Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa Inżynier

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.09.2011 13:32

*
Popularny

Pokażę jak zrobić klasę Inżynier pod Starego CodMod'a
Zaczynamy !

1. Dodajemy nowy include:
#include <fakemeta_util>

2. Pod includami dodajemy to:
#define SENTRY_THINK 0.3
 
#define OFFSET_WPN_LINUX  4
#define OFFSET_WPN_WIN	   41
 
#define fm_point_contents(%1) engfunc(EngFunc_PointContents, %1)
 
#define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1)
3. Następnie nad public plugin_init() dodajemy to:
new pMenuExplode[33];
new gMenuDzialko[33]
new bool:bInzynier[33]
new mdl_gib_build1,mdl_gib_build2,mdl_gib_build3,mdl_gib_build4
new g_maxplayers;
new pcvarPercent,pcvarHealth,pcvarDamage;
 
static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

4. Do public plugin_init() dodajemy:
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++){
		if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)
	}
 
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack_Building")
 
register_think("sentry_shot","sentry_shot")
 
g_maxplayers = get_maxplayers();
 
pcvarPercent = register_cvar("inzynier_percent","4") // ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
	pcvarHealth = register_cvar("inzynier_health","600") // ile hp ma dzialko
	pcvarDamage = register_cvar("inzynier_damage","15.0"); //[font=monospace] [/font]ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !

5. Do public plugin_precache() dodajemy:
precache_sound("sentry_shoot.wav");
	
	precache_model("models/QTM_CodMod/v_tfc_spanner.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/base2.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/sentry2.mdl")
	
	mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
	mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
	mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
	mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
	
	precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
	precache_sound("debris/bustmetal2.wav");

6. Do public NowaRunda() dodajemy:
	remove_entity_name("sentry_base")
	remove_entity_name("sentry_shot")

7. Na samym końcu sma dodajemy:
Spoiler


8. W public Odrodzenie(id) dodajemy case naszej klasy i w niej msui być:
bInzynier[id] = true;
Czyli np. wygląda to tak(moja klasa ma galil'a i p228):
case xx:   // w miejsce xx wpisujesz nazwe klasy
		{
			give_item(id, "weapon_galil")
			give_item(id, "weapon_p228")
			bInzynier[id] = true;
		}

9. Na początku public Odrodzenie(id) pod:
if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
dodajemy:
bInzynier[id] = false;

10. W public client_connect(id) dodajemy:
bInzynier[id] = false;
gMenuDzialko[id] = 0;
pMenuExplode[id] = 0;

I to wszystko ;)

Użytkownik radim edytował ten post 01.10.2011 19:10

  • +
  • -
  • 15

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 HappyDay

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.09.2011 14:39

ladnie, pieknie opisane
+
  • +
  • -
  • 0

#3 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.09.2011 14:41

Nom zaraz sprawdze czy dziala, a i zrobilbys item PALEC ZEUSA ??

Mam maly problem gralem na de dust 2 i gdy chcialem postawic dzialko to pisalo Nie mozesz tu postawic dziala!
Co jest ??

A item jak zrobic ??

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 26.09.2011 16:01

  • +
  • -
  • 0

#4 HappyDay

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.09.2011 15:34

Nom zaraz sprawdze czy dziala, a i zrobilbys item PALEC ZEUSA ??

Mam maly problem gralem na de dust 2 i gdy chcialem postawic dzialko to pisalo Nie mozesz tu postawic dziala!
Co jest ??

jesli dobrze kojarze to stales gdzies na respie/blisko respa
  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.09.2011 19:00

lub na bs'sie !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 26.10.2011 18:32

Error: Undefined symbol "MAX" on line 3883



#define MAX 32

zabrakło tego.

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 26.10.2011 18:39

  • +
  • -
  • 0

#7 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 26.10.2011 18:38

Zastąp liczbą 32.
  • +
  • -
  • 1

#8 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.10.2011 18:41

Dobrze było by napisać, że klasa może stawiać działko strażnicze
  • +
  • -
  • 1

#9 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 27.10.2011 20:56

Czy zlituje się ktoś i wrzuci paczkę z modelami i sound, których brakuje. Dokładnie chodzi o wszystkie modele i soundy jakie wykorzystuje ten plugin bo mi serwer nie wstaje...
  • +
  • -
  • 0

#10 LubieSpam

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 31.10.2011 12:11

Nie mogę dodać klasy... :(
  • +
  • -
  • 0

#11 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 03.11.2011 19:57

Mozesz dac modele to do tego i gotowe amxx beda plusy
  • +
  • -
  • 0

#12 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 03.11.2011 20:01

Wszystkie modele i dźwięki znajdziecie w tym temacie: [CoD Nowy] Klasa inżynier - Stawianie działka - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#13 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 04.11.2011 16:37

tego z modeli i dźwięków nie ma w paczce (może i czegoś więcej a się nie dopatrzyłem)

mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")

precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
precache_sound("debris/bustmetal2.wav");


jak dodałem z tymi modelami trzema co są załączone, serwer nie wstaje.

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 04.11.2011 16:37

  • +
  • -
  • 0

#14 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.11.2011 16:46

@up
Te modele są od zainstalowania cs'a xD
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#15 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.11.2011 17:35

@up
Te modele są od zainstalowania cs'a xD


Dziwnie to zabrzmiało, więc napisze normalniej :D One są wbudowane, nie trzeba ich pobierać, bo one są zainstalowane wraz z csem :D
  • +
  • -
  • 0

#16 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 10.11.2011 22:20

No to ja nie wiem, bo u mnie ich brak :P
  • +
  • -
  • 0

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.11.2011 22:24

one są spakowane w plikach gcf ale tak są to standardowe modele cs'a (lub inaczej halflife)
  • +
  • -
  • 0

#18 Krechaman

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2011 18:16

Łeh nie wyszło mi dodanie tej klasy :) W ogóle mam problemy z kompilacją tego. Wyskakuje mi :
Compilation aborted.
26 errors
Could not locate output file compiled\QTMCodMod.amx <compile failed?
Pomoże ktoś? :) Będę wdzięczny jeżeli ktoś mi to skompiluje i powie co było źle.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#19 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.11.2011 11:15

Ładnie namieszałeś.
Nie dawałeś przecinków do klas i opisów i inne rzeczy.

Załączone pliki


Znany jako oeN.


#20 LubieSpam

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.11.2011 13:26

Mam kilka błędów przy dodaniu klasy ktoś mi może pomóc

Załączone pliki


Użytkownik LubieSpam edytował ten post 13.11.2011 13:51

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych