Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

JaBydlak - zdjęcie

JaBydlak

Rejestracja: 01.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.02.2015 19:26
-----

#383 mapchooser4

Napisane przez bicek w 19.01.2008 03:17

mapchooser4
Czwarta odsłona standardowego pluginu do votowania map. Plugin posiada dużo nowych funkcji, takich jak zapamiętanie pięciu ostatnio granych map i nie wyświetlania ich w głosowaniu. Można także włączyć nominowanie map ;)
*NEW! - Dodano opcję rockthevote i plik z mapami gdy jest mało graczy (poniżej 10)

Instalacja:
Tak jak każdy inny plugin :P
wyłączyć standardowy mapchooser.amxx!

Cvar'y:
dopisujemy oczywiście do amxx.cfg i ustawiamy według uznania :)
amx_mapchooser_type "1"	 	// 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0" 	// 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "0" 		// 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1" 	// ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5 			// Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10" 		// maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10" 		// z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1"				// włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6"			// stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10"		// minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10"		// czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)

Załączone pliki




#304900 Skarga na administrację

Napisane przez Ortega w 09.10.2011 08:47

Ja sobie tutaj tak siedzę przed ekranem monitora i się uśmiecham, co wy do cholery ludzie tu robicie ? Czy ktoś mi wytłumaczy co ma na celu obrażanie się nawzajem, co ma na celu pokazanie kto ma więcej władzy lub kto zrobił najgorzej ? Po jaką cholerę całe to zamieszanie wprowadzające niepotrzebny zamęt na forum ? Jak mam być szczery to obaj panowie teraz spie***liliście sprawę równo. Dla ścisłości prawo działa w obie strony i prawo nie działa wstecz, naruszenie praw autorskich w przypadku obu własności i publikowanie niestety łamie prawo RP. Powiem od siebie, byłem nie raz administratorem lecz również byłem później osobą zaufaną na różnych forach, czasem mi odbijało ale do takich dziecinnych zabaw jak te tutaj nie śmiałem nawet podchodzić. Powiem szczerze, że nie wiem od czego dokładnie zaczęliście, bo tego nie śledzę na forum, nie mam czasu aczkolwiek jak widzę, że robi się taki burdel to jest już niefajne jak to się kończy. Najlepsze rozwiązanie jakie widzę: obie strony niech sobie przemyślą co im nie pasuje i o co im chodzi, następnie wyłóżcie kawę na ławę co zrobiliście źle i czego oczekujecie, wtedy patrząc, że obaj postąpiliście nieładnie polecam k**wa jak małym dzieciom przeprosić za złe zachowanie. Czy to jest takie trudne ? Możliwe nawet, że ta moja skromna wypowiedź nic nie zmieni, ponieważ nie wiem o co poszło, że tak zawzięcie się tutaj staracie pogryźć ale myślę, że trochę pomogłem. Jak się niepotrzebnie wtrącam można usunąć ten post :) A teraz idźcie i to rozwiążcie jak ludzie..

PS. Osobiście nie byłbym zadowolony z przerobienia mojej twarzy na Adolfa ale wy tu ewidentnie robicie sobie nawzajem krzywdę, więc nie płaczcie tyle.
  • +
  • -
  • 18


#304887 Skarga na administrację

Napisane przez wh.exe w 09.10.2011 08:10

Hiroshima, przesadzasz kelego. Człowiek nie jest zabawką , i w żaden spsób nie możesz tego obracać do góry nogami. Okey , jesteś tutaj administratorem , ale to nie znaczy że jesteś władcą świata. Przemyśl swoje postępowanie.


#304800 Skarga na administrację

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 08.10.2011 23:14

Ja rozumiem rozumiem że władzę tu ma w większości banda imbecyli, niedorozwojów, ale to już jest jednak szczyt sku**ysyństwa.

Mogę zrozumieć blokowanie kolejno wszystkiego co się da na tym forum, ale jeżeli admin Hiroshima postanawia przenieść sprawę poza to forum i umieszcza w internecie moje zdjęcia przerobione na jakiegoś hitlerowca a "admin/właściciel" Marcin_ jeszcze się cieszy i daje "Lubie to" to według mnie to już podchodzi pod paragraf i tak sprawy nie zostawię.

Jak ci się tak moje zdjęcie podoba to zwal sobie i zatrzymaj takie rzeczy dla siebie.


Sorry, ale to forum jest już po uszy w gównie!
  • +
  • -
  • 9


#303798 Kilka słów wyjaśnienia

Napisane przez Drzanas w 06.10.2011 22:20

Pavulon z własnego doświadczenia wiem że z administracją się nie wygra. Jak niektórzy sobie coś wmówią to "mów do słupa a słup jak d*pa".
  • +
  • -
  • 2


#178634 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 10.10.2010 10:10

Dołączona grafika


Dołączona grafika
Buyzone jest wyłączony, a ty musisz zabijać przeciwników aby dostawać expa, jeżeli zdobędziesz wystarczającą ilość expa, wtedy zdobywasz wyższy level. Kiedy zdobędziesz wyższy level masz odblokowane lepsze bronie, ale tylko te na twój level. Pragnę przypomnieć, że to nie jest gungame!
Ta wersja posiada opcję zapis na nick! - Gratki dla Hardbot'a - Gratki dla Hardbot'a za niedziałający kod i jeszcze większe gratki dla mnie za naprawę :) Sam osobiście ją przetłumaczyłem, całe pisanie tego posta zajęło mi 2 godziny.

Dołączona grafika

amxmodx
fakemeta
fun
cstrike
nvault
sqlx
hamsandwich

Dołączona grafika
Wszystko ustawiamy w configs/gunxpmod.cfg
gxm_enable "1" - Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_save "2" - Zapis expa na : 2 = Nick, 1 = SteamID, 0 = IP
gxm_level_text "0" - Pokazuje twój level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_xp "15" - Ile zdobywasz punktów po zabiciu wroga.
gxm_level_style "1" - Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_triple "1" - Aktywny bonus za potrójne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple_xp "3" - Ile dostajemy expa za potrójne zabicie?
gxm_triple_kills "3" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrójne zabicie?
gxm_ultra "1" - Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_ultra_kills "6" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_admin_xp "1" - Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_extra_xp "4" - Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?

gxm_show_rank "1" - pokazywać ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.

Tylko wówczas, gdy wybrałeś zapis na MySQL
SQL cvary:
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych.

Dołączona grafika
Pisz w sayu: /menu albo menu aby włączyć menu moda!
Pisz w sayu: /level, aby zobaczyć swój level w sayu gxm_level_text musi być wtedy ustawione na 0.
Pisz w sayu: /top20, aby zobczyć top 20 graczy z najwyższym expem.
Pisz w sayu: /ul, ul, /unlocks, aby odblokować dodatki albo kupić extra broń!
Dołączona grafika
Pisz w konsoli : set_level nick level. Przykład: set_level ProMil 10, ustawia 10 level graczowi ProMil .
Dołączona grafika
Jeżeli używasz inne mody (wymienione niżej) to wejdź w gunxpmod.cfg (scripting folder) i edytuj:
//#define NORMAL_MOD - Normalny mod, zwykły cs 1.6 bez żadnych modów.
//#define ZOMBIE_SWARM - Jeżeli używasz Zombie Swarm.
#define ZOMBIE_INFECTION - Jeżeli używasz Zombie Infection. 
Od komentuj ten mod, który masz na serwerze usuwajac "//".

Jeśli masz na serwerze:
#define NORMAL_MOD
Nie zapomnij za komentować pozostałych dodając // przed nimi :
//#define ZOMBIE_SWARM
//#define ZOMBIE_INFECTION
Możesz także edytować item (unlock_*.sma) zmienić nazwę, cenę i opis, czyli wszystko, co chcesz.
Przykład. znajdź tę linię i edytuj:
register_gxm_item("Grenades Pack", "Daje extra granaty", 90)
                        //Nazwa            //Opis            //Koszt
Dołączona grafika
W pliku gunxpmod.txt można nadać informacją własne kolory:

/g - Zielony tekst. | \d - Szary tekst (W menu).
/ctr - Kolor druzyny TT (czerwony), CT (niebieski). | \y - Żółty tekst (w menu).
/y - Pomarańczowy tekst taki jak w sayu. | \r - Czerwony tekst (w menu). \w - Biały tekst (w menu).

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Zawartość folderu plugins wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/plugins
Zawartość folderu scriping wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/scripting
Zawartość folderu data wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/data
Zawartość folderu Configs wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/configs
Zawartość folderu models wklejamy do siebie na serwer w cstrike/models
Zawartość folderu sound wklejamy do siebie na serwer w cstrike/sound

Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w plugins-gxm.ini w configs!!!
Dołączona grafika
Modele i sound!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#289400 Zezwolenie na serwery NonSteam

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 29.08.2011 20:56

Witam!

Wiem, że jesteście bardzo zajęci(usuwaniem setek tematów i przywracaniem bazy danych/kilkudniowym aktualizowaniem forum/zabawami ze stylami/wprowadzaniem głupich ograniczeń itd) ale może w końcu ktoś zajął by się działem Serwery lub jego Regulaminem bo aktualnie jest tam kilka tematów z serwerami NS oraz kilkanaście z serwerami wyłączonymi.

Np. NS http://amxx.pl/topic...speedpl-fastdl/ , http://amxx.pl/topic...eam-play-steam/ , http://amxx.pl/topic...termania-aimhs/ itd itd

Np. OFF http://amxx.pl/topic...un-by-kampnopl/ , http://amxx.pl/topic...ow-piaskownica/ , http://amxx.pl/topic...er-hns-ganiany/ itd itd


Pozdro i powodzenia w dalszym takim działaniu.
  • +
  • -
  • 5


#281067 Crashe serwera

Napisane przez Hiroshima w 11.08.2011 02:28

kiedy dokladnie wystepuja te crashe? jak zmieniasz mape? podczas gry?

poza tym w amxbans.cfg radze zmienic czytanie adminow z users ini na MySQL
// Wczytywanie adminów
// 0 z bazy SQL, 1 = z pliku users.ini, 2 = nie laduje adminów
amxbans_use_admins_file 0

  • +
  • -
  • 1


#258234 Paczka Speedrun v1.0

Napisane przez Hiroshima w 12.06.2011 16:43

Dołączona grafika
Linux, wersja AMX'a 1.8.1

Jest to gotowa paczka dla osób chcących pograć deathruna bez terrorysty.
W paczce brakuje glownego pluginu, lecz proszę byście zainstalowali go sobie sami z uwagi na cvary do bazy mysql: Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Zawartość plugins.ini oraz opis pluginów:

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx    	; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx    	; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
;adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
;scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
;imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
deagsmapmanager.amxx   	; NOMINACJA MAP
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
;statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
DRM_triggers&entities_fix.amxx   ; poprawki bugow
bunnyhop.amxx            	; auto BH
speedometer.amxx 			; licznik predkosci (velocity)
team_join.amxx   			; automatyczne dolaczanie do teamu CT.
invis.amxx     				; niewidzialni gracze, woda po wpisaniu w sayu /invis
autobuyfix.amxx 				; zabezpieczenie przed cl_setautobuy, cl_setrebuy
rrespawn.amxx 				; auto-respawn
semiclip.amxx 				; duszki
fakebot.amxx 				; speedrun bot (dzięki niemu gdy jest malo ludzi na serwerze nie ma "round drew")
speedrun.amxx 				; gamename Speedrun v.1.0
block_use.amxx 				; blokowanie uzycia +use
remove_weapons.amxx 			; usuwa z mapy bronie
OnlyKnifeAtStart.amxx 		; daje tylko noz na poczatku rundy
BlockCommands.amxx 			; blokuje komendy radiowe, blokuje mozliwosc wyboru teamu.
antyduck.amxx 				; blokowanie spychania z respa
spray_blok.amxx 				; blokuje spraye
Anty_Kzh_by_Niscree.amxx 	; anty kzh, anty kyk_hack, anty wszelkie gowna

