Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyrzucanie broni przez super mana na koniec rundy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 BleBlee

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2010 13:38

Witam, postanowiłem kontynuować mojego mini moda "Super Man" ale mam jeden problem, który uniemożliwia prawidłową grę na nim, a mianowicie: Jeśli super man przeżyje to usuwa mu model i moce ale niestety bronie mu zostają. Czy mógłby mi ktoś pomóc to zrobić?

Oto mój kod na resetowanie wszystkiego Super Manowi:
public reset() {
for(new id = 1; id < 33; id++) {
if (!is_user_connected(id)) continue
set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
if (is_user_alive(id))
{
//strip_user_weapons(id)
//client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane(Powod: AWP/DGL z super mana mogly zostac). W nagrode dostajesz 5000$")
//cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+5000, 1)
}

}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Dodam że jeśli włączę:
//strip_user_weapons(id)
//client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane(Powod: AWP/DGL z super mana mogly zostac). W nagrode dostajesz 5000$")
//cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)+5000, 1)

to serwer się zawiesza przy nowej rundzie i trzeba się z nim łączyć ponownie.

A cały kod w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik BleBlee edytował ten post 08.12.2010 22:43

  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.12.2010 22:59

Masz czopie ;P

I nie wyrzucaj mnie (z mojego kiedyś projektu :()

Załączone pliki



#3 BleBlee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2010 23:06

Dzięki, ja Cię z niego nie wyrzucam, nawet mam gdzieś tą twoją wersję tego na kompie ale to co tutaj jest to jest moje :D. Od Ciebie to zaczerpnąłem tylko pomysł, model(ale na fpsbanana też jest) i 3 dźwięki. :D Dorzucę Cię tam najwyżej do creditsów :D

Dodano 08 grudzień 2010 - 23:40:
Jest pewien problem, a mianowicie przy nowej rundzie wyrzuca z serwera

BleBle overflowed
Reliable channel overflow

Dodano 08 grudzień 2010 - 23:49:
Dobra uporałem się z tym błędem.

Dodano 09 grudzień 2010 - 23:55:
Do zamkniecia!
  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych