Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BleBlee - zdjęcie

BleBlee

Rejestracja: 13.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2015 19:40
-----

Moje tematy

Wyrzucanie broni przez super mana na koniec rundy.

08.12.2010 13:38

Witam, postanowiłem kontynuować mojego mini moda "Super Man" ale mam jeden problem, który uniemożliwia prawidłową grę na nim, a mianowicie: Jeśli super man przeżyje to usuwa mu model i moce ale niestety bronie mu zostają. Czy mógłby mi ktoś pomóc to zrobić?

Oto mój kod na resetowanie wszystkiego Super Manowi:
public reset() {
for(new id = 1; id < 33; id++) {
if (!is_user_connected(id)) continue
set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
if (is_user_alive(id))
{
//strip_user_weapons(id)
//client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane(Powod: AWP/DGL z super mana mogly zostac). W nagrode dostajesz 5000$")
//cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+5000, 1)
}

}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Dodam że jeśli włączę:
//strip_user_weapons(id)
//client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane(Powod: AWP/DGL z super mana mogly zostac). W nagrode dostajesz 5000$")
//cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+5000, 1)

to serwer się zawiesza przy nowej rundzie i trzeba się z nim łączyć ponownie.

A cały kod w załączniku.

Reliable ...

06.07.2010 00:40

Witam. moje pytanie jest takie: Co może być błędem Reliable chanel overfload (czy jakos tak)?

Jak zrobić moc w randze.

03.07.2010 19:40

A więc tak. Korzystał z tego pluginu

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define TASK 666

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return

new param[1]
param[0] = id

set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}

public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)
public rank(param[])
{
new id = param[0]

static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)

new ranga[30]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Wiesniak")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Lama")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Sierota")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Owieczka")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Staruszka")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Cherlak")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Kozak")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Macho")
else if ( stats[0] >= 1000 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Snajper")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Rambo")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Terminator")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"Wiesiek")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"Morfeusz")
else if ( stats[0] >= 3550 && stats[0] <= 4000)
format(ranga,29,"Wybraniec")
else if ( stats[0] >= 4001 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"Killer")
else if ( stats[0] >= 5001 && stats[0] <= 6001)
format(ranga,29,"Multi Killer")
else if ( stats[0] >= 6001 && stats[0] <= 7001)
format(ranga,29,"Owner")
else if ( stats[0] >= 8001 && stats[0] <= 9001)
format(ranga,29,"Cziter")
else if ( stats[0] >= 10001 && stats[0] <= 11001)
format(ranga,29,"POD BOT")
else if ( stats[0] >= 12000 )
format(ranga,29,"Turbo Dymo Super Man !")

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
}

(troche zmienilem rangi)
I chodzi o to że chciałem zrobić aby np. Ranga wieśniak nic nie miała, a już np. Lama miał np +10h albo 1%speeda. To bym sobie już dopasował. A pytanie jest takie jak to zrobić żeby ktoś kto ma taką rangę miał tą moc.

Moc

03.07.2010 14:52

Witam. Mógłby mi ktoś napisać albo pomóc napisać mały plugin tzn. bardziej można by to nazwać mocą.

Chodzi o to że chciałbym zrobić coś takiego w moim super man modzie super man będzie miał moc że jak naceluje na kogoś i kliknie e(use)
to w tego kolesia walnie piorun i go zabije.
Ma to wyglądać mniej więcej tak. Tutaj odnośnik do tego pluginu.Deagle Power
Dołączona grafika
Myślałem żeby z tego amxx.pl admin kursor wyciągnąć to get_user_aiming czy jakoś tak ale nie wiem jak tego użyć.

03 lipiec 2010 - 18:43:
@Refresh

03 lipiec 2010 - 19:37:
@Refresh

03 lipiec 2010 - 20:20:
@Refresh

05 lipiec 2010 - 14:46:
@Refresh

Prosze o sprawdzenie błedów.

01.07.2010 22:48

Witam. A więc przedstawię wam mój wstępny kod mojego mini mod'a(robiony przy pomocy HARDBOT'a) Jest to nijaki Super Man MOD. Chodzi o to że przy kompilowaniu nie wyświetla ani jednego błędu ani nic, a później podczas gry Z /menu działa tylko pierwsza rzecz a reszta nie działa tylko w konsoli wpisuje że tego nie zna. A po chwili nawet nie wyszukuje mi super mana tylko crashuje cs'a i wyskakuje fatal error : MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entify.

Macie tutaj .sma Niech ktoś kto się na tym zna oceni co jest źle.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Super Man Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BleBle"

#define SPRAWDZ 3431
#define REKLAMA 768

new MocOFF[33];
new Koszt_Gravitacji, Koszt_Armor, Koszt_Szybkosci, Koszt_Zycia, Koszt_Ducha

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("superman", 2, "1=Round_Start")
register_clcmd("say /superman", "info");
set_task(10.0, "informacja")
register_event("HLTV", "reset", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /menu", "pokaz_menu")
Koszt_Gravitacji = register_cvar("sm_Koszt_Gravitacji","6000")
Koszt_Armor = register_cvar("sm_Koszt_Armoru","8000")
Koszt_Szybkosci = register_cvar("sm_Koszt_Szybkosci","6000")
Koszt_Zycia = register_cvar("sm_Koszt_Zycia","10000")
Koszt_Ducha = register_cvar("sm_Koszt_Ducha","15000")
register_clcmd("KupujeMoc", "GodMode")
register_clcmd("Gravitacja2","Gravitacja")
register_clcmd("Armor2","Armor")
register_clcmd("Szybkosc2","Szybkosc")
register_clcmd("Zycie2","Zycie")
register_clcmd("Duch2","Duch")

}

public plugin_precache() {
precache_model("models/player/supermen/supermen.mdl")
precache_sound("misc/supermen/supermen.wav")
precache_sound("misc/supermen/no.wav")
precache_sound("misc/supermen/level.wav")
}

public informacja() {
client_print(0, print_chat, "Informacje o modzie znajdziesz wpisujac w sayu /superman")
}

public info(id) {
show_motd(id, "pozdro.txt", "Super Man MOD !")
}

public superman() {

new ilu_losowac = 1

new players[32], num, jest
new bool: wylosowany[33]
get_players(players, num)

if(num >= ilu_losowac)
{

while(jest<ilu_losowac){
new id = players[random_num(0, num)]
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
wylosowany[id] = true;
jest++;
}
}

for(new id=0; id<num; id++){
new i = players[id];

if(wylosowany[i]){

cs_set_user_model(id, "supermen")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 1000)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1000)
set_user_gravity(id, 0.5)
set_user_health(id, 255)
set_user_armor(id, 999)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)


ColorChat(i, GREEN, "Jestes Super Man'em ! Masz Super Moce ! Wykorzystaj Je !")
switch ( random_num( 1, 3 ) )
{
case 1:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/supermen.wav")
}
case 2:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/no.wav")
}
case 3:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/level.wav")
}
}
} else {

ColorChat(i, GREEN, "Wybrano nowego Super Man'a ! Pilnuj sie !")
}

}

}

}
public reset()
{
cs_reset_user_model(0)
set_user_gravity(0, 1.0)
set_user_health(0, 100)
set_user_armor(0, 0)
set_user_rendering(0,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
}
public client_authorized(id)
{
set_task(60.0, "Reklama" ,id+REKLAMA)
}
public Reklama(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

ColorChat(id, GREEN, "^x01Witaj ^x04%s^x01 | Ten serwer uzywa^x03 SuperMen MOD's 1.4g ^x01by ^x04BleBle", name)
ColorChat(id, GREEN, "^x01Wpisz w say '^x04/menu^x01' aby ujrzec menu")
}
public pokaz_menu(id)
{
new menu = menu_create("\yWitaj \rGraczu!^n\yWybierz cos dla \rSiebie\y.^n\rSuperMan MOD's!","ShowMenu")

menu_additem(menu,"\w~ \yKup Niesmiertelnosc \w~ \r(16000$)","1",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Grawitacje \w~ \r(6000$)","2",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Szybkosc \w~ \r(6000$)","3",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Wiecej HP \w~ \r(10000$)","4",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Ducha \w~ \r(15000$)","5",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Armor \w~ \r(8000$)","6",0)

menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r")
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wstecz")


menu_display(id,menu,0)

}
public ShowMenu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
}
new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:
{
client_cmd(id, "KupujeMoc")
}
case 2:
{
client_cmd(id, "Gravitacja2")
}
case 3:
{
client_cmd(id, "Szybkosc2")
}
case 4:
{
client_cmd(id, "Zycie2")
}
case 5:
{
client_cmd(id, "Duch2")
}
case 6:
{
client_cmd(id, "Armor2")
}
}
}
public GodMode(id)
{
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
ColorChat(id, GREY, "Skozystales juz z Tego!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) < 16000)
{
new szMsg[192];
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!^x03");
ColorChat(0, GREEN,szMsg);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000);
set_user_godmode(id, 1);
MocOFF[id] = 20;
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task(id + SPRAWDZ);
set_task(1.0, "wyłącz", id + SPRAWDZ, _, _, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wyłącz(OFF_id)
{
new id = OFF_id - SPRAWDZ;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01);
show_hudmessage(id, "Za %d sekund stracisz Niesmiertelnosc.", MocOFF[id]);
MocOFF[id] -= 1
if(MocOFF[id] <= 0)
{
if(task_exists(OFF_id))
{
remove_task(OFF_id)
set_user_godmode(id, 0);
}
}
}

public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task(id + SPRAWDZ);
}
if(get_user_godmode(id))
{
set_user_godmode(id, 0);
}
}
public Gravitacja2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_gravity(id)>=400)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Gravitacji))
{

ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}


set_user_gravity(id,0.4)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Gravitacji))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Szybkosc2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_maxspeed(id)<0.1)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Szybkosci))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}

set_user_maxspeed(id,-0.0)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Szybkosci))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Zycie2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_health(id)>=101)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Zycia))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}


set_user_health(id,255)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Zycia))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Armor2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_armor(id)<0)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Armor))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}

set_user_armor(id, 500)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Armor))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Duch2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_noclip(id)>0)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Ducha))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}

set_user_noclip(id,1)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Ducha))
return PLUGIN_HANDLED
}