Harry Potter Mod
` RPK . '
17.08.2012
Potrzebujemy szczególnie miotły(a właściwie kilku mioteł), różdżek(jedną już mamy, wystarczy pozmieniać tekstury), modeli potworów no i jeśli zostanie czas to modeli bohaterów.
widze ze myslicie o FD.
wez Cie jeszcze modele: slonca, ksiezyca, ziemi, budynkow, okularow harrego,
l3szcz
17.08.2012
Weźcie ;]
A tak ogólnie fajny pomysł
Grafikiem nie jestem, ale chętnie bym pomógł
A tak ogólnie fajny pomysł


GT Team
18.08.2012
Temat się ciągnie od praaaaawie roku, a i ciągle chociaż 1 screena nie mamy :

Zapalka
18.08.2012
Bądźcie cierpliwi, popracujemy jeszcze trochę, jedna mapa zostanie ukończona i na pewno wstawimy kilka screenów i prawdopodobnie jakiś filmik.
VVirus
18.08.2012
Ogólnie jeżeli o Mapy to chodzi wam o takie cuda jak w CSS ?


Bo może jak bym znalazł czasu (Jakoś za miesiąc, teraz mam sporo pracy ;/ ) mógł bym coś zrobić bo z tego co pamiętam jest dużo modeli w CSS a także map
Oraz bym musiał przeszukać dysk przenośny bo mam tam od groma śmieci modeli map (z tego co pamiętam też jakiś Askaban był
)
na szybkiego znalazłem miotłę jednak ona moim zdaniem się nie nada
Użytkownik Majster VVirus edytował ten post 18.08.2012 17:56


Bo może jak bym znalazł czasu (Jakoś za miesiąc, teraz mam sporo pracy ;/ ) mógł bym coś zrobić bo z tego co pamiętam jest dużo modeli w CSS a także map

Oraz bym musiał przeszukać dysk przenośny bo mam tam od groma śmieci modeli map (z tego co pamiętam też jakiś Askaban był

na szybkiego znalazłem miotłę jednak ona moim zdaniem się nie nada

Użytkownik Majster VVirus edytował ten post 18.08.2012 17:56
Zapalka
18.08.2012
Jak na razie najbardziej nam potrzeba trzech głównych map, Miasto(Hogward), mapa do expienia oraz na końcu mapa do PVP.
Później można dodać Arenę do Quidditch, lochy z bazyliszkiem itd.
Później można dodać Arenę do Quidditch, lochy z bazyliszkiem itd.
Yas
20.08.2012



Na zdjęciu widać dziedziniec i wielką salę. Jest to tylko prototyp i wzór. Na to zostaną nałożone nowe tekstury i nowy wygląd.
triget
05.09.2012
Zrobiłem dzisiaj

Tutaj jest z animacją, która porusza miotłę w miejscu. Można ją jeszcze poprawić i dodać kolejne animacje.
Użytkownik triget edytował ten post 05.09.2012 10:10

Tutaj jest z animacją, która porusza miotłę w miejscu. Można ją jeszcze poprawić i dodać kolejne animacje.
Użytkownik triget edytował ten post 05.09.2012 10:10
Play 4FuN
12.09.2012
Dwa pytania 
1) Za ile "mniej/więcej" mod zostanie ukończony?
2) Wstawicie jakiś filmik?

1) Za ile "mniej/więcej" mod zostanie ukończony?
2) Wstawicie jakiś filmik?
triget
16.09.2012
Taki tam screen. Tym razem jest to konwert. Nie chciało mi się robić całej postaci od nowa. Trochę ja poprawiłem i jak będę miał czas to popracuję nad szkieletem z gry + poprawię tekstury jeszcze.

triget
16.09.2012
Problem ze szkieletem będzie dość duży. Bo to jest 11 letni chłopiec, czyli sporo niższy niż założenia. Już kiedyś miałem taki problem. Była to postać Jody. Muszę nad tym pomyśleć, bo inaczej może się okazać ze Hitbox'y (kwadraty w które tak naprawdę się strzela w CS, a nie w postać tak jak by się to wydawało) będą nad nią

GT Team
16.09.2012
Życzę powodzenia ! Wiem ze to ciezka sprawa bo sam kiedyś próbowałem zmienić je do modelu psa w zombieplague lecz bez skutku....
DarkGL
16.09.2012
można wymusić aby hitboxy dostosowały się do modelubo inaczej może się okazać ze Hitbox'y (kwadraty w które tak naprawdę się strzela w CS, a nie w postać tak jak by się to wydawało)
triget
16.09.2012
można wymusić aby hitboxy dostosowały się do modelu
To będzie proste. Mam problem z faktem, że sam szkielet trzeba zmniejszyć przez co nie będą pasować animację. Albo znajdę jakieś rozwiązanie, albo mam do zrobienia dziesiątki animacji i ruchów.
Przecież jest $scale 1.0 w pliku .qc !!!! To dziś/jutro Harry będzie latał ; ) Póki co po mojej mapie


Póki co fajna jatka

Użytkownik triget edytował ten post 16.09.2012 21:39
Bocio
22.09.2012
Pomysł fajny ale:
1 Jak wyobrażacie sobie bazyliszka? Model może być duży ale hitboxów się nie rozciągnie.
2. Modele to nie "zabawa" w silnik, więc wątpię aby ktoś to za darmo zrobił.
1 Jak wyobrażacie sobie bazyliszka? Model może być duży ale hitboxów się nie rozciągnie.
2. Modele to nie "zabawa" w silnik, więc wątpię aby ktoś to za darmo zrobił.