Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Goliath - zdjęcie

Goliath

Rejestracja: 17.11.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#202529 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 03.01.2011 17:14

Właśnie nad tym pracuję :). Niedługo postaram się to zamieścić.

Dodano 03 styczeń 2011 - 17:41:
UPDATE!
Dodana nowa wersja, kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perków.
  • +
  • -
  • 2


#202324 Pare próśb i problemów.

Napisane przez Goliath w 02.01.2011 16:56

1/1 z kosy - http://amxx.pl/jak-z...lpm-t40037.html (Znowu pomylił mi się stary CoD z nowym :P)
Szybkie rozdawanie statystyk - http://amxx.pl/szybk...tyk-t39846.html

Aby zrobić 1/1 z kosy z LPM w kodzie klasy usuń warunek:
damage > 20.0
Lub zmień ">" na "<".
  • +
  • -
  • 1


#202109 Jak zrobić 1/1 z noża z LPM?

Napisane przez Goliath w 01.01.2011 20:49

Spróbuj tego:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#202030 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 01.01.2011 17:40

To po co ja robiłem z zapisem na nVault!? Usuń wszystkie ZapiszDane i WczytajDane. Ja tego nie będę robić...

EDIT: Sorry, lekko się wkurzyłem. Przerobiłem ci to. Trzymaj :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#201839 proszę o pomoc w przydzialaniu punktów

Napisane przez Goliath w 31.12.2010 19:21

Też tak mam, zmniejsz częstotliwość leveli. Ustawia się to cvarem cod_levelratio.
  • +
  • -
  • 1


#201762 proszę o pomoc w przydzialaniu punktów

Napisane przez Goliath w 31.12.2010 15:11

Szybkie przydzielanie punktów jest w poradnikach. A komendy używa się np. tak:
cod_giveperkname "Goliath" "Tajemnica Generala" 100
Uwaga! Nazwa perku musi być dokładnie taka sama, jak w skrypcie (z uwzględnieniem wielkości liter).
  • +
  • -
  • 1


#201413 [QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inne

Napisane przez Goliath w 30.12.2010 18:33

Masz moje .sma z perkiem na GodMode. Jak chcesz to go sobie przerób ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#201386 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 30.12.2010 17:51

Moja mała modyfikacja umożliwia rozdawanie punktów po 10 oraz dodanie wszystkich w jedną statystykę. Instalacja jest w przypadku obu Cod'ów taka sama, różni się tylko kod do wklejenia.

Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe :).

Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
	limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;

Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

- do nowego CoD'a
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
  • +
  • -
  • 41


#200990 Itemy dla Vipów

Napisane przez Goliath w 29.12.2010 19:34

Spróbuj zrobić nowy item, w tym stylu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu)
{
      if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))        //zamiast ADMIN_LEVEL_H wstawiasz flagę vipa
            informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1] = random_num(1, 28);   //losuje jakikolwiek inny item (zwykły)
      else
            damage += 30;                             //zamiast tego dajesz co item ma robić
}

  • +
  • -
  • 1


#200885 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 29.12.2010 15:23

A co tu bardziej opisywać? Najlepiej sam wypróbuj :) .
  • +
  • -
  • 1


#200850 Nieskonczona amunicja

Napisane przez Goliath w 29.12.2010 14:16

Na końcu pliku dajesz:
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
A w publicu CurWeapon (przed return):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
		set_user_clip(id, 2);

  • +
  • -
  • 1


#200786 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 29.12.2010 12:07

Dołączona grafika
Ten plugin umożliwia przechowywanie kilku perków w specjalnym magazynie. Po wpisaniu na czacie /magazyn, otwiera się menu, w którym możemy włożyć, wyjąć, zamienić lub usunąć dany perk (raz włożonego perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy).
Dodałem zapis na nVault, więc po wyjściu i ponownym wejściu na serwer, perki w magazynie zostaną (można zmienić w konfiguracji pluginu).

Dołączona grafika
say /magazyn - otwiera menu magazynu

Dołączona grafika
1. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, dokonujemy zmiany z tego tematu: [CoD Nowy] Naprawa natywu cod_get_user_perk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2. Otwieramy plik cod_magazyn.sma i dokonujemy konfiguracji pluginu:
Spoiler

3. Kompilujemy plik cod_magazyn.sma.
4. Wrzucamy skompilowane pluginy na serwer (jakby ktoś nie wiedział, to do katalogu amxmodx/plugins).
5. Dopisujemy do plugins.ini (lub plugins-codmod.ini, Wasza wola Dołączona grafika):
cod_magazyn.amxx

Dołączona grafika
Aktualna wersja (v2.2):
Spoiler


Starsze wersje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 39


#200563 Nowe itemy

Napisane przez Goliath w 28.12.2010 18:39

4.W CurWeapon (przed return):
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 120);
		}
i
if(weapon != CSW_KNIFE || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != numer_itemu)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		}

  • +
  • -
  • 2


#200537 Obsługa botów CodMod

Napisane przez Goliath w 28.12.2010 17:45

@UP: Wgraj PodBoty, będzie działać.
  • +
  • -
  • 1


#200522 Klasy

Napisane przez Goliath w 28.12.2010 17:19

Zacznijmy od ubrania wroga. W .sma danej klasy, na końcu dodaj:
public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (!is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
W cod_class_enabled:
ZmienUbranie(id, 0);
W cod_class_disabled:
ZmienUbranie(id, 1);

A to na niewidzialność. W plugin_init daj:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
W cod_class_enabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
W cod_class_disabled:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Na końcu pliku:
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		}
		if(weapon != CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		}
	}
}
Oczywiście niewidzialność można dawać dla poszczególnych broni ;)

EDIT: Jak chcesz niewidzialność tylko na nożu, zamiast tego ostatniego daj:
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		}
		if(weapon != CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 2