Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Obrona Wiezy | Tower Defense

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
145 odpowiedzi w tym temacie

#81 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.05.2013 11:29

O to plik .rmf pierwszej gotowej mapy ( mam nadzieje, że nic nie bd zmieniać).
http://www.mediafire.com/?d4z5du8ulnntnm5
Mapa nazywa się td_night. Spis wszystkich 'funkcji' dla mapperów zamieszcze, po wydaniu moda ( pub. ) w dziale poradniki dla innych modów.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#82 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 11.05.2013 20:43

Podaj pełną specyfikację już teraz, mapy nie robi się w ciągu 10 minut. Ja zacząłem nad swoją już pracować, jest źle zoptymalizowana, bez dopisków do kompilatora i takich tam, ale zawsze można grać, jak zmieni się specyfikacja to napiszę się post, nie widzę z tym problemów, zmienić mapę to też nie problem, szczególnie, że do tego moda wielkich map nikt raczej wstawiać nie będzie.

 

Dla mnie wyczytanie specyfikacji (chyba) problemem nie było, oto mapa, którą skleciłem, szybko ją można dokończyć, ale sprawdź czy jest dobrze zrobiona:

 

http://earth.keed.pl/Download/td1.zip


  • +
  • -
  • 1

logovhecenter.png


#83 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.05.2013 08:28

Specyfikacje = funkcje ? Mapa w cs'ie wygląda bardzo fajnie, TYLKO przy spawnie potworów przydało by się dać jeszcze ściane | budynek, by nie było widać outa mapy

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#84 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.05.2013 09:50

Logi, od twojej mapy:
L 05/12/2013 - 10:41:58: Uwaga! Brak pliku konfiguracyjnego wave'y pod plik 'td_cos_bypd311.ini'. Trwa wczytywania standardowych wave'ow
L 05/12/2013 - 10:41:58: Wczytywanie standardowych wave'ow...
L 05/12/2013 - 10:41:58: Warning: Line 11 | Map 'standard_wave' : Doesn't have info about turrets, turrets has been 'ENABLED'
L 05/12/2013 - 10:41:58: Mapa: td_cos_bypd311. Brak bytu info_target 'healthbar'. Nie bedzie paska zycia wiezy. Gra mozliwa.
Przeczytaj dokładnie ten ostatni :)

Fajnie by również było, gdybyś przyciemnił mapę. ;) tdcosbypd3110000.png Już wiesz co masz zrobić ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#85 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.05.2013 15:09

Info_target był, tylko zapomniałem nazwać, zdarza się. Jeżeli chodzi o mapę będzie ona jasna, wersja mapy, którą ci dałem nie była skończona i obecnie jeszcze nie jest, jednak cały czas ją urozmaicam. Jeżeli chodzi o specyfikacja (funkcję) map, planujesz coś jeszcze dodać/zmienić?

 

Dam jeszcze screeny:

 

http://earth.keed.pl/ss_td01.png

http://earth.keed.pl/ss_td02.png

http://earth.keed.pl/ss_td03.png

 


  • +
  • -
  • 1

logovhecenter.png


#86 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.05.2013 15:41

wow, mapka wygląda naprawdę fajnie. :P teorytycznie nic, ale mogę coś dorzucić, jeżeli zajdzie potrzeba. piszcie tutaj, co chcecie dodać do tworzenia mapki. aha! zapomniałem func_bomb_target odpowiada za miejsce, gdzie wieżyczka nie ma prawa bytu ( nie może być postawiona, nawet jak gracz ją przenosi ) . czyli dasz np w tej wiezy po środku, że nie może na schodach stawiać. ;P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#87 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 18.05.2013 22:23

Ja mam jeszcze jedno pytanie.

 

Byt func_buyzone odpowiada za kupowanie tylko broni? Czy także za kupowanie działek, wieżyczek i takich tam.

 

2 nowe screeny, nie miałem dużo czasu, dlatego nie prezentują się najlepiej, są pokazane na niedokończonej wersji mapy.