Dołączona grafika
Dodałem również mapkę speedrun_enemy która została stworzona z myślą o speedrunie. Mapka najłatwiejsza nie jest :)

Mały Gameplay z tej mapki:

http://www.youtube.com/watch?v=jOaw8ZgNlf4

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi/propozycje proszę pisać w tym temacie.

Dołączona grafika

Załączony plik  cstrike.rar   4,75 MB  4224 Ilość pobrań


PS. Będzie mi niezmiernie miło jeśli ktoś stwierdzi, że warto to jakoś rozwinąć (np integrując ze soba razem niektore pluginy tworząc jeden główny silnik Speedrun lub tworząc mapki dedykowane do speedruna)


Dodaje również pozycje bytów koncowych z pluginu R3X'a (cala tabela maps - 280 map):
Załączony plik  tabelamaps.rar   5,64 KB  1593 Ilość pobrań

Pewnie komuś się przyda.

Poprawiony block_use (plugin R3X'a) - Osoby posiadające flagę b mogą używać +use
Załączony plik  block_use.sma   647 bajtów  804 Ilość pobrań
  block_use.amxx
Załączony plik  block_use.amxx   1,58 KB  181 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 25


#278576 Screenshoty zapis mysql

Napisane przez speedkill w 06.08.2011 10:47

Siemka ostatnio przerobiłem plugin screenshoty na zapis logów do bazy mysql + zrobiłem odczyt na stronie
Plugin przy robinie ss'ów przez admina pobiera nick gracza , nick admina , ip lub steam_id , godzine i date i nazwe mapy.
Plugin tworzy w bazie danych tabele o nazwie screeny i tam zapisuje te dane
Na stronie wygląda to jakoś tak :
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Standardowa
Dołączona grafika
amx_ss "nickgracza"
Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sqlx>
Dołączona grafika
Otwieramy sma
znajdujemy
#define szHost  "host"
#define szUser  "uzytkowanik"
#define szPass  "haslo"
#define szDb	"nazwa bazy"
i wpisujemy tam swoje dane
Kompilujemy i wgrywamy na serwer
Teraz opiszę jak zrobić żeby działały na stronie www
Niestety na razie wersja dla posiadaczy phpbb by przemo ponieważ nie wiedziałem jak pobrać header i stopke w ipt i vbulledin
Otwieramy plik ustawienia.php
i wpisujemy dane do bazy
$user 		= "uzytkowaniik";
$pass 	= "haslo";
$name 		= "Nazwa bazy";
$host 		= "host";
$table 		= "screeny"; // nazwa tabelki nie ruszać
$QuerysForPage	= 50; // ilos wyswietlen na stronie
plik ustawienia.php i screenshoty.php wgrywamy do głównego katalogu
Dołączona grafika
Plugin screeny należy do krasneg ja go przerobiłem na mysql
Podziękowania dla knopersa (pozwolił użyc swojego paginationa)
Aby ułatwić życie adminowi otwieramy folder configs znajdujemy plik clcmds.ini
I dodajemy na końcu
"Screenshot" "amx_ss #%userid%" "bd" "u"
Te pozostałe rzeczy które znajdują się w clcmds.ini możemy usunąć lub zostawić ;]
Teraz wchodzimy na serwer otwieramy amxmodmenu i mamy robienie ss'ów pod 8 ;]
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#250354 Napisz Skarge!

Napisane przez Muzzi w 17.05.2011 18:45

Napisz Skarge!


Dołączona grafika
Jest to prosty plugin mojego autorstwa, dzięki któremu gracz może 'napisać' skargę będąc na serwerze. A wszystkie te skargi zbierają się w jednym pliku na serwerze ftp.



Dołączona grafika
Standardowa, plik z skargami tworzy się sam.



Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>



Dołączona grafika
Jeżeli chcesz zmienić nazwę pliku to zmień to w sma.

#define file "skargi.ini"

Ta linijka odpowiada za nazwe pliku.



Dołączona grafika
Wpisujesz komende /skarga i otwiera Ci się menu.
Po wyborze opcji w menu wyświetla Ci się say i wpisujesz swoją skargę, a ona pojawia się w pliku ini na ftp w addons\amxmodx\configs\skargi.ini
razem z tą skargą zapisuje się IP gracza oraz jego SteamId.
Przykład:
[SKARGA]:  Przykladowa Skarga  ||  [NICK]: NICKGRACZA  ||   [IP]: IP Gracza  ||  [SID]: SteamID Gracza



Gdyby były jakieś problemy z działaniem pluginu proszę o pisanie tego w tym temacie.
Ps. Nie bijcie za kod :D

Changelog:
1.0 Wydanie 1 wersji
1.1 Dodanie w logach nicku gracza



Dołączona grafika



Załączone pliki


  • +
  • -
  • 34


#50826 Diablo Mod 5.9l [SQL]

Napisane przez Miczu w 21.03.2009 16:33

Diablo Mod 5.9l


Słynny DiabloMod już po polsku z nowymi postaciami levelami!

Instalacja:
Plik dbmod_5.9l.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik dbmod_5.9l.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike. (nowy model)

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: dbmod_5.9l.amxx

Cvary:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne
diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)

Cvary do SQL'a:
diablo_sql_host
diablo_sql_user
diablo_sql_pass
diablo_sql_database
diablo_sql_table

Komendy:
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/gracze - już naprawione

Nowosci:

-Naprawdę dużo optymalizacji
-każda klasa ma własny czar, który niezależny od itemu - noz (automatycznie)
-mnich - mur (5s)
-mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa)
-zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s)
-paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s)
-lowca - gratis HE (5s)
-necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp
-ninja - +50 do speeda (10s)
- barba - odbija +2 naboi od niego (5s)
-wybór jakie klasy można wybrać
-zaczynanie gry od średniej serwera
-gdy jesteś w powietrzu archwing cię nie rani
-więcej, ale nie pamiętam

Informacje o modzie - dla chętnych - konsola 'mod' - tak by było w modzie upamiętnione osoby co szczególnie pomogły.


WAŻNE

dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)

Jak sie nie pojawia menu wyboru klasy (/klasa) to znaczy ze jest problem z połączeniem sie do sql'a błędy z sql'a sa w folderze amxmodx/logs/diablo.log

Diablo Mod 5.9a zmiany:
- szybka poprawka w czasie gdy ten post był w połowie zrobiony xD
Diablo Mod 5.9b zmiany:
-każda klasa ma własna średnia - nie ma ze jak dużo gra np. łowcą a nikt ninja (same lvle 1) to nowy gracz ma ninje z lvl 15
Diablo Mod 5.9c zmiany:
-balance ninji (oslabienie) oraz paladyna(wzmocnienie - zmiana skilla - zamiast popychanie, odbijanie pociskow)
-2 nowe itemy (odbijanie pociskow)
-naprawa buga z wzmacnianiem itemow (fajne ze daliscie mi o tym znac... wcale... bug z 5.8 jeszcze :zly: )
-zmiana czaru zabujcy na niewidzialnosc
-skrocenie czasu rzucania czarow przez klasy

Diablo Mod 5.9e zmiany:
- int necro zwieksza leczone hp
- MEGA OPTYMALIZACJE SQL

Diablo Mod 5.9f zmiany:
- /klasa sama sie uruchamiala gdy nie trzeba bylo xD

Diablo Mod 5.9g zmiany:
- bug niewidzialnosci zabojcy

Diablo Mod 5.9h zmiany:
- nie poprawialem buga tym razem (bo juz nie ma :>)
- teraz nie trzeba trzymac E by czarowac skilla (dla tych co mieli problem z uruchamianiem itemow)
- necro zadaje dodatkowe obrazenia + maly wampiryzm

