Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

-Czapi- - zdjęcie

-Czapi-

Rejestracja: 01.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.09.2012 19:28
-----

#207059 Zbiór Map

Napisane przez -Czapi- w 18.01.2011 18:42

Witam!


Chciałem zaprezentować wam paczkę z mapami typu AIM na potrzeby nowych serwerów.


Informacje o zawartości:

-37 map typu aim z tego jedna mojego autorstwa

-Plik txt z listą map oraz informacjami dodatkowymi

-Gotowy folder cstrike(do wklejenia w głównym katalogu)




W skład map wchodzą:

aim_a2_prisonyard.bsp
aim_aztec_rifles.bsp
aim_deagle.bsp
aim_garaj.bsp
aim_kb_rust_m4_ak47.bsp
aim_respect.bsp
aim_sk_ak_m4.bsp
aim_usp_concrete.bsp
aim_aztec.bsp
aim_czapi_first.bsp
//Mapa wykonana prze zemnie jako pierwsza praca, dziś poddana poprawkom
aim_dusty_ts.bsp
aim_g3sg1.bsp
aim_labirint.bsp
aim_manhunt.bsp
aim_rainforest_m4a1.bsp
aim_scoutz.bsp
aim_supermario.bsp
aim_map.bsp
aim_ak47_toxic_v2.bsp
aim_coutake.bsp
aim_dgl_pro.bsp
aim_ea_nightwar.bsp
aim_headshot.bsp
aim_killer.bsp
aim_labirint_final.bsp
aim_snewille.bsp
aim_xmas.bsp
aim_ak-colt_pool.bsp
aim_cry.bsp
aim_dust_deluxe.bsp
aim_famas_x.bsp
aim_hotellounge.bsp
aim_killing.bsp
aim_m4_bases2.bsp
aim_mp5_teleportation.bsp
aim_rm.bsp
aim_zerano.bsp





-:download:-

http://www.speedyshare.com/files/26339042/Mapy_Aim.rar




@edit;


MafiaDL, zaraz dodam.
@Up:

Dodane.





Download

http://www27.zippysh...17879/file.html
  • +
  • -
  • 1


#205880 Problem z Laserami

Napisane przez -Czapi- w 14.01.2011 18:52

Spolszczyłem ci plugin, a twój problem w cvarach




Łap;


(to w cudzysłowach to są cvary i ich wartości, przykład pierwszy "amx_ltm_mode 0", zero to inaczej off więc musi być jeden)

g_LMODE = register_cvar("amx_ltm_mode","0")
g_LAMMO = register_cvar("amx_ltm_ammo","5")
g_LDMG = register_cvar("amx_ltm_dmg","0.20") <-- DMG w rzędzie ułamka dziesiętnego więc kropka nie znika, wydaje mi się że jak będzie jeden to znaczy 100% czyli całe hp ale pewności nie mam.
g_LCOST = register_cvar("amx_ltm_cost","2500")
g_LFMONEY = register_cvar("amx_ltm_fragmoney","300")
g_LHEALTH = register_cvar("amx_ltm_health","350")
g_LTMAX = register_cvar("amx_ltm_teammax","30")
g_LRADIUS = register_cvar("amx_ltm_radius","200.0")
g_LRDMG = register_cvar("amx_ltm_rdmg","1")
g_LFF = register_cvar("amx_ltm_ff","0")
g_LCBT = register_cvar("amx_ltm_cbt","CT")
g_LDELAY = register_cvar("amx_ltm_delay","10")
//g_LTHINK = register_cvar("amx_ltm_think","0.01")
g_LVISIBLE = register_cvar("amx_ltm_line","1")





Sory że się nie rozpisałem treściwie, bo drugi raz nie będę tego samego pisać.

Komp mi się co chwilę chrzani, znaczy mysz zaczyna robić kółeczka po ekranie i nie odpowiada na moje polecenia.

Chciałem wiadomość zapisać, ale jak wiadomo system to jeden wielki shit i jak jedno nie działa to reszta jest do niczego.

Dalej nie piszę bo bym ostrzeżeń nałapał za kulturę bo ten komp mnie Wk...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#205040 Kilka pluginów na surfa

Napisane przez -Czapi- w 11.01.2011 14:46

Łap;

http://amxx.pl/surf-...lear-t5134.html <- odrzuca z respa jak za mało miejsca na spawnie jest

http://amxx.pl/surf-...ics-pl-t40.html <- Olimpic mod // nie znam się na surfie ale komendy ciekawe w nim są

http://amxx.pl/surf-xp-mod-t31598.html <- EXP mod na surfa

http://amxx.pl/surf-...enu-t10799.html <- plugin do teleportów na respa/mario room/gun room

http://amxx.pl/surf-...ver-t33377.html <- usuwa klatkę z mapy Surf sky 2


  • +
  • -
  • 1


#205037 sikanie

Napisane przez -Czapi- w 11.01.2011 14:38

Jak będę miał czas mogę to zrobić na dany acces, ale musiał byś do soboty poczekać.

Szlaban za oceny mam :D






//edit;

Tak na szybko poprawione;

Każda osoba z Flagą T będzie mogła używać pluginu.

Ale nie wiem czy dobrze ponieważ znalazłem tylko jedną zarejestrowaną komendę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#184447 Błąd kompilacji codmod

Napisane przez -Czapi- w 30.10.2010 19:59

 Dobra zaraz się tym zajmę.




Wyślij mi loga z  kompilatora bo mój ostatnio nie działa poprawnie.




Jeden błąd naprawiłem ale reszta nie wiem bo zawsze u mnie to samo wyskakuje...




Ps. Jedną literę napisałeś z małej a reszta nazw miała tą literę wpisana wielką przez co się nie zgrywały.


Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#183931 QTM_CodMod - Problem ze skompilowaniem ;(

Napisane przez -Czapi- w 28.10.2010 20:28

pAC, w takim razie mój kompilator jest do niczego ;/

Bo mi wskazywał zapis za błędny...
  • +
  • -
  • 1


#183928 QTM_CodMod - Problem ze skompilowaniem ;(

Napisane przez -Czapi- w 28.10.2010 20:13

 Jednym z błędów jest to;


if(item == Zolnierz && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if(item == Weteran && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }


Powinno być tak;

if(item == Zolnierz || item == Weteran && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;

 }



Ale chyba bez "&&"

Podejrzewam jeszcze twój zapis leveli ponieważ po kilku usuniętych linijkach zaczęło wyświetlać się mniej błędów.

Więcej nie mogę wydedykować ;/
  • +
  • -
  • 1


#183778 Ciche chodzenie ...

Napisane przez -Czapi- w 27.10.2010 21:52

Jeżeli umiesz robić klasy to ci się może udać :ganja:

Dobra zacznę tak musisz wyszukać;

-Do podwójnego skoku:
Spoiler

i zrobić takie coś
Spoiler

 
-Do niskiej grawitacji i niewidzialności edytujemy case klasy:
Spoiler

I dopisujemy;
-Do grawitacji:
(Liczba 0.20 znaczy 20% z podstawowej grawitacji musi zostać zapisana w postaci dziesiętnej przynajmniej 0.01)
Spoiler

-Do niewidzialności:
(Liczba 70 Znaczy że jest widzialny na 70 w skali 255)
Spoiler

żeby wyszło nam takie coś
Dla niewidzialności:
Spoiler

Dla niskiej grawitacji:
Spoiler

Dla tego i tego:
Spoiler


I teraz mamy trzy przykłady klasy partyzanta jeden częściowo widzialny, drugi o niskiej grawitacji a trzeci częściowo niewidzialnny z niska grawitacją.
  • +
  • -
  • 3