Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niewidzialność w nowej klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slawekz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Łomia
Offline

Napisano 21.02.2011 13:30

Witam. Mam problem ze zrobieniem niewidzialności w klasie.
Oto kod sma klasy

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];


new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "niewidzialnosc,natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
		
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	
	ma_klase[id] = false;

}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		}
		if(weapon != CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
		}
	}
}

Gdy próbowałem go przekompilować wyskoczyły takie oto błędy:
codclass_ninja.sma(34) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
codclass_ninja.sma(42) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
codclass_ninja.sma(55) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
codclass_ninja.sma(59) : error 017: undefined symbol "set_rendering"

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 21.02.2011 14:13

Dodaj #include <engine> i będzie działąć
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.02.2011 14:53

prosze bardzo amxx
http://amxx.pl/kompi...me=klasacod.sma
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#4 Slawekz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Łomia
Offline

Napisano 21.02.2011 18:11

Dzięki za pomoc, wielkie plusy dla was ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych