMY
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

Zamieniamy
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
na własną flagę
Tam gdzie [Admiral] Wpisujemy w moim przypadku GunMan
Szukamy
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
Tam gdzie +10 wpisujemy jego exp za fraga;]
To chyba koniec
jest to nowy mod i jeszcze nie rozkminiłem go;]
aa I JESZCZE trzeba zmienić nazwę pliku na codclass_GunMan i skompliować.
Dopisujemy do plugins-codmod.ini
codclass_GunMan.amxx
i zmieniamy mape na serwie i mamy klasę;]
  • +
  • -
  • 4


#220628 Klasa z ładowaniem hp

Napisane przez LogiCC :D w 01.03.2011 18:04

w public call_cast(id), w twojej klasie:
			show_hudmessage(id, "Odnowiles sobie X HP")
change_health(id, X, id, "")


X - ilość HP
  • +
  • -
  • 1


#220583 Znowu błędy przy klasie premium

Napisane przez Big Smoke w 01.03.2011 16:22

Tu masz sma i amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#209439 System Many, Punktów, Złota

Napisane przez dRaq w 25.01.2011 23:48

Krótko, zwięźle, 1 Kill = 1 Pkt
Żeby to miało jakiś sens proponuję dorobić do tego sklep
Kod w "znajdź" oparty jest na czystej wersji bez dodatków
Zapis MySQL

Dodanie zmiennej:
Spoiler

Tworzenie komórek w tabeli:
Spoiler

Zapis:
Spoiler

Odczyt z tabeli:
Spoiler

Dodanie 1 pkt po zabiciu:
Spoiler

Hud z ilością PKT:
Spoiler

Możliwe że o czymś zapomniałem, bo jest późno i chce mi się spać -.-
Jako że Wy na początku pomagaliście mi, to ja postanowiłem zrobić coś dla Was :D

Sklep by KariiO:
Kliknij Dołączona grafika, aby podziękować KariiO
Spoiler

  • +
  • -
  • 21