Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nieskonczona amunicja

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 29.12.2010 11:37

Jak zrobic item(pomijajac etap nazwy i opisu), ktory daje niekonczaca sie amunicje?
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 29.12.2010 14:16

Na końcu pliku dajesz:
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
A w publicu CurWeapon (przed return):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
		set_user_clip(id, 2);

  • +
  • -
  • 1

#3 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 29.12.2010 22:13

Dziala, tylko ze nie trzeba przeladowywac, da sie zrobic to tak zebym musial to robic?

Użytkownik GOH4n edytował ten post 29.12.2010 22:19

  • +
  • -
  • 0

#4 Echoon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:12313
Offline

Napisano 02.01.2011 19:30

Przyłączam się do pytania GOH4n.
  • +
  • -
  • 0

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.01.2011 22:06

to zrób to tak:
zamien public CurWeapon(id) na:

public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new clip, ammo, weap[32], weapons = get_user_weapon(id, clip, ammo)
new weapon = read_data(2);

UstawSzybkosc(id);

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;

if(!clip)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR_ITEMU)
{
get_weaponname(weapons, weap, 31)
fm_give_item(id, weap)
engclient_cmd(id, weap)
engclient_cmd(id, weap)
engclient_cmd(id, weap)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 07.01.2011 23:29

Nie dziala

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 08.01.2011 03:43

Yyy.. Skoro nieskończona amunicja, to po co przeładowywać? O.o

#8 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.01.2011 14:53

a jak zrobić zeby to nie działało w m4 i ak?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych