public pfn_touch ( ptr, ptd )
znajdź
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
zamień na
Explode_Origin(owner,origin,1500+player_intelligence[owner],150)
(będzie tez zależnie od inteligencji)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Damex nie posiada znajomych
Napisane przez Stachuu :D ??
w 20.07.2011 12:51
Napisane przez góruś
w 06.05.2011 09:47
Napisane przez KariiO
w 26.03.2011 17:13
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZycie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zycie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]],get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez R3X
w 14.03.2011 19:04
Napisane przez Dimni
w 24.02.2011 19:05
Napisane przez sebul
w 02.12.2010 17:12
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w9. Wszystko w zwinosc ",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id])
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w9. Wszystko w zwinosc ",
player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id])
Napisane przez DarkGL
w 01.12.2010 18:59
Napisane przez DarkGL
w 27.11.2010 15:10
Napisane przez
FreZZy
w 25.11.2010 18:08
}
case 4:
{
if (player_armor[id]<50)
{
player_point[id]-=1
player_armor[id]+=1
set_armorchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom pancerza osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez
master245
w 10.11.2010 21:03
player_b_damage[id]+=10
if(player_b_damage[id]>20)
{
player_b_damage[id]=20
show_hudmessage(id, "Maksymalny dmg to 20",player_b_damage[id])
}
else
show_hudmessage(id, "Masz juz + %i DMG",player_b_damage[id])