Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Obrona Wiezy | Tower Defense

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
145 odpowiedzi w tym temacie

#101 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 26.05.2013 16:09

Też chciałbym testować, ale pewnie nie jest mi dane, głównie chodzi mi o mapę, nie wiem jak z fps szczególnie, że jeszcze jej nie optymalizowałem i w najgorszych testach miałem 60 fps (powinno być bez spadków, da się to zrobić na spokojnie). 

 

Wyniki testów z końcowych prac nad zewnętrzną częścią mapy:

 

http://earth.keed.pl/ss_td07.png (wszystkie txt są białe - testy nad cieniami)

http://earth.keed.pl/ss_td08.png (testy nad visleaf - je można znacząco poprawić) 

 


  • +
  • -
  • 1

logovhecenter.png


#102 Carbon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 26.05.2013 18:28

Też chciałbym testować, ale pewnie nie jest mi dane, głównie chodzi mi o mapę, nie wiem jak z fps szczególnie, że jeszcze jej nie optymalizowałem i w najgorszych testach miałem 60 fps (powinno być bez spadków, da się to zrobić na spokojnie). 

 

Wyniki testów z końcowych prac nad zewnętrzną częścią mapy:

 

http://earth.keed.pl/ss_td07.png (wszystkie txt są białe - testy nad cieniami)

http://earth.keed.pl/ss_td08.png (testy nad visleaf - je można znacząco poprawić) 

Jeżeli jesteś twórcą mapek, to i mapy można testować na serwerze razem z modem, żeby była całość :)


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij  repup.jpg

 

 

Nie kłóć się z debilem.

Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.


#103 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 27.05.2013 08:49

    Testy odbędą się, gdy ja już będę miał internet ( swój ;) , bo jak na razie jestem: :lock: xD)
    Mapa wygląda ciekawie, na singlu największe obciążenie jakie osiągnąłem to "in: 413 k/s" - raczej to jest dużo, bo gdy wieżyczki "nie pracują" i jest odliczanie do next wave to przeciążenie wynosi "in: 30-40k/s". co każdego potwora wzrasta o około 15-30 k/s

Doliczcie sobie teraz tak:

- 20 wieżyczek na mapie, 30 potworów, full server :) maszynę na serwa to trzeba mieć. Dlatego możecie zauważyć, że piszę dużo tematów na temat optymalizacji itp. aby te obciążenie było jak najmniejsze.

Jak jest 60 fps na mapie to można powiedzieć, że jest w miaaaarę dobrze, bo jak wyjdą potwory i wieżyczki zaczną strzelać to fps spadnie do 20-30 . Dlatego nie przesadzaj na mapce xD

ale oczywiście można ustawić ile max wieżyczek na gracza i ile max na serwie. można również wyłączyć wieżyczki ;P

===

zastanawiam się nad "przepisaniem" td na nowo i czysto, czyli wszystko, żeby było jak najbardziej optymalnie. xD

jak na razie mam duużo pomysłów na ulepszenie tego moda, ale najpierw trzeba zrobić cały silnik i naprawić bugi, dzisiaj naprawiłem chyba ze 5 bugów, m. in. HUD i respawn gracza.

// ale się rozpisałem xD
 

 


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#104 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.05.2013 14:20

Po moich testach wynikło, że mapa na nowoczesnym sprzęcie nie powinna dodawać więcej pingu niz 2, na bardzo słabych komputerach to może być nawet 100 pingu

Obecnie sam muszę popracować nad optymalizacją oraz nad cieniami, ponieważ to co mam obecnie jest bardzo słabe, szczególnie gdy będę chciał je wygladzic

Użytkownik pd311 edytował ten post 27.05.2013 14:23

  • +
  • -
  • 1

logovhecenter.png


#105 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 27.05.2013 16:39

Uważaj nad wierzchołkami bo niby takie niewinne ale najwięcej biorą :D


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#106 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.05.2013 17:23

Wierzchołki są niewinne bo to nie problem, trzeba mieć po prostu wprawę. Gorzej z szczegółowością mapy, co jest powiązane z odległością renderowania mapy, jednak i z tym można sobie poradzić, nawet mam ułożony plan jak, ale najpierw te cienie muszę jakoś zrobić.


  • +
  • -
  • 0

logovhecenter.png


#107 SikWeza8

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Pjotr ;_;
  • Lokalizacja:Starogard Gdański
Offline

Napisano 16.06.2013 21:21

Prace nad modem stanęły?

#108 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.06.2013 15:02

nie, dopiero co neta od 2 dni mam ;d, teraz muszę ogarnąć wszystko, ranger poprawić + sklep + jakieś opcje i tyle. Potem jak co to wersje bd wydawane itp.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#109 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 27.06.2013 12:47

Forum jest, więc wstawię mapę. Jest dobrze zoptymalizowana, ale wymagająca (jeżeli de_dust chodzi tobie ledwo na 30 fps, to tutaj na płynną grę nie licz, wymaga 2 razy większej mocy obliczeniowej od tej mapy).

 

Download:

 

 

 
Screeny:
 
Mapa może jeszcze mieć bugi, jeżeli autor jakieś znajdzie, to najlepiej, żeby je tutaj przesłał. Jeszcze można zawsze coś zmienić/ wstawić/ usunąć, a po wydaniu moda, wstawię mapę na inne serwisy, więc wtedy już nie będzie można zbytnio nic zmienić, co najwyżej wydać nową wersje, czego nie planuje.

  • +
  • -
  • 2

logovhecenter.png


#110 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.06.2013 11:59

Mapa niesamowita, dziękuję. Aktualnie przerabiam przenoszenie, ranger, dodaje cvary itp. Mam prośbę, zrobisz plik konfiguracyjny wave'ów pod twoją mapę ? Wcześniej pisałem co i jak, jak co to ci moge wytlumaczyc jeszcze raz.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#111 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.06.2013 18:01

Zobaczyłem co tam napisałeś i 2 sprawy. Jeżeli mam robić wave, to muszę je przetestować, czyli muszę mieć jakąś wersje moda i najlepiej serwera (najwyżej wybierze się jakiś testowy, ponieważ ja mam hlds ze steam i jest na nowym update, a wątpię, że ten plugin będzie działać.

 

Nie rozumiem dodatkowo o co chodzi z tymi cyferkami.

 

 

 

  1. Wave 1 - Boss : 15 : 250 : 250.0 | 500 : 300.0

 


  • +
  • -
  • 0

logovhecenter.png


#112 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 01.07.2013 15:24

Wave 1 - Boss : 15 : 250 : 250.0 | 500 : 300.0
Wave - taki symulant ;d trzeba go dawac
1 - numer wava
- boss tryb, moze byc Normal | Fast | Strenght | Bonus | Boss
15 - liczba potworów
250 - hp potwora zwyklego ( jezeli jest boss albo bonus )
250.0 - predkosc we float zwyklego ( jezeli jest boss albo bonus )
| - odziela do dania dla bossa ( jezeli tryb boss albo bonus )
500 - hp bossa albo bonusa ( jezeli tryb boss albo bonus )
300.0 - speed bossa albo bonusa (  jezeli tryb boss albo bonus )

hp i speed odzielasz :
Co do silnika .. no cóż, mogę ci dać .amxx i modele bo na .sma to poczekać jeszcze trzeba ;] Plugin działa nawet na New Game, jezeli nie ma graczy piszesz /solo i grasz sam

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#113 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 01.07.2013 20:27

to wyślij mi te pliki potrzebne do zagrania, nie będę sprawdzać bugów ani innych takich rzeczy. Jeżeli mam zrobić fale, to muszę je przetestować.

 

Jeszcze mam pytania, gdzie mam ten plik wkleić? Jak rozumiem dla każdej mapy będzie można stworzyć oddzielne fale?


  • +
  • -
  • 0

logovhecenter.png


#114 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 01.07.2013 21:08

Tak, do kazdej mapy odzielne albo standardowe. Link na pw. Wystarczy wgrany amxmodx

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#115 NO Amm0 :(

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:54
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koziegłowy
Offline

Napisano 04.07.2013 23:12

Co do rodzaji wiez to proponowalbym wieze z atakiem obszarowym np. Rakietową. Mógłbys napisać co robi wieza normalna , laserowa i piorunowa (funkcje)
CoD Models Remix [ | | | | | | | | | | ] 100% - http://amxx.pl/topic...251#entry521251

#116 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.07.2013 20:06

Po nazwie, rakietową chciałem zrobic, ale uznałem, że te 3 które są bd dobre. Normalna strzela szybko, male dmg, zwykle strzaly i normalny zasięg. Laser, mocniejsze obr, troche wolniej, laserem i duży zasięg. A piorun, co 0.1s daje strzał z słabymi obrażeniami ( policz to x10 na sec ) i ma mały zasięg, piorunami.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#117 NO Amm0 :(

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:54
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koziegłowy
Offline

Napisano 08.07.2013 14:05

Ale tu chodzi o to ze moglbys zrobic wieze ktora puszcza w kierunku jednego zombie rakiete, ona wybucha i zadaje male obrazenie celowi i zombie wokol ;) bylaby to droga wieza. Jesli chodzi o szykostrzelnosc to rakiety wypuszczala by co 1.5 sek. Zastanow się nad tym.
CoD Models Remix [ | | | | | | | | | | ] 100% - http://amxx.pl/topic...251#entry521251

#118 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 08.07.2013 16:37

Ja bym proponował jeszcze jedną wieże. Wali promyczkiem w potworka, a atakuje dodatkowo inne zwierzątka, przy czym podczas przenoszenie traci moc, np 50% od poprzedniej wartości i może się przenieść tak 3 razy od celu głównego, by musiał być dość słaby, oraz atakować z dość małą częstotliwością, ale wszystkie cyfry są do ustalenia. Jeżeli dalej nie rozumiesz to masz obrazek:

 

http://earth.keed.pl/ss_td16.png


  • +
  • -
  • 0

logovhecenter.png


#119 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 08.07.2013 18:52

NO amm0 Twój pomysł odrzucam, pd311 Ten pomysł dawno rozważałem z bratem i wyszła kwestia taka, że dodamy takie coś przy noweszej wersji td ( aktualizacja ) ( Pomysl jak z Chicken Invaders ;P )

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#120 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.07.2013 19:27

Co do rakiet, to chyba jednak dobrze by było coś takiego wprowadzić, tylko lepiej by było, jakby taka rakieta najpierw leciała trochę w górę, a potem zmieniała kierunek do najbliższego (czy też do tego pierwszego co idzie w fali) w zasięgu stworka. Chyba im więcej wieżyczek tym lepiej, oczywiście jeśli będzie można to jakoś konfigurować. Właśnie ogólnie dobrze by było, żebyś wszystko zrobił w taki sposób, żeby każdy mógł sobie na takim serwerze wszystko ustawić tak jak będzie chciał, czyli chociażby te opóźnienie w strzelaniu pioruna, itd. Wiadomo, że na upartego wszystko będzie można zmienić w sma, ale dobrze by było, żebyś jednak zrobił jakiś pliczek konfiguracyjny, gdzie będzie można wszystko ustawić i nie chodzi mi tutaj o zwykłe cvary (bo pewnie trochę by tego było), choć gdyby te cvary wczytywać tylko na początku mapy, to też chyba mogły by być.


  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych