Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem przy kompilacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 02.12.2010 16:58

o to problem
dbmodxd.sma(2107 -- 2109) : error 075: input line too long (after substitutions)
dbmodxd.sma(2110) : error 017: undefined symbol "player_intellig"
dbmodxd.sma(2111) : warning 217: loose indentation
dbmodxd.sma(2111) : error 017: undefined symbol "ence"
dbmodxd.sma(2111) : warning 215: expression has no effect
dbmodxd.sma(2111) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmodxd.sma(2111) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmodxd.sma(2111) : fatal error 107: too many error messages on one line

a to linijki w których jest błąd

public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w9. Wszystko w zwinosc ",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id]) 
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{ 
      new max_skill=2500
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_intelligence[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2	
				player_strength[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_agility[id]+=2
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_dextery[id]+=2
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
                }
                case 4: 
                {       
                        if (player_armor[id]<max_skill)
                        {
                         player_point[id]-=2
                         player_armor[id]+=2
                         set_armorchange(id)
                        }
                        else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom pancerza osiagniety")
                }
                case 5: 
                {       
                        if (player_b_theif[id]<max_skill)
                        {
                         player_point[id]-=2
                         player_b_theif[id]+=2
                        }
                        else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom kradziezy osiagniety")
                }
                case 6: 
		{	
			if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
				{
					player_intelligence[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0
				}
			else
				{
					player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id]
					player_intelligence[id]=max_skill
					client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
				}
		}
		case 7: 
		{	
			if (player_point[id]+player_strength[id] <= max_skill)
				{
					player_strength[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0
				}
			else
				{
					player_point[id]-=max_skill-player_strength[id]
					player_strength[id]=max_skill
					client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
				}
		}
		case 8: 
		{	
			if (player_point[id]+player_agility[id]<max_skill)
				{
					player_agility[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0
				}
			else
				{
					player_point[id]-=max_skill-player_agility[id]
					player_agility[id]=max_skill
					client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
				}
			player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)

		}
		case 9: 
		{	
			if (player_point[id]+player_dextery[id]<max_skill)
				{
					player_dextery[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0
				}
			else
				{
					player_point[id]-=max_skill-player_dextery[id]
					player_dextery[id]=max_skill
					client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
				}
			set_speedchange(id)
		}

	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.12.2010 17:12

format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w9. Wszystko w zwinosc ",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id])

zamień na
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w9. Wszystko w zwinosc ",
player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id])

powinno pomóc.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Damex

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 02.12.2010 18:18

oky pomogło :)

+
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.12.2010 12:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych