Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o sprawdzenie błedów.sprawdzenie kodu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 BleBlee

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2010 22:48

Witam. A więc przedstawię wam mój wstępny kod mojego mini mod'a(robiony przy pomocy HARDBOT'a) Jest to nijaki Super Man MOD. Chodzi o to że przy kompilowaniu nie wyświetla ani jednego błędu ani nic, a później podczas gry Z /menu działa tylko pierwsza rzecz a reszta nie działa tylko w konsoli wpisuje że tego nie zna. A po chwili nawet nie wyszukuje mi super mana tylko crashuje cs'a i wyskakuje fatal error : MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entify.

Macie tutaj .sma Niech ktoś kto się na tym zna oceni co jest źle.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Super Man Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BleBle"

#define SPRAWDZ 3431
#define REKLAMA 768

new MocOFF[33];
new Koszt_Gravitacji, Koszt_Armor, Koszt_Szybkosci, Koszt_Zycia, Koszt_Ducha

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("superman", 2, "1=Round_Start")
register_clcmd("say /superman", "info");
set_task(10.0, "informacja")
register_event("HLTV", "reset", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /menu", "pokaz_menu")
Koszt_Gravitacji = register_cvar("sm_Koszt_Gravitacji","6000")
Koszt_Armor = register_cvar("sm_Koszt_Armoru","8000")
Koszt_Szybkosci = register_cvar("sm_Koszt_Szybkosci","6000")
Koszt_Zycia = register_cvar("sm_Koszt_Zycia","10000")
Koszt_Ducha = register_cvar("sm_Koszt_Ducha","15000")
register_clcmd("KupujeMoc", "GodMode")
register_clcmd("Gravitacja2","Gravitacja")
register_clcmd("Armor2","Armor")
register_clcmd("Szybkosc2","Szybkosc")
register_clcmd("Zycie2","Zycie")
register_clcmd("Duch2","Duch")

}

public plugin_precache() {
precache_model("models/player/supermen/supermen.mdl")
precache_sound("misc/supermen/supermen.wav")
precache_sound("misc/supermen/no.wav")
precache_sound("misc/supermen/level.wav")
}

public informacja() {
client_print(0, print_chat, "Informacje o modzie znajdziesz wpisujac w sayu /superman")
}

public info(id) {
show_motd(id, "pozdro.txt", "Super Man MOD !")
}

public superman() {

new ilu_losowac = 1

new players[32], num, jest
new bool: wylosowany[33]
get_players(players, num)

if(num >= ilu_losowac)
{

while(jest<ilu_losowac){
new id = players[random_num(0, num)]
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
wylosowany[id] = true;
jest++;
}
}

for(new id=0; id<num; id++){
new i = players[id];

if(wylosowany[i]){

cs_set_user_model(id, "supermen")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 1000)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1000)
set_user_gravity(id, 0.5)
set_user_health(id, 255)
set_user_armor(id, 999)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)


ColorChat(i, GREEN, "Jestes Super Man'em ! Masz Super Moce ! Wykorzystaj Je !")
switch ( random_num( 1, 3 ) )
{
case 1:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/supermen.wav")
}
case 2:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/no.wav")
}
case 3:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/level.wav")
}
}
} else {

ColorChat(i, GREEN, "Wybrano nowego Super Man'a ! Pilnuj sie !")
}

}

}

}
public reset()
{
cs_reset_user_model(0)
set_user_gravity(0, 1.0)
set_user_health(0, 100)
set_user_armor(0, 0)
set_user_rendering(0,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
}
public client_authorized(id)
{
set_task(60.0, "Reklama" ,id+REKLAMA)
}
public Reklama(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

ColorChat(id, GREEN, "^x01Witaj ^x04%s^x01 | Ten serwer uzywa^x03 SuperMen MOD's 1.4g ^x01by ^x04BleBle", name)
ColorChat(id, GREEN, "^x01Wpisz w say '^x04/menu^x01' aby ujrzec menu")
}
public pokaz_menu(id)
{
new menu = menu_create("\yWitaj \rGraczu!^n\yWybierz cos dla \rSiebie\y.^n\rSuperMan MOD's!","ShowMenu")

menu_additem(menu,"\w~ \yKup Niesmiertelnosc \w~ \r(16000$)","1",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Grawitacje \w~ \r(6000$)","2",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Szybkosc \w~ \r(6000$)","3",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Wiecej HP \w~ \r(10000$)","4",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Ducha \w~ \r(15000$)","5",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Armor \w~ \r(8000$)","6",0)

menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r")
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wstecz")


menu_display(id,menu,0)

