Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#21
Napisano 03.10.2012 21:04
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#22
Napisano 04.10.2012 13:29
- Zrobiony system wavow tzn w folderze : amxmodx/configs/Tower Defense/
Tzn, jeżeli chcesz, żeby w danej mapie były inaczej ustalone wavy to tworzysz plik : nazwa_mapy.ini
i postępujesz z instrukcją w pliku standard_wave.ini
Jeżeli właśnie tego pliku nie będzie tj. nazwa_mapy.ini to wczytuje z standard_wave.ini.
W razie drobnych pomyłek, lub błędów zostanie utworzony plik TD_Wave.log w folderze Logs.
W tym pliku będzie linia i nazwa_pliku.ini w którym są błędy.
Aktualnie dodaję HUD i naprawiam jeszcze drobne usterki, potem dodam ulepszenia do wieżyczki typu :
Zwiększ zasięg [ X pkt]
Zwiększ obrażenia [X pkt]
Zwiększ szybkostrzelność [ X pkt] ( tego nie wiem czy dać)
Czekam na opinie, propozycje i komentarze.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#23
Napisano 04.10.2012 22:07
Nie moge edytowac tamtego postu

Zrobiłem model "Wieży" na samym końcu, jest ona prowizoryczna tak więc...
macie ss

Jeżeli macie pomysły na inną to pisać albo w paincie przykład
Zaniedługo wrzuce ss z gry, testy były robione i tam "udane" jak dla mnie lecz pojawiło się więcej bugów, które prawie naprawiłem
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#24
Napisano 06.10.2012 11:33
Testy będą od godziny 17:30 do 18:00 lub w tych graniach, cieszyłbym się, gdyby ktoś się skusił
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#25
Napisano 06.10.2012 11:36

Użytkownik HubertTM edytował ten post 06.10.2012 11:41
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#26
Napisano 06.10.2012 13:32
i moge ze na tamtym miejscu wybucha. Dzięki za pomyśł

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#27
Napisano 07.10.2012 00:44
Hm... :DDD
Przeciętnie - Crashe powodowały wieżyczki dlatego zmuszony zostałem je usunąć
zastąpie ulepszeniami do broni np szybkostrzelnosc obrazenia - Sprint jak w minecrafcie
itp
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 07.10.2012 00:44
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#28
Napisano 07.10.2012 07:57
I najlepiej, żeby było tak jak myślisz, żeby zombie szło, a jako boss, może być oberon, oczywiście hp uzależnione od liczby graczy.
+ dodaj menu broni (moze byc za kase i potem ulepszenia za punkty)
Może stworze jakąś mapę na zewnątrz, tylko daj mi wskazówki co mam zrobić na mapie (byty,modele), żeby wszystko działało.
Jedyne co wiem to tracki start , track oraz end.
Pisz na PW.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#29
Napisano 08.10.2012 15:09
Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 08.10.2012 15:10
#30
Napisano 08.10.2012 15:22
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#31
Napisano 08.10.2012 16:21
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#32
Napisano 08.10.2012 17:06

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#33
Napisano 09.10.2012 16:22
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#34
Napisano 09.10.2012 16:34

Ja gotowy do testów ;]
#35
Napisano 09.10.2012 17:17

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#36
Napisano 09.10.2012 18:37


#37
Napisano 09.10.2012 19:41
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#38
Napisano 09.10.2012 22:15
Wieżyczki zostały pomyślnie przywrócone, teraz będę zajmować się drobnymi zmianami i dodanie nowej wieżyczi - spowalniającej.
Aktualnie są 3 typy :
- Normalna wieżyczka
- Laserowa wieżyczka
- Piorunista wieżyczka
Czekam na propozycję.
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#39
Napisano 10.10.2012 20:30

Możesz też dodać do kupienia barykadę którą stawia się przyciskiem [e] i celujesz celownikiem w miejsce gdzie ma stać barykada i wtedy zombie przez jakieś 5-10s nie mogą przez nią przejść , gdy ona zniknie to dalej podążają ku wieży

Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 10.10.2012 20:33
#40
Napisano 11.10.2012 11:55


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny
Inny
Problem z wyświetlaniem nazw klas w menuBłędne nazwy w menu przy wyborze klasy Napisany przez protypek, 29.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kupię Paczke DeathrunNapisany przez benko345, 18.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kupię gotową paczkę DiabloMod bez BUGÓW!Napisany przez Mefedroniarz, 26.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego AmxbansaNowy skrypt AMX-X Bans Napisany przez Mesharsky, 18.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.Napisany przez kaszkaj, 08.11.2024 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych