Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem przy kompilowani


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 25.11.2010 17:42

O to mój problem
dbmod.sma(2174) : error 001: expected token: ";", but found "}"
dbmod.sma(2178) : error 010: invalid function or declaration
dbmod.sma(2182) : error 021: symbol already defined: "skilltree"
dbmod.sma(2183) : error 054: unmatched closing brace

A to linijki w których jest błąd
może ktoś poprawić ?.Bo ja jakoś poprawiam i nie wiem co jest

}
		case 4: 
		{	
			if (player_armor[id]<50){
                         player_point[id]-=1
                         player_armor[id]+=1
                         set_armorchange(id)
			}
                  else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom pancerza osiagniety")								}
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.11.2010 18:08

spróbuj to:


}
case 4:
{
if (player_armor[id]<50)
{
player_point[id]-=1
player_armor[id]+=1
set_armorchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom pancerza osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik FreZZy edytował ten post 25.11.2010 18:15


#3 Damex

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 25.11.2010 18:28

Dzięki działa Dodaję +

Temat /closs
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych