Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ciche chodzenie ...COD MOD.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Malinovskycs

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 27.10.2010 20:12

Witam, chcial bym sie zapytac jak zrobic dla wybranej klasy nastepujace moce :

- Ciche chodzenie
- Podwojny skok
- Mala grawitacja
- niewidzialnosc

i gdzie to wszystko wkleic ? pozdrawiam ;P
  • +
  • -
  • 0

#2 -Czapi-

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2010 21:52

Jeżeli umiesz robić klasy to ci się może udać :ganja:

Dobra zacznę tak musisz wyszukać;

-Do podwójnego skoku:
Spoiler

i zrobić takie coś
Spoiler

 
-Do niskiej grawitacji i niewidzialności edytujemy case klasy:
Spoiler

I dopisujemy;
-Do grawitacji:
(Liczba 0.20 znaczy 20% z podstawowej grawitacji musi zostać zapisana w postaci dziesiętnej przynajmniej 0.01)
Spoiler

-Do niewidzialności:
(Liczba 70 Znaczy że jest widzialny na 70 w skali 255)
Spoiler

żeby wyszło nam takie coś
Dla niewidzialności:
Spoiler

Dla niskiej grawitacji:
Spoiler

Dla tego i tego:
Spoiler


I teraz mamy trzy przykłady klasy partyzanta jeden częściowo widzialny, drugi o niskiej grawitacji a trzeci częściowo niewidzialnny z niska grawitacją.

Użytkownik -Czapi- edytował ten post 27.10.2010 21:55

  • +
  • -
  • 3
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#3 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 28.10.2010 06:58

dobry jestes:) na forum jest wszystko o nie widzialności i dlatego mu zrobiłeś ale jak nic niema o cichym chodzniu to już nie zrobiłeś./
  • +
  • -
  • 0

#4 Malinovskycs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 28.10.2010 13:39

Bardzo mi pomogłeś, Leci Reput :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 28.10.2010 13:51

Ciche chodzenie:

w Klasach:
		set_user_footsteps(id, 1);

Znany jako oeN.


#6 -Czapi-

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.10.2010 15:33

 xyz?, zrobiłem tylko to co wiedziałem cichego chodzenia nie można było wywnioskować z klas więc nie chciałem go w błąd wprowadzać.




Blood Angel, też tak przypuszczałem na bazie itemu ale pewności nie miałem.



  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych