Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nie widzialność przy kucnięciu

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ptasiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:68
  • Imię:lolololol
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 12.06.2011 19:07

WItam z pewnego forum przeczytałem jak zrobić niewidzialność na kunięciu
ale mam błąd dokładnie z tym kodem:
public player_Think(id){
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
if(!niewidzialnosc_kucanie[id]){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) // ta linijka niby jest zła
return HAM_IGNORED;
}
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,50) // ta linijka niby jest zła
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) // ta linijka niby jest zła
}
return HAM_HANDLED;
}

SS:
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.06.2011 21:15

Masz wpisane #include <fun> na samej górze ?
  • +
  • -
  • 1

#3 ptasiek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:68
  • Imię:lolololol
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 13.06.2011 07:05

Heh dzięki nie pomyślałem o includach :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych