Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa Mojąca Apteczke i Wskrzeszanie

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 14.02.2011 09:31

Nie wiem czy to było ale ja na to wpadłem niedawano i pomyślałem że sie podziele Dołączona grafika

pod
new doswiadczenia_za_zabojstwo;
new doswiadczenie_za_bombe;

dodajemy zmienną pomocniczą
new ItemLek[33];


do plugin_init() dodajemy
register_clcmd("lekarz", "Lekarz");


Dodajemy klase wg poradnika
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - AMXX.pl: Support AMX Mod X
u mnie będzie to LekarzWoj. Dodajemy pod brońmi funkcje Lekarz(id);
case LekarzWoj:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
Lekarz(id);
}

a na sam koniec pluginu dodajemy

public Lekarz(id)
{
if(klasa_gracza[id] == LekarzWoj)
{
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
if(ItemLek[id]==1)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
ItemLek[id]=2
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Apteczka");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
cod_add_wskrzes(id, 1)
ItemLek[id]=1
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Wskrzesanie");
}
}
else
client_print(id,print_chat,"To Tylko Dla lekarzy Wojskowych")
}


Ktoś kto ma klase lekarz wojskowy gdy wpisze w konsoli lekarz zmieni mu się item z Apteczki na wskrzeszanie

Jak chemy na klawisz ustawiamy w CmdStart
if(klasa_gracza[id] == LekarzWoj)
{
client_cmd(id,"bind x lekarz")
}


bedzie zmieniał itemy klawiszem x

Wiem wiem pewnie można to było inaczej łatwiej napisać no ale ten sposób jest krótki i ważne że działa.

Błędy pisać i co możnaby poprawić Dołączona grafika

Użytkownik CheQ edytował ten post 29.02.2012 13:33

  • +
  • -
  • 4

b_560_95_1.png


#2 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 02.07.2011 14:50

2 Error "undefined symbol cod_add_wskrzes"
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.07.2011 16:02

[CoD Stary] [QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka - AMXX.pl: Support AMX Mod X

potem rób to co ja napisałem:)

Użytkownik CheQ edytował ten post 02.07.2011 16:03

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#4 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 02.07.2011 18:18

unmatched closing brace

ta :D tylko gdzie bo jak patrze jest wszytko ok.

Dodano 02 lipiec 2011 - 18:39:
Oj juz mam mialem tak:

Spoiler


zmienilem na
Spoiler


czyli wywalilem " ( " :]

Dodano 02 lipiec 2011 - 18:45:
U ale zauwazylem ze doszly Warrningi w linijkach

new kill_bonus = 20


i

new paka_bonus = 200


Dodano 02 lipiec 2011 - 19:43:
Dodatkowo Mod Sie nie wlacza na next mapie.

Dodano 03 lipiec 2011 - 02:20:
Konsola:

Plugin uses an unknown function (name "cod_add_wskrzes") - check your modules.ini.


Pomyslalem i dodalem do codmod.inc to:


native cod_add_wskrzes(id, ile);
/*------------------------------
Odpowiada za wskrzeszenie gracza
------------------------------*/


Nadal nic. proszę o pomoc.

Użytkownik pm161 edytował ten post 02.07.2011 18:42

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 03.07.2011 18:49

Plugin uses an unknown function (name "cod_add_wskrzes") - check your modules.ini.

odblokuj moduł tam któryś;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 03.07.2011 19:33

Nie masz pluginu, który odpowiada za natyw cod_add_wskrzes (czyli pluginu ze wskrzeszaniem).
  • +
  • -
  • 0

#7 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 03.07.2011 20:38

Moduly wszystkie oblokowane. Natyv dodalem do codmod.inc nadale nic. Goliath wytlumaczysz ?
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#8 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 03.07.2011 23:12

musisz dodać plugin mocmedyka czy jakoś tak i dopisać go do plugins.ini KONIECZNIE PRZED qtm_codmod.amxx
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 04.07.2011 17:12

nie musi być przed. plugin medyk.amxx dodajesz do plugins.ini i działa.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#10 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 11.07.2011 02:35

Fajna rzecz + dla Ciebie. Lecz potrzebuje udoskonalenia..

if(ItemLek==1)
        {
                cod_add_wskrzes(id, 0)
                ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
                ItemLek=2
                ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Apteczka");
        }

Ta funkcja nie bierze pod uwagę maksymalnej ilości apteczek danej klasy.
Można stawiac apteczek ile się chce. Wystarczy tylko zmienic z Wskrzeszenia na Apteczkę.
  • +
  • -
  • 0

#11 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.02.2012 19:08

A tak długo tego szukałem xD Przyda się ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 28.02.2012 21:11

Wskrzeszanie wszystko fajnie działa, zmiana działa tylko, że mam problem...
Gdy np. gra ktoś lekarzem wojskowym to wykorzysta wszystkie apteczki kliknie "c" 2 razy aby wrócić znowu do apteczek i znowu może wykorzystywać na nowo czyli tak jakby ma nieskończenie wiele apteczek. Da się to jakoś zablokować aby miał tylko swoją przypisaną ilość apteczek? :P
  • +
  • -
  • 0

#13 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 29.02.2012 13:33

Poprawione ;]
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#14 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.02.2012 15:22

Problem nadal istnieje, poprawiłem wszystko tak jak poprawiłeś ty i nadal może mieć ile chce apteczek.
  • +
  • -
  • 0

#15 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 29.02.2012 15:41

a to o to chodzi - inna rzecz poprawiłem - dodam niedługo "poprawę" ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#16 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.07.2012 09:02

Modelatora prosze o zamknięcie tematu. Zainteresowanych zapraszam na lepszą wersje poradnika.

http://amxx.pl/topic...-lepsza-wersja/
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych