Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SeeK - zdjęcie

SeeK

Rejestracja: 22.11.2010
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 25.05.2020 11:04
-----

#675458 [ROZWIĄZANE] Losowy ciąg znaków

Napisane przez SeeK on 16.12.2014 22:02

Mój kod z kiedyś. Idealny nie jest ( lepszy byłby formatex a nie format ), ale do generowania krótkich kodów sprawdza się znakomicie. Funkcja zwraca string, ale można ją przerobić by np. stringa upychała do tablicy przekazanej przez referencję.

public generatorKodu(length) {
	new chars[] = "[email protected]#$abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" // Znaki ktore moga sie znalezc w generowanym ciagu znakow
	
	length = min(length,16) // Max dlugosc 16
	new szText[16]
	for(new i = 0, size = sizeof chars - 1; i < length; ++i)
		format(szText,sizeof szText,"%s%c",szText,chars[random_num(0,size)]) // Losuje znaki
	
	return szText
}

  • +
  • -
  • 1


#671222 Błąd WARNING: texture lump "" not found

Napisane przez SeeK on 21.11.2014 12:25

playaz44, o czym ty mówisz człowieku. Jakby to był problem z brakujacym plikiem mapy, który idzie znaleźć w necie, to bym nie tworzył nowego tematu. Nie chce mi się juz z Tobą bawić w podpuszczanie Cię jaki to jestem głupi.

Nie znasz rozwiązania problemu to nie spamuj w moim temacie, bo rozwiązanie w stylu, brakuje pliku, to koleś z przedszkola by wymyślił.

Problem od dłuższego czasu już przestał występować, więc przestałem sobie nim zwracać głowy.

Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • -1


#663928 [Poprawione] Lepszy sposób zmiany prędkości gracza

Napisane przez SeeK on 15.09.2014 18:36

Wydarzenie Ham_CS_Item_GetMaxSpeed ma pewien bug. Jeżeli zarejestrujemy go dla danej broni w jakimś pluginie, i zmienimy tutaj prędkość gracza, a następnie zarejestrujemy to wydarzenie w innym pluginie i nic nie zrobimy z prędkością, to modyfikacja prędkości z pierwszego pluginu zostanie zignorowana.

 

Przykład

 

Plugin nr 1

public GetItemMaxSpeed(wid) {
	new id = get_pdata_cbase(wid,41,4);
	
	if( user_speed[id] ) {
		SetHamReturnFloat(user_speed[id]);
		return HAM_OVERRIDE;
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Plugin nr 2

public GetItemMaxSpeed(wid) {
	new id = get_pdata_cbase(wid,41,4);
	
	if( is_user_alive(id) && jb_is_user_prisoner(id) ) {
		set_pev(id, pev_viewmodel2, models[1])
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, models[0])
	}
}

Rozwiązania problemu są dwa:

  1. Plugin, który modyfikuje prędkość musi pojawić się na końcu listy pluginów korzystających z tego eventu.
  2. W każdym pluginie, który nie modyfikuje prędkości gracza, musimy tę modyfikację zamarkować. Czyli w drugim pluginie musi się pojawić taki kod, a nie taki jak powyżej :)
    public GetItemMaxSpeed(wid) {
    	new id = get_pdata_cbase(wid,41,4);
    	
    	if( is_user_alive(id) && jb_is_user_prisoner(id) ) {
    		set_pev(id, pev_viewmodel2, models[1])
    		set_pev(id, pev_weaponmodel2, models[0])
    	}
    	
    	new Float:speed;
    	GetHamReturnFloat(speed);
    	
    	if( speed ) {
    		SetHamReturnFloat(speed);
    		return HAM_OVERRIDE;
    	}
    	
    	return HAM_IGNORED;
    }
    

Problem leży, tak mi się wydaje, w tym, że w drugim pluginie zmieniamy zwracaną wartość z HAM_OVERRIDE na HAM_IGNORED i dlatego modyfikacja prędkości zostaje pominięta. Jeżeli natomiast w drugim pluginie zwrócilibyśmy wartość HAM_OVERRIDE bez zamarkowania edycji prędkości, to otrzymalibyśmy maksymalną prędkość.


  • +
  • -
  • 1


#663211 Parametry serwera

Napisane przez SeeK on 12.09.2014 12:37

Ostatecznie po prostu wykupiłem serwer dedykowany zamiast VPSa KVM. Był to problem spowodowany w 100% hostingiem.
  • +
  • -
  • 1


#662927 Długość trwania display fade

Napisane przez SeeK on 10.09.2014 00:14

Tak też ostatecznie postanowiłem zrobić. Wysyłam po prostu fadea co sekundę.
  • +
  • -
  • 1


#660661 COD Rynek

Napisane przez SeeK on 27.08.2014 23:49

Trzeba zmienić linijkę

if( 0 >= ile > MAX_VALUE )

 

na

 

if( ile <= 0 || ile > MAX_VALUE )


  • +
  • -
  • 1


#649025 COD Rynek

Napisane przez SeeK on 10.07.2014 20:39

Gdyby ktoś chciał to zamieszczam moją przerobioną wersję. Wymaga pluginu wytrzymalosc_perku

Lista Zmian:

* 1.3 - dodanie wytrzymałości perku

 *     - zmiana nazw niektórych funkcji

 *     - usuniecie remove_quotes z funkcji wystawienie

 *     - dodanie makra MAX_ITEMS definiującego ile jeden gracz może maksymalnie itemow wystawić na rynku

 *     - poprawiony sposób wyświetlania menu

 *     - dodanie więcej informacji podczas zakupu perka

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#648985 Łatka dla funkcji WezBron

Napisane przez SeeK on 10.07.2014 17:00

W silniku Call of Duty: MW Mod znajduje się błąd w funkcji WezBron. Następująca linijka:

if((1<<bron) & (bronie_dozwolone | bronie_klasy[get_user_team(id)] | bronie_klasy[klasa_gracza[id]])) 

Powinna zostać zamieniona na:

if( (1<<bron) & ( bronie_dozwolone | bronie_druzyny[get_user_team(id)] | bronie_klasy[klasa_gracza[id]] ) ) 

Na czym polega łatka? Funkcja uznawała bronie klasy o id 1 lub 2 ( zależnie od tego czy byliśmy w TT czy w CT ) za dozwolone. Więc przy używaniu natywu: cod_take_weapon mógł występować błąd przy zabieraniu dodatkowej broni.


  • +
  • -
  • 5


#605062 [ROZWIĄZANE] Usunięcie pustych linijek

Napisane przez SeeK on 13.01.2014 21:13

Czyli tworze nowy plik, wypełniam go niepustymi linijkami, usuwam stary, zmieniam nazwę nowego pliku na stary tak? :)


  • +
  • -
  • 1


#591572 Battlefield 2 : Rank Mod Web Stats

Napisane przez SeeK on 08.12.2013 20:26

Z powodu używania jquery do budowania tabeli, skrypt jest bezużyteczny przy dużych bazach danych ( powyżej kilku tysięcy rekordów ). W pierwszej kolejności wszystko jest wyświetlane na stronie, a potem dopiero przerabiane przez skrypt jquery. Wyświetlenie np. 20k rekordów ubranych w ładny design jest nie do przetrawienia w znośnym czasie przez większość domowych komputerów. Wydaje mi się, że część projektu, odpowiadająca za wyświetlanie rekordów, powinna zostać napisana od nowa w bardziej optymalny sposób.


  • +
  • -
  • 1


#588217 [ROZWIĄZANE] [rozgrzewka] block (zabijesz wszystkich i nowa runda)

Napisane przez SeeK on 24.11.2013 23:47

Powinno działać, zabiera bronie i daje nóż :)

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
register_plugin("Noz na spawn", VERSION, "SeeK")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}


public Spawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return;

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 1


#572005 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]

Napisane przez SeeK on 16.09.2013 19:39

Poprawiona wersja po update z 29 sierpnia 2013

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#561143 Call of Duty: MW Mod Nowy z zapisem na SQL

Napisane przez SeeK on 05.08.2013 19:59

Odkopię trochę:

if(!zdobyl_poziom)
return;
 
if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
else
{
ResetujPunkty(id);
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
} 
ZapiszDane(id, zdobyl_poziom);

Else tam zawarty nie ma sensu, bo nigdy nie zostanie spełniony...


  • +
  • -
  • 1


#521659 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]

Napisane przez SeeK on 04.03.2013 19:33

Zrobiłem poprawkę obecnej wersji. Działa po aktualizacji steam z lutego 2013.

Gdyby ktoś chciał, to tutaj można znaleźć poradnik jak usunąć ten błąd: http://amxx.pl/topic...o-aktualizacji/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#521531 FastDL i przekierowanie po aktualizacji .

Napisane przez SeeK on 04.03.2013 00:36

http://amxx.pl/topic...er/#entry521499 - ten plugin, który tutaj podałem będzie działać. Ponadto jeżeli chcesz, aby jakiś inny plugin przekierowujący działał po aktualizacji to musisz go wyedytować zgodnie z tym poradnikiem: http://amxx.pl/topic...o-aktualizacji/
  • +
  • -
  • 1