Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ptasiek
Rejestracja: 23.02.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2011 21:22
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 68
- Odwiedzin: 5 234
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Luty 4, 1993
-
Imię
lolololol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gołdap
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
ptasiek nie posiada znajomych
#258361 Nie widzialność przy kucnięciu
Napisane przez Abes Mapper w 12.06.2011 21:15
Masz wpisane #include <fun> na samej górze ?
#247468 Problem przy dodawaniu statystyk
Napisane przez Stachuu :D ?? w 08.05.2011 16:58
new q_command[512]format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`man`='%i',`pkt`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'", g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id], player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],mana_gracza[id], player_ammopkt[id],name,player_class[id])
masz
#247493 Problem przy dodawaniu statystyk
Napisane przez góruś w 08.05.2011 17:41
zamień na to:
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`man`='%i',`pkt`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],mana_gracza[id],player_ammopkt[id],name,player_class[id])
#245870 Nowa statystyka która daje jeden ammo
Napisane przez Dalinor w 05.05.2011 06:53
#245430 Nowa statystyka która daje jeden ammo
Napisane przez Stachuu :D ?? w 03.05.2011 19:28
dodajesz do
roundstart
ammopkt(i)
mam nadzieje ze sama idee tworzenia statystyki ogarniasz
roundstart
ammopkt(i)
public ammopkt(id) { const BITSUM_NO_RELOAD = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE); new iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent get_user_weapons(id, iWeapons, iNum) for(i=0;i<iNum;i++) { if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i]))) { get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 ); ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id); if(ent) { cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent) + twoja_statystyka[ent]*2); } } } }
mam nadzieje ze sama idee tworzenia statystyki ogarniasz
#227619 Przy kompliacji wywala błędy.
Napisane przez Fragusek w 20.03.2011 15:27
<d2lod>
znajdziesz na samej górze między
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <amxmodx>
#include <d2lod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
znajdziesz na samej górze między
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <amxmodx>
#include <d2lod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#227652 Przy kompliacji wywala błędy.
Napisane przez Goliath w 20.03.2011 16:20
Jeżeli chodzi ci o bibliotekę (plik, a zapewne chodzi o to, a nie o linijkę z kodem) to znajduje się ona w paczce, w której był cały mod. Coś u siebie znalazłem, może o to chodzi:
d2lod.inc 5,09 KB 42 Ilość pobrań
A co do expa za potwory, zmieniasz to w tej tabeli:
d2lod.inc 5,09 KB 42 Ilość pobrań
A co do expa za potwory, zmieniasz to w tej tabeli:
new const Monster_Xp[MAX_MONSTERS] =
{
150,
600,
100,
120,
0,
50,
0,
120,
0,
80,
0,
0,
0,
0
}
#227417 Koszt tego dodatku (ile by kosztowało wykonanie)
Napisane przez Jagoda w 20.03.2011 09:41
Napisz na gg to ci zrobie
#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby
Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21
Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.
Jak zainstlować:
Gotowiec:
Edytacja Silnika:
Instrukcja jak dodac frakcje:
Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler
QTM_CodMod.amxx 53,43 KB 211 Ilość pobrań
- wrzucamy do plugins
QTM_CodMod.sma 41,46 KB 3594 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx - wrzucamy do scripting
cod_frakcje.ini 344 bajtów 5098 Ilość pobrań
- wrzucamy do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje)
QTM_CodMod.amxx 53,43 KB 211 Ilość pobrań
- wrzucamy do plugins
QTM_CodMod.sma 41,46 KB 3594 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx - wrzucamy do scripting
cod_frakcje.ini 344 bajtów 5098 Ilość pobrań
- wrzucamy do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje)
Edytacja Silnika:
Spoiler
1.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy na końcu jego
czyli tak powinno wygladać:
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy za nią:
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i
po
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
dodajemy
czyli tak to powinno wyglądać:
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
Jeszcze trzeba wrzucić na serwer plik do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje):
cod_frakcje.ini 344 bajtów 5098 Ilość pobrań
W zmiennych globalnych dodajemy
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy na końcu jego
loadfile()
czyli tak powinno wygladać:
Spoiler
public plugin_init()
{
//kod
loadfile()
}
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy za nią:
Spoiler
public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);
if(!file_exists(file))
return;
new row[128], trash, size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);
if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
}
}
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i
po
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
dodajemy
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
czyli tak to powinno wyglądać:
Spoiler
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
Spoiler
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
Jeszcze trzeba wrzucić na serwer plik do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje):
cod_frakcje.ini 344 bajtów 5098 Ilość pobrań
Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler
Aby dodać nowa frakcje to należny dodać do pliku cod_frakcje.ini np.
