Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

JaBydlak - zdjęcie

JaBydlak

Rejestracja: 01.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.02.2015 19:26
-----

#96608 naven's surf mod 2.4.8

Napisane przez naven w 30.11.2009 20:07

Obecna wersja: 2.4.8

Kilka słów o modzie:

Jest to mod, który stworzyłem, dzięki połączeniu kilku innych pluginów i oczywiście jest w nim dużo mojego kodu.
Plugin był tworzony, aby zapewnić duże FPS graczy, bez wymaganego połączenia z bazami danych ani innych zbędnych pierdół.

Co potrafi ten mod?
-może wymuszać przechodzenie graczy do CT(należy odkomentować linię 192 ("server_cmd("humans_join_team ct")") i przekompilować plugin),
-automatycznie przystosowuje serwer do map typu surf_,
-automatycznie ożywia graczy po śmierci,
-ożywia graczy po wpisaniu komend(podane poniżej),
-wszyscy gracze moga przez siebie przechodzić(zapobiega blokowaniu się), możliwość ustawienia tylko dla teamu,
-po wpisaniu /spec przenosi gracza do obserwatorów,
-nie dodaje fragów to tablicy (+showscores), można wyłączyć cvarem,
-daje każdemu graczowi bronie po każdym zrespieniu się(cvary poniżej),
-po wyrzuceniu bronie znikają(zapobiega spadkom FPS),
-po smierci ciała automatycznie znikają(również lepsze FPS).


Cvary:

surf_weapons 0/1/2/3 -jakie bronie dostajesz na spawnie: 0- nie daje nic(nawet noża), 1- daje tylko nóż, 2-nóż i pistolet(usp/glock), 3-nóż, pistolet(usp/glock) i scout,
surf_respawn 0/1 - włącza/wyłącza automatyczne respienie się,
surf_scores 0/1 -wyłącza/włącza pokazywanie fragów w tablicy,
surf_weapon_strip 0/1 - włącza/wyłącza zabieranie broni na początku rundy(własć. po spawnie),
surf_weapon_remove 0/1 - włącza/wyłącza usuwanie broni po upuszczeniu,
surf_allow_spectate 0/1 - czy pozwalać na wpisywanie /spec? Na mapy freestyle polecane 0, gdyż gracz po wróceniu ze /spec jest respiony,
surf_semiclip_enabled 0/1 - włącz/wyłącz semiclip,
surf_semiclip_team 0/1 - semiclip działa tylko dla członków twojej drużyny,
surf_semiclip_trans 0/1 - czy gracze mają być widzialni słabiej, gdy działa semiclip.

Komendy dla gracza:

say /respawn - ożywia cię(wraca na spawna)
say /spec -przenosi na spectatora, ponowne wpisanie przenosi do CT

Instalacja:

-ściągnij archiwum z załącznika,
-wypakuj,
-wgraj na serwer paczkę,
-dopisz linię naven_surf_mod.amxx w pliku plugins.ini,
-zrestartuj serwer.

Podziękowania dla:
-kyku
-darkman
-hlstriker
-xPaw
-R3X


Download: wszystkie wymagane pliki są w załączniku.

Poprzednich pobrań:
dla v.2.3: 1216
dla v.2.1: 554

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#241048 Problem a amx_ssban

Napisane przez Lukasz5 w 24.04.2011 16:37

Masz ten moduł w folderze modules??
  • +
  • -
  • 1


#241313 Problem a amx_ssban

Napisane przez Kaster w 25.04.2011 09:52

Z tego co rozumiem tam pisze : " Biblioteka wymaga "geoip" w pluginie. " .
  • +
  • -
  • 1


#94910 AMX SSBan v2.6

Napisane przez _Marcin w 22.11.2009 21:18

AMX SSBan v2.6 by God@Dorin & Fysiks



Informacje:

Plugin który umożliwia adminowi zrobienie graczowi screen-ów. Jest to najnowsza wresja Wydana przed God-a i Fysiks-a.
Do Pluginu zostało dodane menu, oraz automatyczne banowanie normalnie albo automatycznie przez amxbans.
Przy robieniu ss-ów graczowi wyświetla się na say Nick admina robiącego screeny, nazwa serwera, godzina itd.
Wersja językowa Polska.

Instalacja: Standardowa

Cvary:

* amx_ssdelay "1.0"
Czas między robionymi screenshot-ami
* amx_bandelay "10.0"
Czas w którym ban zostanie dany po zrobieniu screenshoot-ów
* amx_ssnumber "3"
Ilość robionych screenshot-ów
* amx_website "www.amxx.pl"
Strona na której zbanowany może ubiegać się o Unbana
* amx_msg_type "3"
Gdzie ma się pojawić wiadomość dla gracza/admina: 1 - chat | 2- hud | 3- chat+hud (Def.: "3")


Komendy Admina:

* amx_ss <name or #userid>
Robienie screenshotów ręcznie (Robienie ss-ów poprzez wpisanie komendy i nicku)
* amx_ssban <name or #userid> <minutes> [reason]
Po zrobieniu screenshot-ów gracz otrzymuje bana (Robienie ss-ów i ban poprzez wpisanie w konsole Komendy, Nicku, minut i powodu)
* amx_ssmenu
Robienie screenshotów poprzez menu (Robienie Samych ss-ów Przez menu)
* amx_ssbanmenu
Robienie screenshot-ów przez menu łącznie z banem (SS + Ban Przez menu)


Przykłady:

Gdy banuje gracza
http://img190.images...ansion0002.png/
Gdy poprzez menu musimy na koncu wpisać powód
http://img193.images.../banreason.jpg/


Możliwość zmiana na ban przez amxbans:
Podmień w amx_ssban.sma linijki (Linijka 105)

#define AMXBANS 0 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])

Na taką:

#define AMXBANS 1 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])


Źródło:
http://alliedmods.net/


Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49


#239720 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2

Napisane przez Zapalka w 21.04.2011 14:22

Ale śmiać mi się chciało jak zobaczyłem ten kod :P
I powiedz ty mi jak jakaś osoba, która nie wie co to jest programowanie, ma go obsłużyć?
Myślę, że gdybyś tego nie publikował t zaoszczędziłbyś trochę wstydu :)

Zmieniłem kod tabelki, nie zmieniając prawie wcale wyglądu. Teraz nawet newbie powinien sobie poradzić z dodaniem serwera. Download w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  status.rar   22,51 KB  1210 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#165485 DeathRun Timer + Save Records

Napisane przez Knopers w 29.08.2010 14:20

Plugin : DeathRun Timer + Save Records v2.1
Autor : Knopers UnBugged by Owner123



Opis :
Plugin odmierza każdemu (w CT) czas od spawnu aż do zabicia siebie lub zabicia terrorysty.
Po zabiciu terrorysty wyświetla wszystkim kolorową wiadomość z czasem jakim przeszedł dany gracz mapę.
Dodatkowo Plugin zapisuje najlepszy czas mapy (rekord). Można go zobaczyć wpisując w say /best.
Rekordy zapisują się w Nvaulcie lub Bazie MySQL.
Plugin posiada również funkcję tworzenia przycisków Startu i Końca.


Opis przycisków: Jeśli postawicie start a konca nie to koniec będzie w momencie zabicia TT, jeśli postawicie koniec a początku nie to początek będzie po zrespieniu się, jeśli żadnego nie ustawicie będzie wszystko po staremu.
Przyciski posiadają model c4 czyli paki jeśli chcecie mieć własne wystarczy w pliku timer.sma zmienić linijkę
//#define _CustomButtons
na
#define _CustomButtons
Po kompilacji modele będą brane z dwóch ścieżek :
"models/drtimer/button_start.mdl"
"models/drtimer/button_end.mdl"
aby je zmienić trzeba edytować plik timer/button.inl.
Uwaga!! Aby przyciski działały, zapisywały się należy utworzyć folder o nazwie "drtimer" w addons/amxmodx/configs

Moduły : nvault or mysql, hamsandwich, engine, fakemeta

Komenda : /best
Komenda dla admina : /drtimermenu - Otwiera menu ustawiania przycisków (Flaga ADMIN_CFG)

Cvar : amx_timer_type "2" //1 - Timer wyświetlany w hud, 2- Timer wyświetlany w statusie (pod sayem)

Standardowo Plugin ustawiony jest na zapis do Nvaulta aby to zmienić należy edytować plik timer.sma :
Znaleźć:
#define RecordsSaveTo 1 // 1 - Nvault, 2 - MySQL (Standardowo linijka 10)
Zamienić na :
#define RecordsSaveTo 2 // 1 - Nvault, 2 - MySQL
Skompilować i zainstalować.

Cvary w trybie MySQL :

timer_sql_host "127.0.0.1" //Host MySQL'a
timer_sql_user "root" //Użytkownik MySQL
timer_sql_pass "password" //Hasło Użytkownika MySQL
timer_sql_database "baza123" //Nazwa Bazy danych

Changelog
v 1.0 - Pierwsza wersja
v 1.1 - Poprawiony Bug przy zapisie do Nvault
v 1.2 - Dodany tryb zapisu MySQL
v 1.3 - Dodano Dodatkowe komunikaty oraz czas gracza obserwowanego (po śmierci lub na spect.)
v 2.0 - Dodano możliwość tworzenia guzików startu i końca + naprawiono kilka bugów.
v 2.1 - Poprawione Bugi Guzików oraz Naliczana Czasu (by Owner)
WWW Stats (Tylko pod zapis do MySQL'a)
Statystyki pisane od zera by Me :P
Cała Konfiguracja statystyk znajduje się w pliku config.php (wszystko opisane).
Nie wymaga żadnej instalacji wystarczy wrzucić na serwer www i działa (oczywiście jeśli wszystko jest skonfigurowane)

Dodałem statystyki ponieważ niektórzy już mi chcą flaki wyrwać i zamęczyć mnie na śmierć więc nie czepiać się o wygląd i nieczytelność/nie optymalność kodu w plikach *.php .

Demo: http://knopers.com.pl/stat/

Download: Załączony plik  stat.rar   126,98 KB  673 Ilość pobrań
Załączony plik  stat.rar   127 KB  2751 Ilość pobrań


PS: Przyciski jak by ktoś chciał to można pobrać stąd: Załączony plik  models.rar   5,96 KB  2719 Ilość pobrań


Zakaz kopiowania na inne fora bez podania źródła oraz autora pluginu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 30


#235401 [SURF] No Edge Damage

Napisane przez QTM. Peyote w 10.04.2011 21:01

Dołączona grafika
  • Plugin zatrzymuje obrażenia spowodowane upadkiem na krawędź rampy. Jeżeli by ktoś nie wiedział mam na myśli część rampy zaznaczoną czerwoną linią:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • Standardowa.

Dołączona grafika
Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.amxx   3,09 KB  83 Ilość pobrań


Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.sma   904 bajtów  558 Ilość pobrań
  QTM_NoEdgeDamage.amxx

Załączone miniatury

  • edge.JPG

  • +
  • -
  • 16


#8097 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]

Napisane przez Abes Mapper w 13.06.2008 19:15

Dołączona grafika



Aktualna Stabilna wersja: 1.0.3.3
Aktualna Wersja Beta: v2.0 RC2


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

[Dodano cvar redirect_countbots↵ ale tylko do opisu. W pluginie już był.

Dołączona grafika
Przede wszystkim, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby przeczytać wszystkiego to nie męcz nas problemami lub pytaniami tylko zajrzyj do Dołączona grafika lub przeczytaj FAQ
Dzięki temu pluginowi możemy się łączyć w czasie gry z innymi serwerami które są dostępne na serwerze poprzez wpisanie w say: /server
To nie prosty plugin dla prostych ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż tylko kilka prostych funkcji. Jeśli nie jest to, co chcesz, to ok. Potem wystarczy przejść wzdłuż.
Plugin nie jest łatwy do zainstalowania. Ale nie może być trudny, bo jest uruchomiony na setki serwerów. Ja tylko miałem powiedzieć, że nie chcę mieć coś znowu podobnego do tego.

Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w kodowaniu pluginu, kod odniesienia jest tutaj. Można również wygenerować go od źródła (z 1.0RC2 i powyżej) przy użyciu kompilatora opcji-r.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak wiele serwerów jest uruchomiony można szukać na tej stronie . Dzięki Bailopan za dodanie go w tym momencie.
Chcesz znaleźć serwery gdzie ten plugin jest uruchomiony? Użyj tego.

Plugin ten robi wiele rzeczy, które mogą być włączone lub wyłączone niezależnie od CVARów:

● po uruchomieniu go czyta dostępne serwery z SERVERFILE (amxmodx/config/serverlist.ini)
● say: /server pokazuje listę dostępnych serwerów (jeśli redirect_manual 1) - ludzie mogą wybrać numer z listy i są natychmiast przełączani do serwera
● gdy serwer jest pełny, są automatycznie przełączani do serwera losowego lub następnego z listy - redirect_auto kontroluje to
● limit można ustawić ile administratorów może być w tym samym czasie
● kiedy serwer z listy jest pełny albo zdechł to jest wyłączony w menu i gracze nie są przekierowani tam automatycznie - a by sprawdzić czy server zdechł redirect_check_method wynosić musi >0 i sprawdzić czy jest pełny przy pomocy redirect_check_method większego od 1
● servery ogłaszają każde redirect_announce seconds - ustaw je na 0 aby wyłączyć to ogłaszanie, lista serverów jest pokazywana jako wiadomość HUD dla żywych graczy na górze, a dla trupów gdzieś na ekranie, więc nie jest zakrywana przez "spectator bars" (paski oglądających

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

); jak dużo informacji ma wiadomość zależy od check_method
● zalożność od redirect_check_method może być sprawdzona przez bycie serwerwa full/off a nawet obecnej mapie, liczba obecnych graczy i maksymalnych ich liczbie może być wyświetlana w menu i w ogłoszeniach - kiedy nie ma serevera na automatyczne   przekierowanie, gracz jest wywalany z odpowiednią wiadomością
● gdy ktoś jest przekierowywany ręcznie lub automatycznie, innym graczom wyświetla się wiadomość kto się przełączył i na jaki serwer
● jest również ogłoszenie, że ludzie mogą powiedzieć /follow i przełączają się tam gdzie przełączał się ostatni przełączający się gracz, funkcja może być włączona lub wyłączona przez CVAR (redirect_follow)
● plugin jest w różnych językach (a więc musisz umieścić xredirect.txt w amxmodx/data/lang/)
● serwer może pokazać, kto przychodzi i jakiego serwera się przełączył
● własny adres IP jest wykrywany i automatycznie wyłączany na liście serwerów - automatyczne wykrywanie nie działa, jeśli używasz nazw DNS w SERVERFILE - w tym przypadku należy ustawić adres serwera DNS na własny serwer w redirect_external_address do wykrywania do pracy - wykrywania własnych serwerów.
● kiedy CVAR redirect_retry jest ustawiony na 1 serwer może umieścić ludzi w kolejce, aby ponowić próbę być przekierowany z powrotem do ostatniego serwera (np. gdy są one automatycznie przekierowywane, ale tylko chcesz grać na serwerze są też podłączone)
● lista serwerów może być załadowana z bazy SQL (tylko w wersji beta)
● statystyki na temat przekierowań mogą być zapisane do pliku i vault albo do bazy SQL (tylko w wersji beta)


Dołączona grafika
● xredirect.amxx / xredirect-beta.amxx--> /plugins
● xredirect.sma / xredirect-beta.amxx --> /scripting
● xredirect.inc --> /scripting/include - tylko jakbyś chciał kompilować
● (trzeba plik stworzyć) serverlist.ini --> /configs
● xredirect.txt --> /data/lang
● xredirect.sql.txt --> (tylko w wersji beta) jeżeli używasz SQL: uruchom ten skrypt na swojej bazie danych



Dołączona grafika
say /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say_team /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
pickserver - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say_team /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say_team /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
say_team /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
redirect_announce_now - ogłoś listę servera natychmiast, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_user - <playername|playerid> [servernum] - przełącz gracza [na dany serwer], wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_queue - pokazuje aktualną kolejkę do przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_stats - pokazuje statystyki na temat przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK, dostępne tylko wtedy gdy SQL nie jest używany


Dołączona grafika
CVARy, muszą być wpisane do amxx.cfg. Dopiero ustawienie ich za pomocą konsoli (bezpośrednie, ssh, rcon, hLSW ...) jest problematyczne z kilku powodów.

redirect_active - 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1

redirect_auto
-- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
-- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
-- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
-- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
-- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
domyślnie 0
(* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie T E G O pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
Zależności:
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer


redirect_manual
-- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
-- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
-- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany
-- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe)
domyślnie 0
Zależności
Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy serwer będzie online i będzie można do niego przejść
Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie będzie


redirect_follow
-- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer
-- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował

redirect_external_address - To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
Dostępne ustawienia:
Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - włączając port!
Przykład:
redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"


redirect_check_method - te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane.
-- 0 = nie sprawdza innych serwerów
-- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
-- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę

redirect_announce - to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów
-- 0 = wyłącza ogłoszenie
-- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie
domyślnie 60
Zależności
Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w ogłoszeniach


redirect_announce_mode - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3

redirect_announce_alivepos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_alivepos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01

redirect_announce_deadpos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_deadpos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35

redirect_show - to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
-- 1 = włącza informacje w obszarze czatu
-- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
domyślnie 1

redirect_adminslots - to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
Kiedy włączone:
# VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
# VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
# VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini)
# VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4
# gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny
-- 0 = Adminslots jest wyłączony
-- 1 = Adminslots jest włączony
domyślnie 0
Zależności:
Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_maxadmins - maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania
-- 0 = nieograniczona liczba adminów
-- 1-32 = maksymalna liczba adminów
domyślnie 0

redirect_retry - to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
-- 0 = wyłącza komendę /retry
-- 1 = włącza komendę /retry

redirect_hidedown - ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
-- 0 = nie ukrywa
-- 1 = ukrywa w menu
-- 2 = ukrywa w ogłoszeniach
-- 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
domyślnie 0
Zależności
Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_localslots - to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie w kafejce internetowej). Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym z sieci lokalnej
Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
10.0.0.0 – 10.255.255.255
172.16.0.0 – 172.31.255.255
192.168.0.0 – 192.168.255.255
169.254.0.0 – 169.254.255.255
-- 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
-- 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
domyślnie 0

redirect_countbots - czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy (do pokazywania w statusie)
1-- tak (domyślnie)
2 -- nie


Dołączona grafika
PLIK LISTY SERWERÓW

Plik musi być w formacie ini. Opis:

id = identyfikator serwera (używany do jednoznacznej identyfikacji w statystykach albo żeby pokazać gdzie gracz został przekierowany i skąd) Ustawienie to umożliwia mieć różne rozkazy w każdym serverlist.ini na każdym serwerze
address = adres serwera (może być IP albo nazwa DNS)
localaddress = adres serwera sieci lokalnej - niezbędne do określenia tylko kiedy gracze także mogą się połączyć z sieci lokalnej
port = port serwera - wartość pomiędzy 1025 a 65536, domyślnie 27015
cmdbackup = określa jak często żądanie UDP jest wysyłane do serwera (z redirect_check_method > 0), domyślnie 2
noauto = 1 wyłącza automatyczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_auto jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_auto, domyślnie 0
nomanual = 1 wyłącza ręczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_manual jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_manual, domyślnie 0
nodisplay = jeśli jest ustawione na 1 to będzie ukrywać serwer z listy serwerów i komunikatów, domyślnie 0
adminslots = jeśli jest ustawione na 1 plugin będzie przekierowywał ludzi tylko z zarezerwowanym slotem gdzie jest np. 12/13 graczy na danym serwerze gdzie się chce przejść, domyślnie 0
password = hasło potrzebne aby wejść na serwer, domyślnie zostawione puste miejsce
publicpassword = jeśli ustawione na 1, każdy gracz może się połączyć na serwer z hasłem, kiedy ustawione na 0 mogą przejść tylko admini, domyślnie 0
private = jeżeli ustawione na 0, serwer nie jest prywatny; ustawienie na hide ukryje serwer w menu i ogłoszeniach dla graczy ale NIE dla adminów; ustawienie na fullhide jest jak hide ale nie wyświetla informacji "X został przekierowany do Y" kiedy admin się przekierował, domyślnie 0
category = ustawienie to spowoduje przydzielenie danego serwera do danej kategorii, np.: "Serwery AIM MAP", nazwę należy wpisać bez cudzysłowia

Domyślna nazwa pliku to serverlist.ini
Ta nazwa może być zmieniona ale tylko edytując źródłowy plik .sma i skompilowany do formatu .amxx

serverlist.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:

[pierwszy serwer]
address=example.n-ice.org
port=27015
cmdbackup=5
noauto=1
nomanual=1
nodisplay=0

[drugi serwer]
address=example2.n-ice.org
port=27015
private=hide
category=Serwery AIM MAP


Wszystkie serwery muszą mieć takie same SERVERFILE. Oznacza to, że jeżeli masz serwer A i B oba serwery muszą mieć się na liście. Tak więc każdy serwer zawsze musi mieć siebie w swojej liście. W innym przypadku plugin nie będzie działać poprawnie.

Należy pamiętać, że przy użyciu więcej niż 5 serwerów w SERVERFILE musisz zmienić określenie MAX_SERVERFORWARDS i ponownie skompilować plugin. Jeśli jest więcej serwerów w pliku niż określone przez MAX_SERVERFORWARDS to reszta serwerów będzie ignorowana.

Nie ma potrzeby, aby dodać nomanual = 1, noauto = 1 lub podobnego do tego.


DPROTO/Sprawdzanie protokołu
Standardowo plugin nie działa na DPROTO.
Tzn że jeżeli mamy na liście serwer z innym protokołem (także dproto) to może nas nie przekierować.
Aby to wyłączyć należy znaleźć linijkę:
#define MOD_DETECTION true
i zamienić na
#define MOD_DETECTION false
Po tym zabiegu oczywiście czeka nas ponowna kompilacja pluginu.

Aktywacja SQL i/albo statystyk
Standardowo plugin ma wyłączony SQL.
Aby włączyć SQL i statystyki, należy znaleźć linijki:
//#define SQL
//#define STATISTICS
i zamienić na:
#define SQL
#define STATISTICS
Czyli skasować ukośniki.

SQL ON i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki nie będą się zapisywały.

SQL ON i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki będą zapisywane do tablicy SQL

SQL OFF i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z pliku serverlist.ini.
Statystyki zostaną zapisane do vault i do pliku xredirect-actions.csv w folderze logów AMXX.
Vault będzie trzymał dane sumaryczne (liczba ręcznych przekierowań, automatycznych przekierowań, itp.).
Dane w vault mogą być przeszukiwane za pomocą nowej komendy redirect_stats.
Plik CSV będzie trzymał wszystkie akcje xREDIRECT z dokładnymi danymi (data, czas, nazwa przekierowanego gracza, ID gracza, adres IP...).

SQL OFF i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowane z pliku serverlist.ini. Statystyki nie będą się zapisywały.

Dane do SQL należy skonfigurować w /config/sql.cfg i uruchomić skrypt w bazie danych który jest w xredirect.sql.txt jeśli chcesz używać tego z AMXX. To stworzy tabele które będzie używał xREDIRECT.

Aby skonfigurować parametry listy serwerów, należy wprowadzić skrypty wedle tych:
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (1, 3, 'nomanual', '1');
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (2, 3, 'nomanual', '0');

Przypuszczam że pierwsza cyfra to dany serwer, druga cyfra to linijka a trzecia to wartość parametru.
Jeżeli błędnie to proszę o poprawienie mnie (nie znam się na bazach danych)

Dołączona grafika
Tłumaczenia

● Angielski - xOR ([email protected])
● Niemiecki - xOR ([email protected])
● Duński - Multiply ([email protected]) - www.JUHP.net
● Francuski - kEnNy_^
● Węgierski - Millertrash
● Szwecki - R4x
● Fiński - X3D ([email protected])
● Holenderski - Janet Jackson
● Hiszpański - KylixMynxAltoLAG ([email protected])
● Polski - _KaszpiR_
● Islandzki - Throstur
● Rosyjski - [-] ([email protected])
● Leetspeak - Curryking [former version by Twilight Suzuka (http://www.alphapoint.org/rcr)]
● Serbski - iggy_bus
● Łotewski - Toster v2.1
● Portugalski (Portugalia) - H(x)m3m do S@c0
● Portugalski (Brazylia) - commonbullet



Minimalne Wymagania

● Metamod v1.18
HLDS v3.1.1.1
AMXX v1.70 (v1.80 dla wersji beta)


Dołączona grafika

Plugin wymaga moduł sockets i ewentualnie nvaultl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#218735 Nie działa Ci roundsound?

Napisane przez Abes Mapper w 24.02.2011 03:44

Krótko opiszę co należy zrobić gdy nie działa roundsound.

  • 1. Sprawdź czy każdy dźwięk jest odtwarzany w CS !
    W tym celu wpisz w konsoli:
    Jeżeli mp3
  • mp3 play sound/misc/muza.mp3
    Jeżeli wav
  • spk misc/muza.wav

Oczywiście ścieżki i nazwy wpisz swoje
Jeżeli nie działa to przekonwertuj pliki jeszcze raz na mp3 lub wav w programie FormatFactory - dużo zajmuje ale jest sprawdzony, znasz o mniejszej wadze - pisz!
Warto przed tym sprawdzić ustawienia głośności MP3

2. Sprawdź miejsce znajdowania się pliku mp3 !
Zwyczajnie można się pomylić i umieścić pliki w złym folderze
3. Sprawdź nazwę pliku mp3 !
Można inaczej nazwać plik niż plugin ma rozpoznać. Mogła się wkraść literówka. Plik może nie być plikiem mp3!
4. Sprawdź logi !
Plugin Alternative End Round Sounds loguje załadowane bądź błędne pliki w addons/amxmodx/logs
5. Sprawdź poprawność pliku z którego plugin wczytuje nazwy!
Może zabraknąć jakiegoś cudzysłowia bądź literki, itd...
6. Sprawdź czy dopisałeś cvar erc_random_precache do amxx.cfg!
Przy pluginie Alternative End Round Sounds trzeba dopisać cvar erc_random_precache do amxx.cfg
Więcej na ten temat w temacie z tym pluginem.
7. Sprawdź czy plugin w ogóle działa!
Plugin najzwyklej może nie działać
8. Sprawdź parametry wav
Musi być MONO
9. Jeżeli na starcie rundy ucina piosenki
Usuń plugin loadingsounds[/list]
  • +
  • -
  • 35


#234314 Jak usunąć oślepienie klasie

Napisane przez rafael6677 w 07.04.2011 20:03

To bedzie chyba

    {    
        player_class[id] = Zabojca
	c_jump[id]=1
	c_silent[id]=1
	c_blind[id] = 20
        LoadXP(id, player_class[id])
    }

usun

c_blind[id] = 20



#232956 Na deathrun`a staty i rank

Napisane przez R3X w 03.04.2011 18:39

Na deathrun`a staty i rank
v0.5

Pomysłodawca: hiroshima @ Deathrun Time Rank Stats - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Liczy czas od spawna do zetknięcia z bytem końcowy. Wygląda on jakoś tak:
Dołączona grafika

Najlepsze czasy graczy są zapisywane w bazie danych. Miejsca spawnu tego bytu końcowego określa admin komendą dr_finish (flaga CFG, chyba H). Pozycja jest zapisywana automatycznie.
Po przejściu mapy wyświetlane są różne czasy i międzyczasy, a byt zmienia kolor na zielony.


English translate of cvars:
Spoiler

Komendy gracza:
say /top15
  • lista najlepszych

say /rank
  • aktualna pozycja

say /last
  • ostatni czas przejścia mapy

say /best
  • najlepszy czas przejścia mapy (tego gracza, nie ogólny)


Dołączona grafika
MySQL
amx_drstats_host "localhost"
amx_drstats_user "root"
amx_drstats_pass "root"
amx_drstats_db "drstats"

Reszta
amx_drstats_save 1|2|3
  • 1 - zapis po steamid (domyślnie)
  • 2 -zapis po nicku
  • 3 - zapis po ip

amx_drstats_timer 0|1|2
  • 0 - brak odliczania czasu biegu
  • 1 - zawsze pokaż czas (domyślnie)
  • 2 - tylko jak gracz trzyma TAB

amx_drstats_timer_type 0|1
  • 0 - pokazuje czas w lewym dolnym rogu (domyślnie)
  • 1 - tam gdzie czas rundy (nie polecam)

amx_drstats_draw_finish 0|1
  • 0 - ukrywa byt koncowy (być może żeby postawić coś swojego w tym miejscu np. ModelPlacer`em)
  • 1 - pokazuje byt koncowy (domyślnie)

amx_drstats_print_result 0|1|2
  • 0 - brak informacji o wyniku biegu (czasy)
  • 1 - pokazuje wynik na HUD+info w konsoli (domyślnie)
  • 2 - pokazuje wynik na chacie

amx_drstats_chat_prefix "[Speedrun]"
prefix informacji na chat


amx_drstats_top15_page ""
jak tu wpiszesz adres strony www to będzie ona otwierana zamiast czytania top15 w pluginie
dopisuje do tego adresu
mid=ID_MAPY
więc adres powinien to uwzględniać, przykłady

index.php?
index.php?strona=staty&
domena/staty/




Wymagane pliki do kompilacji:
[INC] Director Hud Message - AlliedModders
Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc

Załączam też jeszcze bardziej wydajną ramkę oraz barneya, bo nie mam modelu guzika.
Konwersja położeń ramki do barneya wymaga wykonania
UPDATE maps SET finishZ = finishZ-36 WHERE finishZ;

Instalacja stat WWW:
Wrzuć zawartość DRStats-www.zip na serwer uzupełniając przedtem plik config.php danymi połączenia MySQL
menu.ini zawiera konfigurację poziomego menu

Zmiany:

0.5
- zapisywana data rekordu (tylko nowych)
- narodowość gracza + flagi na stronie
Uwaga: plugin jest kompatybilny wstecz, co oznacza, że przejście z 0.4 na 0.5 niczego nie zepsuje

0.4
- obsługa wielu języków

0.3.2
- opcjonalne wyświetlanie czasu w miejscu czasu rundy, ale kiepsko to wygląda :P
- załączam plik .amxx, żeby była mniejsza kompilacja xD
- aktualizacja statystyk na www: tablelk, menu.ini view może być http://link, buforowanie wyjścia

0.3.1
- bufixy:
- czas wyświetlał się po przejściu mapy z niestandardowym bytem końcowym
- top15 działało tylko z importem z www

0.3
- poprawiona ramka (wysyłana była zbyt często i do wszystkich)
- interfejs programistyczny, kilka forwardów i natyw: umożliwia podmianę bytu końcowego bez edycji głównego pluginu

0.2.1
- dodawanie do adresu strony z top15 id mapy

0.2
- nowy cvar: amx_drstats_draw_finish
- nowy cvar: amx_drstats_print_result
- nowy cvar: amx_drstats_chat_prefix
- nowy cvar: amx_drstats_top15_page
- poprawiony nieco wyglada Top15
- zapis pozycji bytu tylko jeśli został zmieniony (oznacza to zwykle 1 zapytanie na mapę mniej)
- drobne poprawki

0.1
- pierwsza publikacja

Jak dobrze pójdzie będzie też zapis SQLite jak ktoś nie ma bazy danych MySQL.



Restart statystyk można zrobić wykonując w bazie danych zapytanie:
DELETE FROM results

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 47


#124313 AMX Super Menu PL

Napisane przez Lyons w 08.04.2010 19:23

Dołączona grafika
Plugin który dodaje menu do AMX Super .
Zawiera tłumaczenie w języku polskim

Dołączona grafika
1. Pobierz pliki
2. amx_super_menu.amxx do folderu plugins
3. amx_super_menu.sma do folderu scripting
4. amx_super_menu.txt do addons/amxmodx/data/lang
5. Do plugins.ini dopisać amx_super_menu.amxx


AMX SUPER 4.2 - AMX Super 4.2 + Menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Dołączona grafika
Minimalne wymagania
- AMXX 1.8.0
- AMX SUPER 3.7

Dołączona grafika
-Są to tylko dla gracza
-Dla admina jest już w amxmodmenu
W konsoli(~) amxmodmenu - uruchamia całe menu

1. Ustaw AllTalk - włącz/wyłącz alltalk na mapie
2. Zablokuj/Odblokuj druzyne - otwiera lub blokuje drużynę by móc do niej dołączyć lub nie
3. Przedluz mape - przedłuża mapę o wybrany czas
4. Ustaw Grawitacje - ustawia grawitacje
5. Podpal Gracza - podpala wybranego gracza lub drużynę
6. Oslep Gracza - oślep wybranego gracza lub drużynę
7. Rozbroj Gracza - zdejmuje wszystkie bronie (oprócz noża) z gracza
8. Zmien Gracza W Rakiete - zamienia gracza w rakietę, po chwili wybucha i ginie
9. Mega Uderzenie - zwykłe uderzenia paredziesiąt razy
10. Ozyw Gracza - ożywia gracza lub drużynę
11. wyłącz Graczowi CS'a - wyłącza graczowi grę
12. Nacpaj gracza - gracz widzi jak po naćpaniu
13. Zamien druzyny - zamienia tt na ct a ct na tt
14. Daj Graczowi Zycie - daje graczowi HP
15. Daj Graczowi Pancerz - daje graczowi AP
16. Ustaw Wszystkich Na Gracza - ustawia wszystkich graczy na wybranym graczu
17. Zakop/Odkop Gracza - możesz wbić gracza w ziemie
18. Zgladz Gracza - zabijasz gracza na 3 sposoby.
19. Daj Graczowi Niesmiertelnosc - gracz staje się nieśmiertelny
20. Daj Graczowi Przechodzenie Przez Sciany - gracz lata przez ściany
21. Daj Graczowi Nieskonczona Amunicje - gracz może strzelać bez końca
22. Zamien Dwoch Graczy - zamień dwóch graczy ct na tt
23. Daj/Zabierz Graczowi kase - daje lub zabiera wybraną ilość pieniędzy
24. Ustaw Graczowi Zla Celnosc - ustawia graczowi niecodzienny widok
25. Mutuj/Odmutuj Gracza - zakaz pisania w say i mówienia przez micro


SAM PRZETŁUMACZYŁEM !!!
Na forum i w googlach nie znalazłem tego modu w języku polskim.
W razie problemów lub niedociągnieć proszę mnie o tym poinformować...

Załączone pliki




#149988 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez patryk1345 w 07.07.2010 10:51

Diablo Mod 5.9l Poprawiony i edytowany !


Dołączona grafika

Archiwum Diablo.rar (Download na samym końcu postu) rozpakuj i wrzuć zawartość na serwer

Wejdź amxmodx/configs/ i w plugins.ini dopisz na samym końcu:
diablo_200.amxx
diablo_daj_wez.amxx

Dołączona grafika

addons/amxmodx/configs/amxx.cfg:
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 1 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
addons/amxmodx/configs/sql.cfg
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "dbmod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"

0 - Nick
1 - IP
2 - STEAMID

Dołączona grafika

Dodatki:
- Naświetlanie Ninja
- Wskrzeszanie Nekromanty zależne od inta
- Komenda /daj
- Doświadczenie za wygraną runde
- Komenda /exp
- Frakcje (Darmowe i Premium)
- Zablokowane rozwalanie bsow
- Naprawa oslepienie przeciwnika
- Naprawa LJ
- Poprawa spamu przy wejsciu na serwer
- Komenda na dawanie dośw. amx_givexp <nick> <exp>
- Naprawa Arabian Boots
- Naprawa mocy pistoletowych
- Naprawa dawania dośw przez zabicie 1/x HE
- Naprawa "leczacej" miny
- Błąd w logach - set_user_frags i get_user_maxspeed
- Nowe klasy:
a) Imperator - 110 HP (Po naładowaniu nożu - 1/5 HE)
B) Duch - 130 HP (Po naładowaniu nożu - Redukcja obrażen i lekka niewidzialność)
c) Ezreal - 120 HP (Po naładowaniu nożu - Większy dmg i speed)
d) Skoczek - PREMIUM, 150 HP (Po naładowaniu nożu - Funkcja wingow +6)
- Poprawione wszelkie błędy dot. zwiększenia max lv

Niedługo:
- Nowe itemki
- Nowe klasy
- Nowe moce
- Nowe modele oraz dźwięki !
- Nowy sklep

Dołączona grafika

/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/exp (Pokazuje ile expa posiadamy oraz ile nam brakuje)


Download:
http://www.sendspace...9b3fe7073112792



Zakaz kopiowania bez zgody autora.
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników.


  • +
  • -
  • 35


#188918 2 pluginy

Napisane przez Pucus w 15.11.2010 19:32

1. Jeśli masz galileo to ustaw sobie w cvarach czyli w galileo.cfg

gal_endonround 1 na:
gal_endonround 0



#188916 Plugin na wlasne menu

Napisane przez Pucus w 15.11.2010 19:31

Proszę w załączniku.

Załączone pliki