Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Aard
Rejestracja: 10.06.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.05.2023 11:33





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 190
- Odwiedzin: 6 199
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Sierpień 28, 1997
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Toruń
Kontakt
#275210 Niszczenie BS'a
Napisane przez Aard
w 29.07.2011 06:53
#272030 Pomoc w Komplikacju sma
Napisane przez Aard
w 20.07.2011 19:57
Załączone pliki
-
codclass_emilio.amxx 2,07 KB 5 Ilość pobrań
-
codclass_emilio.sma 747 bajtów 61 Ilość pobrań
codclass_emilio.amxx
#269321 Itemy z nowego Coda
Napisane przez Aard
w 13.07.2011 12:58
#269218 Itemy z nowego Coda
Napisane przez Aard
w 13.07.2011 06:43
A item zawodowy rusher rób na przykładzie AWP Sniper

#265923 problem z modelem x2
Napisane przez Aard
w 03.07.2011 19:09
A do modeli gracza spróbuj to :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro
cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}
albo to :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id)
{
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{ //model dla terro
cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}
#257695 Szukam pluginu na stan łącznego hp
Napisane przez Aard
w 11.06.2011 08:17
pokazuje nick, hp, poziom i perk
wystarczy dopisac do cod-mod.ini czy cos
#251394 Dodawanie questów
Napisane przez Aard
w 21.05.2011 09:19
#250490 Jak dodac moc 1/x klasie?
Napisane przez Aard
w 18.05.2011 13:18
W załaczniku daje dobra wersje 1/3 z noza dla klasy tylko !
Załączone pliki
-
diablo-new11.sma 238,64 KB 57 Ilość pobrań
diablo-new11.amxx
#250358 Jak dodac moc 1/x klasie?
Napisane przez Aard
w 17.05.2011 18:58
new player_dmg[33]
Dajesz
new c_knife[33]
Szukasz :
public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
pod dajesz
if(c_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(random_num(1, c_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
Zeby jak u mnie wyglądało tak :
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
if(c_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if(random_num(1, c_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Szukasz
public select_class_menu(id, key)
I pod
g_haskit[id] = 0
Dajesz
c_knife[id] = 0
I dla klasy np. jak u mnie
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_knife[id] = 3
LoadXP(id, player_class[id])
}
wtedy Klasa mnich będzie miała 1/3 z noza
Pomogłem? Daj "+"
wszystkie nazwy
nozdamageitp. są z mojego kodu dlatego takie nazwy

#247900 Nowe Moce.
Napisane przez Aard
w 09.05.2011 18:52
#244830 Dodanie stron klas
Napisane przez Aard
w 02.05.2011 18:46
#233988 Diablomod komplikacja
Napisane przez Aard
w 06.04.2011 18:51
#231440 Logo nad listą banów
Napisane przez Aard
w 29.03.2011 19:54
#194984 Staty COD.
Napisane przez Aard
w 09.12.2010 16:11
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Aard
- Regulamin