Harry Potter Mod
Zapomniany
11.10.2012
A wiesz itemki itd
Walić itemki:D Mikstury, specjalne zaklęcia! Pasy na miotłe!


triget
15.10.2012
Harry Potter zmniejszony do rozmiarów chłopca (ubranie jeszcze poprawie, żeby nie było przezroczyste). Wersja beta. Będą jeszcze poprawki. Więcej screenów tutaj:
http://steamcommunit...get/screenshots
A tak na pierwszy rzut oka tutaj:

Kamień filozoficzny, kieł bazyliszka i pamiętnik riddle'a są w produkcji (tzn w ten weekend będę ogarniał). Myślę o fasolkach.
Edited by triget, 15.10.2012 09:15.
http://steamcommunit...get/screenshots
A tak na pierwszy rzut oka tutaj:

Kamień filozoficzny, kieł bazyliszka i pamiętnik riddle'a są w produkcji (tzn w ten weekend będę ogarniał). Myślę o fasolkach.
Edited by triget, 15.10.2012 09:15.
Nestea****Lemon
16.10.2012
Nie no stary , ten Harry taki mały się wydaje , a glock taki duży ( prawie wielkości głowy Harrego )
Leci ++
Leci ++

Nestea****Lemon
17.10.2012
Fajny model pamiętnika , tylko powiedz mi poco od będzie w grze ? Jakieś questy będą z nim ?
triget
17.10.2012
W sumie. można zrobić jakiś quest związanym z nim. Myślę, że to dobry pomysł. Ewentualnie można go podmienić zamiast jakiejś broni, żeby miała specjalne właściwości.
Nestea****Lemon
17.10.2012
to z tą bronią to raczej średni pomysł , lepiej zrobić questa
, lub jako item tylko do trzymania , że np. jak go trzymasz to jesteś szybszy czy coś w tym stylu

triget
17.10.2012

Harry Potter skończony. Płaszcz/Szatę poprawiłem. Teraz się ładnie układa i nie jest prześwitująca. Jeszcze tylko porównanie wysokości normalnej postaci i Harrego:

Nestea****Lemon
17.10.2012
Mam pytanie , czy dobrze ustawiłeś siatkę człowieka , aby nie było błędów że aby ustrzelić HS to trzeba strzelać 2 x wyżej

triget
17.10.2012
Hitbox'y są ustawione poprawnie. Zrobiłem tak jak mówiłeś z tą książką. Można ją trzymać w rękach

triget
17.10.2012
Lewej ręki nie ruszałem. Jest oryginalna czyli dokładnie z CS. Widocznie cienie na renderze się tak układają, że wygląda dziwnie. (To zrzut z max'a).
Edited by triget, 17.10.2012 17:41.
Edited by triget, 17.10.2012 17:41.
Nestea****Lemon
17.10.2012
A mi się podoba ta ręka , troche to wygląda jak by chciał rzucić zaklęcie

triget
17.10.2012
Kombinuję z podpięciem nimbusa2000 do tego modelu. Zrobiłem już wcześniej animację latania jak i samą miotłę (na poprzednich postach latał model Leet) teraz dołożyłem ją Harremu i tak to wygląda. Dostałem eksport modeli Rona i Hermiony, tak więc poprawie te postacie w najbliższym czasie i postaram się również wrzucić je do CS'a.

Nestea****Lemon
18.10.2012
triget w jakim programie robisz tekstury do modeli ? a może poprostu pobierasz z neta , jak tak to podaj link

GT Team
18.10.2012
Pewnie na 100% uzywa Milkshape moze 3d max albo blender
Ja uzywam blender i milkhshape
Ja uzywam blender i milkhshape
triget
18.10.2012
A wiec tak. Uzywam 3ds max do tworzenia modeli i laczenia szkieletow z gry. Tekstury robie w photoshopie ze zdjec (mam duzo pedzli). Co do postaci to ta akurat jest konwertem z gry plus moje poprawki w samym modelu i teksturach (sporo ich bylo i dlugo sie z tym grzebalem). Ksiazka i miotla jest w 100% zrobiona tylko przeze mnie tak samo jak animacja latania Harrego i miotly (animacje tez robie w maxie). Ogolnie MilkShape nie uzywam nigdy (do kompilacji mam osobny exe tak jak i do dekompilacji), chyba ze max ma problem z prawidlowym exportem kosci. Wtedy tylko drobne poprawki robie w Milku. Pliki .qc pisze sam. Ogolnie jestem samoukiem
Ps. Akurat jestem w kinie i jest wifi wiec pisze w telefonie. Wybaczcie mi brak polskich znakow.
Ps. Akurat jestem w kinie i jest wifi wiec pisze w telefonie. Wybaczcie mi brak polskich znakow.
GT Team
18.10.2012
ja chcialem uzywac 3ds maxa, ale zacielem sie na poczatku. Przy nadawaniu id czy tam bóg wie co. A jak pogrzebałem coś tam to przy eksportowaniu zacinało się. Dlatego przeszedłem do blendera

triget
19.10.2012
Mały update. Jeszcze łącze szkielet. Aktualnie wygląda to tak (klatka piersiowa jest źle połączona i trochę nogi). Sporo musiałem zmodyfikować siatkę w maxie.Można nią już w sumie grać, ale nie ładnie wygląda parę animacji. Latanie na miotle dołożę. Hermiona będzie trochę wyższa niż Harry. Dokładnie to takie proporcje (1-normalna postać, 0.6 Harry, 0,8 Hermiona)
Edited by triget, 19.10.2012 10:00.

Edited by triget, 19.10.2012 10:00.