Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmiana koloru mgły w zależności od innej mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 16.11.2012 16:34

Witam.

Mam takie problem w zasadze. Otóż korzystam z pluginu advanced_fog do tworzenia mgły namapach i tam się kontroluje kolor i gęstość za pomocą c'varów. A pytanie jest takie :

Czy da się ustawić , żeby np. na mapie dd2 byłamgła czerwona , a na de_nuke zielona bez "klonowania pluginu" ? Jeżeli tak to jak lub nie to proszę o inne rozwiązania .

Pozdrawiam Barto_12_SAS
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.11.2012 16:47

Ja bym na twoim miejscu napisał nowy plugin w którym używałbym stocku chyba co dodał hardbot na mgłe i po prostu sprawdzał get_mapname i porównywał za pomocą equal.
  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 16.11.2012 17:10

Mam nadzieję , że nikogo po za sobą nie obrażę tym pluginem :wstyd:


#include <amxmodx>




public plugin_init()
{
register_plugin("Create Fog", "1.0", "author")


}

public client_putinserver()
{
new name[32]
get_mapname(name[dd2],31);
if equal (dd2 , dd2)
CreateFog(0, 180, 180, 180, 0.003);
else equal( cs_as, dd2 )
CreateFog(0, 100, 280, 180, 0.003);
}
stock CreateFog(const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false)
{
static msgFog;

if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))
{
// gęstość mgły
new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;
// tworzenie mgły
message_begin(index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index );
write_byte(clamp(red , 0, 255));
write_byte(clamp(green, 0, 255));
write_byte(clamp(blue , 0, 255));
write_byte(( density & 0xFF));
write_byte(( density >> 8) & 0xFF);
write_byte(( density >> 16) & 0xFF);
write_byte(( density >> 24) & 0xFF);
message_end();
}
}

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.11.2012 18:22

#include <amxmodx>

new fog_r, fog_g, fog_b;

public plugin_init()
{
register_plugin("Create Fog", "1.1", "author");

fog_r=register_cvar("fog_r", "127");
fog_g=register_cvar("fog_g", "127");
fog_b=register_cvar("fog_b", "127");
}

public client_putinserver()
{
CreateFog(0, get_pcvar_num(fog_r), get_pcvar_num(fog_g), get_pcvar_num(fog_B), 0.003);
}
stock CreateFog(const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false)
{
static msgFog;

if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))
{
// gęstość mgły
new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;
// tworzenie mgły
message_begin(index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index );
write_byte(clamp(red , 0, 255));
write_byte(clamp(green, 0, 255));
write_byte(clamp(blue , 0, 255));
write_byte(( density & 0xFF));
write_byte(( density >> 8) & 0xFF);
write_byte(( density >> 16) & 0xFF);
write_byte(( density >> 24) & 0xFF);
message_end();
}
}


+ cvary
fog_r 127 // [0-255] natężenie koloru czerwonego w pluginie
fog_g 127 // [0-255] natężenie koloru zielonego w pluginie
fog_b 127 // [0-255] natężenie koloru niebieskiego w pluginie


+ Dołączona grafika [tutorial] ustawianie własnych cvarów na danej mapie

Użytkownik benio101 edytował ten post 17.11.2012 18:24
+ opis cvarów, lit.


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.11.2012 18:24

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXProblemy

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 18.11.2012 22:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych