←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
Harry Potter Mod

` RPK . ' - zdjęcie ` RPK . ' 17.08.2012

Potrzebujemy szczególnie miotły(a właściwie kilku mioteł), różdżek(jedną już mamy, wystarczy pozmieniać tekstury), modeli potworów no i jeśli zostanie czas to modeli bohaterów.


widze ze myslicie o FD.
wez Cie jeszcze modele: slonca, ksiezyca, ziemi, budynkow, okularow harrego,
Odpowiedz

  • +
  • -
l3szcz - zdjęcie l3szcz 17.08.2012

Weźcie ;]
A tak ogólnie fajny pomysł :) Grafikiem nie jestem, ale chętnie bym pomógł :P
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 18.08.2012

Temat się ciągnie od praaaaawie roku, a i ciągle chociaż 1 screena nie mamy ::(
Odpowiedz

  • +
  • -
triget - zdjęcie triget 18.08.2012

Dołączona grafika

Mojej dzisiejszej produkcji Nimbus 2000. Tylko nie krytykujcie za mocno :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Zapalka - zdjęcie Zapalka 18.08.2012

Bądźcie cierpliwi, popracujemy jeszcze trochę, jedna mapa zostanie ukończona i na pewno wstawimy kilka screenów i prawdopodobnie jakiś filmik.
Odpowiedz

  • +
  • -
triget - zdjęcie triget 18.08.2012

Dołączona grafika

Trochę mnie poniosło :)
Odpowiedz

  • +
  • -
VVirus - zdjęcie VVirus 18.08.2012

Ogólnie jeżeli o Mapy to chodzi wam o takie cuda jak w CSS ?

Dołączona grafika



Dołączona grafika



Bo może jak bym znalazł czasu (Jakoś za miesiąc, teraz mam sporo pracy ;/ ) mógł bym coś zrobić bo z tego co pamiętam jest dużo modeli w CSS a także map :P



Oraz bym musiał przeszukać dysk przenośny bo mam tam od groma śmieci modeli map (z tego co pamiętam też jakiś Askaban był :P)
na szybkiego znalazłem miotłę jednak ona moim zdaniem się nie nada


Dołączona grafika
Użytkownik Majster VVirus edytował ten post 18.08.2012 17:56
Odpowiedz

  • +
  • -
Zapalka - zdjęcie Zapalka 18.08.2012

Jak na razie najbardziej nam potrzeba trzech głównych map, Miasto(Hogward), mapa do expienia oraz na końcu mapa do PVP.
Później można dodać Arenę do Quidditch, lochy z bazyliszkiem itd.
Odpowiedz

  • +
  • -
Yas - zdjęcie Yas 20.08.2012

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Na zdjęciu widać dziedziniec i wielką salę. Jest to tylko prototyp i wzór. Na to zostaną nałożone nowe tekstury i nowy wygląd.
Odpowiedz

  • +
  • -
triget - zdjęcie triget 05.09.2012

Zrobiłem dzisiaj

Dołączona grafika

Tutaj jest z animacją, która porusza miotłę w miejscu. Można ją jeszcze poprawić i dodać kolejne animacje.


Użytkownik triget edytował ten post 05.09.2012 10:10
Odpowiedz

  • +
  • -
triget - zdjęcie triget 05.09.2012

Dołączona grafika
Użytkownik triget edytował ten post 05.09.2012 14:55
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 07.09.2012

za***iste :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 12.09.2012

Dwa pytania :D
1) Za ile "mniej/więcej" mod zostanie ukończony?
2) Wstawicie jakiś filmik?
Odpowiedz

  • +
  • -
triget - zdjęcie triget 16.09.2012

Taki tam screen. Tym razem jest to konwert. Nie chciało mi się robić całej postaci od nowa. Trochę ja poprawiłem i jak będę miał czas to popracuję nad szkieletem z gry + poprawię tekstury jeszcze.

Dołączona grafika
Odpowiedz

  • +
  • -
triget - zdjęcie triget 16.09.2012

Problem ze szkieletem będzie dość duży. Bo to jest 11 letni chłopiec, czyli sporo niższy niż założenia. Już kiedyś miałem taki problem. Była to postać Jody. Muszę nad tym pomyśleć, bo inaczej może się okazać ze Hitbox'y (kwadraty w które tak naprawdę się strzela w CS, a nie w postać tak jak by się to wydawało) będą nad nią :)
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 16.09.2012

Życzę powodzenia ! Wiem ze to ciezka sprawa bo sam kiedyś próbowałem zmienić je do modelu psa w zombieplague lecz bez skutku....
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 16.09.2012

bo inaczej może się okazać ze Hitbox'y (kwadraty w które tak naprawdę się strzela w CS, a nie w postać tak jak by się to wydawało)

można wymusić aby hitboxy dostosowały się do modelu
Odpowiedz

  • +
  • -
triget - zdjęcie triget 16.09.2012

można wymusić aby hitboxy dostosowały się do modelu


To będzie proste. Mam problem z faktem, że sam szkielet trzeba zmniejszyć przez co nie będą pasować animację. Albo znajdę jakieś rozwiązanie, albo mam do zrobienia dziesiątki animacji i ruchów.

Przecież jest $scale 1.0 w pliku .qc !!!! To dziś/jutro Harry będzie latał ; ) Póki co po mojej mapie :D

Dołączona grafika
Póki co fajna jatka :)
Użytkownik triget edytował ten post 16.09.2012 21:39
Odpowiedz

VuX - zdjęcie VuX 22.09.2012

Zapowiada sie nieziemsko. Tylko kiedy bedzie mod gotowy?
Odpowiedz

  • +
  • -
Bocio - zdjęcie Bocio 22.09.2012

Pomysł fajny ale:

1 Jak wyobrażacie sobie bazyliszka? Model może być duży ale hitboxów się nie rozciągnie.
2. Modele to nie "zabawa" w silnik, więc wątpię aby ktoś to za darmo zrobił.
Odpowiedz