←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
Harry Potter Mod

Zapomniany's Photo Zapomniany 11.10.2012

A wiesz itemki itd xD


Walić itemki:D Mikstury, specjalne zaklęcia! Pasy na miotłe!:D:D:D
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 15.10.2012

Harry Potter zmniejszony do rozmiarów chłopca (ubranie jeszcze poprawie, żeby nie było przezroczyste). Wersja beta. Będą jeszcze poprawki. Więcej screenów tutaj:

http://steamcommunit...get/screenshots

A tak na pierwszy rzut oka tutaj:
Posted Image

Kamień filozoficzny, kieł bazyliszka i pamiętnik riddle'a są w produkcji (tzn w ten weekend będę ogarniał). Myślę o fasolkach.
Edited by triget, 15.10.2012 09:15.
Quote

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 16.10.2012

Nie no stary , ten Harry taki mały się wydaje , a glock taki duży ( prawie wielkości głowy Harrego )

Leci ++ ;)
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 16.10.2012

Pamiętnik Riddle'a:

Posted Image
Quote

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 17.10.2012

Fajny model pamiętnika , tylko powiedz mi poco od będzie w grze ? Jakieś questy będą z nim ?
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 17.10.2012

W sumie. można zrobić jakiś quest związanym z nim. Myślę, że to dobry pomysł. Ewentualnie można go podmienić zamiast jakiejś broni, żeby miała specjalne właściwości.
Quote

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 17.10.2012

to z tą bronią to raczej średni pomysł , lepiej zrobić questa ;) , lub jako item tylko do trzymania , że np. jak go trzymasz to jesteś szybszy czy coś w tym stylu
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 17.10.2012

Posted Image

Harry Potter skończony. Płaszcz/Szatę poprawiłem. Teraz się ładnie układa i nie jest prześwitująca. Jeszcze tylko porównanie wysokości normalnej postaci i Harrego:
Posted Image
Quote

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 17.10.2012

Mam pytanie , czy dobrze ustawiłeś siatkę człowieka , aby nie było błędów że aby ustrzelić HS to trzeba strzelać 2 x wyżej ;P
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 17.10.2012

Hitbox'y są ustawione poprawnie. Zrobiłem tak jak mówiłeś z tą książką. Można ją trzymać w rękach
Posted Image
Quote

GT Team's Photo GT Team 17.10.2012

Lewa dlon dziwna. Moge ci pomoc w modelach prostych
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 17.10.2012

Lewej ręki nie ruszałem. Jest oryginalna czyli dokładnie z CS. Widocznie cienie na renderze się tak układają, że wygląda dziwnie. (To zrzut z max'a).
Edited by triget, 17.10.2012 17:41.
Quote

  • +
  • -
sNH.'s Photo sNH. 17.10.2012

Można zrobić, że pojawia się gdzieś na mapie i jest coś w nim zawarte ;P
Quote

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 17.10.2012

A mi się podoba ta ręka , troche to wygląda jak by chciał rzucić zaklęcie ;P
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 17.10.2012

Kombinuję z podpięciem nimbusa2000 do tego modelu. Zrobiłem już wcześniej animację latania jak i samą miotłę (na poprzednich postach latał model Leet) teraz dołożyłem ją Harremu i tak to wygląda. Dostałem eksport modeli Rona i Hermiony, tak więc poprawie te postacie w najbliższym czasie i postaram się również wrzucić je do CS'a.

Posted Image
Quote

  • +
  • -
Nestea****Lemon's Photo Nestea****Lemon 18.10.2012

triget w jakim programie robisz tekstury do modeli ? a może poprostu pobierasz z neta , jak tak to podaj link ;P
Quote

GT Team's Photo GT Team 18.10.2012

Pewnie na 100% uzywa Milkshape moze 3d max albo blender
Ja uzywam blender i milkhshape
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 18.10.2012

A wiec tak. Uzywam 3ds max do tworzenia modeli i laczenia szkieletow z gry. Tekstury robie w photoshopie ze zdjec (mam duzo pedzli). Co do postaci to ta akurat jest konwertem z gry plus moje poprawki w samym modelu i teksturach (sporo ich bylo i dlugo sie z tym grzebalem). Ksiazka i miotla jest w 100% zrobiona tylko przeze mnie tak samo jak animacja latania Harrego i miotly (animacje tez robie w maxie). Ogolnie MilkShape nie uzywam nigdy (do kompilacji mam osobny exe tak jak i do dekompilacji), chyba ze max ma problem z prawidlowym exportem kosci. Wtedy tylko drobne poprawki robie w Milku. Pliki .qc pisze sam. Ogolnie jestem samoukiem

Ps. Akurat jestem w kinie i jest wifi wiec pisze w telefonie. Wybaczcie mi brak polskich znakow.
Quote

GT Team's Photo GT Team 18.10.2012

ja chcialem uzywac 3ds maxa, ale zacielem sie na poczatku. Przy nadawaniu id czy tam bóg wie co. A jak pogrzebałem coś tam to przy eksportowaniu zacinało się. Dlatego przeszedłem do blendera ;)
Quote

  • +
  • -
triget's Photo triget 19.10.2012

Mały update. Jeszcze łącze szkielet. Aktualnie wygląda to tak (klatka piersiowa jest źle połączona i trochę nogi). Sporo musiałem zmodyfikować siatkę w maxie.Można nią już w sumie grać, ale nie ładnie wygląda parę animacji. Latanie na miotle dołożę. Hermiona będzie trochę wyższa niż Harry. Dokładnie to takie proporcje (1-normalna postać, 0.6 Harry, 0,8 Hermiona)

Posted Image
Edited by triget, 19.10.2012 10:00.
Quote