}
public ShowMenu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
}
new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:
{
client_cmd(id, "KupujeMoc")
}
case 2:
{
client_cmd(id, "Gravitacja2")
}
case 3:
{
client_cmd(id, "Szybkosc2")
}
case 4:
{
client_cmd(id, "Zycie2")
}
case 5:
{
client_cmd(id, "Duch2")
}
case 6:
{
client_cmd(id, "Armor2")
}
}
}
public GodMode(id)
{
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
ColorChat(id, GREY, "Skozystales juz z Tego!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) < 16000)
{
new szMsg[192];
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!^x03");
ColorChat(0, GREEN,szMsg);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000);
set_user_godmode(id, 1);
MocOFF[id] = 20;
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task(id + SPRAWDZ);
set_task(1.0, "wyłącz", id + SPRAWDZ, _, _, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wyłącz(OFF_id)
{
new id = OFF_id - SPRAWDZ;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01);
show_hudmessage(id, "Za %d sekund stracisz Niesmiertelnosc.", MocOFF[id]);
MocOFF[id] -= 1
if(MocOFF[id] <= 0)
{
if(task_exists(OFF_id))
{
remove_task(OFF_id)
set_user_godmode(id, 0);
}
}
}

public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task(id + SPRAWDZ);
}
if(get_user_godmode(id))
{
set_user_godmode(id, 0);
}
}
public Gravitacja2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_gravity(id)>=400)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Gravitacji))
{

ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}


set_user_gravity(id,0.4)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Gravitacji))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Szybkosc2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_maxspeed(id)<0.1)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Szybkosci))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}

set_user_maxspeed(id,-0.0)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Szybkosci))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Zycie2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_health(id)>=101)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Zycia))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}


set_user_health(id,255)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Zycia))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Armor2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_armor(id)<0)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Armor))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}

set_user_armor(id, 500)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Armor))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Duch2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)

if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_noclip(id)>0)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Ducha))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}

set_user_noclip(id,1)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Ducha))
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.07.2010 22:52

Błąd crashujący serwa to złe pobranie id, tak powinno to wyglądać

public Reklama(id)
{
        id -= REKLAMA; // zmniejsz o stałą
        if(!is_user_connected(id)) return; //jeśli nie ma gracza to nie pokazuj mu info

        new name[32]
        get_user_name(id,name,31) 
        
        ColorChat(id, GREEN, "^x01Witaj ^x04%s^x01 | Ten serwer uzywa^x03 SuperMen MOD's 1.4g ^x01by ^x04BleBle", name)
        ColorChat(id, GREEN, "^x01Wpisz w say '^x04/menu^x01' aby ujrzec menu")
}


Funkcja ShowMenu jest źle napisana :/ niszczysz cały urok nowego stylu menu.

Masz za długą nazwę przy rejestrowaniu menu. Daj coś krótszego i użyj MPROP_TITLE


To w disconnecie niepotrzebnie siedzi
if(get_user_godmode(id))
        {
                set_user_godmode(id, 0);
        }

Jak na mod to za mała elastyczność kodu, więcej stałych :D
  • +
  • -
  • 1

#3 BleBlee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2010 23:07

Jeśli chodzi o menu to proszę o jakąś pomoc jak to zrobić poprawnie.

Masz za długą nazwę przy rejestrowaniu menu. Daj coś krótszego i użyj MPROP_TITLE

nie rozumiem ?


Jak na mod to za mała elastyczność kodu, więcej stałych :D

To na razie mini mod a bardziej taki wstępny projekt. Na razie chcę żeby to działało później będę rozbudowywał.


P.S.
Poprawiłem reklamę i usunąłem to z disconnecta.

01 lipiec 2010 - 23:07:
@ Dopatrzyłem się błędu co mi nie wyświetlało w menu. Pomyliłem nazwy.

Tylko nie wiem dlaczego nie wybiera mi super mana( możliwe że jestem sam na serwie)

Użytkownik BleBlee edytował ten post 01.07.2010 23:00

  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.07.2010 23:10

Na forum jest tutorial o menusach.

Mój główny zarzut to to, że dostajesz gratis zmienną item, która określa numer opcji w menu i mimo to wprowadzasz dodatkowe numerowanie przez pole info[] - każda opcja ma 2 numery identyfikujące. Nie pierwszy raz widzę takie rozwiązanie, więc pewnie skopiowałeś od kogoś :P

zamiast
new menu = menu_create("\yWitaj \rGraczu!^n\yWybierz cos dla \rSiebie\y.^n\rSuperMan MOD's!","ShowMenu")

lepiej zrobić tak
new menu = menu_create("SuperMan MOD","ShowMenu")
menu_setprop(menu, MPROP_TITLE, "\yWitaj \rGraczu!^n\yWybierz cos dla \rSiebie\y.^n\rSuperMan MOD's!" );


Funkcja losująca jest nieprecyzyjna, popracuj nad nią.
To jest źle
while(jest<ilu_losowac){                        
                        new id = players[random_num(0, num)]
                        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
                                wylosowany[id] = true;
                                jest++;
                        }
                }

  • +
  • -
  • 1

#5 BleBlee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2010 23:15

Po wszystkich edycjach kod wygląda następująco

Spoiler


A co do tego

Funkcja losująca jest nieprecyzyjna, popracuj nad nią.
To jest źle

while(jest<ilu_losowac){                        
                        new id = players[random_num(0, num)]
                        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
                                wylosowany[id] = true;
                                jest++;
                        }
                }


to nie wiem za bardzo jak to zrobić.
Jestem w tym początkujący a to robiłem na podstawie jakiegoś tutka tutaj na forum.

Użytkownik BleBlee edytował ten post 01.07.2010 23:18

  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.07.2010 23:24

Przypilnuj, żeby 2 razy nie wylosowało 1 gracza
while(jest<ilu_losowac){                        
	new id = players[random_num(0, num)]
	if(!wylosowany[id] && is_user_alive(id)){
		wylosowany[id] = true;
		jest++;
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 BleBlee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2010 23:38

Dokładniej skopiowałem to z tego Losowanie graczy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X z postu nr.4

01 lipiec 2010 - 23:38:
A tutaj log z konsoli
To na początku rundy podczas freezetime. Powinno każdemu zresetować model żeby nie zostać z poprzedniej rundy.
L 07/02/2010 - 00:29:16: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 07/02/2010 - 00:29:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "superman.amxx")
L 07/02/2010 - 00:29:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_reset_user_model")
L 07/02/2010 - 00:29:16: [AMXX]    [0] superman.sma::reset (line 117)
A to po upływie freezetime powinno przydzielic model nowemu supermenowi.
L 07/02/2010 - 00:29:22: [CSTRIKE] Player out of range (0)
L 07/02/2010 - 00:29:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "superman.amxx")
L 07/02/2010 - 00:29:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_model")
L 07/02/2010 - 00:29:22: [AMXX]    [0] superman.sma::superman (line 78)

  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.07.2010 23:40

No spoko, powinno działać.

Zamień te id przy funkcjach (cs_set_...) na i
  • +
  • -
  • 1

#9 BleBlee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2010 23:46

No spoko, powinno działać.

Zamień te id przy funkcjach (cs_set_...) na i

Nie do końca rozumiem o co chodzi z tym Zamień te id przy fukcjach (cs_set_...) ma i
  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.07.2010 23:48

Zamiast (id) zrób (i) .

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.07.2010 23:49

id robi za indeks w tablicy players[i], właściwe id przypisałeś zmiennej i

i = players[id]

cs_set_user_model(i, "supermen")
                                give_item(i,"weapon_awp")
                                cs_set_user_bpammo(i, CSW_AWP, 1000)
                                give_item(i,"weapon_deagle")
                                cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 1000)
                                set_user_gravity(i, 0.5)
                                set_user_health(i, 255)
                                set_user_armor(i, 999)
                                set_user_rendering(i,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)

  • +
  • -
  • 1

#12 BleBlee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2010 23:59

OK! Zmienione ! w tym podałeś już robi mnie supermanem. I działa teraz jeszcze czy w tym
public reset()
{
cs_reset_user_model(0)
set_user_gravity(0, 1.0)
set_user_health(0, 100)
set_user_armor(0, 0)
set_user_rendering(0,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
}

też 0 zmienić na i ? bo wiem że 0 odpowiada za wszystkich. Ale czy i też to nie wiem.

01 lipiec 2010 - 23:59:
Bo wciąż wywala ten 1 błąd związany z resetem w konsoli.
  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.

#13 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 02.07.2010 03:38

public reset(id)
{
cs_reset_user_model(id)
set_user_gravity(id, 1.0)
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
}


#14 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 02.07.2010 10:16

public reset()
{
        for(new i=0;i<33;i++)
        {
                if(!is_user_alive(i))
                        continue
                cs_reset_user_model(i)
                set_user_gravity(i, 1.0)
                set_user_health(i, 100)
                set_user_armor(i, 0)
                set_user_rendering(i,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
        }
}
Nie wiem czy wiesz hardbot ale to event globalny.
  • +
  • -
  • 1

#15 BleBlee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.07.2010 17:38

Zrobiłem tak jak napisałeś Siemir i niema już błędu ale niestety nie resetuje modelu.

02 lipiec 2010 - 13:22:
@ Refresh

02 lipiec 2010 - 15:20:
@ Refresh

02 lipiec 2010 - 16:16:
@ Refresh

02 lipiec 2010 - 17:38:
@EDIT:
Dobra już wszystkie problemy rozwiązałem sam metodą prób i błędów.

P.S. Każdy post w temacie dostał +.
Dzięki za wszelką pomoc.
  • +
  • -
  • 0
BleBle - Official Site ! Zapraszam ! - Programowanie PWN(AMXX oraz SAMP) zapraszam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych