Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Goliath - zdjęcie

Goliath

Rejestracja: 17.11.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#209067 jak zmienic premium na zwykla

Napisane przez Goliath w 24.01.2011 20:15

Usuwasz z .sma klasy, z cod_class_enabled, cały warunek:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
	(...)
	}

  • +
  • -
  • 2


#208926 Hud

Napisane przez Goliath w 24.01.2011 15:22

W pluginie na wytrzymałość, w publicu PokazInformacje, znajdź coś takiego:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj
I w cudzysłowie, przed [Wytrzymalosc Perku: %i/%i], dopisz:
^n

  • +
  • -
  • 1


#208900 Dodaje sam klase ale wogóle jej nie ma

Napisane przez Goliath w 24.01.2011 13:44

Co ja napisałem?

warningi (ostrzeżenia) to nie błędy

A tutaj, co jest napisane?
Done.
Czyli "Wykonane.". Wrzuć plik .amxx do amxmodx/plugins i będzie działać!
  • +
  • -
  • 1


#208418 Maksymalna ilosc zdrowia

Napisane przez Goliath w 22.01.2011 22:20

W publicu PrzydzielPunkty_Handler znajdź:
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
I zamień na:
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2 && zdrowie_gracza[id] + zdrowie_klas[klasa_gracza[id]] <= 155)

  • +
  • -
  • 1


#208363 CoD 1/x odporność na itemek

Napisane przez Goliath w 22.01.2011 20:12

Zrób tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP) 
        { 
                if(klasa_gracza[this] == Killer && random_num(1, 3) == 1)
                        return HAM_IGNORED;
                damage = float(health); 
        }


  • +
  • -
  • 1


#208226 Jak zmienić exp?

Napisane przez Goliath w 22.01.2011 15:31

W pliku QTM_CodMod.sma, w publicu PrzydzielPunkty_Handler zmień wszystkie warunki typu:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
			{
				inteligencja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
Na np.:
				inteligencja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;

  • +
  • -
  • 1


#208219 Jak zmienić exp?

Napisane przez Goliath w 22.01.2011 15:17

Dopisz to do codmod.cfg.
  • +
  • -
  • 1


#207937 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 21.01.2011 20:16

Zrobione. Szczegóły w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 1


#206839 Generator expa

Napisane przez Goliath w 17.01.2011 21:25

Domyślam się, że jednej ważnej rzeczy nie zmieniłeś:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;

Zamiast 201 wstawiasz swój max level.
  • +
  • -
  • 2


#206385 Jak zablokowac usp

Napisane przez Goliath w 16.01.2011 14:42

Na początku dopisz:
#include <fun>

  • +
  • -
  • 1


#206370 Jak zablokowac usp

Napisane przez Goliath w 16.01.2011 13:53

W public Odrodzenie, przed DajBronie, wrzuć to:
strip_user_weapons(id);
	give_item(id, "weapon_knife");

  • +
  • -
  • 1


#205922 Magazyn na perki v2.2

Napisane przez Goliath w 14.01.2011 20:49

Głupie pytanie. Jasne, że działa :P .
  • +
  • -
  • 1


#205453 Problem z komplikacją .sma

Napisane przez Goliath w 12.01.2011 21:30

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#205419 [CoD Stary] granaty

Napisane przez Goliath w 12.01.2011 20:15

give_item(id, "weapon_hegrenade");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);

  • +
  • -
  • 2


#205393 Ilość HP

Napisane przez Goliath w 12.01.2011 18:58

Domyślałem się, że tak będzie :P . W takim razie spróbuj to:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]/4);

  • +
  • -
  • 1