Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodac moc 1/x klasie?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 sorq

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 17.05.2011 18:34

Otoz mam problem co mam dopisac kalsie skoro mam taki item:
{
player_item_name[id] = "Nozownik"
player_item_id[id] = rannum
player_b_knifeogar[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z noza",player_item_name[id],player_b_knifeogar[id])
}

Aby klasa Gladiator miala 1/3 z noza?
  • +
  • -
  • 0

#2 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 17.05.2011 18:58

Pod
new player_dmg[33]


Dajesz
new c_knife[33]


Szukasz :
public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}


pod dajesz


if(c_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, c_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}


Zeby jak u mnie wyglądało tak :


/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
if(c_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, c_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */




Szukasz
public select_class_menu(id, key)


I pod
g_haskit[id] = 0


Dajesz
c_knife[id] = 0


I dla klasy np. jak u mnie


case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_knife[id] = 3
LoadXP(id, player_class[id])
}


wtedy Klasa mnich będzie miała 1/3 z noza


Pomogłem? Daj "+"


wszystkie nazwy
nozdamage
itp. są z mojego kodu dlatego takie nazwy :)

Użytkownik Aard edytował ten post 17.05.2011 19:01

  • +
  • -
  • 0

#3 sorq

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 17.05.2011 19:01

 LoadXP(id, player_class[id])

to tez mam dopisac do mojej klasy?
  • +
  • -
  • 0

#4 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 17.05.2011 19:07

Ja tak mam, ponieważ używam frakcji, wienc dopisz tylko
c_knife[id] = 3

Użytkownik Aard edytował ten post 17.05.2011 19:07

  • +
  • -
  • 0

#5 sorq

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 17.05.2011 20:12

Nie działa :(
  • +
  • -
  • 0

#6 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 17.05.2011 20:27

mi dziala, cos zle robisz
  • +
  • -
  • 0

#7 alien123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.05.2011 21:45

Daj sma
  • +
  • -
  • 0

#8 sorq

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 18.05.2011 12:59

Jak mozesz to napraw itemy: no recoil wuzycenie przeciwnikowi broni (ogluszenie przeciwnika) i te noze 1/3 na klasie bo item dziala

Załączone pliki


Użytkownik sorq edytował ten post 18.05.2011 12:59

  • +
  • -
  • 0

#9 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 18.05.2011 13:18

Na jasną cholere robisz knifemaster -.- i nie dodales knifemasterdamage do public damage dlatego nie dzialalo -.-

W załaczniku daje dobra wersje 1/3 z noza dla klasy tylko !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 sorq

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 18.05.2011 13:26

dzięki dziala a pomozesz z no recoil i wyzuc bron przeciwnikowi? a pozatym na jakiej zasadzie dziala wyrzucenie broni strzelam do kogos i mu wywala czy e musze kliknac?
  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.05.2011 14:01

strzelasz i mu wypada.

#12 sorq

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 18.05.2011 16:10

Nie działa mi to 1/3 z noza na Gladiatorze ;/
  • +
  • -
  • 0

#13 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 18.05.2011 16:13

musi qwa dzialac cos popsules znowu ...
  • +
  • -
  • 0

#14 sorq

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 18.05.2011 16:13

looknij jeszcze raz ten sam plugin co dales bo nie dziala mi to ;/
______________________
a ja nic nie zmienialem

Użytkownik sorq edytował ten post 18.05.2011 16:14

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych