Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

-Czapi- - zdjęcie

-Czapi-

Rejestracja: 01.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.09.2012 19:28
-----

Moje tematy

attack_bunker (BETA)

20.01.2011 14:29

Witam!

Chciałem zaprezentować wam mapę, wykonaną przeze mnie oraz podziękować naszemu moderatorowi Abes'owi.



aim_attack_bunker

Cele mapy:

CT musi wyeliminować wszystkich terrorystów by odbić budynek

Terroryści za żadnym pozorem nie mogą pozwolić aby CT przejęło budynek i bunkier


Charakterystyka mapy:

Miejsce startowe terrorystów to duży budynek zaopatrzony w bunkier

Bunkier - pomieszczenie w głównym budynku, można je otworzyć tylko od wewnątrz, lecz jest sterowane przez komputer

oddanie serii w ścinę uszkadzając to urządzenie powoduje zdjęcie wszystkich blokad z drzwi

Na mapie jest ciemno ponieważ akcja toczy się nocą, w okół budynku są porozstawiane lampy ogrodowe które w średnim stopniu oświetlają nasz ciemny zakątek

Miejsce startu Anty terrorystów to lichy budynek w pobliżu naszego celu

Można by było powiedzieć że gra jest nie równa ponieważ terroryści mają bunkier oraz duży budynek, a CT ma tylko starą drewnianą chatkę, lecz Ct ma plusy w uzbrojeniu

asault suits, karabiny szturmowe M4, granaty odłamkowe oraz pięć sztuk AUG

Terortyści za to mają tylko AK i jednego Shutguna


Screeny:


1

2

3

4


Link:

Download

http://www6.zippysha...91657/file.html



Zapraszam do testów i do komentowania.

Każdy komentarz odnośnie mapy zostanie rozpatrzony w celu ulepszenia mapy.

Z powodu zaginięcia projektu mapy, prace nad nią zostały przerwane, temat do zamknięcia.

Zbiór Map

18.01.2011 18:42

Witam!


Chciałem zaprezentować wam paczkę z mapami typu AIM na potrzeby nowych serwerów.


Informacje o zawartości:

-37 map typu aim z tego jedna mojego autorstwa

-Plik txt z listą map oraz informacjami dodatkowymi

-Gotowy folder cstrike(do wklejenia w głównym katalogu)




W skład map wchodzą:

aim_a2_prisonyard.bsp
aim_aztec_rifles.bsp
aim_deagle.bsp
aim_garaj.bsp
aim_kb_rust_m4_ak47.bsp
aim_respect.bsp
aim_sk_ak_m4.bsp
aim_usp_concrete.bsp
aim_aztec.bsp
aim_czapi_first.bsp
//Mapa wykonana prze zemnie jako pierwsza praca, dziś poddana poprawkom
aim_dusty_ts.bsp
aim_g3sg1.bsp
aim_labirint.bsp
aim_manhunt.bsp
aim_rainforest_m4a1.bsp
aim_scoutz.bsp
aim_supermario.bsp
aim_map.bsp
aim_ak47_toxic_v2.bsp
aim_coutake.bsp
aim_dgl_pro.bsp
aim_ea_nightwar.bsp
aim_headshot.bsp
aim_killer.bsp
aim_labirint_final.bsp
aim_snewille.bsp
aim_xmas.bsp
aim_ak-colt_pool.bsp
aim_cry.bsp
aim_dust_deluxe.bsp
aim_famas_x.bsp
aim_hotellounge.bsp
aim_killing.bsp
aim_m4_bases2.bsp
aim_mp5_teleportation.bsp
aim_rm.bsp
aim_zerano.bsp





-:download:-

http://www.speedyshare.com/files/26339042/Mapy_Aim.rar




@edit;


MafiaDL, zaraz dodam.
@Up:

Dodane.





Download

http://www27.zippysh...17879/file.html

Jetpack na BB

11.01.2011 15:40

Witam potrzebuje kogoś kto przerobi mi plugin Jetpack;

http://amxx.pl/jetpack-t1311.html

Do sklepu;

http://amxx.pl/base-...kow-t30178.html

By pobierało ammopack.




Więc tak chce jetpacka do BB shopa za ammo packi 350ap za jeden by było.




Z chęcią dam + za pomoc.




auto change cvar

08.01.2011 22:17

Jak w tytule potrzeba mi pluginu który w każdej rundzie po trzech minutach zmieni amx_light na 2 a na początku rundy zmieniała się na 5.

Czyli tak;

Time round wyświetla;

0:00 cvar amx_light zmienia wartość na 5.

3:00 cvar amx_light zmienia wartośc na 2.

i tak w koło co rundę, pierwsze trzy minuty na mapie jest jasno, a potem do końca rundy jest ciemno.

Flare jak zmniejszyć zasięg?

08.01.2011 19:09

Witam mam taki oto plugin;

///////////////////////////////////////////////////////////////////
// Light Grenade                                                //
/////////////////////////////////////////////////////////////////
public fm_set_model(ent, model[]) 
{
	if(!pev_valid(ent) || !is_user_alive(pev(ent, pev_owner)))
	{
		return FMRES_IGNORED
	}
	new Float: duration = 999.0
	
	if(equali(model,"models/w_flashbang.mdl"))
	{
		new className[33]
		pev(ent, pev_classname, className, 32)
		
		set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + duration)
		set_pev(ent,pev_effects,EF_BRIGHTLIGHT)
	}
	return FMRES_IGNORED
}
public fm_think(ent) 
{
	if(!pev_valid(ent) || !is_user_alive(pev(ent, pev_owner))) 
	{
		return FMRES_IGNORED
	}
	static classname[33]
	pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
	static model[33]
	pev(ent, pev_model, model, sizeof model - 1)
	
	if(equal(model, "models/w_flashbang.mdl") && equal(classname, "grenade")) 
	{	
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
	}
	return FMRES_IGNORED
}




Jak zmniejszyć pole oświetlane przez tą flarę?