Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

JaBydlak - zdjęcie

JaBydlak

Rejestracja: 01.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.02.2015 19:26
-----

#578799 Serwis z modelami

Napisane przez ZyciE w 19.10.2013 12:36

xD To co tylko ruski specjalizują się w modelach? :D

Na to wygląda >< xD Wiesz  Ruską się CHCE  takie coś wykonać a Polakom jedynie za kasę :  P 




#561207 Podstawy PHP by Arcaro

Napisane przez Arcaro w 06.08.2013 07:23

Witam.
Dziś spróbuję zapoznać was z php.

Wiem że już taki tutorial był ale chciałbym podzielić się moim.
Więc.
Podstawy
Pisząc w php zawsze zaczynamy od:

<?php


lub krócej:

<?


Kończymy:
?>


Wywoływanie tekstu:

<?//początek
echo "nasz tekst";
//koniec
?>


Funkcja echo wywołuje tekst.
Zawsze na końcu trze stawić średnik ";"

Zmienne:
zmienne są to dane które przypisujemy do danego skrótu.
Przykład:
<?
$a = 3;//zmienna a jest równa 3
?>


Jak tworzymy skrót:
Zawsze przed nazwą stawiamy dolar "$" zawsze, później nazwę.
Nigdy w nazwie pierwsza po dolarze "$" nie może być liczba:
<?
$1 = 5;//TO JEST BŁĄD

Ale można robić tak:
<?
$a1 = 5;//Poprawne

Teraz zmienna jest poprawna.
Wykorzystywanie:
<?
$a = 'Arcaro';
echo "Skąd wziął się nick ".$a."?
Kiedyś szukałem .... znalazłem nazwisko ".$a"";
?>


Zawsze w echo zmienne stawiamy w
 ".$zmienna."
lub
'.$zmienna.'


Jest to przykład.

Też można wykorzystać w matematyce:


<?
$a = 3;
$b = 4;
$c = $a + $b;//działanie na zmiennych, możemy tak mnożyć dodawać itp...

echo "".$c."";
?>


If'y
If - z angielskiego jeżeli.
W php nazywamy to warunkiem.
Czyli sama nazwa mówi jeżeli coś np:
Jeżeli będę miał złotówkę, pójdę do sklepu
Tak samo jest w php:

$a=1;
if($a >= 1){
echo "pójdę do sklepu";
}


Warunek zawsze zaczynamy od if.
Po if stawiamy nawias "("a w nawiasie co chcemy zrobić po tym nawias kolejny, zamknięcia ")".
Jeśli zmienna większa lub równa 1 to wykonuje się to co jest w klamrze "{"
czyli wyświetla tekst "pójdę do sklepu".
Pamiętamy, zawsze musimy zamknąć to co otworzyliśmy.

Operatory:

== Sprawdza czy argumenty są sobie równe
!= Sprawdza czy argumenty się różnią
< Sprawdza czy argument jest mniejszy
<= Sprawdza czy argument jest mniejszy lub równy
> Sprawdza czy argument jest większy
>= Sprawdza czy argument jest większy lub równy


Else
Else - Z angielskiego albo.
Czyli po naszym skrypcie:
Jeśli mam złotówkę to pójdę do sklepu, a jeżeli nie, to zjem kanapkę.
W praktyce:

$a=1;
if($a >= 1){
echo "pójdę do sklepu";
}else{
echo "zjem kanapkę";
}


Czyli gdy chcemy przedłużyć skrypt, zawsze po klamrze "}" coś dopisujemy w tym wypadku "else" i tak jak wcześniej, otwieramy klamrę i piszemy co ma się stać, jeżeli nie będę miał 1 zł.
W tym wypadku funkcją "echo "zjem kanapkę";".

Elseif
Można to przetłumaczyć jako "jeżeli nie".
Czyli:
Jeśli mam złotówkę to pójdę do sklepu,jeśli 0.50 gr, kupię chipsy, a jeżeli nie, to zjem kanapkę.

Czyli:
$a=0.5;
if($a >= 1){
echo "pójdę do sklepu";
}elseif($a == 0.50){
echo "kupię chipsy";
}else{
echo "zjem kanapkę";
}


Czyli, teraz po klamrze "}" stawiamy elseif i otwieramy nawias "(" a w nim zapisujemy argument i zamykamy nawias ")".I rzecz jasna otwieramy klamrę "{" i zapisujemy co ma się stać jeśli mamy 1 groszy.
W tym wypadku wyświetli nam sie:
kupię chipsy.
Dlaczego później jest else:
Ta funkcja wygląda tak:
Jeżeli $a jest równe 1 to zrobi to co jest w klamrze "{}", jeżeli jest równe 0,50 to wyświetli to co jest w klamrze(ale w tej do elseif), a jeśli 1 i 2 funkcja się nie spełni, czyli np:
$a=0.3;
if($a >= 1){
echo "pójdę do sklepu";
}elseif($a == 0.50){
echo "kupię chipsy";
}else{
echo "zjem kanapkę";
}


Jak mam 30 groszy, to zawsze wyświetli nam kanapkę.
Tam możemy w nieskończoność, ale zawsze na końcu dajemy else!
Mam nadzieje że rozumiecie o co biega.

Funkcje
Funkcje to tak jakby skrót do czegoś np:
function nazwa() //nazwa funkcji
{
  echo "Funkcja działa"; //Co ma robić funkcja
}

 
Wywoływanie funkcji:
nazwa();


Przydatne komendy php:
-Rand(losowanie):
 rand(3,9);
Losuje liczby z przedziału 3-9.
-Include(załączenie pliku):
include("nazwa.php"); 

 

Niedługo dodam dalszą część.

Tutorial by Arcaro

 




#515153 Wierszyk dla Steam suport

Napisane przez Portek w 14.02.2013 21:39

jeśli nie naprawicie powiesze się !!!!

Jedyny pozytywny akcent tego wiersza...
  • +
  • -
  • 8


#340551 Tabela serwerów Online v2.0 *AKTUALIZACJA*

Napisane przez Zapalka w 27.12.2011 17:53

Witam, chciałbym przedstawić wam Tabelę serwerów Online, jeden styl jest zaczerpnięty i odświeżony z tabeli od Dj ^^ d(-.-)b.

Tabelka standardowo posiada 3 style, oto one:
Standardowy:
Dołączona grafika

Black(z tabelki Dj ^^ d(-.-)b):
Dołączona grafika

oraz Blue:
Dołączona grafika


Tabelka standardowo odświeża informacje co 30 sekund, informacje odświeżane są AJAX'em, czyli bez odświeżania strony. Cała tabelka się nie przeładowywuje, odświeżają się same dane.
Oczywiście odstępy czasowe między odświeżeniami można dowolnie zmieniać.
Tabela obsługuje gry:
- Counter Strike 1.6
- Counter Strike: Source
- Counter Strike: Global Offensive
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Team Fortress 2
oraz serwery głosowe:
- Team Speak 3
- Ventrilo

Lista informacji, które pokazuje tabela:
- Status(online/offline),
- Nazwa serwera,
- IP serwera,
- Liczba graczy,
- Aktualnie grana mapa,
- Hasło(Tak/Nie),
- Cvary, które można dowolnie ustawić,
- Lista graczy wraz z ilością fragów (Po najechaniu myszką na liczbę graczy),
- Następną mapę (Po najechaniu myszką na aktualnie graną mapę, tylko serwery cs 1.6),
- Czas do zmiany mapy (Po najechaniu myszką na aktualnie graną mapę, tylko serwery cs 1.6),
- Link do HLTV (jeśli dodany)

Wszystkie pobierane informacje są zapisywane w cache aby przyśpieszyć ładowanie strony i odciążyć zarówno serwery gry jak i serwer www.

Tabela w żaden sposób nie ogranicza ilości wstawianych serwerów.

Teraz opiszę trochę edytowalną część pliku config.php
Linijka 8:
$main['cache_time']=30;

Na jaki czas mają zostawać zapisywane informacje.

Linijka 11:
$automatyczne_odswiezanie=30;

Co jaki czas informacje w tabelce mają być odświeżane
0 - wyłącza

Linijka 13:
$licz['ts3']=0;

Czy serwery Team Speak 3 mają być uwzględniane w podsumowaniu(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak

Linijka 14:

$licz['ventrilo']=0;

Czy serwery Ventrilo mają być uwzględniane w podsumowaniu(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak

Linijka 16:
$podsumowanie=1;

Czy podsumowanie ma być pokazywane(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak


Linijka 18:
$nazwa_serwera=0;

Pobierać nazwę serwera przy połączeniu czy używać tej wpisanej niżej.

0 - Stała nazwa serwera pobierana z tego pliku
1 - Nazwa serwera pobierana przy połączeniu z serwerem.


Dalej ustawia się cvary, które mają być pobierane i widoczne po najechaniu myszką na nazwę serwera:
$cvars[]= array(
'cs'=>array(0=>array(0=>'amxmodx_version',1=>'Wersja amxx:'),1=>array(0=>'amxbans_version',1=>'Wersja amxbans:'),2=>array(0=>'mp_timelimit',1=>'Czas mapy:')),
'csgo'=>array(0=>array(0=>'sourcemod_version',1=>'Wersja SourceMod:'),1=>array(0=>'mp_maxrounds',1=>'Liczba rund:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')),
'cssource'=>array(0=>array(0=>'sourcemod_version',1=>'Wersja SourceMod:'),1=>array(0=>'mp_maxrounds',1=>'Liczba rund:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')),
'tf2'=>array(0=>array(0=>'mp_allowNPCs',1=>'NPC Włączone:'),1=>array(0=>'mp_timelimit',1=>'Czas mapy:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')), 'ventrilo'=>array(0=>array(0=>'version',1=>'Wersja:'),1=>array(0=>'channelcount',1=>'Liczba kanałów:'),2=>array(0=>'uptime',1=>'Czas online:')), 'ts3'=>array(0=>array(0=>'virtualserver_version',1=>'Wersja:'),1=>array(0=>'virtualserver_channelsonline',1=>'Liczba kanałów:'),2=>array(0=>'virtualserver_uptime',1=>'Czas online:')),
'cod2'=>array(0=>array(0=>'g_gametype',1=>'Typ gry:'),1=>array(0=>'shortversion',1=>'Wersja:'),2=>array(0=>'scr_friendlyfire',1=>'FriendlyFire:')), 'cod4'=>array(0=>array(0=>'g_gametype',1=>'Typ gry:'),1=>array(0=>'shortversion',1=>'Wersja:'),2=>array(0=>'_Mod',1=>'Mod:')),
);

Cvary ustawia się dla danej gry, nie dla serwera.

Następnie można ustawić nazwę gry pokazującą się po najechaniu na ikonkę przy serwerze:
$games[]=array(
'cs'=>'Counter Strike 1.6',
'csgo'=>'Counter Strike: Global Offensive',
'cssource'=>'Counter Strike: Source',
'tf2'=>'Team Fortress 2',
'ventrilo'=>'Ventrilo',
'ts3'=>'Team Speak 3',
'cod2'=>'Call of Duty 2',
'cod4'=>'Call of Duty 4',
);


No i w końcu możemy ustawić swoje serwery ;)
$serwers[]=array(
'nazwa'=>'Nazwa serwera',
'ip'=>'adres IP serwera',
'game'=>'skrót od nazwy gry', // lista skrótów dostępna niżej
'hltv'=>'adres do hltv serwera',
'on'=>1, // Czy serwer ma być włączony(jeśli ustawisz na 0 to nie będzie go na liście)
'new'=>0, // Czy przy nazwie serwera ma być pokazywana ikonka "new" 0-nie 1-tak
'offline'=>0 // Czy serwer ma być pokazywany na liście jako wyłączony
);


Skróty nazw gier, które należy wstawiać przy dodawaniu serwera:
ts3 - Team Speak 3
cs - Counter Strike 1.6
ventrilo - Ventrilo
tf2 - Team Fortress 2
csgo - Counter Strike: Global Offensive
cod2 - Call of Duty 2
cod4 - Call of Duty 4
cssource - Counter Strike: Source

Z ostatniej opcji, 'offline' należy skorzystać, jeśli serwer jest ciągle wyłączony a ma być pokazywany w tabeli.
Dzięki zaznaczeniu tej opcji przyśpieszymy ładowanie tabeli.

Style dostępne są w folderze status. Aby użyć danego stylu wchodzimy do tego folderu, następnie wchodzimy do folderu do folderu z wybranym stylem no i kopiujemy plik style.css podmieniając ten znajdujący się w folderze status.

Jeśli chcemy stworzyć własny styl tabelki otwieramy plik style.css znajdujący się w folderze status, i tam mamy wszystko co jest potrzebne do zmian.
Własne kolory tła tabelki można pobrać ze strony: http://colorzilla.com/gradient-editor
.srvgora - tło górnego paska(Gra, Nazwa serwera...)
.srodek - cała reszta tabelki



Instrukcja instalacji tabelki

Tabelkę można zainstalować na dwa sposoby.
UWAGA! Nie można zmieniać nazw folderów ani plików, po zmianie nie ma gwarancji na działanie tabelki!

Jeśli posiadamy forum phpbb by przemo:
Zawartość pobranego archiwum wgrywamy bezpośrednio do głównego folderu forum(nie może być żadnych podkatalogów), tak aby plik status.php był wraz z innymi plikami forumowymi.
Wchodzimy do folderu status i ustawiamy CHMODY folderu cache na 777.
W tym momencie można dokonać konfiguracji pliku config.php.
No i ostatni krok, otwieramy plik index.php w głównym folderze forum i szukamy linijki na końcu pliku: "// display the index" i przed lub pod nią wklejamy ten kawałek kodu:
include($phpbb_root_path . 'status.php');

I tabelka gotowa, będzie się ona pokazywała na stronie głównej forum pod headerem i menu.


Jeśli posiadamy inne forum lub chcemy dodać tabelkę za pomocą ramki(iframe):
Jest to gorszy sposób ze względu na to, że chmurki pokazujące np. listę graczy na serwerach mogą być ucinane jeśli będą wykraczały poza ustaloną wielkość ramki.
Początek instalacji jest taki sam, zawartość pobranego archiwum wgrywamy bezpośrednio do głównego folderu forum(nie może być żadnych podkatalogów), tak aby plik status.php był wraz z innymi plikami forumowymi.
Wchodzimy do folderu status i ustawiamy CHMODY folderu cache na 777.
W tym momencie można dokonać konfiguracji pliku config.php.

No i ostatni krok, wchodzimy do panelu administracyjnego forum i dodajemy nowe ogłoszenie na stronę główną.
W treści ogłoszenia wpisujemy:
<iframe src="http://twojeforum.pl/status.php" width="100%" height="100%" frameborder="0" scrolling="no"/>

Instalacja zakończona, na stronie głównej forum powinna pojawić się tabelka.



W tej wersji tabelki poprawiłem wszystkie błędy, które ja lub wy spotykaliście i zgłosiliście.

Wszystkie problemy z tabelką oraz nowe pomysły dotyczące jej opisujcie w tym temacie.
Gdy tylko znajdę trochę więcej czasu to dodam panel, dzięki któremu będzie można w bardzo łatwy sposób zarządzać całą tabelką.


Wersja demonstracyjna tabelki: http://zapalka.net.pl/phpbb/

download
Załączony plik  Tabela serwerów v2.0.rar   192,99 KB  2712 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#450311 [ROZWIĄZANE] Przypominanie o posiadaniu bomby

Napisane przez Cypis' w 23.08.2012 02:38

Nie wiem czemu, ale nie chce mi sie skompilować :< ,ale w kompilatorze na amxx.pl powinno sie skompilowac


#include <sourcemod>

public Plugin:myinfo =
{
name = "Bomb Info",
author = "Cypis",
description = "Pokazuje info o bombie",
version = "1.0",
url = "www.amxx.pl"
};

new Handle:user_timer = INVALID_HANDLE;
public OnPluginStart()
{
HookEvent( "bomb_dropped", Event_Drop );
HookEvent( "bomb_planted", Event_Drop );
HookEvent( "bomb_pickup", Event_Pickup );
}

public Event_Drop( Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast )
{
if(user_timer == INVALID_HANDLE)
return;
KillTimer( user_timer );
user_timer = INVALID_HANDLE;
}

public Event_Pickup( Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast )
{
if(user_timer != INVALID_HANDLE)
KillTimer( user_timer );
user_timer = CreateTimer( 15.0, InfoForBomber, GetClientOfUserId( GetEventInt( event, "userid" ) ), TIMER_REPEAT );
}

public Action:InfoForBomber( Handle:timer, any:client )
{
if(!client)
return;
PrintHintText( client, "Masz PAKE, nie zapomnij podłożyć!" );
}

  • +
  • -
  • 1


#447287 Fajna paczka Codmod

Napisane przez G[o]Q w 16.08.2012 18:26

20 zł od klasy?
  • +
  • -
  • 16


#367692 Psychostats 3.1 + PHP 5.3.x - Fix

Napisane przez Pitek w 19.02.2012 23:08

Ciężko mi powiedzieć ile ludzi używa na swoich serwerach www PHP w wersji 5.3, ale był już tutaj chyba temat o problemach z instalacją i działaniem Psychostats 3.1 na tejże wersji PHP. Poradnik ten rozwiązuje te problemy.

Naprawa problemów z instalacją.

1. Otwieramy plik /install/common.php i znajdujemy:
error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);
set_magic_quotes_runtime(0);

zmieniamy to na:
error_reporting(E_ERROR);
// set_magic_quotes_runtime(0);

Zapisujemy i zamykamy plik.

Naprawa problemów z działaniem.

1. Otwieramy plik /includes/class_table.php i znajdujemy:
$ret = call_user_func_array($callback, $params ? array($html, $params) : $html);

Zmieniamy to na:
$ret = call_user_func_array($callback, $params ? array($html, $params) : array($html));

2. Otwieramy plik /includes/common.php i znajdujemy:
error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);
set_magic_quotes_runtime(0);

zmieniamy to na:
error_reporting(E_ERROR);
// set_magic_quotes_runtime(0);

Zapisujemy i zamykamy plik.

Testowane wielokrotnie. Sam mam PHP w wersji 5.3.8 u siebie i Psychostats 3.1 działa mi bez problemu (oczywiście po w.w zmianach).

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 10


#255463 Info po smierci

Napisane przez DarkGL w 03.06.2011 04:59

opis.png
Plugin pozwala po zginięciu dać info swojemu teamowi poprzez mikrofon lub czat

 

http://darkgl.pl/201...nfo-po-smierci/

ss.png
info.jpg

cvary.png



//czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund

info_smierci_czas 5

download.png
Załączony plik  inf_smierc.amxx   5,62 KB  495 Ilość pobrań

Załączony plik  inf_smierc.sma   1,77 KB  4745 Ilość pobrań
  inf_smierc.amxx


  • +
  • -
  • 57


#315917 No Dmg HalloWeen

Napisane przez Cypis' w 31.10.2011 20:21

Witam, przedstawiam wam plugin mojego autorstwa :D, dzięki któremu red i blue nie mogą się nawzajem zabijać jak pojawi się eyeboss lub pumpkinboss i podczas tego eventu alltalk ustawia się na 1

Wymagania:
wymagany jest moduł SDK Hooks 2.1

Instalacja plugina
Standardowa

Update
- usunięcie buga że nie można było się bić w następnej rundzie jak boss zrespił się w poprzedniej rundzie w endzie rundy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#302853 V.I.P NEO 1.0

Napisane przez Skromny w 03.10.2011 20:09

** Darmowy chełm


A to całe miasto dajesz ? haha.

ps. Musiałem :)
  • +
  • -
  • 12


#355242 ScreenShot'y Zapis SQL

Napisane przez byCZUS w 29.01.2012 16:13

ScreenShot SQL!
by byCZUS & Gh0st

opis

Witam, jakiś czas temu napisałem sobie plugin do ss'ów, w którym można zmienić typ robionego screena (BMP / TGA).
Po zrobieniu danej ilości screenów plugin automatycznie banuje(zależne od cvarów). Po włączeniu zapisu SQL i wpisaniu poprawnych danych tabela zostaje stworzona automatycznie.

Można sobie wyłączyć zapis SQL dodając // przed
#define SQL_ZAPIS


instalacja

Standardowa, jeżeli chodzi o amxx.
Skrypt php wgrywamy na stronę i edytujemy plik data.php, ustawiamy dane do SQL !

komendy admina

amx_ss <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]
amx_screen <authid, nick or #userid> [screens] [type 0/1]


Aby screeny zostały zrobione wystarczy wpisać amx_ss nick, jeżeli nie podamy ilości zostanie zrobione 5 ss'ów BMP.

cvary

ss_hostname "" - hostname bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_username "" - użytkownik bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_password "" - hasło bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_database "" - nazwa bazy danych, jeżeli wybrany zapis SQL
ss_mscreens "10" - maksymalna ilość screenów
ss_interval "1.0" - co ile robione są screeny
ss_sitemap "http://amxx.pl" - strona wyświetlana w konsoli
ss_banplayer "1" - 0/1 Czy ma banować gracza
ss_bantime "0" - jeżeli banować to czas (0 perm)
ss_banreason "Wrzuc screeny na forum" - powód bana

inne informacje

NOWY TYP BANOWANIA (BMP + TGA jednocześnie)

Warto też dodać sobie do addons/amxmodx/configs/clcmds.ini takie coś

"3 Screeny BMP" "amx_ss #%userid% 3 0" "bd" "u"
"3 Screeny TGA" "amx_ss #%userid% 3 1" "bd" "u"
"5 Screenow BMP" "amx_ss #%userid% 5 0" "bd" "u"
"5 Screenow TGA" "amx_ss #%userid% 5 1" "bd" "u"


Pozwoli nam to łatwiej robić screeny danemu graczowi :] (Komendy gracza) w amxmodmenu

Teraz czas na demo jak to wszystko wygląda z poziomu przeglądarki Screeny

Dodam, że początkowo skrypt długo może się ładować bo sprawdza mapy na gametrackerze jeżeli je znajdzie to zostaną pobrane i wczytywane już będą z naszej strony (folder maps). Dodatkowo, obrazki są skalowane do odpowiedniej wielkości by mniej ważyły.

Szczególne podziękowania dla Gh0st za napisanie skryptu PHP !

Masz propozycje ? Napisz !!

No to aktualizacja, ver 1.2

Wypieramy Amxbans ScreenShot !

1.0 - Pierwsze wydanie.
1.1 - Dodano: menu w amxmodmenu, ułatwia pracę !

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Zachęcam do downloadu :D I testowania, jeżeli występują błędy proszę pisać :]

To co wyświetla się w Ilość screenów można zmieniać w
new const menu_ss[][] = {
{ 3, BMP }, { 5, BMP }, // Ilosc, Typ
{ 3, TGA }, { 5, TGA }
};


download
W paczce są stare pliki sma !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37


#373034 Czy sieć serwerów jest działalnością gospodarczą??

Napisane przez G[o]Q w 29.02.2012 17:20

Nie mam 14 lat mam 17lat


a data urodzenia to sie pewnie sama wpisala przy rejestracji

Osobiście nigdy nawet grosza z serwerów nie wziąłem dla siebie


myslisz ze to kogoś obchodzi ?? przyjąłes kase i ją wydales taka prawda

zamiast myslec o podatkach i innych pierdolach bo się wam wydaje ze zarabiacie idzcie zbierac puszki/butelki/makulature a nie będziecie sie musieli o podatki martwić
  • +
  • -
  • 3


#127072 Simple Account Maker

Napisane przez G[o]Q w 19.04.2010 21:31

Simple Account Maker
by G[o]Q


Dołączona grafika

Plugin pozwala nam zalozyc haslo na nick z poziomu servera.Posiada wygodne menu(say /konto) do obslugi rezerwacji, alternatywa dla SRN Pavulona jesli ktos nie ma bazy SQL

Dołączona grafika

sam.amxx wrzucamy do plugins, oraz dopisujemy na koncu plugins.ini -> sam.amxx

Dołączona grafika

BRAK

Dołączona grafika

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 35


#352754 Galileo - System zarządzania map

Napisane przez Misiaczek ;c w 22.01.2012 18:35

unreleased | v1.2.xxx

1 - maps file: one map per line, without the ".bsp" extensions
2 - groups file: quantity of maps for each group, on separate lines (groups will be filled in order listed)
3 - groups file: quantity of maps for each group, on separate lines (groups will be filled in random order, not as listed)

LANG FILE ADDITION GAL_ROCK_FAIL_ADMINPRESENT = The "rock the vote" feature is disabled when an admin is present.

LANG FILE ADDITION GAL_LISTMAPS_NOMAPS = There are no maps available to be nominated.
  • Fixed issue #34; when time remaining for a vote is at 0, you can hit a 'voting' key and it shows the time at -1.
  • Fixed issue #18; 'index out of bounds' error if gal_ban_recent is set greater than 16. Will cap the maximum maps to ban at the lesser of gal_ban_recent or of the MAX_RECENT_MAP_CNT constant.
  • Fixed "invalid cellvector handle provided" error when nominating maps.
  • Removed the need to include "[groups]" as the very first line when using a "groups" file.
  • Added gal_mapfilestyle CVAR to indicate the style of the file specified by gal_mapfile.
  • Added ability to disable the "RTV" feature when an admin is present.
  • New CVAR, rtv_disableFlags, to indicate if the "rock the vote" feature is disabled while players with the specified standard access flags are in game.
  • Fixed error that occurred when "listmaps" was called and no maps could be nominated.
  • Added 0-byte files into otherwise empty /data/galileo folder that are normally created by Galileo later so that admins don't think the folder should be deleted.
  • Fixed error that occurred when "listmaps" was called and no maps could be nominated.
  • Fixed incorrect registered CVAR value for gal_nom_mapfile by changing "mapcycle" to "mapcycle.txt".
  • Changed method of specifying a "groups" file and added an option to randomize the order in which the contents of a "groups" file is read.
  • Added referenced, but missing, color code for grey.



Macie ;) bo pewnie i tak 98% osób by sie do tej wersji nie dostało :P SMA z zmianami z dnia 2 Luty 2011, nowszej wersji nie ma!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#368240 [ROZWIĄZANE] Ile wyciągnie slotów ten serwer dedykowany ?

Napisane przez G[o]Q w 21.02.2012 00:28

@autor
mozna wiedzieć gdzie takie dedyki są ??
  • +
  • -
  • 2