Witam!
Chciałem zaprezentować wam paczkę z mapami typu AIM na potrzeby nowych serwerów.
Informacje o zawartości:
-37 map typu aim z tego jedna mojego autorstwa
-Plik txt z listą map oraz informacjami dodatkowymi
-Gotowy folder cstrike(do wklejenia w głównym katalogu)
W skład map wchodzą:
aim_a2_prisonyard.bsp
aim_aztec_rifles.bsp
aim_deagle.bsp
aim_garaj.bsp
aim_kb_rust_m4_ak47.bsp
aim_respect.bsp
aim_sk_ak_m4.bsp
aim_usp_concrete.bsp
aim_aztec.bsp
aim_czapi_first.bsp //Mapa wykonana prze zemnie jako pierwsza praca, dziś poddana poprawkom
aim_dusty_ts.bsp
aim_g3sg1.bsp
aim_labirint.bsp
aim_manhunt.bsp
aim_rainforest_m4a1.bsp
aim_scoutz.bsp
aim_supermario.bsp
aim_map.bsp
aim_ak47_toxic_v2.bsp
aim_coutake.bsp
aim_dgl_pro.bsp
aim_ea_nightwar.bsp
aim_headshot.bsp
aim_killer.bsp
aim_labirint_final.bsp
aim_snewille.bsp
aim_xmas.bsp
aim_ak-colt_pool.bsp
aim_cry.bsp
aim_dust_deluxe.bsp
aim_famas_x.bsp
aim_hotellounge.bsp
aim_killing.bsp
aim_m4_bases2.bsp
aim_mp5_teleportation.bsp
aim_rm.bsp
aim_zerano.bsp
-::-
http://www.speedyshare.com/files/26339042/Mapy_Aim.rar
@edit;
MafiaDL, zaraz dodam.
@Up:
Dodane.
Download
http://www27.zippysh...17879/file.html
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
-Czapi-
Rejestracja: 01.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.09.2012 19:28
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 67
- Odwiedzin: 5 618
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Czerwiec 3, 1996
-
Imię
Dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
-
Zainteresowania
Informatyka Programowanie Sieci
#205880 Problem z Laserami
Napisane przez -Czapi- w 14.01.2011 18:52
Spolszczyłem ci plugin, a twój problem w cvarach
Łap;
(to w cudzysłowach to są cvary i ich wartości, przykład pierwszy "amx_ltm_mode 0", zero to inaczej off więc musi być jeden)
g_LMODE = register_cvar("amx_ltm_mode","0")
g_LAMMO = register_cvar("amx_ltm_ammo","5")
g_LDMG = register_cvar("amx_ltm_dmg","0.20") <-- DMG w rzędzie ułamka dziesiętnego więc kropka nie znika, wydaje mi się że jak będzie jeden to znaczy 100% czyli całe hp ale pewności nie mam.
g_LCOST = register_cvar("amx_ltm_cost","2500")
g_LFMONEY = register_cvar("amx_ltm_fragmoney","300")
g_LHEALTH = register_cvar("amx_ltm_health","350")
g_LTMAX = register_cvar("amx_ltm_teammax","30")
g_LRADIUS = register_cvar("amx_ltm_radius","200.0")
g_LRDMG = register_cvar("amx_ltm_rdmg","1")
g_LFF = register_cvar("amx_ltm_ff","0")
g_LCBT = register_cvar("amx_ltm_cbt","CT")
g_LDELAY = register_cvar("amx_ltm_delay","10")
//g_LTHINK = register_cvar("amx_ltm_think","0.01")
g_LVISIBLE = register_cvar("amx_ltm_line","1")
Sory że się nie rozpisałem treściwie, bo drugi raz nie będę tego samego pisać.
Komp mi się co chwilę chrzani, znaczy mysz zaczyna robić kółeczka po ekranie i nie odpowiada na moje polecenia.
Chciałem wiadomość zapisać, ale jak wiadomo system to jeden wielki shit i jak jedno nie działa to reszta jest do niczego.
Dalej nie piszę bo bym ostrzeżeń nałapał za kulturę bo ten komp mnie Wk...
Łap;
(to w cudzysłowach to są cvary i ich wartości, przykład pierwszy "amx_ltm_mode 0", zero to inaczej off więc musi być jeden)
g_LMODE = register_cvar("amx_ltm_mode","0")
g_LAMMO = register_cvar("amx_ltm_ammo","5")
g_LDMG = register_cvar("amx_ltm_dmg","0.20") <-- DMG w rzędzie ułamka dziesiętnego więc kropka nie znika, wydaje mi się że jak będzie jeden to znaczy 100% czyli całe hp ale pewności nie mam.
g_LCOST = register_cvar("amx_ltm_cost","2500")
g_LFMONEY = register_cvar("amx_ltm_fragmoney","300")
g_LHEALTH = register_cvar("amx_ltm_health","350")
g_LTMAX = register_cvar("amx_ltm_teammax","30")
g_LRADIUS = register_cvar("amx_ltm_radius","200.0")
g_LRDMG = register_cvar("amx_ltm_rdmg","1")
g_LFF = register_cvar("amx_ltm_ff","0")
g_LCBT = register_cvar("amx_ltm_cbt","CT")
g_LDELAY = register_cvar("amx_ltm_delay","10")
//g_LTHINK = register_cvar("amx_ltm_think","0.01")
g_LVISIBLE = register_cvar("amx_ltm_line","1")
Sory że się nie rozpisałem treściwie, bo drugi raz nie będę tego samego pisać.
Komp mi się co chwilę chrzani, znaczy mysz zaczyna robić kółeczka po ekranie i nie odpowiada na moje polecenia.
Chciałem wiadomość zapisać, ale jak wiadomo system to jeden wielki shit i jak jedno nie działa to reszta jest do niczego.
Dalej nie piszę bo bym ostrzeżeń nałapał za kulturę bo ten komp mnie Wk...
Załączone pliki
-
lasermine_020.sma 26,4 KB 56 Ilość pobrań
lasermine_020.amxx
#205040 Kilka pluginów na surfa
Napisane przez -Czapi- w 11.01.2011 14:46
Łap;
http://amxx.pl/surf-...lear-t5134.html <- odrzuca z respa jak za mało miejsca na spawnie jest
http://amxx.pl/surf-...ics-pl-t40.html <- Olimpic mod // nie znam się na surfie ale komendy ciekawe w nim są
http://amxx.pl/surf-xp-mod-t31598.html <- EXP mod na surfa
http://amxx.pl/surf-...enu-t10799.html <- plugin do teleportów na respa/mario room/gun room
http://amxx.pl/surf-...ver-t33377.html <- usuwa klatkę z mapy Surf sky 2
http://amxx.pl/surf-...lear-t5134.html <- odrzuca z respa jak za mało miejsca na spawnie jest
http://amxx.pl/surf-...ics-pl-t40.html <- Olimpic mod // nie znam się na surfie ale komendy ciekawe w nim są
http://amxx.pl/surf-xp-mod-t31598.html <- EXP mod na surfa
http://amxx.pl/surf-...enu-t10799.html <- plugin do teleportów na respa/mario room/gun room
http://amxx.pl/surf-...ver-t33377.html <- usuwa klatkę z mapy Surf sky 2
#205037 sikanie
Napisane przez -Czapi- w 11.01.2011 14:38
Jak będę miał czas mogę to zrobić na dany acces, ale musiał byś do soboty poczekać.
Szlaban za oceny mam
//edit;
Tak na szybko poprawione;
Każda osoba z Flagą T będzie mogła używać pluginu.
Ale nie wiem czy dobrze ponieważ znalazłem tylko jedną zarejestrowaną komendę.
Szlaban za oceny mam
//edit;
Tak na szybko poprawione;
Każda osoba z Flagą T będzie mogła używać pluginu.
Ale nie wiem czy dobrze ponieważ znalazłem tylko jedną zarejestrowaną komendę.
Załączone pliki
-
amx_piss.sma 14,34 KB 62 Ilość pobrań
amx_piss.amxx
#184447 Błąd kompilacji codmod
Napisane przez -Czapi- w 30.10.2010 19:59
Dobra zaraz się tym zajmę.
Wyślij mi loga z kompilatora bo mój ostatnio nie działa poprawnie.
Jeden błąd naprawiłem ale reszta nie wiem bo zawsze u mnie to samo wyskakuje...
Ps. Jedną literę napisałeś z małej a reszta nazw miała tą literę wpisana wielką przez co się nie zgrywały.
Wyślij mi loga z kompilatora bo mój ostatnio nie działa poprawnie.
Jeden błąd naprawiłem ale reszta nie wiem bo zawsze u mnie to samo wyskakuje...
Ps. Jedną literę napisałeś z małej a reszta nazw miała tą literę wpisana wielką przez co się nie zgrywały.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 101,32 KB 41 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#183931 QTM_CodMod - Problem ze skompilowaniem ;(
Napisane przez -Czapi- w 28.10.2010 20:28
#183928 QTM_CodMod - Problem ze skompilowaniem ;(
Napisane przez -Czapi- w 28.10.2010 20:13
Jednym z błędów jest to;
Ale chyba bez "&&"
Podejrzewam jeszcze twój zapis leveli ponieważ po kilku usuniętych linijkach zaczęło wyświetlać się mniej błędów.
Więcej nie mogę wydedykować ;/
if(item == Zolnierz && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Weteran && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Powinno być tak;
if(item == Zolnierz || item == Weteran && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Ale chyba bez "&&"
Podejrzewam jeszcze twój zapis leveli ponieważ po kilku usuniętych linijkach zaczęło wyświetlać się mniej błędów.
Więcej nie mogę wydedykować ;/
#183778 Ciche chodzenie ...
Napisane przez -Czapi- w 27.10.2010 21:52
Jeżeli umiesz robić klasy to ci się może udać
Dobra zacznę tak musisz wyszukać;
-Do podwójnego skoku:
i zrobić takie coś
-Do niskiej grawitacji i niewidzialności edytujemy case klasy:
I dopisujemy;
-Do grawitacji:
(Liczba 0.20 znaczy 20% z podstawowej grawitacji musi zostać zapisana w postaci dziesiętnej przynajmniej 0.01)
-Do niewidzialności:
(Liczba 70 Znaczy że jest widzialny na 70 w skali 255)
żeby wyszło nam takie coś
Dla niewidzialności:
Dla niskiej grawitacji:
Dla tego i tego:
I teraz mamy trzy przykłady klasy partyzanta jeden częściowo widzialny, drugi o niskiej grawitacji a trzeci częściowo niewidzialnny z niska grawitacją.
Dobra zacznę tak musisz wyszukać;
-Do podwójnego skoku:
Spoiler
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
i zrobić takie coś
Spoiler
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Twoja_Klasa)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
-Do niskiej grawitacji i niewidzialności edytujemy case klasy:
Spoiler
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
I dopisujemy;
-Do grawitacji:
(Liczba 0.20 znaczy 20% z podstawowej grawitacji musi zostać zapisana w postaci dziesiętnej przynajmniej 0.01)
Spoiler
set_user_gravity(id, 0.20);
-Do niewidzialności:
(Liczba 70 Znaczy że jest widzialny na 70 w skali 255)
Spoiler
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
żeby wyszło nam takie coś
Dla niewidzialności:
Spoiler
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
}
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
}
Dla niskiej grawitacji:
Spoiler
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_gravity(id, 0.20);
}
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_gravity(id, 0.20);
}
Dla tego i tego:
Spoiler
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
set_user_gravity(id, 0.20);
}
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
set_user_gravity(id, 0.20);
}
I teraz mamy trzy przykłady klasy partyzanta jeden częściowo widzialny, drugi o niskiej grawitacji a trzeci częściowo niewidzialnny z niska grawitacją.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: -Czapi-
- Regulamin