http://www.mediafire.com/?d4z5du8ulnntnm5Mapa nazywa się td_night. Spis wszystkich 'funkcji' dla mapperów zamieszcze, po wydaniu moda ( pub. ) w dziale poradniki dla innych modów.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#81
Napisano 03.05.2013 11:29
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#82
Napisano 11.05.2013 20:43
Podaj pełną specyfikację już teraz, mapy nie robi się w ciągu 10 minut. Ja zacząłem nad swoją już pracować, jest źle zoptymalizowana, bez dopisków do kompilatora i takich tam, ale zawsze można grać, jak zmieni się specyfikacja to napiszę się post, nie widzę z tym problemów, zmienić mapę to też nie problem, szczególnie, że do tego moda wielkich map nikt raczej wstawiać nie będzie.
Dla mnie wyczytanie specyfikacji (chyba) problemem nie było, oto mapa, którą skleciłem, szybko ją można dokończyć, ale sprawdź czy jest dobrze zrobiona:
http://earth.keed.pl/Download/td1.zip
#83
Napisano 12.05.2013 08:28
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#84
Napisano 12.05.2013 09:50
L 05/12/2013 - 10:41:58: Uwaga! Brak pliku konfiguracyjnego wave'y pod plik 'td_cos_bypd311.ini'. Trwa wczytywania standardowych wave'ow L 05/12/2013 - 10:41:58: Wczytywanie standardowych wave'ow... L 05/12/2013 - 10:41:58: Warning: Line 11 | Map 'standard_wave' : Doesn't have info about turrets, turrets has been 'ENABLED' L 05/12/2013 - 10:41:58: Mapa: td_cos_bypd311. Brak bytu info_target 'healthbar'. Nie bedzie paska zycia wiezy. Gra mozliwa.Przeczytaj dokładnie ten ostatni

Fajnie by również było, gdybyś przyciemnił mapę.


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#85
Napisano 12.05.2013 15:09
Info_target był, tylko zapomniałem nazwać, zdarza się. Jeżeli chodzi o mapę będzie ona jasna, wersja mapy, którą ci dałem nie była skończona i obecnie jeszcze nie jest, jednak cały czas ją urozmaicam. Jeżeli chodzi o specyfikacja (funkcję) map, planujesz coś jeszcze dodać/zmienić?
Dam jeszcze screeny:
http://earth.keed.pl/ss_td01.png
http://earth.keed.pl/ss_td02.png
http://earth.keed.pl/ss_td03.png
#86
Napisano 12.05.2013 15:41


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#87
Napisano 18.05.2013 22:23
Ja mam jeszcze jedno pytanie.
Byt func_buyzone odpowiada za kupowanie tylko broni? Czy także za kupowanie działek, wieżyczek i takich tam.
2 nowe screeny, nie miałem dużo czasu, dlatego nie prezentują się najlepiej, są pokazane na niedokończonej wersji mapy.
http://earth.keed.pl/ss_td04.png
http://earth.keed.pl/ss_td05.png
#88
Napisano 19.05.2013 08:41

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#89
Napisano 20.05.2013 16:25
CHANGE_TRACK_RANGE = 20.0dzięki czemu mozemy wyznaczyc zasieg zmienienia 'track''a
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#90
Napisano 22.05.2013 15:48
A mod będzie korzystać z sub modeli/ skinów? Jeżeli tak to świetnie, bo będzie więcej miejsca na byty na mapie.
I screen, jak zwykle pokazuje budynek niedokończony:
http://earth.keed.pl/ss_td06.png
#91
Napisano 22.05.2013 16:08
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#92
Napisano 22.05.2013 22:43
U ciebie jest 21 modeli, czyli 21 bytów. Gdyby to zapisać jako 1 (sub model) byt to by było super, szczególnie że dzięki temu mogą mniej ważyć (szczególnie modele postaci - potworów).
#93
Napisano 23.05.2013 07:35
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#94
Napisano 25.05.2013 12:22

#95
Napisano 25.05.2013 17:46
AKtualnie nie ma jak, podpinam się do sąsiadów, bo umowa mi się skończyła z neta i rodzic musi podpisać, więc nie ma jak ;/ Jednak nie marnuje czasu i robie dalej
Dodano: pokazywanie hp potworów, bonus za grę i jeszcze tam coś - nie pamiętam
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#96
Napisano 25.05.2013 17:50
Jeżeli jesteś chętny, mogę udostępnić Ci serwer do testów A tak na marginesie, możesz podać przybliżony czas finalizacji całego projektu?
Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij
Nie kłóć się z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.
#97
Napisano 26.05.2013 11:40
Mam nadzieję, że do wakacji się wyrobię.
jeśli chodzi o serwer to chętnie skorzystam
na forum jestem raz na 2 dni więc jak co to piszcie. bogu dzięki, że miałem backtracka na lapku
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#98
Napisano 26.05.2013 12:30
Mam nadzieję, że do wakacji się wyrobię.
jeśli chodzi o serwer to chętnie skorzystam
na forum jestem raz na 2 dni więc jak co to piszcie. bogu dzięki, że miałem backtracka na lapku
Więc napisz kiedy mod będzie gotowy przynajmniej do testów, udostępnię Ci 14 slotowy serwer
Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij
Nie kłóć się z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.
#99
Napisano 26.05.2013 13:20
Do testów jest zawsze gotowy
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#100
Napisano 26.05.2013 13:22
Do testów jest zawsze gotowy
To jeżeli chcesz, pisz na PW lub GG 3259342, jest wgrany dr ale usune, i dziś wieczorem podam Ci passy do ftp
Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij
Nie kłóć się z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny
Inny
Kupię Paczke DeathrunNapisany przez benko345, 18.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kupię gotową paczkę DiabloMod bez BUGÓW!Napisany przez Mefedroniarz, 26.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego AmxbansaNowy skrypt AMX-X Bans Napisany przez Mesharsky, 18.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.Napisany przez kaszkaj, 08.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Velocity do różnych broni Paintball i dodanie shotgun'a jako markerPaintball Napisany przez Arki, 29.10.2024 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych