Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maussanti - zdjęcie

Maussanti

Rejestracja: 17.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2014 18:22
*****

#206034 Cod hp

Napisane przez Maussanti w 15.01.2011 11:36

Szukasz:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

Zamieniasz na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target));

Oraz:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

Na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));

  • +
  • -
  • 1


#204608 Dodaje Stalkera ale on nie dziala

Napisane przez Maussanti w 09.01.2011 20:36

To może ja Ci pomogę:

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}


Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 15;
}

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);

  • +
  • -
  • 1


#203207 Kompilacja pliku

Napisane przez Maussanti w 06.01.2011 12:05

Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X po prostu nie masz ColorChat.inc w include kompilatora.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#202960 Jak zrobić aby komandos zabijał tylko prawym przyc

Napisane przez Maussanti w 05.01.2011 16:50

To mów item nóz komandosa, a nie "komandos" -.-
Znajdź:
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

I zamień na:
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 1


#202522 Jak zrobic +dmg dla kasy

Napisane przez Maussanti w 03.01.2011 17:03


if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Inzynier)
damage += 15
}

  • +
  • -
  • 1


#202400 Plugin na ograniczenie fpsów do 100 [dev 0]

Napisane przez Maussanti w 02.01.2011 21:22

#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maussanti"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(0.1, "fps", 666, _, _, "b")
}
public fps()
{
client_cmd(0, "fps_max 100;wait;fps_modem 100;wait;developer 0")
}
Co 0.1 sekundy.. ;f
  • +
  • -
  • 1


#202024 Plugin na ograniczenie fpsów do 100 [dev 0]

Napisane przez Maussanti w 01.01.2011 17:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maussanti"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(1.0, "fps", _, _, _, "b")
}
public fps(id)
{

client_cmd(id, "fps_max 100")
client_cmd(id, "fps_modem 100")
client_cmd(id, "developer 0")



}



Co 1 sekundę bedzie ustawiać:

fps_max 100
fps_modem 100
developer 0
  • +
  • -
  • 1


#200888 itemy na cod modzie

Napisane przez Maussanti w 29.12.2010 15:32

W:
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
}
}

Zamieniasz na:
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}

case numer_itemu:
{

give_item(id, "weapon_m4a1")

}
}
}


I tak samo w
 public DajPrzedmiot

  • +
  • -
  • 1


#200549 Nowe itemy

Napisane przez Maussanti w 28.12.2010 18:08

@@UP, aby cicho biegał wystarczy zamienić:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)

Na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)

  • +
  • -
  • 2


#200495 Nowe itemy

Napisane przez Maussanti w 28.12.2010 16:17

1.Pod:
"Modul odrzutowy"
Dodajesz przecinek.
Dodajesz:
 "Scout Sniper" 

Pod:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
Dodajesz przecinek.
Dodajesz:
"Masz 1/2 z scouta"

Pod:
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

Dodajesz:
	if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(2) == 1))
damage = float(health);
}

I masz item 1/2 ze scouta. :)

2.Pod:
"Scout Sniper"
Dodajesz przecinek.
Dodajesz:
 "Pierscien Exp'a" 

Pod:
"Masz 1/2 z scouta"
Dodajesz przecinek.
Dodajesz:
"Za kazdego fraga dostajesz +50exp'a"

Pod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);

Dodajesz:

new bonus_doswiadczenie = 20 //Zamiast 20 wlasna ilosc expa.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 30)
nowe_doswiadczenie += bonus_doswiadczenie


3.Pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

Dodajesz
 	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
set_user_gravity(id, 0.5) // Zamiast 0.5 dajesz ilośc gravitacji 0.5 to o połowę mniejsza.

6.
Pod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

Dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] -= 20;
}

I pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;

Dodajesz:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer itemu)
damage+=30;



  • +
  • -
  • 1


#200179 /item się nie poprawnie nie wyświetla albo wogule

Napisane przez Maussanti w 27.12.2010 17:42

Daj .SMA albo jak wiesz o co chodzi to w
public OpisPrzedmiotu(id)

Zamiast tego HUD-a wklej
	client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_przedmiotu);

  • +
  • -
  • 1


#199711 Dodanie itemu do klasy

Napisane przez Maussanti w 26.12.2010 12:43

Jak masz
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR)
to zrob tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR ||  klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)

  • +
  • -
  • 1


#199482 Jak dodac item klasie....

Napisane przez Maussanti w 25.12.2010 18:22

1. Jak masz
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR)
to zrob tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR || klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)

  • +
  • -
  • 2


#199436 Invalid entity 22 - restarty serwera

Napisane przez Maussanti w 25.12.2010 15:53


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;


Masz tamto na to co ja dałem zamień.
}
  • +
  • -
  • 1


#198994 Specjalne zdolności klas jak u komandosa...

Napisane przez Maussanti w 23.12.2010 20:40

Przydadzą Ci się te tematy:

http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html
http://amxx.pl/qtm-c...nej-t34146.html
  • +
  • -
  • 1