Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Licenja
#1
Napisano 27.12.2012 02:05
Poszukuje Pluginu / Modyfikacji która bedzie blokawała plugin.
A mianowice mam np Unikalny plugin i chciałbym zrobic w nim tak ze jak go gdzies wgram na jakis serwer to juz na nim zostalej ten plugin do konca a jezeli ktos go wgra na inny serwer to owy plugin sie blokuje.
#2
Napisano 27.12.2012 02:12
Tak się nie da ( tzn koder może dodać jakieś informacje, które wyświetlają się w hud/czat że to jest twój plugin robiony na zamówienie ).

Cs 1.6 - CooP serwer (Nowość) ! (IP: coop.za-graj.pl:27024) - YouTube <-- Zapraszam Jedyny taki na świecie.
#3
Napisano 27.12.2012 02:16
Czekam na kogos kto sie zna na rzeczy
#4
Napisano 27.12.2012 08:57
Na serwerze nic nie poradzisz osoby kopiują pomysły tak, że wchodzą na serwer szukają czegoś ciekawego, zapisują sobie ten pomysł i albo sami piszą taki plugin, albo dają komuś zlecenie.
Chyba, że chcesz zrobić tak, że plugin działa tylko na jednym IP to:
http://amxx.pl/topic...inu-na-dane-ip/
Patrz prawie ostatni post.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 27.12.2012 11:34
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Szukam pluginu
do
Scripting AMXX → Pytania
#6
Napisano 27.12.2012 11:43
#7
Napisano 27.12.2012 12:39
Sprawdzaj ip serwera na którym działa plugin dla osoby znajacej asemblera lub c++ ( Wystarczy drobna zmiana w kodzie amxxa ) nie jest to trudne do ominiecia ale jednak jest to już jakieś zabezpieczenie
Użytkownik DarkGL edytował ten post 27.12.2012 12:41
#8
Napisano 27.12.2012 14:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> new const test[] = "5.9.89.100:27176"; public plugin_init() { register_plugin("nazwa", "1.0", "Tamq"); new g_IP[33]; get_user_ip(0, g_IP, charsmax(g_IP)); if(equal(g_IP, test)){ server_print("IP prawidlowe"); } else{ server_print("IP nieprawidlowe"); set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze."); } }
Bo mi chodzi o to ze jak wgram komus na serwer plug (samo amxx) To jak go ktos wgra inny to juz na innym nie bedzie dzialac
#9
Napisano 27.12.2012 15:07
#10
Napisano 27.12.2012 15:23
To:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> new const test[] = "5.9.89.100:27176"; public plugin_init() { register_plugin("nazwa", "1.0", "Tamq"); new g_IP[33]; get_user_ip(0, g_IP, charsmax(g_IP)); if(equal(g_IP, test)){ server_print("IP prawidlowe"); } else{ server_print("IP nieprawidlowe"); set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze."); } }Dodac do Pluginu czy zrobic oddzielny plug >?
#11
Napisano 27.12.2012 16:01

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#12
Napisano 27.12.2012 16:03
new g_IP[33]; get_user_ip(0, g_IP, charsmax(g_IP)); if(equal(g_IP, test)){ server_print("IP prawidlowe"); } else{ server_print("IP nieprawidlowe"); set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze."); }
ofc po server_print("IP Pprawidłowe") dajesz rejestracje Eventów, cvarów etc w pluginie.
#13
Napisano 27.12.2012 16:15

Bo nigdy tego jeszcze nie robiłem
#14
Napisano 27.12.2012 16:19
#include <amxmodx> new const serverIP[] = "5.9.89.100:27176"; public plugin_init() { register_plugin("nazwa", "1.0", "Tamq"); new szIp[ 33 ]; get_user_ip( 0, szIp, charsmax( szIp ) ); if( !equal( szIp , serverIP ) ){ server_print("IP nieprawidlowe"); set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze."); } //dalej twoj kod rejestracja cvarow etc. }
Użytkownik DarkGL edytował ten post 27.12.2012 16:19
#15
Napisano 27.12.2012 16:24
Tutaj wklejam IP Serwera na którym ma dzialac ?
new const serverIP[] = "5.9.89.100:27176";
A tuaj co ?
register_plugin("nazwa", "1.0", "Tamq");
#16
Napisano 27.12.2012 16:57
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#17
Napisano 27.12.2012 17:01
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("xxxxx","AwesomeMenu") register_clcmd("xxxxx","AwesomeMenu") register_clcmd("xxxxx","AwesomeMenu") }
Użytkownik Oporowy_Low edytował ten post 27.12.2012 17:01
#18
Napisano 27.12.2012 17:03
new const serverIP[] = "5.9.89.100:27176"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new szIp[ 33 ]; get_user_ip( 0, szIp, charsmax( szIp ) ); if( !equal( szIp , serverIP ) ){ server_print("IP nieprawidlowe"); set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze."); } register_clcmd("xxxxx","AwesomeMenu") register_clcmd("xxxxx","AwesomeMenu") register_clcmd("xxxxx","AwesomeMenu") }
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#19
Napisano 27.12.2012 17:08
Użytkownik Oporowy_Low edytował ten post 27.12.2012 17:33
#20
Napisano 27.12.2012 18:23
server_print("IP nieprawidlowe"); set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
tutaj zmieniasz komunikaty możesz nawet usunąć server_print i printować informacje tylko przy pomocy set_fail_state
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych