Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Goliath - zdjęcie

Goliath

Rejestracja: 17.11.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#205330 Noclip

Napisane przez Goliath w 12.01.2011 15:35

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}
Wywal z tej funkcji ResetHUD.

Zmień:
public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;
Na:
public PoczatekRundy()
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		wykorzystal[id] = false;
	}
}
A w plugin_init zmień:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
na:
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");

  • +
  • -
  • 2


#205177 Ilość HP

Napisane przez Goliath w 11.01.2011 19:51

Znajdź:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
I zmień na:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id];
To będziesz dostawać 1 HP, za każdy punkt zdrowia.
  • +
  • -
  • 2


#204140 kilka itemów poprawic

Napisane przez Goliath w 08.01.2011 17:11

Teraz nie powinno być problemu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#204118 No Knife Sound - problem z przeróbką

Napisane przez Goliath w 08.01.2011 16:19

Ostatnio przerobiłem w/w plugin R3X'a, aby zablokować dźwięk strzału Dual Elites. Jednak nic to nie dało, dźwięk dalej się odtwarza. Oto kod:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "No Knife Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define DEBUG


new g_toblock[][]={
"weapons/elite_fire.wav",
"weapons/elite-1.wav"
};


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_EmitSound, "fwdEmitSound");
}
public fwdEmitSound(ent, iChannel, const szSample[], Float:fVolume, Float:fAttenuation, iFlags, iPitch){
if(is_user_connected(ent)){
#if defined DEBUG
client_print(ent, print_chat, "Sample:%s iChannel=%d", szSample, iChannel);
#endif
if(iChannel==CHAN_WEAPON || iChannel == CHAN_ITEM){

for(new i=0;i < sizeof g_toblock;i++)
if(equal(szSample, g_toblock[i]))
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}


Czy coś jest tu źle?
  • +
  • -
  • 2


#204047 Gdzie znajdę czystą paczkę amx?

Napisane przez Goliath w 08.01.2011 14:12

O to chodzi?
http://www.amxmodx.org/downloads.php
  • +
  • -
  • 1


#203941 kilka itemów poprawic

Napisane przez Goliath w 08.01.2011 10:25

Chciałeś - masz. Skompilowało się, ale itemów nie testowałem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#203815 2 pytania

Napisane przez Goliath w 07.01.2011 19:22

Nie lepiej tak to zrobić?
Szukasz tego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8  || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
Zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
Niżej dajesz:
if(klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK && random_num(1, 2) == 1))
			damage = float(health);
Bo to, co ty dajesz, zmieni również item "Nóż Komandosa".
  • +
  • -
  • 1


#203809 kilka itemów poprawic

Napisane przez Goliath w 07.01.2011 19:09

W TakeDamage zamiast idattacker, wstawiłeś this (w kilku itemach, nie tylko w "Master Scoucie") - naprawione.
Pomieszałeś numerki ostatnich 5 itemów i dlatego ci nie działały - naprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#203579 Klasa + Item = Klasa

Napisane przez Goliath w 07.01.2011 09:30

Szukasz następującego warunku:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
(W kodzie może być this lub idattacker, zamiast id.)
I zmieniasz go na np.:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu || klasa_gracza[id] == Komandos)
(Jeżeli w poprzednim kodzie było this, zamiast id wstawiasz this, jeżeli było idattacker, wstawiasz idattacker itd.)
  • +
  • -
  • 2


#203575 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 07.01.2011 09:17

Ludzie, macie podane wszystko "na tacy", macie napisane, co z tym zrobić i jeszcze trzeba robić to za was :mur:. Ale masz:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   44,72 KB  712 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 6


#203086 Edycja lvl pod nieobecność gracza

Napisane przez Goliath w 05.01.2011 22:27

Edytuj ręcznie :P . W Wordzie, Notatniku czy innym windowsowym programie. Vaulty zapisują się tak:
NickGracza-KlasaGracza-cod#exp#lvl#inteligencja#zdrowie#wytrzymalosc#kondycja
Znajdź nick i klasę gracza, którego exp/lvl chcesz edytować i... po prostu zmień te wartości :)
  • +
  • -
  • 1


#203064 Edycja lvl pod nieobecność gracza

Napisane przez Goliath w 05.01.2011 21:36

Możesz. W pliku amxmodx/data/vault/CodMod.vault.
  • +
  • -
  • 1


#202837 Zmiana ubrania i błąd klasy

Napisane przez Goliath w 04.01.2011 20:47

1. Szpieg ma wbudowane zmiana stroju na strój wroga,

Ja tu problemu nie widzę :P . Jak chcesz to usunąć to usuń z case Szpiega funkcję ZmienUbranie.

2. Partyzant po zdobyciu levelu nowego nie otrzymuje punktów do rozdawania siłę itp.

Widzę tylko jeden błąd... Wątpię żeby miał coś wspólnego z rozdawaniem punktów. To:
give_item(id, "weapon_hegren");
Zmień na:
give_item(id, "weapon_hegrenade");
Co do twojego problemu - pokaż więcej .sma (najlepiej całe) i logi.
  • +
  • -
  • 1


#202824 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 04.01.2011 19:31

Caps lock off... Przeczytaj pierwszy post. Jest tam krótka i zrozumiała instrukcja.
  • +
  • -
  • 2


#202616 Przy komplikacji

Napisane przez Goliath w 03.01.2011 20:46

Zmień id na pid i powinno być spoko.
  • +
  • -
  • 1