Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[COD]wytrzymalosc i hp pod lvl, klasa, przedmiot

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamiloo2

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 31.10.2010 13:13

*
Popularny

Elo. W tym tutku pokaze wam jak zrobic cos takiego:
Dołączona grafika


U kogoś(gdy jesteśmy dead)

Szukamy:
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

Podmieniamy na:
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc itemu : %i/100^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], get_user_health(target));
		
		return PLUGIN_CONTINUE;

	
	}



U nas (gdy zyjemy)


Szukamy:
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

I podmieniamy za:
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100]^n[Zdrowie : %i]l", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  


Pomogłem? Kliknij +!


Zakaz kopiowania!


Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 31.01.2011 16:45


#2 ShoWmaN

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 04.11.2010 16:51

Brawo :D próbowałem to zrobić ,ale mi nie wychodziło xD. +
  • +
  • -
  • 0

#3 Luker12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 04.11.2010 17:28

Dało by się zrobić żeby pokazywało i tu i tu tzn u kogoś i u nas?
  • +
  • -
  • 0

Zagrajcie w Klondike


#4 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.11.2010 17:32

Ale przecież masz napisane jak zrobić u siebie i u kogoś.
  • +
  • -
  • 0

#5 kamiloo2

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 04.11.2010 18:56

Jest pokazane u nas czyli jak zyjemy jak gramy a u kogos to jak jestesmy dead i ogladamy gracza/playera

#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.11.2010 20:27

Przeciez, takie cos bylo juz w wielu postach.... On tamtego uzyl, zrobil poradnik, a wy sie tak podniecacie... Opcja szukaj, radze czasem uzyc.

Nawet, tam gdzie wytrzymalosc jest zrobiona, jest pokazane jak.

Użytkownik Pawex edytował ten post 04.11.2010 23:00

  • +
  • -
  • 0

#7 kamiloo2

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 04.11.2010 21:52

jakos tego nie wdizalem, szukalem duzo razy ;] az wkacu zrobilem poradnik ;]

#8 Skilled

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:117
  • Imię:Piotrovsky
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 13.11.2010 19:16

brak kodu show_punkty, może być podał co ?

bo tak, błedy są i nie da sie kompilować
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy [Cod Mod] By Skilled
Dołączona grafika
CS-WESTERN.PL Najlepsze Serwery CS 1.6 :D

#9 kamiloo2

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 03.12.2010 21:32

to czemu mi sie da???

#10 V!p3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 01.01.2011 16:25

A może dasz kod do Wytrzymałości itemu?
  • +
  • -
  • 0

#11 Wiewiorek567

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:asd
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 30.01.2011 20:47

Jakoś przy kompilacji wyskakuje błąd, mógłby mi ktos to przerobić i skompilowac i wrzucić plik sma i amxx?
Pozdrawiam

To moje sma:
http://cs-ws.pl/down.../QTM_CodMod.sma

#12 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 31.01.2011 16:42

Napisano wczoraj, 20:47
Jakoś przy kompilacji wyskakuje błąd, mógłby mi ktos to przerobić i skompilowac i wrzucić plik sma i amxx?
Pozdrawiam

To moje sma:
http://cs-ws.pl/down.../QTM_CodMod.sma


Masz QTM_CodMod Nowy . nowa wersja COD'a .. to jest tylko na stara :)

#13 MaGeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 01.02.2011 18:09

+ masz właśnie szukam taki rzeczy!
  • +
  • -
  • 0

#14 BinDer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 19.03.2011 06:21

Więc tak jak robię dla public PokazInformacje(id) i public Death() to wychodzą błędy przy kompilowaniu:

http://img3.imageshack.us/i/11507359.png/

Użytkownik BinDer edytował ten post 19.03.2011 06:42

  • +
  • -
  • 0

#15 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 19.03.2011 07:46

jak wam to moze nie wychodzic?;/
tu jest wszystko "czarno na bialym" ..
dawajcie swoje sma. to wam bedziemy robic .. $)

#16 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 19.03.2011 13:22

Zakładajcie nowe tematy z problemami -.- inaczej nie będziemy pomagać.
  • +
  • -
  • 0

#17 Swierko12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 21.03.2011 19:41

:rolleyes: dzięki działa jak nalezy wiecej takich poradnikow
Pozdrawiam :spadowa:

#18 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.03.2011 21:04

Kiedyś myślałem jak to zrobić, ale mi nie wychodziło. Dzięki poradnikowi już wiem :-)

Plusik :)
  • +
  • -
  • 0

#19 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 20.02.2012 10:38

A to jest
U ciebie w polu widzenia swoich statystyk i jeśli ktoś cię obserwuje .


Dołączona grafika

Znajdź
public PokazInformacje(id)

I zamień całe na to

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nZdrowie : %i^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i",
nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], get_user_health(target), doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 24, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Zycie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i]^n[Kondycja : %i]",
nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], get_user_health(id), doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik WiWaldi:* edytował ten post 20.02.2012 10:56






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych