Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Obrona Wiezy | Tower Defense

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
145 odpowiedzi w tym temacie

#61 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.11.2012 16:23

I jak z tą pracą? Bo miała być wstrzymana do środy i mija już :P

Jakieś nowe informacje są?

Nestea zarzucisz jakieś ss'y mapy ? :D

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 


#62 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 04.11.2012 18:29

Striker może wrzucić kilka ss mapki , ponieważ ja obecnie mam problem z laptopem ( muszę reinstall widows`a zrobić ;) ).
Prośba do Striker , bo nie ma cię na gg --> wrzuć ss wszystkich 3 mapek : )
  • +
  • -
  • 1

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#63 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.11.2012 18:30

czyli tej 1 co gralismy na samym poczatku, tej prostej 'na testy' i td_night ?
A co do srody pisze z telefonu bo plyta przyszla ale klawiatura siadla, (kabelek sie oderwal zywcem) a kolega pozyczyc nie chce, naprawdę bardzo mi zalezy zeby ukonczyc moda, tylko potrzebuje pomocy Cypis', bo jego sa wieżyczki a problemy wszystkie (prawie) sa przez nie powodowane. Co do tych ss to nie wiem, bo te mapy sa na testy, a tak naprawdę to pozniej będę robic.

dzięki za 'zainteresowanie' sie tym modem.

Pisze teraz do Cypis'

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#64 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.11.2012 23:45

III jak idzie?:D Można liczyć na jakieś testy?

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 


#65 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.11.2012 15:51

Witam, byłem nie obecny, wiem jednak tower defense będę kontynuwowac nie wiem kiedy.
Przepraszam i proszę nie myslec ze napisalem ten temat dla bajeru i ze juz nie bedzie mod kontynuowany.

Nestea dzięki !

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#66 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 13.12.2012 19:41

@ edit - Czy liczyc na testy ? nie wiem kiedy sie wezme za dokonczenie, podziwiam nestea bo reaktywuje :PP. Wiecie jak to jest - taki zapal a potem ucicha, za niedlugo chyba (75%) zaczne kontynuowac

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#67 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 18.12.2012 17:12

@UP : Musisz to kontynuować ponieważ już w mojej głowię widzę 1 serwery z tym modem na których z pewnością zagram :)
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#68 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.12.2012 15:19

Masz na mnyśli twój? Prace chyba będę wznawiać. Nie mam serwera testowego, miałem baaardzo duzo pracy w szkole i tak jest źle... Teraz są święta i wolny czas. Prosiłbym o głosowanie, kto jest za dokończeniem. Trochę to dziwnie brzmi w tym temacie. Pozdrawiam i witam ponownie.P.S : Chciałeś Nestea ss mapek - postaram się je w najbliższy mczasie pokazać.

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 22.12.2012 15:21

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#69 Zerkoth

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.12.2012 15:44

Ciekawe ciekawe. Osobiscie za dokonczeniem, zagralbym na takim modzie :)
  • +
  • -
  • 0

#70 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.12.2012 19:44

Moge na gwałt wydać wersję zbugowaną i nie dokończoną .. :P Ale można grać :D Nie oczywiście taka zaje tylko se potworki idą i w nie strzelasz i wiezyczki stawiasz, a najwięcej bugów jest z wieżyczkami ;/ Gdyby Cypis' Widział ten post to proszę o pomoc :P Bo to są twoje wieżyczki

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#71 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.12.2012 22:47

Ale zajefajne są te healthbary.
+ Dla autora
  • +
  • -
  • 0

#72 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.12.2012 23:16

;)) Na zachęte ? Wiesz jak się trudizłem z takim czymś :D ? Dzięki DarkGL :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#73 Zerkoth

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.12.2012 17:41

Zbugowanej wersji raczej nie wydawaj, znajdz kogos do pomocy i dokoncz. :)
  • +
  • -
  • 0

#74 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.12.2012 18:41

Kogo ? Jak nikt mi nie chce pomóc ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#75 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 23.12.2012 19:58

Jak ktoś się bierze za coś czego nie potrafi, to krótko mówiąc głupie, a jeszcze marudzenie, że nikt nie chce pomóc też nie jest za mądre, jak nie potrafisz tego dokończyć, to po co się za to brałeś?
Nie lepiej pierw tworzyć małe pluginy, a potem coraz większe projekty?
  • +
  • -
  • 4

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#76 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.12.2012 23:35

Eh... Każdy narzeka nie dziw się - mam 14 lat i robię to powoli. A krótko mówiąc małe pluginy tzn jakie ? - Polonistka jest mała i jakoś dałem rade. ?dla mnie to jest za łatwe zawsze chcę coś robić ale z umiarem. Dlaczego TD ? Bo lubię gry tego typu. Ostatnio przeglądałem na AllienModders jest jakiś Tower Defence.
A skoro przeszkadza Ci moje marudzenie ( wolny kraj ) to zgłoś to i dostane ostrzeżenie i już mnie pożegnasz.

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 23.12.2012 23:37

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#77 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.01.2013 20:48

@Edit

Powstal filmik prezentujący moda.



To jest testowane na mapie td_night. Serwer sponsorowany przez Ujtax'a

Gdzieś w 1 minucie, wystapił problem Camtasi - Jakieś przybliżenia tekstu.

Sorka za jakość :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#78 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 21.04.2013 15:17

Ok, Wieżyczki naprawione. Trochę optymalizacji było..

Teraz prośba.

Jakie "dodatki" ma mieć gracz ?

Myślę, że Obrażenia, bo robi się nie ciekawie przy 20+ Wavie ;P

edit:

Czy dodać tryb do wieżyczek:

Atakuj najdalszego, najbliższego, ciągle tego samego

edit2:

Dodać jakiś sklep czy cuś >?

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 21.04.2013 15:23

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#79 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.04.2013 13:44

refresh


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#80 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.04.2013 12:50

Tower Defense 78% - Dodałem możliwość przenoszenia wieżyczek, tylko nie wiem czy zrobić limit przenoszeń na 5x na całą mapę dla danej wieżyczki. Dawać pomysły co można jescze dodać. Możliwość strzelania wieżyczką? Nie długo odbędą się testy :)

O to przykład, jak "programować" wavy. Nazwa pliku to nazwa mapy
-Start- // Musi się rozpoczynać tym
BASE_HEALTH = 80 // Życie Wieży
MONSTER_DAMAGE = 5 // Jeżeli potwór dojdzie to ile ma odbierać HP
BOSS_DAMAGE = 10 // Jeżeli BOSS dojdzie to ile ma odbierać HP
TURRETS = ON // Wieżyczki Włączone / Wyłączone | ON - OFF
// ======================================================
// Mozemy ustawić tylko te dane powyżej, a potem wczytać standardowe wavy dodając na końcu po 
// konfiguracji:
// [LOAD_STANDARD_WAVE] // czyta z pliku standard_waves.ini
// I nie ustawiając wavów
// ======================================================
// Wave X - Typ rundy|Liczba potworów|HP zwykłego|Speed Zwykłego|HP Bossa|Speed Bossa
// ==========
// Dostępne Tryby Rund:
// Boss - Boss
// Normal - Normalne
// Fast - Szybkie
// Strenght - Mocne ( Wytrzymałe )
// Bonus - Bonus 
// =============
// Jeżeli chcemy, by bos był sam to dajemy :
// =======================================================
// Wave 1 - Boss 	: 0	: 0    : 0.0 | 500 : 300.0
// =======================================================
Wave 1 - Boss 		: 15 	: 250  : 250.0 | 500 : 300.0
Wave 2 - Normal		: 12 	: 325  : 255.0
Wave 3 - Normal 	: 15 	: 450  : 260.0
Wave 4 - Fast   	: 12 	: 300  : 300.0
Wave 5 - Normal 	: 17 	: 550  : 260.0
Wave 6 - Bonus  	: 15 	: 550  : 260.0 | 1200 : 300.0
Wave 7 - Strenght   	: 10 	: 825  : 230.0
Wave 8 - Fast  		: 15 	: 450  : 350.0
Wave 9 - Normal 	: 20 	: 600  : 261.0
Wave 10 - Normal 	: 20 	: 700  : 262.0
Wave 11 - Normal 	: 22 	: 825  : 260.0
Wave 12 - Fast 		: 20 	: 600  : 350.0
Wave 13 - Strenght 	: 20 	: 1400 : 245.0
Wave 14 - Bonus 	: 25 	: 900  : 265.0 | 2000 : 350.0
Wave 15 - Boss  	: 0 	: 0    : 0.0 | 5000 : 250.0
Wave 16 - Normal	: 24 	: 900  : 270.0
Wave 17 - Normal	: 26 	: 1000 : 270.0
Wave 18 - Normal	: 28 	: 1200 : 270.0
Wave 19 - Fast		: 25 	: 800  : 400.0
Wave 20 - Normal	: 30 	: 1200 : 270.0
Wave 21 - Normal 	: 30 	: 1300 : 270.0
Wave 22 - Strenght	: 25 	: 2500 : 250.0
Wave 23 - Normal	: 30 	: 1500 : 270.0
Wave 24 - Bonus		: 30 	: 2000 : 270.0 | 3000 : 400.0
Wave 25 - Normal	: 30 	: 1800 : 270.0
Wave 26 - Fast		: 30 	: 1000 : 500.0
Wave 27 - Normal	: 30 	: 2000 : 270.0
Wave 28 - Normal	: 30 	: 2000 : 320.0
Wave 29 - Strenght	: 30 	: 3000 : 400.0
Wave 30 - Boss		: 20 	: 3000 : 300.0 | 15000 : 300.0
-End- // Musi się kończyć tym
Czyli czysty plik może wyglądać tak:
-Start-
BASE_HEALTH = 80
MONSTER_DAMAGE = 5
BOSS_DAMAGE = 10
TURRETS = ON
[LOAD_STANDARD_WAVE]
-End-
lub tak:
-Start-
BASE_HEALTH = 80
MONSTER_DAMAGE = 5
BOSS_DAMAGE = 10
TURRETS = ON
Wave 1 - Boss 		: 15 	: 250  : 250.0 | 500 : 300.0
Wave 2 - Normal		: 12 	: 325  : 255.0
Wave 3 - Normal 	: 15 	: 450  : 260.0
Wave 4 - Fast   	: 12 	: 300  : 300.0
Wave 5 - Normal 	: 17 	: 550  : 260.0
Wave 6 - Bonus  	: 15 	: 550  : 260.0 | 1200 : 300.0
Wave 7 - Strenght   	: 10 	: 825  : 230.0
Wave 8 - Fast  		: 15 	: 450  : 350.0
Wave 9 - Normal 	: 20 	: 600  : 261.0
Wave 10 - Normal 	: 20 	: 700  : 262.0
Wave 11 - Normal 	: 22 	: 825  : 260.0
Wave 12 - Fast 		: 20 	: 600  : 350.0
Wave 13 - Strenght 	: 20 	: 1400 : 245.0
Wave 14 - Bonus 	: 25 	: 900  : 265.0 | 2000 : 350.0
Wave 15 - Boss  	: 0 	: 0    : 0.0 | 5000 : 250.0
Wave 16 - Normal	: 24 	: 900  : 270.0
Wave 17 - Normal	: 26 	: 1000 : 270.0
Wave 18 - Normal	: 28 	: 1200 : 270.0
Wave 19 - Fast		: 25 	: 800  : 400.0
Wave 20 - Normal	: 30 	: 1200 : 270.0
Wave 21 - Normal 	: 30 	: 1300 : 270.0
Wave 22 - Strenght	: 25 	: 2500 : 250.0
Wave 23 - Normal	: 30 	: 1500 : 270.0
Wave 24 - Bonus		: 30 	: 2000 : 270.0 | 3000 : 400.0
Wave 25 - Normal	: 30 	: 1800 : 270.0
Wave 26 - Fast		: 30 	: 1000 : 500.0
Wave 27 - Normal	: 30 	: 2000 : 270.0
Wave 28 - Normal	: 30 	: 2000 : 320.0
Wave 29 - Strenght	: 30 	: 3000 : 400.0
Wave 30 - Boss		: 20 	: 3000 : 300.0 | 15000 : 300.0
-End-
Jeżeli plik z nazwą mapy nie istnieje, będzie czytać z pliku standard_waves.ini

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 28.04.2013 12:53

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych