I nie wyrzucaj mnie (z mojego kiedyś projektu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BleBlee
Rejestracja: 13.06.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2015 19:40




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 37
- Odwiedzin: 3 272
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Styczeń 4, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Narzędzia użytkownika
Znajomi
BleBlee nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#194922 Wyrzucanie broni przez super mana na koniec rundy.
Napisane przez
hardbot
w 08.12.2010 22:59
I nie wyrzucaj mnie (z mojego kiedyś projektu
#153106 Wybieranie moda na następną mapę
Napisane przez R3X
w 20.07.2010 13:54
Umożliwia wybranie zestawu pluginów, które zostaną dołączone na następnej mapie. Wykorzystuje wbudowany w AMXX mechanizm dodatkowych plików ini z pluginami.
Cvar
Zestaw na następną mapę wybieramy cvarem
amx_nextmod <nazwa>
Listę dostępnych nazw umieścić trzeba w cstrike/modlist.txt, każdy w osobnej linii, np.
war3ft diablo codmod csdm_setNależy się upewnić, że wpisana nazwa nie jest jednocześnie prefiksem map (dlatego ostatnia opcja nie nazywa się csdm)
Każda z tych nazw odnosi się do konretnego pliku ini
configs/plugins-NAZWA.ini
Plik moda wybranego cvarem zostaje, reszta zmieni rozszerzenie na .buf i AMXX nie wykryje go jako listę pluginów.
Komendy
modlist
- drukuje w konsoli listę dostępnych modów (poprawnych wartości dla cvaru)
Użycie
Potrzebny będzie też plugin, który odpowiednio ustawi ten cvar, np ten: Task Scheduler - by JustinHoMi - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
albo zapraszam do działu scripting z pomysłem w jaki sposób to zorgranizować
Załączone pliki
-
amx_nextmod.sma 2,58 KB 404 Ilość pobrań
amx_nextmod.amxx
#115085 Brass Knuckles
Napisane przez DarkGL
w 27.02.2010 15:35
#149505 Jak zrobić moc w randze.
Napisane przez G[o]Q
w 05.07.2010 15:11
#149378 Jak zrobić moc w randze.
Napisane przez Owner123
w 04.07.2010 21:37
#149213 Jak zrobić moc w randze.
Napisane przez
hardbot
w 04.07.2010 00:28
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <fun>
#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define TASK 666
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return
new param[1]
param[0] = id
set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)
public rank(param[])
{
new id = param[0]
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
new ranga[30]
if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Wiesniak")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Lama",(set_user_health(id ,110)))
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Sierota")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Owieczka")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Staruszka")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Cherlak")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Kozak")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Macho")
else if ( stats[0] >= 1000 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Snajper")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Rambo")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Terminator")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"Wiesiek")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"Morfeusz")
else if ( stats[0] >= 3550 && stats[0] <= 4000)
format(ranga,29,"Wybraniec")
else if ( stats[0] >= 4001 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"Killer")
else if ( stats[0] >= 5001 && stats[0] <= 6001)
format(ranga,29,"Multi Killer")
else if ( stats[0] >= 6001 && stats[0] <= 7001)
format(ranga,29,"Owner")
else if ( stats[0] >= 8001 && stats[0] <= 9001)
format(ranga,29,"Cziter")
else if ( stats[0] >= 10001 && stats[0] <= 11001)
format(ranga,29,"POD BOT")
else if ( stats[0] >= 12000 )
format(ranga,29,"Turbo Dymo Super Man !")
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
}
#149032 Problem z kompilacją
Napisane przez Knopers
w 03.07.2010 10:24
public Nowa_Runda()
{
for(new id = 1; id < 33; id++)
{
if(!is_user_alive(id)) continue;
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "pilkarztt");
case 2: cs_set_user_model(id, "pilkarzct");
}
}
}
#148683 Problem z kompilacją
Napisane przez R3X
w 01.07.2010 18:45
Nowa_Runda()było ok, bo nie ma argumentów
Musisz użyć pętli, np for
for(new player=1;player<33;player++){
if(!is_user_connected(player)) continue;
//Tu dodaj swój kod
}i zmień
new team = get_user_team(player)na
new CsTeams:team = cs_get_user_team(player)
#148789 Prosze o sprawdzenie błedów.
Napisane przez Siemir
w 02.07.2010 10:16
#148772 Prosze o sprawdzenie błedów.
Napisane przez
hardbot
w 02.07.2010 03:38
public reset(id)
{
cs_reset_user_model(id)
set_user_gravity(id, 1.0)
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
}
#148766 Prosze o sprawdzenie błedów.
Napisane przez R3X
w 01.07.2010 23:49
i = players[id]
cs_set_user_model(i, "supermen")
give_item(i,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AWP, 1000)
give_item(i,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 1000)
set_user_gravity(i, 0.5)
set_user_health(i, 255)
set_user_armor(i, 999)
set_user_rendering(i,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
#148765 Prosze o sprawdzenie błedów.
Napisane przez
Screeaam...
w 01.07.2010 23:48
#148763 Prosze o sprawdzenie błedów.
Napisane przez R3X
w 01.07.2010 23:40
#148759 Prosze o sprawdzenie błedów.
Napisane przez R3X
w 01.07.2010 23:24
#148757 Prosze o sprawdzenie błedów.
Napisane przez R3X
w 01.07.2010 23:10
Mój główny zarzut to to, że dostajesz gratis zmienną item, która określa numer opcji w menu i mimo to wprowadzasz dodatkowe numerowanie przez pole info[] - każda opcja ma 2 numery identyfikujące. Nie pierwszy raz widzę takie rozwiązanie, więc pewnie skopiowałeś od kogoś
zamiast
new menu = menu_create("\yWitaj \rGraczu!^n\yWybierz cos dla \rSiebie\y.^n\rSuperMan MOD's!","ShowMenu")lepiej zrobić tak
new menu = menu_create("SuperMan MOD","ShowMenu")
menu_setprop(menu, MPROP_TITLE, "\yWitaj \rGraczu!^n\yWybierz cos dla \rSiebie\y.^n\rSuperMan MOD's!" );Funkcja losująca jest nieprecyzyjna, popracuj nad nią.
To jest źle
while(jest<ilu_losowac){
new id = players[random_num(0, num)]
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
wylosowany[id] = true;
jest++;
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: BleBlee
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