czyli np.
Aby dodać nowa frakcje to należny dodać do pliku cod_frakcje.ini np.
[klasa]twoja nazwa klasy(ta z menu wyboru klas)[frakcja]twoja nazwa frakcji
czyli np.
[klasa]Szpieg[frakcja]Rosjanie
#189994 [CodMOd(nowy)]Dodawanie klasy
Napisane przez TenKtośToJa w 19.11.2010 21:36
Witam,pokaże jak dodać nową klasę do nowego cod moda
Premium:
Otwieramy np Codclass_admiral.sma
i szukamy
np.
aby dodać wiecej niz 1 broń
robimy tak
sZUKAMY
Tam gdzie [Admiral] Wpisujemy w moim przypadku GunMan
Szukamy
To chyba koniec
jest to nowy mod i jeszcze nie rozkminiłem go;]
aa I JESZCZE trzeba zmienić nazwę pliku na codclass_GunMan i skompliować.
Dopisujemy do plugins-codmod.ini
codclass_GunMan.amxx
i zmieniamy mape na serwie i mamy klasę;]
Premium:
Otwieramy np Codclass_admiral.sma
i szukamy
new const nazwa[] = "Admiral";Zamieniamy Admiral na naszą nazwe klasy
np.
new const nazwa[] = "GunMan";sZUKAMY
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 38; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20;
new const opis[]To opis klasy
new const bronieBroń patrz na wzór.DOdajemy wg wzoru nie jak w starym codzie.
aby dodać wiecej niz 1 broń
robimy tak
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;Dzięki MasteR99
new const zdrowie = 30; new const kondycja = 38; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20;To są statystyki
sZUKAMY
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }Zamieniamy
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))na własną flagę
Tam gdzie [Admiral] Wpisujemy w moim przypadku GunMan
Szukamy
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);Tam gdzie +10 wpisujemy jego exp za fraga;]
To chyba koniec
jest to nowy mod i jeszcze nie rozkminiłem go;]
aa I JESZCZE trzeba zmienić nazwę pliku na codclass_GunMan i skompliować.
Dopisujemy do plugins-codmod.ini
codclass_GunMan.amxx
i zmieniamy mape na serwie i mamy klasę;]
#220628 Klasa z ładowaniem hp
Napisane przez LogiCC :D w 01.03.2011 18:04
#220583 Znowu błędy przy klasie premium
Napisane przez Big Smoke w 01.03.2011 16:22
#209439 System Many, Punktów, Złota
Napisane przez dRaq w 25.01.2011 23:48
Krótko, zwięźle, 1 Kill = 1 Pkt
Żeby to miało jakiś sens proponuję dorobić do tego sklep
Kod w "znajdź" oparty jest na czystej wersji bez dodatków
Zapis MySQL
Dodanie zmiennej:
Tworzenie komórek w tabeli:
Zapis:
Odczyt z tabeli:
Dodanie 1 pkt po zabiciu:
Hud z ilością PKT:
Możliwe że o czymś zapomniałem, bo jest późno i chce mi się spać -.-
Jako że Wy na początku pomagaliście mi, to ja postanowiłem zrobić coś dla Was
Sklep by KariiO:
Kliknij , aby podziękować KariiO
Żeby to miało jakiś sens proponuję dorobić do tego sklep
Kod w "znajdź" oparty jest na czystej wersji bez dodatków
Zapis MySQL
Dodanie zmiennej:
Spoiler
znajdź:
dodaj pod:
new player_class[33]
dodaj pod:
new player_pkt[33]
Tworzenie komórek w tabeli:
Spoiler
znajdź:
zamień na:
format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0, `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0 ) ",g_sqlTable)
zamień na:
format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0, `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0, `pkt` integer( 4 ) DEFAULT 0 ) ",g_sqlTable)
Zapis:
Spoiler
znajdź:
zmień na:
public SaveXP(id)
{
if(g_boolsqlOK)
{
if(!is_user_bot(id) && player_xp[id]!=player_xp_old[id])
{
new name[64]
new ip[64]
new sid[64]
get_user_name(id,name,63)
replace_all ( name, 63, "'", "Q" )
replace_all ( name, 63, "`", "Q" )
get_user_ip(id, ip ,63,1)
get_user_authid(id, sid ,63)
if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==0)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],name,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==1)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,name,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],ip,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==2)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`ip`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,name,ip,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],sid,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
player_xp_old[id]=player_xp[id]
}
}
else sql_start()
return PLUGIN_HANDLED
}
zmień na:
public SaveXP(id)
{
if(g_boolsqlOK)
{
if(!is_user_bot(id) && player_xp[id]!=player_xp_old[id])
{
new name[64]
new ip[64]
new sid[64]
get_user_name(id,name,63)
replace_all ( name, 63, "'", "Q" )
replace_all ( name, 63, "`", "Q" )
get_user_ip(id, ip ,63,1)
get_user_authid(id, sid ,63)
if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==0)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`pkt`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],player_pkt[id],name,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==1)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`pkt`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,name,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],player_pkt[id],ip,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==2)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`ip`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i',`pkt`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,name,ip,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],player_pkt[id],sid,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
player_xp_old[id]=player_xp[id]
}
}
else sql_start()
return PLUGIN_HANDLED
}
Odczyt z tabeli:
Spoiler
Znajdź:
dodaj pod:
player_dextery[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"dex"))
dodaj pod:
player_pkt[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"pkt"))
Dodanie 1 pkt po zabiciu:
Spoiler
public DeathMsg(id)
Znajdź:
Zamień na:
Znajdź:
[if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
Zamień na:
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
player_pkt[kid]+=1
savexpcom(vid)
}
Hud z ilością PKT:
Spoiler
Znajdź:
Nad ostatnią klamrą wklej:
public write_hud(id)
Nad ostatnią klamrą wklej:
new Msg123[512]
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.85, 0, 6.0, 3.0)
format(Msg123,511,"Punkty: %i", player_pkt[id])
show_hudmessage(id, Msg123)
Możliwe że o czymś zapomniałem, bo jest późno i chce mi się spać -.-
Jako że Wy na początku pomagaliście mi, to ja postanowiłem zrobić coś dla Was
Sklep by KariiO:
Kliknij , aby podziękować KariiO
Spoiler
Standardowy sklep używa funkcji od pobierania takiej:
Nowy sklep za np. punkty:
I zamiast tego w norm. sklepie:
Dajemy to:
Standardowy sklep używa funkcji od pobierania takiej:
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota !")
return false
}
return false
}
Nowy sklep za np. punkty:
public UTIL_Buyforpkt(id,amount)
{
if (player_pkt[id] >= amount)
{
player_pkt[id]-=amount
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota !")
return false
}
return false
}
I zamiast tego w norm. sklepie:
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
Dajemy to:
if (!UTIL_Buyforpkt(id,ilosc))
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ptasiek
- Regulamin