Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Harry Potter Mod

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
212 odpowiedzi w tym temacie

#121 ` RPK . '

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:126
  • GG:
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.08.2012 22:41

Potrzebujemy szczególnie miotły(a właściwie kilku mioteł), różdżek(jedną już mamy, wystarczy pozmieniać tekstury), modeli potworów no i jeśli zostanie czas to modeli bohaterów.


widze ze myslicie o FD.
wez Cie jeszcze modele: slonca, ksiezyca, ziemi, budynkow, okularow harrego,

#122 l3szcz

    Just Leszcz :>

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:374
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 17.08.2012 23:18

Weźcie ;]
A tak ogólnie fajny pomysł :) Grafikiem nie jestem, ale chętnie bym pomógł :P
  • +
  • -
  • 0

@DarkGL - daj mi ciacho!  :crazy:


#123 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.08.2012 11:01

Temat się ciągnie od praaaaawie roku, a i ciągle chociaż 1 screena nie mamy ::(

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#124 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.08.2012 11:28

Dołączona grafika

Mojej dzisiejszej produkcji Nimbus 2000. Tylko nie krytykujcie za mocno :)
  • +
  • -
  • 1

#125 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 18.08.2012 11:34

Bądźcie cierpliwi, popracujemy jeszcze trochę, jedna mapa zostanie ukończona i na pewno wstawimy kilka screenów i prawdopodobnie jakiś filmik.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#126 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.08.2012 16:23

Dołączona grafika

Trochę mnie poniosło :)
  • +
  • -
  • 0

#127 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2012 17:47

Ogólnie jeżeli o Mapy to chodzi wam o takie cuda jak w CSS ?

Dołączona grafika



Dołączona grafika



Bo może jak bym znalazł czasu (Jakoś za miesiąc, teraz mam sporo pracy ;/ ) mógł bym coś zrobić bo z tego co pamiętam jest dużo modeli w CSS a także map :P



Oraz bym musiał przeszukać dysk przenośny bo mam tam od groma śmieci modeli map (z tego co pamiętam też jakiś Askaban był :P)
na szybkiego znalazłem miotłę jednak ona moim zdaniem się nie nada


Dołączona grafika

Użytkownik Majster VVirus edytował ten post 18.08.2012 17:56

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#128 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 18.08.2012 18:31

Jak na razie najbardziej nam potrzeba trzech głównych map, Miasto(Hogward), mapa do expienia oraz na końcu mapa do PVP.
Później można dodać Arenę do Quidditch, lochy z bazyliszkiem itd.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#129 Yas

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2012 17:10

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Na zdjęciu widać dziedziniec i wielką salę. Jest to tylko prototyp i wzór. Na to zostaną nałożone nowe tekstury i nowy wygląd.
  • +
  • -
  • 0

#130 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.09.2012 10:07

Zrobiłem dzisiaj

Dołączona grafika

Tutaj jest z animacją, która porusza miotłę w miejscu. Można ją jeszcze poprawić i dodać kolejne animacje.


Użytkownik triget edytował ten post 05.09.2012 10:10

  • +
  • -
  • 0

#131 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.09.2012 14:55

Dołączona grafika

Użytkownik triget edytował ten post 05.09.2012 14:55

  • +
  • -
  • 1

#132 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.09.2012 16:57

za***iste :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#133 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 12.09.2012 19:12

Dwa pytania :D
1) Za ile "mniej/więcej" mod zostanie ukończony?
2) Wstawicie jakiś filmik?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#134 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.09.2012 18:36

Taki tam screen. Tym razem jest to konwert. Nie chciało mi się robić całej postaci od nowa. Trochę ja poprawiłem i jak będę miał czas to popracuję nad szkieletem z gry + poprawię tekstury jeszcze.

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#135 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.09.2012 19:42

Problem ze szkieletem będzie dość duży. Bo to jest 11 letni chłopiec, czyli sporo niższy niż założenia. Już kiedyś miałem taki problem. Była to postać Jody. Muszę nad tym pomyśleć, bo inaczej może się okazać ze Hitbox'y (kwadraty w które tak naprawdę się strzela w CS, a nie w postać tak jak by się to wydawało) będą nad nią :)
  • +
  • -
  • 0

#136 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.09.2012 20:19

Życzę powodzenia ! Wiem ze to ciezka sprawa bo sam kiedyś próbowałem zmienić je do modelu psa w zombieplague lecz bez skutku....

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#137 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.09.2012 20:43

bo inaczej może się okazać ze Hitbox'y (kwadraty w które tak naprawdę się strzela w CS, a nie w postać tak jak by się to wydawało)

można wymusić aby hitboxy dostosowały się do modelu
  • +
  • -
  • 0

#138 triget

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.09.2012 21:12

można wymusić aby hitboxy dostosowały się do modelu


To będzie proste. Mam problem z faktem, że sam szkielet trzeba zmniejszyć przez co nie będą pasować animację. Albo znajdę jakieś rozwiązanie, albo mam do zrobienia dziesiątki animacji i ruchów.

Przecież jest $scale 1.0 w pliku .qc !!!! To dziś/jutro Harry będzie latał ; ) Póki co po mojej mapie :D

Dołączona grafika
Póki co fajna jatka :)

Użytkownik triget edytował ten post 16.09.2012 21:39

  • +
  • -
  • 0

#139 VuX

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:60
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 22.09.2012 20:46

Zapowiada sie nieziemsko. Tylko kiedy bedzie mod gotowy?

[NEW]CSPostrzelaj.fwl.pl [CODMOD][65000lvl][NOWE PERKI]
Dołączona grafika
IP: 213.189.52.34:27087
Dołączona grafika
IP:188.165.218.42:27162


#140 Bocio

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:La
Offline

Napisano 22.09.2012 21:14

Pomysł fajny ale:

1 Jak wyobrażacie sobie bazyliszka? Model może być duży ale hitboxów się nie rozciągnie.
2. Modele to nie "zabawa" w silnik, więc wątpię aby ktoś to za darmo zrobił.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych