Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SeeK - zdjęcie

SeeK

Rejestracja: 22.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.05.2020 11:01
-----

#299616 Pobyt w CT dopiero od x godzin na serwerze

Napisane przez SeeK w 24.09.2011 14:17

Wgrałeś tą ostatnią wersję, którą podałem i usunąłeś z cvarów te wcześniejsze wpisy i dodałeś nowe?

Jeżeli tak, to spróbuj jeszcze podmienić w folderze "cstrike/addons/amxmodx/scripting/include" plik sqlx.ini. Załączam go do postu

Załączone pliki

  • Załączony plik  sqlx.inc   10,45 KB  17 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#299574 Pobyt w CT dopiero od x godzin na serwerze

Napisane przez SeeK w 24.09.2011 13:19

Ok wiem co jest źle. Zmieniałem cvary względem tego pierwszego kodu, teraz wyglądają one tak:
// Dane bazy sql
amx_ps_host ""
amx_ps_user ""
amx_ps_pass ""
amx_ps_db ""
 
// Minimalny czas w sekundach, aby moc byc CT
jb_min_czas ""

Jeszcze poprawiłem kod, jeżeli nie podłączy się do bazy danych, to plugin się "wyłącza"
Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#299572 Nie czyta moda

Napisane przez SeeK w 24.09.2011 13:08

Sprawdź czy nazwa z pliku plugins.ini zgadza się z pluginem w folderze plugins. Chodzi mi o duże litery, bo np. Total Commander podczas kopiowania na ftp zamienia w nazwach plików wszystko na małe litery
  • +
  • -
  • 1


#299555 Pobyt w CT dopiero od x godzin na serwerze

Napisane przez SeeK w 24.09.2011 12:18

Łap z psychostats'ami, w końcu ponaprawiałem wszystkie błędy ; )
Spoiler


Biblioteke colorchat musisz wgrać na serwer i jeżeli nie masz to sqlx. A co do tego, co wyżej pisałeś, to albo musisz zmienić ich czas gry w psychostats'ach, albo trzeba wyedytowac plik sma :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#299433 Pobyt w CT dopiero od x godzin na serwerze

Napisane przez SeeK w 23.09.2011 22:55

No to spróbuj tego kodu. Wydaje mi się, że powinien działać :)
Spoiler


Cvary:
// Dane bazy sql
amx_sn_ps_host ""
amx_sn_ps_user ""
amx_sn_ps_pass ""
amx_sn_ps_db ""
 
// Minimalny czas w sekundach, aby moc byc CT
sn_min_czas ""

  • +
  • -
  • 1


#299419 Kompilacja pliku

Napisane przez SeeK w 23.09.2011 22:01

Dosyć dużo problemów tutaj jest. Po pierwsze nie ma załadowanych dwóch bibliotek:
zombieplague.inc
zombiexp.inc
Po drugie w bodajże 12 linijce
new const hclass_weapon[] = { weapon_glock18 } // weapon
Broń musi być albo zadeklarowana w cudzysłowu
"weapon_glock18"
albo w innej formie tj.
CSW_GLOCK18
Nie wiem, która jest poprawna, więc przetestuj dwie.

Po trzecie w linijce 55
zp_user_infected_post(id, 0)
Jest podane za mało argumentów. Chociaż według tego co podpowiada kompilator dwa powinny wystarczyć
zp_user_infected_post( id , infector )
Ale wtedy nie wyjdzie prawidłowo, więc trzeba podać 3 argumenty, jako ten ostatni podałem 0, sprawdz czy będzie działać.

Dodaje w załącznikach kod sma, skompilowana wersje amxx, oraz 2 biblioteki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#299265 Prosba o plugin na pieniadze

Napisane przez SeeK w 23.09.2011 15:35

@up po co Ty robisz stocka w tym pluginie? Jeżeli taki już istnieje. To jest nieoszczędność

Powinno byc ok :)
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin("Ustawienie kasy", VERSION, "SeeK")

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
}

public Poczatek_Rundy()
{
for(new i = 1; i < 33; ++i)
{
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
cs_set_user_money(i, 800)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#299124 Najciekawsze pluginy DR.

Napisane przez SeeK w 22.09.2011 22:03

Tutaj masz plugin na free http://amxx.pl/topic...orfree-by-seek/, trochę inny niż ten popularny Use Button Once, ale według mnie lepiej się sprawuje.
Ogólnie nie zapomnij o DR manager: http://amxx.pl/topic...-v303-13022010/
Możesz także pomyśleć o lewitujących broniach: http://amxx.pl/topic...oating-weapons/
Proponuje też zaopatrzyć się w sklep: http://amxx.pl/topic...-shop-40-final/ (jak dla mnie jest jedna lepsza wersja sklepu, ale niestety na konkurencyjnym forum)
  • +
  • -
  • 2


#298878 Prosta przeróbka pluginu na flagę

Napisane przez SeeK w 22.09.2011 13:00

Proszę
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#298873 Klasa Premium- Camper

Napisane przez SeeK w 22.09.2011 12:54

Natychmiastowe zabójstwo z AWP i noża. Wyposażenie: 2 autkomapy, hegranade, flashbang,flashbang,smokegrenade. Dobrze zrozumiałem?
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "1/1 z AWP, 1/1 z noża, 2 autokampy, Wszystkie granaty. ";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_G3SG1 | 1<<CSW_G3SG1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SeeK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && (get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP || get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#298722 Nowy Cod Klasa Worm

Napisane przez SeeK w 21.09.2011 18:46

Chyba to to, ale na wszelki wypadek sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Worm";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Worm] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#298444 Komenda tylko dla admina

Napisane przez SeeK w 20.09.2011 20:58

register_clcmd("say /admin", "funkcja",ADMIN_BAN)

Może tak?
  • +
  • -
  • 1


#298243 Plugin AutoBH tylko dla posiadaczy flagi "x"

Napisane przez SeeK w 20.09.2011 15:26

A jeżeli chcesz mieć na flagę "X", to dodaj poniżej include taką linijkę
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
I zmień
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
na
if (get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X)

  • +
  • -
  • 1


#298008 Plugin - automatyczna zmiana zmiana języka/menu

Napisane przez SeeK w 19.09.2011 19:24

Proszę:
#include <amxmodx>

#define VERSION "1.0"
#define TASK_SHOWMENU 432

new menu

public plugin_init()
{
register_plugin("LANG menu",VERSION,"SeeK")

create()
}

public client_putinserver(id)
{
if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id))
eventInGame(id);
}

public create()
{
menu = menu_create("How league you want?:", "wybieranie")

menu_additem(menu, "Polski")
menu_additem(menu, "English")
menu_additem(menu, "Spanish")
menu_additem(menu, "Dutch")

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
}

public create2(id)
menu_display(id, menu, 0)

public wybieranie(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0: client_cmd(id,"setinfo lang pl")
case 1: client_cmd(id,"setinfo lang en")
case 2: client_cmd(id,"setinfo lang es")
case 3: client_cmd(id,"setinfo lang nl")
}
}

public eventInGame(id)
set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);

public show_menu_(tid)
{
new id=tid-TASK_SHOWMENU;
new iTeam=get_user_team(id);
new menu_id, keys;
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );
if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
create2(id);
else
set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}


Aczkolwiek menu stworzyłem tak jak prosiłeś, tyle, że ono jest trochę niepoprawne językowe jak na moje oko, więc sobie lepiej zmień ;]
  • +
  • -
  • 1


#297987 vip Deathrun

Napisane przez SeeK w 19.09.2011 18:50

Chyba będzie działać :)
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define VERSION "1.0"

new menu

public plugin_init()
{
register_plugin("VIP",VERSION,"SeeK")

register_cvar("vip_gravity", "0.8")
register_cvar("vip_speed", "300.0")
register_cvar("vip_zycie", "65")
register_cvar("vip_niewidzialnosc", "150")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn2", 1)
create()
}

public create()
{
menu = menu_create("VIP Menu", "wybieranie")

menu_additem(menu, "Gravitka")
menu_additem(menu, "Speed")
menu_additem(menu, "Zycie")
menu_additem(menu, "Granaty")
menu_additem(menu, "Niewidzialnosc")
}

public spawn2(id)
{
menu_display(id, menu, 0)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0: set_user_gravity(id,get_cvar_float("vip_gravity"))
case 1: set_user_maxspeed(id,get_cvar_float("vip_speed"))
case 2: set_user_health(id,get_cvar_num("vip_zycie"))
case 3:
{
give_item(id,"weapon_hegrenade")
give_item(id,"weapon_smokegrenade")
give_item(id,"weapon_flashbang")
}
case 4: set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, get_cvar_num("vip_niewidzialnosc"))
}
}


Cvary:
vip_gravity "0.8" // 1.0 to 800
vip_speed "300.0" // max unit/sec
vip_zycie "65" // liczby naturalne
vip_niewidzialnosc "150" // nie wieksze niz 255

  • +
  • -
  • 1