Diablo Mod 5.9i zmiany:
- Balans barby i paladyna (oslabienie i ograniczenie skillow)

Diablo Mod 5.9j zmiany:
- BUG (niestety) z skilem paladyna - nie tracilo sie magicznych pociskow gdy sie strzelalo w sciane (juz nie ma tak dobrze)

Diablo Mod 5.9k zmiany:
- BUG -kusza nie zadawala dmg

Diablo Mod 5.9l zmiany:
- BUG -zabijanie 2 trafieniami

Konfiguracja SQL'a Tutaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 65


#253612 Portal Gun

Napisane przez DarkGL w 27.05.2011 22:34

Dołączona grafika
Pomysł rzucił abes i tak to jakos po trochu powstawało udostepniam poniewaz nie mam czasu sie tym zajmowac
kod nie jest idealny ale wydaje mi sie ze jest ok
plugin przenosi do cs'a portal gun'a znanego z gier Portal i Portal 2
podziękowania dla R3X

Dołączona grafika
give_portal <nick>

Dołączona grafika
// 1 or 2 difrent sprites 0 off this
portal_sprite 1

// 1 - no fall damage 0 - normal (no fall damage for person who have portal gun)
portal_fall_damage 1

// speed of portal bullet
portal_bullet_speed 1500

//how much money you must have to buy portal with /portal command in say negative number off this
portal_cost -1

//portal gun for free on spawn ? 1 - yes 0 -no
portal_spawn 0
po pierwszym uruchomieniu utworzy sie plik
portal.cfg w folderze configs

Dołączona grafika
Te video jest z aktualnymi modelami, reszta jest ze starymi
Aby wyświetlić w większej rozdzielczości, obejrzyj na YouTube.com (kliknij na tytuł)
http://www.youtube.com/watch?v=Y4pa3NMcEBU&hd=1

http://www.youtube.com/watch?v=1rXkDpvuHoY
http://www.youtube.com/watch?v=W6qolwCB5WA
http://www.youtube.com/watch?v=-wiDfqz0Dps

Dołączona grafika
w sma znajdziemy cos takiego
#define SOUNDS
#define SPRITES
//#define TEST
//#define TRACE_HULL
jesli dodamy // przed #define SOUNDS wylaczmy uzywanie dzwiekow przez plugin
przed sprites to wylaczmy sprites
usuwajac TEST spowodujemy dodanie funkcji ktorych uzywalem do testowania
TRACE_HULL przy takiej konfiguracji plugin sprawdza czy miejsce jest wolne za pomoca mojej funkcji jesli to odkomentujemy bedzie uzywac TRACE_HULLA lepiej mojej uzywac : P

#define MAX 32
tu podajemy ilosc slotow
(mniej pamięci zżera plugin)

Dołączona grafika
/portal w say'u

Dołączona grafika
Załączony plik  portal.sma   24,98 KB  4442 Ilość pobrań
  portal.amxx
Załączony plik  portal.amxx   29,09 KB  1440 Ilość pobrań

Załączony plik  portal.rar   2,74 MB  6795 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 60


#126858 [HLTV] Skrypty do kompresji i wyświetlania dem

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.04.2010 21:18

Tym razem mam do zaoferowania zestaw skryptów umożliwiający pobranie, kompresję, dalsze przesłanie, wyświetlenie i usuwanie demek po określonym czasie.
Pliki mogą być pobierane z FTP lub katalogu na dysku gdzie jest uruchamiany skryp jak również mogą być wysyłane na kolejne FTP lub do innego folderu.
Wszystkie dane demek zapisywane są na serwerze mysql dzięki czemu możemy je dodatkowo wykorzystać w innych skryptach(np. automatycznie dodawanie dema do bana w AMXBans).
Nawet jeżeli hosting blokuje usuwanie dem to dzięki temu że są zapisane w bazie danych nie zostaną one pobrane ponownie.
Każde demo(niezależnie od tego czy jest wcześniej kompresowane) może zostać skompresowane ZIP'em o różnych poziomach kompresji (od 0 do 9).
Całkowita dowolność jeżeli chodzi o czas przetrzymywania dema. Podajemy go w sekundach więc równie dobrze może to być 30min jak i 120dni.
Wyświetlane może być również dopasowane do gustów. Wystarczy znajomość HTML + CSS (i PHP jeżeli chcemy coś więcej). Dostępne jest sortowanie i wyświetlanie dem z danego dnia i serwera.
podglad.jpg

Wymagania:
  • obsługa skryptów PERL (moduły DBI, Date::Parse, Archive::Zip, Net::FTP, File::Copy; [pogrubione są załączone, reszta powinna być w standardzie])
  • dostęp do Crontab'a
  • serwer mysql
  • serwer z obsługą php
Instalacja. (pobieramy i rozpakowujemy Załączony plik  dema.zip   89,9 KB  719 Ilość pobrań
)

1. Skrypty Perl.
Zawartość katalogu perl (lub cały katalog) kopiujemy w dowolne miejsce na serwerze z obsługą perl'a
Edytujemy pliki install.pl i dema.pl zgodnie z danymi serwera mysql i ftp (instrukcje w plikach)
Nadajemy plikom install.pl i dema.pl prawa do uruchamiania.
  • w konsoli wpisujemy: chmod +x install.pl i chmod +x dema.pl chmod_cmd.jpg
  • lub w przypadku programu typu Total Commander wybieramy zezwolenia pliku i ustawiamy coś podobnego do: chmod.jpg (screen z WinSCP)
Następnie możemy uruchomić skrypt który stworzy nam odpowiednie wpisy w bazie danych.
W tym celu przechodzimy do katalogu w którym zostały rozpakowane pliki i wpisujemy komendę:
perl install.pl
(lub ewentualnie ./install.pl)
Jeżeli wprowadzone dane serwera mysql były prawidłowe to otrzymamy informację o poprawnej instalacji.

Następnie dodajemy do crontab'a wpis odpowiedzialny za obsługę demek, np:
*/10 * * * * cd /home/uzytkownik/perl && perl dema.pl -1 > /dev/null
Spowoduje on uruchamianie kodu co 10min. "> /dev/null" oznacza że nie będą wysyłane żadne informacje w mail'u. Korzystamy z tego gdy już mamy pewność że wszystko działa.

2. WWW
Zawartość katalogu www kopiujemy na serwer z obsługą PHP (np do głównego katalogu) i edytujemy plik dema.php wprowadzając w nim poprawne dane serwera mysql i folderów (informacje w pliku).



Konfiguracja.
Perl.

my $COMP_LEVEL = 6; #poziom kompresji; 0-brak, 9-max
my $max_demo = 60*60*24*30; #ile sekund trzymac dema, standardowo 30dni (2592000)


#USTAWIENIA FOLDEROW

my $from = 1; #pliki pobierane z: 0 - FTP, 1 - lokalny
my $to = 0; #pliki wysyłane na: 0 - FTP, 1 - lokalny
my $compress = 1; #kompresja pobieranych plików: 0 - pliki juz sa skompresowane, 1 - kompresuj pliki
my $cext = ".dem"; #rozszerzenie plików;

Jeżeli chcemy żeby pliki pobierane były z serwera FTP ustawiamy $from=0, jeżeli z katalogu na tym samym serwerze to ustawiamy $from=1
Jeżeli chcemy żeby pliki były wysyłane na serwer FTP ustawiamy $to=0, jeżeli mają być kopiowane do katalogu na tym samym serwerze to ustawiamy $to=1
Jeżeli dema mają być kompresowane to ustawiamy $compress=1, jeżeli już są skompresowane lub nie chcemy ich kompresować to ustawiamy $compress=0
Jeżeli dema nie są skompresowane to rozszerzenie ustawiamy na $cext=".dem" , w przeciwnym wypadku ustawiamy rozszerzenie w jakim są dostępne dema np $cext=".dem.gz", $cext=".dem.tgz", $cext=".dem.zip"

#USTAWIENIA BAZY DANYCH

my $DB_host = "localhost"; #adres
my $DB_port = "3306"; #port
my $DB_user = "user"; #uzytkownik
my $DB_pass = "password"; #haslo uzytkownika
my $DB_name = "dbname"; #nazwa bazy
my $DB_table = "hlds_dema"; #nazwa tabeli
my $DB_type = "mysql";


#FTP ZRODLOWY (zdalny HLDS) [[jesli $from==0]

my $ftp_host_from = "first.ftp.com"; #adres serwera
my $ftp_user_from = "login"; #login
my $ftp_pass_from = "password"; #haslo


#FTP DOCELOWY (zdalny WWW) [jesli $to==0]

my $ftp_host_to = "second.ftp.com"; #nazwa serwera
my $ftp_user_to = "login"; #login
my $ftp_pass_to = "password"; #haslo



#FOLDER ZRODLOWY (zdalny HLDS) [jesli $from==0]
my @FTPdir_from = ("", "/cstrike/");

#FTP DOCELOWY (zdalny WWW) [jesli $to==0]
my @FTPdir_to = ("", "/cstrike/dema/");

#FOLDER ZRODLOWY (lokalny HLDS) [jesli $from==1]
my @loc_dir_from = ("", "/home/user/cstrike/dema/");

#FOLDER DOCELOWY (lokalny WWW) [jesli $to==1]
my @loc_dir_to = ("", "/home/user/www/dema/");


Jeżeli na jednej maszynie znajduje się więcej niż jeden serwer z którego chcemy pobierać dema to możemy podać kolejne dema oddzielając je przecinkami, np dla kopiowania z FTP do Katalogu ($from=0, $to=1):

my @FTPdir_from = ("", "/serwer1/dema", "/serwer2/dema);
my @loc_dir_to = ("", "/home/user/www/dema", "/home/user/www/dema2");



WWW

$dbhost = 'localhost'; //adres bazy danych
$dbuser = 'user'; //uzytkownik
$dbpasswd = 'password'; //haslo
$dbname = 'dbname'; //nazwa bazy
$dbtable = 'hlds_dema'; //tabela

Dane serwera mysql.

$servers = array('', 'Serwer 1'); //wyswietlane nazwy serwerow
$folders = array('', 'dema/'); //katalogi w ktorych znajduja sie demka
$folder = "http://moj.serwer.pl/"; //adres z którego beda pobierane dema
$secret = 0; //serwer nr $secret widoczny tylko jesli $isgroup==TRUE


Przykładowo:

$folders = array('', 'serwerek');
$folder = "http: //amxx.pl/dema/"

I dema będą pobierane z adresu
http: //amxx.pl/dema/serwerek/nazwadema.zip
chociaż wyświetlane mogą być gdzie indziej.
Dzięki temu można ominąć np. limity transferu zmieniając serwer gdy zajdzie taka potrzeba.
  • +
  • -
  • 2


#268742 amx super menu

Napisane przez Gość w 11.07.2011 19:56

i jeszcze jedno: jak moge zablokować na serwerze komende cl_minmodels 1 ( ze jak sie są wpisze to zeby np kikowało)


#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Block Command MinModels"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("cl_minmodels 1", "cmdKick")
}

public cmdKick(id) {
server_cmd("kick #%d",get_user_userid(id))
return PLUGIN_HANDLED;
}


Dodano 11 lipiec 2011 - 22:10:
A co do AMX Super Menu to skompiluj i podmień na to z załącznika i dodaj w pliku addons/amxmodx/configs/custommenuitems.cfg taką linijkę (na samym końcu pliku).

amx_addmenuitem "AMX Super Menu" "amx_supermenu" "u" "AMX_Super Menu"

i wtedy powinno dodać na końcu ;)