Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na ograniczenie fpsów do 100 [dev 0]Developer na 0, fps_max na 100


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 zaja

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.01.2011 16:45

Witam Wszystkich! :)
Przejrzałem i przeszukałem to forum (może jestem ślepy?), lecz nie znalazłem tego czego szukałem...
Dlatego też piszę do Was - może ktoś ma plugin na 100 fps? Dokładnie chodzi o:
- plugin ten będzie dla każdego gracza nadpisywał komendy: developer na 0, fps_max na 100

Widziałem już taki plugin na jakimś serwerze.. czas po jakim nadpisywane są powyższe komendy u graczy był ustawiony na 1 sekundę, jednak można było zmieniać czas nadpisywania.

Potrzebny mi jest ten plugin na mój serwer DeathRun, aby wszystkim graczom ograniczyć liczbę fpsów do 100, aby każdy gracz miał takie same szanse.
I jeśli możecie, potrzebny byłby mi kod źródłowy wymienionego przeze mnie pluginu.

Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź!

Dodano 01 styczeń 2011 - 17:02:
Myślałem nad przerobieniem pluginu wymuszającego interp, na dane dotyczące fpsów. Powiedzcie mi tylko, gdzie tu się ustawia czas po jakim dane zostaną nadpisane dla graczy, bo nie mogę się w tym połapać ???:(
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
    register_cvar("amx_interp_style", "1")
}

public interp()
{
    new players[32],count;
    get_players(players,count)
   
   
    new style = get_cvar_num("amx_interp_style")
   
   
    if(style == 1 )
    {
        for (new i = 1; i <= count; i++)
            console_cmd (i,"cl_updaterate 101; wait; wait; ex_interp 0.01")
    }
   
    else
    {
        for (new i = 1; i <= count; i++)
        {
            console_cmd (i,"cl_updaterate 101")
            server_cmd("wait")
            console_cmd (i,"ex_interp 0.01")      
        }
    }   
}
I jeśli mógłby mi ktoś przerobić ten plugin, to chciałbym aby do tego pluginu była dodana funkcja, aby można było wybrać czas po jakim nastąpi wymuszenie danych komend - od czasu 1/4 sekundy do 2 sekund, ok?

Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0

#2 Maussanti

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Maussanti
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 01.01.2011 17:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maussanti"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(1.0, "fps", _, _, _, "b")
}
public fps(id)
{

client_cmd(id, "fps_max 100")
client_cmd(id, "fps_modem 100")
client_cmd(id, "developer 0")



}



Co 1 sekundę bedzie ustawiać:

fps_max 100
fps_modem 100
developer 0
  • +
  • -
  • 1

#3 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 01.01.2011 17:31

co 1 sek :o wiesz jak to bd zamulać serwa :o , lepiej dawać do runde
  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.01.2011 18:07

Co runde to g**** to da. Sa spryciarze którzy nawet bindy mają i takie co 10 sek nic nie daje :)
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2011 18:54


#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maussanti"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(5.0, "fps", 666, _, _, "b")
}
public fps()
{
client_cmd(0, "fps_max 100;wait;fps_modem 100;wait;developer 0")
}

po co 3x client_cmd
  • +
  • -
  • 1

#6 zaja

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.01.2011 13:58

Dzięki wszystkim za pomoc! :rolleyes: Plugin bardzo ładnie śmiga i nie laguje serwera na czasie 5 sekund :)
Mam tylko jedno ostatnie pytanie :) : Czy istnieje w ogóle możliwość aby nadać jakiejś funkcji, np. jak tej w tym pluginie aby czas był krótszy niż 1 sekunda czy jest to niemożliwe / niewykonalne z powodu ograniczeń amxx'a? :?:
  • +
  • -
  • 0

#7 Maussanti

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Maussanti
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 02.01.2011 21:22

#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Maussanti"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(0.1, "fps", 666, _, _, "b")
}
public fps()
{
client_cmd(0, "fps_max 100;wait;fps_modem 100;wait;developer 0")
}
Co 0.1 sekundy.. ;f
  • +
  • -
  • 1

#8 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.01.2011 21:44

jeśli serwer steam to developer (fps_max i modem chyba też) możesz pobrać przez query_client_cvar...

przykład:


public client_authorized(id)
{
if(!is_user_bot(id))
query_client_cvar(id,"developer","sprawdz_dev")
}

public sprawdz_dev(id, const cvar[], const wartosc[])
{
if(equali(wartosc,"1")
{
new sid[32]
get_user_authid(id,sid,31)
server_cmd( "kick #%d ^"Developer jest Zabroniony na tym serwerze!^"", sid );
}
}


na NS nie działa...

oraz możesz wymuszać Dev gdy gracz naciska jakiś klawisz...


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_forward(FM_CmdStart, "klawisze");
}
}
public klawisze(id, UC_handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return;
}

static wsad;
wsad = get_uc(UC_handle, UC_Buttons);

if(wsad&IN_FORWARD
|| wsad&IN_MOVELEFT
|| wsad&IN_MOVERIGHT
|| wsad&IN_BACK
|| wsad&IN_JUMP
|| wsad&IN_DUCK)
{
client_cmd(id, "developer 0");
}
}

Użytkownik AmD edytował ten post 02.01.2011 21:45

  • +
  • -
  • 1

#9 zaja

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2011 21:48

oo dzięki AMD - chodziło mi właśnie o wciskanie klawiszy przez graczy :rolleyes: , ponieważ wtedy sporo z nich ma dodane do swoich configów funkcje: że przy naciśnięciu właśnie podanych przez Ciebie klawiszy uruchamiał się developer 1 i fps_max na wartość np, 999.

Ostatnie pytanie - a te pobieranie developera od graczy czy jest włączony będzie działał na serwerze typu STEAM & NON-STEAM? I nie da rady przerobić tego kodu aby działał na Non-Steam'owych serwerach? :?:

Użytkownik zaja edytował ten post 03.01.2011 21:51

  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.01.2011 23:00

nie zadziałą na ns & s kodu nie da się przerobić i na tym można zakończyć temat
  • +
  • -
  • 1

#11 zaja

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 04.01.2011 12:25

Dziękuję za pomoc :) , problem został rozwiązany, można zamknąć temat B) - punkt reputacji dla osób które pomogły ^D^

Użytkownik zaja edytował ten post 04.01.2011 12:26

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych