Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BleBlee - zdjęcie

BleBlee

Rejestracja: 13.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2015 19:40
-----

Moje posty

W temacie: Wyrzucanie broni przez super mana na koniec rundy.

08.12.2010 23:06

Dzięki, ja Cię z niego nie wyrzucam, nawet mam gdzieś tą twoją wersję tego na kompie ale to co tutaj jest to jest moje :D. Od Ciebie to zaczerpnąłem tylko pomysł, model(ale na fpsbanana też jest) i 3 dźwięki. :D Dorzucę Cię tam najwyżej do creditsów :D

Dodano 08 grudzień 2010 - 23:40:
Jest pewien problem, a mianowicie przy nowej rundzie wyrzuca z serwera

BleBle overflowed
Reliable channel overflow

Dodano 08 grudzień 2010 - 23:49:
Dobra uporałem się z tym błędem.

Dodano 09 grudzień 2010 - 23:55:
Do zamkniecia!

W temacie: Wybieranie moda na następną mapę

08.12.2010 11:13

A czy da się to jakoś zrobić żeby pod koniec mapy było vote i wybierano moda?

W temacie: Muzyka na początku każdej rundy

06.07.2010 21:25


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Muzczka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BleBle"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Muzyka", "a", "1=0", "2=0")


}
public plugin_precache() {
precache_sound("misc/piosenka.mp3")
}
public Muzyka()
{
play_sound(0,"sound/misc/piosenka.mp3")
}
public play_sound(id,sound[])
{
if(id!=0 && !is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(containi(sound,".wav")>0)
client_cmd(id,"spk %s",sound)
else if(containi(sound,".mp3")>0)
client_cmd(id,"mp3 play %s",sound)

return PLUGIN_CONTINUE
}

Wszystko powinno śmigać. Jakby coś nie działało to pisz. Zapomniałem o plugin_precache. Kod poprawiony.

W temacie: Muzyka na początku każdej rundy

06.07.2010 21:01

ile tych piosenek? Jedna? Czy więcej? I wav czy mp3 ?

W temacie: Reliable ...

06.07.2010 16:37

Usunąłem to i już jest ok ale mam inny problem

Jak się roozpoczyna runda to crashuje cs'a i jest Fatal Error: ED_Alloc: no free edicts