
Pomysł rzucił abes i tak to jakos po trochu powstawało udostepniam poniewaz nie mam czasu sie tym zajmowac
kod nie jest idealny ale wydaje mi sie ze jest ok
plugin przenosi do cs'a portal gun'a znanego z gier Portal i Portal 2
podziękowania dla R3X

give_portal <nick>

// 1 or 2 difrent sprites 0 off this portal_sprite 1 // 1 - no fall damage 0 - normal (no fall damage for person who have portal gun) portal_fall_damage 1 // speed of portal bullet portal_bullet_speed 1500 //how much money you must have to buy portal with /portal command in say negative number off this portal_cost -1 //portal gun for free on spawn ? 1 - yes 0 -no portal_spawn 0po pierwszym uruchomieniu utworzy sie plik
portal.cfg w folderze configs

Te video jest z aktualnymi modelami, reszta jest ze starymi
Aby wyświetlić w większej rozdzielczości, obejrzyj na YouTube.com (kliknij na tytuł)
http://www.youtube.com/watch?v=Y4pa3NMcEBU&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=1rXkDpvuHoY
http://www.youtube.com/watch?v=W6qolwCB5WA
http://www.youtube.com/watch?v=-wiDfqz0Dps

w sma znajdziemy cos takiego
#define SOUNDS #define SPRITES //#define TEST //#define TRACE_HULLjesli dodamy // przed #define SOUNDS wylaczmy uzywanie dzwiekow przez plugin
przed sprites to wylaczmy sprites
usuwajac TEST spowodujemy dodanie funkcji ktorych uzywalem do testowania
TRACE_HULL przy takiej konfiguracji plugin sprawdza czy miejsce jest wolne za pomoca mojej funkcji jesli to odkomentujemy bedzie uzywac TRACE_HULLA lepiej mojej uzywac : P
#define MAX 32tu podajemy ilosc slotow
(mniej pamięci zżera plugin)

/portal w say'u





Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 01.06.2011 18:34
Poprawiono opis