 

http://earth.keed.pl/ss_td04.png

http://earth.keed.pl/ss_td05.png

 


  • +
  • -
  • 0

logovhecenter.png


#88 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.05.2013 08:41

byt func_buyzone odpowiada normalnie jako miejsce do kupywania broni, daj go na całej mapie. a właśnie, func_escapezone - na nim gracz nie może stawiać i przenosić wieżyczek. ( zmieniłem ) mapa wygląda za***iście. :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#89 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.05.2013 16:25

Dodano w w plikach z wavem dodatek
CHANGE_TRACK_RANGE = 20.0
dzięki czemu mozemy wyznaczyc zasieg zmienienia 'track''a

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#90 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 22.05.2013 15:48

A mod będzie korzystać z sub modeli/ skinów? Jeżeli tak to świetnie, bo będzie więcej miejsca na byty na mapie.

 

I screen, jak zwykle pokazuje budynek niedokończony:

 

http://earth.keed.pl/ss_td06.png


  • +
  • -
  • 0

logovhecenter.png


#91 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.05.2013 16:08

Mod będzie korzystać tylko z modeli: Wieży, Potworów ( 4x normal, 4x fast, 4x strenght ), 3 healthbary, kilka spritów i 5xModel wieżyczek(5poziomow)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#92 pd311

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 22.05.2013 22:43

Mi chodzi o submodele, czyli że w jednym pliku może być dowolna ilość modeli, cs musi załadować wtedy mniej bytów, więc można je wykorzystać na mapie

U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów. Gdyby to zapisać jako 1 (sub model) byt to by było super, szczególnie że dzięki temu mogą mniej ważyć (szczególnie modele postaci - potworów).
  • +
  • -
  • 0

logovhecenter.png


#93 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.05.2013 07:35

nie, nie mogą być.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#94 SikWeza8

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Pjotr ;_;
  • Lokalizacja:Starogard Gdański
Offline

Napisano 25.05.2013 12:22

Można wiedzieć , kiedy mniej więcej odbędą się testy tego moda ? :P

#95 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 25.05.2013 17:46

AKtualnie nie ma jak, podpinam się do sąsiadów, bo umowa mi się skończyła z neta i rodzic musi podpisać, więc nie ma jak ;/ Jednak nie marnuje czasu i robie dalej :)

 

 

Dodano: pokazywanie hp potworów, bonus za grę i jeszcze tam coś - nie pamiętam :D


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#96 Carbon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 25.05.2013 17:50

Jeżeli jesteś chętny, mogę udostępnić Ci serwer do testów :P A tak na marginesie, możesz podać przybliżony czas finalizacji całego projektu? ;)


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij  repup.jpg

 

 

Nie kłóć się z debilem.

Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.


#97 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.05.2013 11:40

Mam nadzieję, że do wakacji się wyrobię. :)

jeśli chodzi o serwer to chętnie skorzystam :)

 

na forum jestem raz na 2 dni więc jak co to piszcie. bogu dzięki, że miałem backtracka na lapku ^D^


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#98 Carbon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 26.05.2013 12:30

Mam nadzieję, że do wakacji się wyrobię. :)

jeśli chodzi o serwer to chętnie skorzystam :)

 

na forum jestem raz na 2 dni więc jak co to piszcie. bogu dzięki, że miałem backtracka na lapku ^D^

Więc napisz kiedy mod będzie gotowy przynajmniej do testów, udostępnię Ci 14 slotowy serwer  :)


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij  repup.jpg

 

 

Nie kłóć się z debilem.

Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.


#99 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.05.2013 13:20

Do testów jest zawsze gotowy ^^

 


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#100 Carbon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 26.05.2013 13:22

Do testów jest zawsze gotowy ^^

To jeżeli chcesz, pisz na PW lub GG 3259342, jest wgrany dr ale usune, i dziś wieczorem podam Ci passy do ftp :D


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij  repup.jpg

 

 

Nie kłóć się z debilem.

Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych