Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maussanti - zdjęcie

Maussanti

Rejestracja: 17.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2014 18:22
*****

Moje posty

W temacie: Cod hp

15.01.2011 11:36

Szukasz:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

Zamieniasz na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target));

Oraz:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

Na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));

W temacie: Dodanie itemków

12.01.2011 21:21

Zegarek szpiega:

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}


Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 15;
}

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);



Nieśmiertelniki:
Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;

Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer_itemu)
damage+=15;

Oraz pod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}

Dodaj:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 200;
}

W temacie: Błąd sma ?

12.01.2011 20:37

Masz wgrane moduły?

Masz wgrane modele?

Jeżeli nie zrób to. :)

W temacie: [CoD Stary] granaty

12.01.2011 19:39

Bo masz ograniczenie na serwerze (pewnie), że można mieć tylko 1 przy sobie.

W temacie: Dodaje Stalkera ale on nie dziala

09.01.2011 20:36

To może ja Ci pomogę:

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}


Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 15;
}

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);