Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Obrazenia zalezne od inteligencji.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 wtf?!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Lubomino
Offline

Napisano 15.10.2011 09:13

Moje pytanie brzmi. Czy wie ktoś jak zrobić (na pewno wie) klase Amadeusz na COd stary mógł bym prosić o mała instrukcję.

Użytkownik wtf?! edytował ten post 15.10.2011 09:13

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.10.2011 09:17

a opis tej klasy?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 wtf?!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Lubomino
Offline

Napisano 15.10.2011 09:27

Nie wiesz jak wygląda klasa Amadeusz ze strony peyota? chjce wiedziećjak zrobić kalse ze m,a 15% obr z mp5 + inteligencja
  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.10.2011 09:32

w take damage dajesz np

if(klasa_gracza[idattacker] == Amadeusz && weapon == CSW_MP5NAVY)
{
  damage = 50.0+float(inteligencja_gracza[idattacker]/2)
}

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 wtf?!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Lubomino
Offline

Napisano 15.10.2011 09:34

Te 2 to odpowiednik 1pkt inteleigencji jak rozumiem tak?
  • +
  • -
  • 0

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.10.2011 09:43

damage = 50.0+float(inteligencja_gracza[idattacker]/2)


czyli obrażenia są równe (przykład) 50 + połowa inteligencji. można usunąć /2 i będzie 50.0 + punkty inteligencji.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#7 wtf?!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Lubomino
Offline

Napisano 15.10.2011 09:47

ok Nie ma warningow powinno byc dobrze ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych