Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#62
Napisano 04.11.2012 18:29
Prośba do Striker , bo nie ma cię na gg --> wrzuć ss wszystkich 3 mapek : )
#63
Napisano 05.11.2012 18:30
A co do srody pisze z telefonu bo plyta przyszla ale klawiatura siadla, (kabelek sie oderwal zywcem) a kolega pozyczyc nie chce, naprawdę bardzo mi zalezy zeby ukonczyc moda, tylko potrzebuje pomocy Cypis', bo jego sa wieżyczki a problemy wszystkie (prawie) sa przez nie powodowane. Co do tych ss to nie wiem, bo te mapy sa na testy, a tak naprawdę to pozniej będę robic.
dzięki za 'zainteresowanie' sie tym modem.
Pisze teraz do Cypis'
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#65
Napisano 18.11.2012 15:51
Przepraszam i proszę nie myslec ze napisalem ten temat dla bajeru i ze juz nie bedzie mod kontynuowany.
Nestea dzięki !
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#66
Napisano 13.12.2012 19:41
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#67
Napisano 18.12.2012 17:12
#68
Napisano 22.12.2012 15:19
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 22.12.2012 15:21
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#69
Napisano 22.12.2012 15:44
#70
Napisano 22.12.2012 19:44
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#71
Napisano 22.12.2012 22:47
+ Dla autora
Zapraszam https://inreview.pl
#72
Napisano 22.12.2012 23:16
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#73
Napisano 23.12.2012 17:41
#74
Napisano 23.12.2012 18:41
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#75
Napisano 23.12.2012 19:58
Nie lepiej pierw tworzyć małe pluginy, a potem coraz większe projekty?
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#76
Napisano 23.12.2012 23:35
A skoro przeszkadza Ci moje marudzenie ( wolny kraj ) to zgłoś to i dostane ostrzeżenie i już mnie pożegnasz.
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 23.12.2012 23:37
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#77
Napisano 04.01.2013 20:48
Powstal filmik prezentujący moda.
To jest testowane na mapie td_night. Serwer sponsorowany przez Ujtax'a
Gdzieś w 1 minucie, wystapił problem Camtasi - Jakieś przybliżenia tekstu.
Sorka za jakość
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#78
Napisano 21.04.2013 15:17
Teraz prośba.
Jakie "dodatki" ma mieć gracz ?
Myślę, że Obrażenia, bo robi się nie ciekawie przy 20+ Wavie
edit:
Czy dodać tryb do wieżyczek:
Atakuj najdalszego, najbliższego, ciągle tego samego
edit2:
Dodać jakiś sklep czy cuś >?
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 21.04.2013 15:23
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#79
Napisano 23.04.2013 13:44
refresh
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#80
Napisano 28.04.2013 12:50
O to przykład, jak "programować" wavy. Nazwa pliku to nazwa mapy
-Start- // Musi się rozpoczynać tym BASE_HEALTH = 80 // Życie Wieży MONSTER_DAMAGE = 5 // Jeżeli potwór dojdzie to ile ma odbierać HP BOSS_DAMAGE = 10 // Jeżeli BOSS dojdzie to ile ma odbierać HP TURRETS = ON // Wieżyczki Włączone / Wyłączone | ON - OFF // ====================================================== // Mozemy ustawić tylko te dane powyżej, a potem wczytać standardowe wavy dodając na końcu po // konfiguracji: // [LOAD_STANDARD_WAVE] // czyta z pliku standard_waves.ini // I nie ustawiając wavów // ====================================================== // Wave X - Typ rundy|Liczba potworów|HP zwykłego|Speed Zwykłego|HP Bossa|Speed Bossa // ========== // Dostępne Tryby Rund: // Boss - Boss // Normal - Normalne // Fast - Szybkie // Strenght - Mocne ( Wytrzymałe ) // Bonus - Bonus // ============= // Jeżeli chcemy, by bos był sam to dajemy : // ======================================================= // Wave 1 - Boss : 0 : 0 : 0.0 | 500 : 300.0 // ======================================================= Wave 1 - Boss : 15 : 250 : 250.0 | 500 : 300.0 Wave 2 - Normal : 12 : 325 : 255.0 Wave 3 - Normal : 15 : 450 : 260.0 Wave 4 - Fast : 12 : 300 : 300.0 Wave 5 - Normal : 17 : 550 : 260.0 Wave 6 - Bonus : 15 : 550 : 260.0 | 1200 : 300.0 Wave 7 - Strenght : 10 : 825 : 230.0 Wave 8 - Fast : 15 : 450 : 350.0 Wave 9 - Normal : 20 : 600 : 261.0 Wave 10 - Normal : 20 : 700 : 262.0 Wave 11 - Normal : 22 : 825 : 260.0 Wave 12 - Fast : 20 : 600 : 350.0 Wave 13 - Strenght : 20 : 1400 : 245.0 Wave 14 - Bonus : 25 : 900 : 265.0 | 2000 : 350.0 Wave 15 - Boss : 0 : 0 : 0.0 | 5000 : 250.0 Wave 16 - Normal : 24 : 900 : 270.0 Wave 17 - Normal : 26 : 1000 : 270.0 Wave 18 - Normal : 28 : 1200 : 270.0 Wave 19 - Fast : 25 : 800 : 400.0 Wave 20 - Normal : 30 : 1200 : 270.0 Wave 21 - Normal : 30 : 1300 : 270.0 Wave 22 - Strenght : 25 : 2500 : 250.0 Wave 23 - Normal : 30 : 1500 : 270.0 Wave 24 - Bonus : 30 : 2000 : 270.0 | 3000 : 400.0 Wave 25 - Normal : 30 : 1800 : 270.0 Wave 26 - Fast : 30 : 1000 : 500.0 Wave 27 - Normal : 30 : 2000 : 270.0 Wave 28 - Normal : 30 : 2000 : 320.0 Wave 29 - Strenght : 30 : 3000 : 400.0 Wave 30 - Boss : 20 : 3000 : 300.0 | 15000 : 300.0 -End- // Musi się kończyć tymCzyli czysty plik może wyglądać tak:
-Start- BASE_HEALTH = 80 MONSTER_DAMAGE = 5 BOSS_DAMAGE = 10 TURRETS = ON [LOAD_STANDARD_WAVE] -End-lub tak:
-Start- BASE_HEALTH = 80 MONSTER_DAMAGE = 5 BOSS_DAMAGE = 10 TURRETS = ON Wave 1 - Boss : 15 : 250 : 250.0 | 500 : 300.0 Wave 2 - Normal : 12 : 325 : 255.0 Wave 3 - Normal : 15 : 450 : 260.0 Wave 4 - Fast : 12 : 300 : 300.0 Wave 5 - Normal : 17 : 550 : 260.0 Wave 6 - Bonus : 15 : 550 : 260.0 | 1200 : 300.0 Wave 7 - Strenght : 10 : 825 : 230.0 Wave 8 - Fast : 15 : 450 : 350.0 Wave 9 - Normal : 20 : 600 : 261.0 Wave 10 - Normal : 20 : 700 : 262.0 Wave 11 - Normal : 22 : 825 : 260.0 Wave 12 - Fast : 20 : 600 : 350.0 Wave 13 - Strenght : 20 : 1400 : 245.0 Wave 14 - Bonus : 25 : 900 : 265.0 | 2000 : 350.0 Wave 15 - Boss : 0 : 0 : 0.0 | 5000 : 250.0 Wave 16 - Normal : 24 : 900 : 270.0 Wave 17 - Normal : 26 : 1000 : 270.0 Wave 18 - Normal : 28 : 1200 : 270.0 Wave 19 - Fast : 25 : 800 : 400.0 Wave 20 - Normal : 30 : 1200 : 270.0 Wave 21 - Normal : 30 : 1300 : 270.0 Wave 22 - Strenght : 25 : 2500 : 250.0 Wave 23 - Normal : 30 : 1500 : 270.0 Wave 24 - Bonus : 30 : 2000 : 270.0 | 3000 : 400.0 Wave 25 - Normal : 30 : 1800 : 270.0 Wave 26 - Fast : 30 : 1000 : 500.0 Wave 27 - Normal : 30 : 2000 : 270.0 Wave 28 - Normal : 30 : 2000 : 320.0 Wave 29 - Strenght : 30 : 3000 : 400.0 Wave 30 - Boss : 20 : 3000 : 300.0 | 15000 : 300.0 -End-Jeżeli plik z nazwą mapy nie istnieje, będzie czytać z pliku standard_waves.ini
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 28.04.2013 12:53
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny
|
Inny
[KOSZ] csgo mod v2 by O'ZoneNapisany przez LuxiStudioPL, 23.03.2024 inny |
|
|||
Inny
Zewnętrzna strona na IP serwera wwwNapisany przez Booom, 17.03.2024 inny |
|
||||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Inny
[Zlecenie płatne] Edycja pluginówNapisany przez pexo, 01.02.2024 inny |
|
||||
Inny
OnlyDD2 (2023)Napisany przez xSPECJALSx, 12.11.2023 inny |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych