Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wtf?! - zdjęcie

wtf?!

Rejestracja: 18.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.12.2012 21:25
-----

#485937 Nie można skompilować CoDa.

Napisane przez speedkill w 02.12.2012 11:57

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {

	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

	

	if(item == MENU_EXIT) {

		menu_destroy(menu);

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	

	if(punkty_gracza[id] < 1)

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

	new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

	

	switch(item) {

		case 0: {

			if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;

			else szybkosc_rozdania[id] = 0;

		}                

		case 1: {                

			if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {

				inteligencja_gracza[id]+=ilosc;

				punkty_gracza[id]-=ilosc;

			} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");                                                                                

		}

		case 2: {                

			if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {

				zdrowie_gracza[id]+=ilosc;

				punkty_gracza[id]-=ilosc;

			} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");

		}

		case 3: {                

			if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {

				wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;

				punkty_gracza[id]-=ilosc;

			} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

		}

		case 4: {                

			if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {

				kondycja_gracza[id]+=ilosc;

				punkty_gracza[id]-=ilosc;

			} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");

		}

		case 5: {

			if(obrazenia_gracza[id] < limit_poziomu/2) {

				obrazenia_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

				

			} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom obrazen osiagniety");

		}

	}

	

	if(punkty_gracza[id] > 0)

		PrzydzielPunkty(id);

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1


#222507 1/x z kilku broni

Napisane przez ParadisO w 06.03.2011 20:05

Dzisiaj zastanawiałem się jak zrobić item 1/x, żeby dla 2 broni była ta sama wartość (jak w COD) i pomógł mi FreZZy.
Nie chce, żeby ktoś jeszcze miał z tym problemy więc piszę poradnik (mój 1 na tym forum).

Najpierw tworzymy item 1/x z danej broni według tego poradnika
[Tutorial] Itemy 1/1 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Zrobię przykład na broni gail/famas

W swoim itemie dodajemy coś takiego :
 new razem
razem = random_num(X,Y)
player_b_gail[id] = razem
player_b_famas[id] = razem


X;Y - od ilu do ilu np: (14,24)

Całość powinna wyglądać tak
case Z:
{
player_item_name[id] = "Pogromca"
player_item_id[id] = random
new razem
razem = random_num(14,24)
player_b_gail[id] = razem
player_b_famas[id] = razem
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i szans na natychmiastowe zabicie z Gail/Famas.",player_item_name[id],razem)
}

Z - numer itemu

Nie sprawdzałem czy to działa na serwerze.

Jestem otwarty na wszelkie uwagi.
  • +
  • -
  • 5


#307989 Obrazenia zalezne od inteligencji.

Napisane przez dasiek w 15.10.2011 09:43

damage = 50.0+float(inteligencja_gracza[idattacker]/2)


czyli obrażenia są równe (przykład) 50 + połowa inteligencji. można usunąć /2 i będzie 50.0 + punkty inteligencji.
  • +
  • -
  • 1


#307977 Obrazenia zalezne od inteligencji.

Napisane przez dasiek w 15.10.2011 09:32

w take damage dajesz np

if(klasa_gracza[idattacker] == Amadeusz && weapon == CSW_MP5NAVY)
{
  damage = 50.0+float(inteligencja_gracza[idattacker]/2)
}

  • +
  • -
  • 1


#306470 [ROZWIĄZANE] Jak dodac item tylko z bronia?

Napisane przez Jhorek w 11.10.2011 18:39

No to tak:

szukasz:

public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

tworzysz w nim(najlepiej na końcu):

case XXX:
  {
   give_item(id, "weapon_ak47");
  
  }

w miejsce "XXX" wpisujesz nr odpowiadający itemkowi, np 30
  • +
  • -
  • 1


#167074 Jak dodać exp za HeadShot

Napisane przez ric0 w 01.09.2010 15:42

Witam. Pokaże wam jak dodać w Call Of Duty modzie Exp za zabicie poprzez HeadShot.
Więc zaczynamy.


1.Szukamy:
new doswiadczenie_za_bombe;

Dodajemy po tym:
new doswiadczenie_za_hs;

2.Szukamy:
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");

Dodajmy po tym:
doswiadczenie_za_hs = get_cvar_num("cod_hsexp");

3.Szukamy
register_cvar("cod_bombxp", "4500");

Dodajme po tym:
register_cvar("cod_hsexp", "2000"); // zamiast "2000" dodajemy własną ilość EXPA

4.Na końcu naszego kodu dodajemy:
public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {

if(!killer || !victim || TK)
return;

if(hitplace == HIT_HEAD)
{

doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;

ColorChat(killer, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);

}
}


5.W pliku amxx.cfg dodajemy
cod_hsexp "twoja liczba expa"



Autor : sebuli
  • +
  • -
  • 13


#184605 [COD]wytrzymalosc i hp pod lvl, klasa, przedmiot

Napisane przez kamiloo2 w 31.10.2010 13:13

Elo. W tym tutku pokaze wam jak zrobic cos takiego:
Dołączona grafika


U kogoś(gdy jesteśmy dead)

Szukamy:
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

Podmieniamy na:
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc itemu : %i/100^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], get_user_health(target));
		
		return PLUGIN_CONTINUE;

	
	}



U nas (gdy zyjemy)


Szukamy:
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

I podmieniamy za:
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100]^n[Zdrowie : %i]l", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  


Pomogłem? Kliknij +!


Zakaz kopiowania!




#302296 Cod Mod Niewidzalnosc

Napisane przez radim w 02.10.2011 11:00

Na czym ten problem polega..
  • +
  • -
  • 1


#302300 Cod Mod Niewidzalnosc

Napisane przez _nothing_ w 02.10.2011 11:07

Jak miała działać Ci statystyka "niewidzialnosc" skoro jej nie dodałeś ? :D

Dodałem tą niewidzialność według poradnika, powinno nie działać.

Załączone pliki




#301015 teleport na nożu

Napisane przez radim w 27.09.2011 17:04

Trzymaj ! Flaga "s"
  • +
  • -
  • 2


#300832 teleport na nożu

Napisane przez radim w 27.09.2011 14:57

Tak teleportuje się prawym przyciskiem myszy na nożu ! Moim zdaniem ten teleport bez czekania jest bez sensu, nie będę pisał dlaczego bo to chyba jasne.. Ale jak chcesz to masz
  • +
  • -
  • 2


#300633 HP w HuD

Napisane przez radim w 26.09.2011 19:39

Trzymaj !
  • +
  • -
  • 2


#300461 Klasa Inżynier

Napisane przez radim w 26.09.2011 13:32

Pokażę jak zrobić klasę Inżynier pod Starego CodMod'a
Zaczynamy !

1. Dodajemy nowy include:
#include <fakemeta_util>

2. Pod includami dodajemy to:
#define SENTRY_THINK 0.3
 
#define OFFSET_WPN_LINUX  4
#define OFFSET_WPN_WIN	   41
 
#define fm_point_contents(%1) engfunc(EngFunc_PointContents, %1)
 
#define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1)
3. Następnie nad public plugin_init() dodajemy to:
new pMenuExplode[33];
new gMenuDzialko[33]
new bool:bInzynier[33]
new mdl_gib_build1,mdl_gib_build2,mdl_gib_build3,mdl_gib_build4
new g_maxplayers;
new pcvarPercent,pcvarHealth,pcvarDamage;
 
static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

4. Do public plugin_init() dodajemy:
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++){
		if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)
	}
 
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack_Building")
 
register_think("sentry_shot","sentry_shot")
 
g_maxplayers = get_maxplayers();
 
pcvarPercent = register_cvar("inzynier_percent","4") // ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
	pcvarHealth = register_cvar("inzynier_health","600") // ile hp ma dzialko
	pcvarDamage = register_cvar("inzynier_damage","15.0"); //[font=monospace] [/font]ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !

5. Do public plugin_precache() dodajemy:
precache_sound("sentry_shoot.wav");
	
	precache_model("models/QTM_CodMod/v_tfc_spanner.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/base2.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/sentry2.mdl")
	
	mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
	mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
	mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
	mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
	
	precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
	precache_sound("debris/bustmetal2.wav");

6. Do public NowaRunda() dodajemy:
	remove_entity_name("sentry_base")
	remove_entity_name("sentry_shot")

7. Na samym końcu sma dodajemy:
Spoiler


8. W public Odrodzenie(id) dodajemy case naszej klasy i w niej msui być:
bInzynier[id] = true;
Czyli np. wygląda to tak(moja klasa ma galil'a i p228):
case xx:   // w miejsce xx wpisujesz nazwe klasy
		{
			give_item(id, "weapon_galil")
			give_item(id, "weapon_p228")
			bInzynier[id] = true;
		}

9. Na początku public Odrodzenie(id) pod:
if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
dodajemy:
bInzynier[id] = false;

10. W public client_connect(id) dodajemy:
bInzynier[id] = false;
gMenuDzialko[id] = 0;
pMenuExplode[id] = 0;

I to wszystko ;)
  • +
  • -
  • 15


#277663 Klasa Czolgista - posiada M72 LAW

Napisane przez Cypis' w 04.08.2011 17:00

Witam, wiele osób pytało się o klase z bazuką i oto ona :)

Cvary:
	cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka


Ssy:
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 35


#235401 [SURF] No Edge Damage

Napisane przez QTM. Peyote w 10.04.2011 21:01

Dołączona grafika
  • Plugin zatrzymuje obrażenia spowodowane upadkiem na krawędź rampy. Jeżeli by ktoś nie wiedział mam na myśli część rampy zaznaczoną czerwoną linią:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • Standardowa.

Dołączona grafika
Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.amxx   3,09 KB  83 Ilość pobrań


Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.sma   904 bajtów  641 Ilość pobrań
  QTM_NoEdgeDamage.amxx

Załączone miniatury

  • edge.JPG

  • +
  • -
  • 16