Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Damex - zdjęcie

Damex

Rejestracja: 06.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.02.2012 18:16
-----

#271874 Jak zrobić firebal 1k dmg ?

Napisane przez Stachuu :D ?? w 20.07.2011 12:51

w
public pfn_touch ( ptr, ptd )


znajdź

Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)


zamień na

Explode_Origin(owner,origin,1500+player_intelligence[owner],150)


(będzie tez zależnie od inteligencji)
  • +
  • -
  • 1


#246280 Przerobienie /rune ( Że można wybierać item )

Napisane przez góruś w 06.05.2011 09:47

o Boże, nic tylko pogratulować koledze i jego wielkiej znajomości w pawnie! hahahaha
  • +
  • -
  • 1


#230271 Hud . Problemy przy przerabianiu .

Napisane przez KariiO w 26.03.2011 17:13

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZycie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zycie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]],get_user_health(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#225386 czy mozna stworzyc cos takiego ?

Napisane przez R3X w 14.03.2011 19:04

Plugin nadpisał Ci plik (chyba GameMenu.res), nikt z nas Ci nie poda link do takiego pluginu, bo jest sprzeczny z regulaminem
  • +
  • -
  • 1


#218949 Obrona i Pytanie .

Napisane przez Dimni w 24.02.2011 19:05

Bo jeszcze w evencie nowej rundy musisz dodać armor.

Najprościej będzie, jeżeli w
ResetHud(id)

wywołasz gdzieś twoją procedurę.
  • +
  • -
  • 1


#193328 Problem przy kompilacji

Napisane przez sebul w 02.12.2010 17:12

format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w9. Wszystko w zwinosc ",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id])

zamień na
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w9. Wszystko w zwinosc ",
player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id])

powinno pomóc.
  • +
  • -
  • 1


#193138 1 błąd przy kompilacji

Napisane przez DarkGL w 01.12.2010 18:59

new mon = cs_set_user_money(id)
na
new mon = cs_get_user_money(id)
  • +
  • -
  • 1


#192026 Problem z napisanie new publica

Napisane przez DarkGL w 27.11.2010 15:10

zamien set_user_money na cs_set_user_money i get_user_money na cs_get_user_money tak ciężko się domyśleć ?
  • +
  • -
  • 1


#191550 Problem przy kompilowani

Napisane przez FreZZy w 25.11.2010 18:08

spróbuj to:


}
case 4:
{
if (player_armor[id]<50)
{
player_point[id]-=1
player_armor[id]+=1
set_armorchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom pancerza osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}



#187258 Pytanie Dotyczące Klasy premium

Napisane przez master245 w 10.11.2010 21:03

player_b_damage[id]+=10 

if(player_b_damage[id]>20)
{

player_b_damage[id]=20
show_hudmessage(id, "Maksymalny dmg to 20",player_b_damage[id])

}

else

show_hudmessage(id, "Masz juz + %i DMG",player_b_damage[id])



Sproboj tak.
Nie wiem czy nie bedzie jakiegos bledu jak cos pisz